Ha Viktor azt mondja...

2016. január 27. 07:18

Lázár összevágja a bokáját, riasztja az embereit, azok is gyorsan bólintanak. Miért is ne? Ha a miniszterelnök így akarja…

2016. január 27. 07:18
Somfai Péter
Népszava

„Ha egy januári reggel arra ébred Orbán Viktor, hogy kellene tennie valami emlékezeteset, megvakarja a buksiját, felhívja gyorsan Lázár Jánost, ugyan már süllyesszék a föld alá a Nyugati pályaudvarra vezető síneket, zárják be a Délit, a helyén legyen parkoló vagy valami más. A Nyugatiba vezető sínek fölé ültessenek egymillió (!) fát, igen, legyen ott egy erdő. Ezzel kihúzzák a szőnyeget azok alól a zöldek alól, akiknek nem tetszik a kedves vezető másik ötlete, miszerint a Ligetet be kell építeni mindenféle épületmonstrummal, s majd odacsődülnek a múzeumainkra kíváncsi külföldiek.

Lázár összevágja a bokáját, riasztja az embereit, azok is gyorsan bólintanak. Miért is ne? Ha a miniszterelnök így akarja… Február közepére meglegyen a döntés, meg a tervek? Meglesznek! Néhány tízezer ember napi közlekedése kissé »döcögősebb« lesz? Majd megoldják maguknak. Örüljenek a fáknak, a parkolónak, úgyis mindig panaszkodnak a hiányukra.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 37 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Tintamin
2016. január 27. 09:54
HATASTANULMÁNY? TERVEZÉS??? Kiszâmítható, alapos, szakértõ kormányzás????? Ezek liberalbolsevik vívmányok! Ami eszükbe jut, azonnal! Ez a Magyar Modell....
Korrupt Kornél
2016. január 27. 09:22
Figyelj népsz@rás. Több helyen leírtam már a későn születetteknek: az úgynevezett 2-es metro tervezésénél már felmerült, hogy a Déli pu. után felhozzák a felszínre és úgy megy ki Kelenföldig, a MÁV pályaudvarig. És Kelenföldön lesz egy hatalmas pályaudvar, még az alföldi vonatok is oda érkeznének, indulnának végállomásként. Ez valamiért elmaradt. Ugyanis a Délinél kicsi a hely, kisorolt kocsik tárolására stb. nincs hely. A Demszky őrület megalkotta az értelmetlen 4. metrot, ehelyett a 2-est építette volna ki Kelenföldig. Most kiépíteni sem kerülne sokba, csak az amíg a felszinig felhozzák, onnantól kész a pálya. Ennyi és nincs vita. semmiről. Persze, aki a Déliben szeret vonatra ülni, annak nem tetszene, de a felszini metrozás sem rossz, elhihetik. -hol volt még e metrotervezésnél Orbán...
GV0917
2016. január 27. 09:04
Vaskefe.Erzsébet-Gödör.Időkerék. Majd a GÁT,Ki is tervezete az új Kormánynegyedet? Akkor még nem beszéltünk a Combinókról, a világ egyik legköltségesebb Metró(4) építéséről. Tovább is van, mondjam még?
BőröndÖdön
2016. január 27. 08:40
Ez a szomorú valóság a birkák országában...
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!