Az RTL visszavág

2014. június 22. 15:29

Méltó bosszúhadjáratnak lehetünk szemtanúi, hiszen az RTL Klub éppen véres szablyáját hordozza körbe a média virtuális világában, jelezvén, hogy fölveszi a kesztyűt a Kormánnyal szemben!

2014. június 22. 15:29
Miért Rigó
Tutiblog

Ha a csatorna a hírei közt meg is kísérel politikai témájú leleplezésekre, egész egyszerűen nem veszik komolyan a nézők. Az RTL Klub nyilvánvalóan nem a valóságban élő emberek adója. Műsorán csak szappanoperák, vámpíros-tankos sorozatok, meg életmód-tanácsadás szerepelnek. Egész napokat lehet ebben a rózsaszínű, eperszagú gennyben eltapicskolni. A híradó is csak azért van, hogy a nézőknek újból és újból bebizonyítsa, hogy ez a világ, ez az ország, meg a szomszéd is rossz és gonosz, és az életedre tör. Jobb, ha a tévé előtt ülsz bezárkózva, mert az sokkal biztonságosabb.

Ha az ebbe a létbe hipnotizált fogyasztóit érdekeltté akarja tenni a csatorna a reklámadó és a gonosz Kormány ármánykodása ellenében, akkor nem válogathat (saját) eszközei közt. Szépen lassan átpolitizálódnak majd a műsorok. (...)

Ahhoz, hogy a kereskedelmi média szereplői képesek legyenek a mindennapok valóságához igazodni, ahhoz valódi, tényfeltáró anyagokat kellene készíteni, jelen lenni, kérdezni, érvelni. Viszont ez bonyolult. Egyszerűbb, ha kitalálunk egy országot, kitaláljuk az embereket, és kitaláljuk, milyen kitalált igényei is vannak a kitalált embereknek. Közben pedig szépen megélünk a reklámokból, amiket szintén kitalált embereknek készítenek. Ha ez ilyen egyszerű, akkor tényleg minek erőlködni.

Bezzeg, ha a kormány beleköp ebbe az állóvízbe, az más. Akkor bosszút kell állni! Bárcsak menne még az újságírás…

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 42 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
MOPO3OB
2014. november 07. 01:28
Egyre kevesebben nézik az RTL-t. A fiatal korosztályban gyakorlatilag már csak a lumpensoron tényező az RTL. De nekik felesleges reklámozni, szüleik segélyeivel nem jelentenek számottevő vásárlóerőt. A fiatal korosztály többsége számára a média már azonos az internetes tartalommal. Nem a reklámadó miatt van már régóta bajban az RTL.
MOPO3OB
2014. november 07. 01:28
Álmodozz csak ott cijonvárosban. Már napok óta megállapodott a kormány az RTL-lel. Ezek már csak az utórezgések.
MOPO3OB
2014. november 07. 01:28
Valószínűleg már régóta zuhanórepülésben van az RTL, csak a szintén német érdekeltség Nielsen kozmetikázta a nézettségi adatokat. A válság éveiben már a reklámozók is kezdik érzékelni, hogy WC-n lehúzott pénz az RTL-es reklámozás. Olyan jelek mint a drága Formula 1 eltűnése az RTL képernyőjéről, illetve emelt díjas asztrológusok és távgyógyázok megjelenése az RTL válságos helyzetére utalnak. A 2000-es években az ilyen vérciki műsorok maximum városi kábeltévéken jelentek meg, egy közepes tv csatornánál csak éjszaka éjfél után. Egy papírtigris az RTL. A lumpen nézőiket egy választás előtti bográcsos kampánnyal könnyen meg lehet győzni, szóval még hagyományosan passzív csóró lumpen rétegben sem tudtak volna sokat elérni. A megállapodás nekik fontosabb volt mint a kormánynak.
3M..
2014. szeptember 04. 19:32
Pikáns, amikor a két hiéna egymást marja. Mi csak egy kv-t kérünk. Szebb Jövőt!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!