Kevesli a tervezett dugódíjat az LMP, és korlátozná az autózást is

2015. október 11. 15:25

Az LMP szerint értelmezhetetlenül kicsi hasznot hozna a Tarlós István által belengetett évi ötezer forintos dugódíj. A ökopárt ehelyett két vonaljegy árát szedné be csúcsidőszakra érvényes napijegyként. Csárdi Antal, az LMP budapesti képviselője arról is beszélt: az autós forgalmat is korlátozni kellene.

2015. október 11. 15:25

Az LMP szerint a fővárosiak egészsége érdekében korlátozni kell a budapesti autós forgalmat. Csárdi Antal, az ellenzéki párt fővárosi képviselője vasárnap Budapesten tartott sajtótájékoztatóján megismételte, hogy az LMP két vonaljegy árában meghatározott, a csúcsidőszakra érvényes napijegy formájában szedne dugódíjat. Kizárólag egy ilyen megoldásból származhat ugyanis annyi bevétele a fővárosnak, amelyből érdemben javítani lehet a budapestiek életkörülményeit – mondta a politikus, aki szerint a Tarlós István főpolgármester által javasolt évi ötezer forintos dugódíj értelmezhetetlenül kicsi hasznot hozna.

Csárdi Antal úgy fogalmazott, a gépkocsiforgalom kinőtte a várost, ezért hátat kell fordítani az elmúlt ötven év városfejlesztési gyakorlatának, amely az autós közlekedés kiszolgálására épült. Az LMP budapesti képviselője ismételten a dugódíj bevezetésének feltételeként említette a tömegközlekedés minőségének jelentős javítását. Kiemelte a sugárirányú, az agglomerációt érintő fejlesztések fontosságát, például a gödöllői HÉV összekapcsolását a 2-es metróval, valamint a 3-as metró kétirányú meghosszabbítását.

Összesen 100 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Migránspátyolgatás
2015. október 13. 09:24
kurbitális Hát Tarlósék szépen kihúzták alólatok a szőnyeget ezzel a jelképes összeggel. A Jobbik alól? Még nem is voltunk hatalmon De leszünk! Szebb Jövőt!
Xenon
2015. október 12. 11:09
Szegény LMP nagyon mellélőtt. A fővárosi és agglomerációlakó egybitesnek, amelyik egymaga mereszti a hájas seggét az egy tonnában háztól házig, akkor sem lenne alternatíva a tömegközlekedés, ha hirtelen tiszták és pontosak lennének a tk járművek. Egyszerűen minek tegye le, ha anyagilag nem látványos a különbség, ellenben egymaga utazik, nem kell átszállni, nem kell beleállni más intimszférájába. Az meg a másik, hogy a jelenlegi tömegközlekedés nem elég olcsó kedvezmények nélkül.
krutyifix
2015. október 12. 09:06
előbb lesz paradigma váltás a személygépkocsik motorját illetően, mint hogy BP tudna szervezni egy normális, igényes tömegközlekedést alternatívának
Dénia
2015. október 12. 06:55
"Csárdi Antal úgy fogalmazott, a gépkocsiforgalom kinőtte a várost, ezért hátat kell fordítani az elmúlt ötven év városfejlesztési gyakorlatának, amely az autós közlekedés kiszolgálására épült." Ez hülye. Pont azért nem bírja el a város a sokszorosára nőtt autómennyiséget, mert nem fejlesztették az autósközlekedés kiszolgálását az elmúlt ötven évben. Még azt a nyomorult körgyűrűt sem sikerült időben megcsinálni, mielőtt beépült volna a város környéke.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!