Részvényei több mint 300 százalékkal emelkedtek a korrekció utáni mélypontról, új csúcsokat érve el. A cég új irányvonalai közé tartozott a hirdetési üzletág beindítása és a videójáték-részleg fejlesztése. Ezenfelül a Netflix
elkezdett élő sportesemények közvetítésével is foglalkozni.
A cég stratégiai sikerét vizsgálva Jessica Reif Ehrlich, a Bank of America médiapiaci elemzője elmondta, hogy a történtek szinte hihetetlenek voltak, mindez egy jelentős vezetőváltás közepette. Hastings 2023-ban nyugdíjba vonult, a helyét pedig Greg Peters és Ted Sarandos vette át. Miközben a Netflix visszanyerte az előnyét, a hagyományos hollywoodi cégek mély válságba kerültek. A streaming iránti befektetői türelem elfogyott, nem véletlen, hogy jelenleg csak a Disney termel nyereséget ebben a szegmensben.
A Netflix a hagyományos hollywoodi modelleket is megreformálta, különösen azzal, hogy megszüntette a stúdiók által használt nyereségrészesedési rendszert, amelyben a rendezők és színészek a jegybevétel után részesültek a nyereségből. Ehelyett fix összegekkel jutalmazta a legnagyobb rendezőket.
A streamingszolgáltató a tartalomköltségeit azonban korlátozta, miközben a hollywoodi sztrájkok idején is folytatta előfizetői bázisának növelését, bizonyítva, hogy a friss tartalom hiánya nem okozott számottevő problémát. A Netflix továbbra is kísérletezik az élő közvetítésekkel, amelyeket nagyobb események, például az amerikai NFL mérkőzései és a pankráció világa felé tervez kiterjeszteni. Bár a cég már most vezető szerepet tölt be a streamingpiacon, az elkövetkező évek további innovációkat és kihívásokat tartogatnak számára, különösen a hirdetési piac teljes kiaknázása és az élő tartalmak növekvő fontossága terén.