Fekete Zoltán kijelentette, első a közlekedési, a vasúti funkció megtartása, ennek rovására fejleszteni nem lehet, de a helyi közösségek ellenében sem.
Bár a rendszert több kritika éri, a számok nem hazudnak,: az áram- és a gázrezsi egy friss felmérés szerint is Magyarországon a legalacsonyabb az Európai Unión belül.
A civil szervezet úgy véli nem igaz, hogy az EU tagállami hatásköröket kíván elvonni Magyarországtól, és ezzel korlátozni kívánja a kormány mozgásterét.
Katona Tamás már bizonyított: Medgyessy Péter, majd Veres János államtitkáraként fontos szerepet játszott minden idők legpocsékabb magyar pénzügyi politikájának megtervezésében és kivitelezésében, majd a beérkező katasztrófajelentések gondos eltitkolásában. Hagyó Miklós méltó utódja ő a képviselőjelöltségben, bár az MSZP-től még jobb húzásnak tartanánk, ha mondjuk Tribuszernét indítaná a megüresedett körzetben.