Egyre kínosabb a helyzet: előkerült egy dokumentum, ami igazolja, hogy hazudott Magyar Péter (VIDEÓ)
Bizonyítékkal állt elő a Fidelitas elnöke.
A Coca-Cola beleszart a ventilátorba, és úgy tűnik, az értelmiségi buborékban működik a marketing.
„A Coca-Cola beleszart a ventilátorba, és úgy tűnik, az értelmiségi buborékban működik a marketing.
Emlékezetes, hogyan csinált a Nike óriási médiahype-ot a karrierje végeztével Colin Kaepernickkel. A Coca-Cola lesz most a szegény ember Nike-ja. Mint óriási extraprofitot termelő nemzetközi multinacionális cég, hirtelen felkarolt bizonyos »alapvető értékeket«, így például az egyenlőséget. Ennek értelmében teleplakátolták a metrókat »love is love« feliratú plakátokkal, hogy az egyenlőségre érzékeny baloldaliak ott helyben, a mozgólépcsőn csöppenjenek el.
Természetesen senki sem lesz buzi, ha kólát iszik – maximum dagadt, ha a cukros verzióját fogyasztja, és rákos, ha a »zérócukros«, száz százalék aszpartámos változatot vedeli. Cserébe pont egy olyan cég által, amilyen a Coca-Cola, nem lesz nagyobb az egyenlőség, sem az alkalmazottak, sem a fogyasztók kiszipolyozása. Ha van valami, ami egy ilyen cégnél abszolút nem számít, az az egyenlőség. A marketing célja – mint minden más esetben is – az, hogy a cég tetején csücsülők idén is gazdagíthassák gyűjteményüket egy jachttal meg egy lakatlan szigettel.
Kérdés persze, hogy egy olyan reakciós, fasiszta országban, mint amilyen Magyarország, mekkora sikere lehet egy ilyen kampánynak, de mivel profi cégről van szó, nyilván fókuszoltak, megmérték, számoltak, ahogy mindig is teszik. Az első fordulós hasznos idióták már meg is érkeztek hazai ellenzéki politikusok, művészek, megmondók képében, akik az egyenlőség legnagyobb dicsőségére elkészítették az obligát szelfiket egy-egy kólásüveggel, hogy a multik vezetői tovább hízzanak. De hiszen pont ezt várjuk el a tőről metszett baloldaliaktól!
Egyrészt ebből az epizódból is szépen látszik, hogy a gabonalobbi ügye elsősorban üzleti ügy. Itt a töméntelen mennyiségű eladható termékről van szó, amit beletolnak a fogyasztók arcába, hogy aztán kellemesen sóhajtozva utóbbiak jó embernek érezzék magukat (amellett, hogy költik a pénzt bizonyos cégek termékeire). A jó embereknek nem kell mást tenniük, mint minden egyes nap inni egy jó kólát, és ezzel hozzájárulnak az egyenlőség ügyéhez.”