#LóvéIsLóvé: így csinál hülyét egy globális multi az érzelgős baloldaliakból

2019. augusztus 06. 20:56

A Coca-Cola beleszart a ventilátorba, és úgy tűnik, az értelmiségi buborékban működik a marketing.

2019. augusztus 06. 20:56
Megadja Gábor
Megadja Gábor
888

„A Coca-Cola beleszart a ventilátorba, és úgy tűnik, az értelmiségi buborékban működik a marketing.

Emlékezetes, hogyan csinált a Nike óriási médiahype-ot a karrierje végeztével Colin Kaepernickkel. A Coca-Cola lesz most a szegény ember Nike-ja. Mint óriási extraprofitot termelő nemzetközi multinacionális cég, hirtelen felkarolt bizonyos »alapvető értékeket«, így például az egyenlőséget. Ennek értelmében teleplakátolták a metrókat »love is love« feliratú plakátokkal, hogy az egyenlőségre érzékeny baloldaliak ott helyben, a mozgólépcsőn csöppenjenek el.

Természetesen senki sem lesz buzi, ha kólát iszik – maximum dagadt, ha a cukros verzióját fogyasztja, és rákos, ha a »zérócukros«, száz százalék aszpartámos változatot vedeli. Cserébe pont egy olyan cég által, amilyen a Coca-Cola, nem lesz nagyobb az egyenlőség, sem az alkalmazottak, sem a fogyasztók kiszipolyozása. Ha van valami, ami egy ilyen cégnél abszolút nem számít, az az egyenlőség. A marketing célja – mint minden más esetben is – az, hogy a cég tetején csücsülők idén is gazdagíthassák gyűjteményüket egy jachttal meg egy lakatlan szigettel.

Kérdés persze, hogy egy olyan reakciós, fasiszta országban, mint amilyen Magyarország, mekkora sikere lehet egy ilyen kampánynak, de mivel profi cégről van szó, nyilván fókuszoltak, megmérték, számoltak, ahogy mindig is teszik. Az első fordulós hasznos idióták már meg is érkeztek hazai ellenzéki politikusok, művészek, megmondók képében, akik az egyenlőség legnagyobb dicsőségére elkészítették az obligát szelfiket egy-egy kólásüveggel, hogy a multik vezetői tovább hízzanak. De hiszen pont ezt várjuk el a tőről metszett baloldaliaktól!

Egyrészt ebből az epizódból is szépen látszik, hogy a gabonalobbi ügye elsősorban üzleti ügy. Itt a töméntelen mennyiségű eladható termékről van szó, amit beletolnak a fogyasztók arcába, hogy aztán kellemesen sóhajtozva utóbbiak jó embernek érezzék magukat (amellett, hogy költik a pénzt bizonyos cégek termékeire). A jó embereknek nem kell mást tenniük, mint minden egyes nap inni egy jó kólát, és ezzel hozzájárulnak az egyenlőség ügyéhez.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 83 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
catalina9
2019. augusztus 07. 16:11
A Boozy-Cola a libsi nemváltó műtétek kelléke, ezáltal lehet valaki Leninfiúból Sorosbarisnya...
takumi
2019. augusztus 07. 12:52
https://www.origo.hu/gazdasag/20120720-orban-viktor-a-cocacola-jol-jar-velunk.html
laszlolo
2019. augusztus 07. 10:45
Megkoszonnem, ha meg adnad az altalad emlitett cink linkjet.
catalina9
2019. augusztus 07. 10:08
#LóvéIsLóvé: így csinál hülyét egy globális multi az érzelgős baloldaliakból" a baloldaliak sosem voltak érzelgősek, legfeljebb üzletileg könnyeznek, ha az érdekeik úgy kívánják..
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!