Eljárást indított a Wizz Air ellen a fővárosi kormányhivatal

2018. augusztus 02. 17:26

A Wizz Air tisztességtelen a magyar fogyasztókkal szemben, mert nem teljesíti a szerződésben vállalt kötelezettségeit, ezért az eljárás haladéktalan lefolytatása indokolt – szögezik le.

2018. augusztus 02. 17:26

Fogyasztóvédelmi eljárást indított a Wizz Air ellen a fővárosi kormányhivatal – közölte a Miniszterelnökség csütörtökön az MTI-vel. Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter és Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár közös közleményben azt írta, elfogadhatatlannak tartják a magyar hátterű légitársaság „utasok tucatjainak nyaralását tönkre tevő gyakorlatát”, és különösen felháborítónak azt, ahogy a légitársaság a saját hibájából előállt helyzetet kezeli, a tájékoztatás minimumát sem biztosítva az általa megkárosított utasoknak.

A Miniszterelnökség szerint a Wizz Air tisztességtelen a magyar fogyasztókkal szemben, mert nem teljesíti a szerződésben vállalt kötelezettségeit, és nem biztosítja az utasok által előzetesen kifizetett szolgáltatásokat, mindeközben „semmibe veszi a fogyasztóvédelem alapvető szabályait”. Ezért az eljárás haladéktalan lefolytatása indokolt – szögezik le.

Az utasfelvétellel kapcsolatos incidensek miatt Gulyás Gergely és Tuzson Bence utasítására indította el a fogyasztóvédelmi vizsgálatot a fővárosi kormányhivatal, és az ügyben eljárást indítottak a légitársasággal szemben – olvasható a közleményben. A fővárosi kormányhivatal a Wizz Air versenytársával, a Ryanairrel szemben is vizsgálatot indított. György István kormánymegbízott az ír központú diszkont légicég poggyászkezelésével kapcsolatos hiányosságok miatt rendelte el két hete a vizsgálat lefolytatását.

(MTI)

Összesen 15 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
néhai Ch.Pilot
2018. augusztus 02. 23:46
Vicc Air
III. Öreg Banya
2018. augusztus 02. 19:25
Remélem a Malév sorsára jut ez az ócska proli, minden színvonalat nélkülöző hitvány cég.
ejnyebejnye
2018. augusztus 02. 18:31
És nagyon is jól teszi
Orange79
2018. augusztus 02. 18:04
Tegyük hozzá, hogy a menetrendszerű 1-1.5 órás késések mellett (ami a társaságon kívül álló okokra vezethető vissza általában) a budapesti beszállásnál nem érvényesül az elsőbbségi beszállás, a buszra való felszállás után a priority jogokért nem keveset fizető utasok kaotikusan összekeverednek a standard utasokkal és ömlesztve zúdulnak le a géphez. Akkor mit szolgáltatnak?
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!