Tud itt számolni valaki?

2014. december 12. 14:58

Borítékolható, hogy az eddigi éves bérletet vásárlók háromnegyede, ha nem kilencven százaléka fele annyit sem fog fizetni, mint eddig. Aki eddig kéthavonta vett 10 napos matricát, az is inkább megyei bérleteket fog venni, mert olcsóbb úgy.

2014. december 12. 14:58
portfolioblogger
Kiszámoló

Kitalálták egy hét alatt, hogyan lehetne 40 milliárddal növelni az útdíjból származó bevételeket, ha már hasraütésszerűen ennyit írtak a költségvetésbe. (…)

A rezsicsökkentés kormánya elintézte, hogy mostantól négy megyebérlettel le tudjon járni a kisember a balatoni nyaralójába, vagyis csak évi 20 ezer forintot fizet az eddigi 42.980 forint helyett.

Remek. Mindenki feláll és ütemes vastaps.

Na de mi van, ha mindenki csak 2-3-4 megyére fog bérletet venni?!

Budapest-Szeged távolságon elég 3 megyei bérlet. Ugyanez igaz Győrre, Debrecenre, Békéscsabára.

Egerből, Székesfehérvárról, Szolnokról, Kecskemétről két bérlet is elég egész évre. A Pest megyéből ingázók pedig természetesen beérik majd egy bérlettel is.

Alig van olyan város, amelyik kénytelen négy bérletet venni.

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 68 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
káli
2014. december 13. 12:02
A baj az ,hogy eddig nekem nem kellett fizetnem ,te seggfej!!!!
abcd
2014. december 12. 21:06
A pesti népségtől élhetetlenebb, primitivebb proli sehol a világon nem létezik. Ez valami különleges állatfaj, a kontraszelektált beltenyészet állatorvosi lova. le kellene dózerolni az egészet, a törmelékből befejezni a dunai vízlépcsőt.
Autofocus
2014. december 12. 19:15
Én biztos nem így kommunikáltam volna. Kell a zsé, értem. Gyerekek, mennyi kell? 40 milliárd. Vágom. Ki legyen a szokásos fejőstehén? Na ki, hát persze hogy az autós. Szuper. Na akkor elmondom, hogy lehetett volna úgy megfejni hogy ne verje le a biztosítékot. Ma a hazai járműállomány átlagéletkora kb 12 év. Egy 100 lovas motorú autóra az éves gépjárműadó kb. 14000Ft. Mondjuk azt hogy megemeljük a gépjárműadót 2015-ben 25%-kal. Ez átlagosan 3500 Ft. Nem kevés, de volt már hasonló durvítás, amikor bevezették a kötelező biztosítás adóját, az is legalább annyit dobott rajta, mégse lett forradalom. Na és akkor itt jön a mézesmadzag, minden autós választhat magának egy megyét amire kap egy éves megyebérletet, vagy egy teljes országra érvényes havi matricát INGYEN (haha) Na hogy hangzik? (összbevétel nem hogy ugyanannyi, hanem több is lenne mert nem lehetne alóla kibújni mint a mellékutakon autózással, és ráadásul azok jelentős részét is az autópályákra terelnék, akik eddig megyén belül nem autópályáztak, tehát még környezetvédelmi bullshitet is lehetne mellékomunikálni, az autópályákkal párhuzamos autóutak polgármesterei meg fényesre szopkodták volna az előterjesztő répáját) A sajtóközlemény pedig nem úgy szólna hogy fizetős lesz az M nullás hanem óriásplakátokon hirdetve: "Autós rezsicsökkentés: ingyenes autópályamatrica az éves nyaraláshoz" Na Habony Árpi, hozd ki az ellenőrződet.
fcsabi
2014. december 12. 18:28
Nem tudom mire ez a sírás. Ha eddig valaki Veresegyházról naponta bejárt dolgozni Pestre az évi 43 ooo-et fizetett, most ötezret fog. A vizitdíjat meg nem lehet idehozni, mert bár hála Isten nem betegeskedek, de abban az időben volt olyan nap, hogy a doki három vizsgálatra is leküldött és az már 900 Ft volt. Ismétlem egy nap alatt. Ez meg havonta nem kerül két gombóc fagylalt árába.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!