Lopott a román országimázs

2010. július 29. 15:41

Román bloggerek felfedezték, hogy Románia Sanghajban bemutatott turisztikai logója szinte egyezik a Change Transport ökobuszokat forgalmazó brit cég logójával - írja a Manna.ro.

2010. július 29. 15:41

A különbség csak annyi: a Románia felirat felett a levélszár zöld helyett kék, és kerekek sincsenek alatta. Az új turisztikai brand összesen 75 millió euróba (kb. 22 milliárd forintba) került.

Már 2009-ben is botrány övezte Románia országimázs kampányát, mivel az Explore the Carpatian garden előtti Land of choice-ról kiderült, hogy már levédett szlogen: Florin Zamfir iaşi-i üzletember már korábban levédette a maga számára.

Összesen 8 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
fiandre
2010. július 30. 09:46
Ettől a fontos hírtől eláll a lélegzetem.....
Locassen
2010. július 29. 19:54
először a lovak, most meg ez.
elGabor
2010. július 29. 17:49
Nem az imázs, az ország. :)
nagykata
2010. július 29. 17:10
itt nem is annyira a lopás a vicces, hanem az, hogy aki lopott, az nem fogta fel, hogy mit lopott. feltételezem azt gondolhatta, hogy a válág úgy is olyan nagy, románia kicsi is félreeső zuga, úgy sem fogja senki eszrevenni. hát nem jött be.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!