„A kormányzati, önkormányzati, céges vagy épp saját Audi világában az autó státusszimbólum, ahol az »akinek van autója, ér valamit« gondolkodás uralkodik, ahol a tömött és széteső buszokon nyomorgók sorsa legfeljebb választások idején értékelődik fel. Bár a fenti példát látva, egy kellőképpen együgyű politikusnak még talán akkor sem.
Folytatva a sort, az ő univerzumukban a megoldandó probléma egy túl gyorsan váltó közlekedési lámpa, egy, a belváros kellős közepére leásott mélygarázs, egy méregdrága kampánymetró, vagy az együgyűekkel és egysíkúakkal teli idegesítő buszsáv, ami csak foglalja a helyet a sikeres emberek autói elől.
A legfőbb probléma azonban az, hogy a Lázár Jánosok és Horváth Csabák nem a cégeik ügyeit intézik, számolgatják a pénzüket és csodálják a garázsban álló négykerekű csodák fényezését - hanem politikai döntéseket hoznak.”