„Mit akar Orbán Viktortól? Nevetségessé akarja tenni magát?” – Schmidt Mária kőkemény kritikát fogalmazott meg Magyar Péterről! (VIDEÓ)
A Terror Háza Múzeum főigazgatója szerint soha nem fog létrejönni egy Orbán Viktor–Magyar Péter-vita.
Az a Dallas 2.0 legnagyobb baja, hogy a legjobb színésze Larry Hagman, illetve az ő bozontos öregemberszemöldöke.
„A történeten éppen ezért nem sokat csavartak, a két Ewing-gyereknek két fia van, az egyik fúrna a farmon, a másik meg nem, mert az alternatív energiaforrásokban hisz, ez az egyik konfliktusforrása az évadnak, a másik meg a lárvaarcú Jordana Brewster alakította bige, aki annak idején Bobby fia Chris csaja volt, de most Jockey John Ross nevű kölykével kavar. Ehhez csak a biztonság kedvéért pakolták hozzá az öregedő Ewingok civakodását (a farm alatt olaj van, Jockey-nak kell az olaj, Bobby nem adja), ami nem igazi, késhegyre menő vita már, csak két beteg, isiászos, infarktustól- és agyvérzéstől rettegő öreg fazon remegő kézzel előadott bohóckodása.
Az már az első epizódból kiderül, hogy az új írók majd' bele pistultak, hogy olyan történetszálakat írjanak, amikről senki nem mondhatja azt, hogy nem elég elképesztően nagy baromság, kezdve a metánkitermeléssel megáldott, buta fejű Christopherrel, folytatva az egyszer csak a kalapból előhúzott Cliff Barnesszal, de szerencsére sikerült annyira összerántani az eleinte csak fejvakarásra okot adó sztorikat, hogy az utolsó 3 részre a mérsékeltnél is több izgalmat tartogattak.
Az a Dallas 2.0 legnagyobb baja, hogy a legjobb színésze Larry Hagman, illetve az ő bozontos öregemberszemöldöke, amivel tényleg lejátssza a színről az összes ifjoncot, és az érzelmeit sűrű szemöldökráncolással kifejező Patrick Duffy-t, vagy Linda Grey-t, akinek a szája többet remeg, mint a rossz diáké a pótérettségin, de hogy mit is akar vele kifejezni, azt csak megtippelni lehet. Az igazi tragédia pedig az, hogy a klasszikus trió még így is hitelesebb, mint a négy újonc, a Christ alakító Jesse Metcalfe, a John Ross szerepére kinézett Josh Henderson és a két nő, Jordana Brewster és Julie Gonzalo, akiket elnézve tényleg elkezdünk hinni abban, hogy Hollywood valamelyik sötét zugában már régóta klónozzák az embereket, de a tehetséget még nem sikerült laboratóriumi körülmények közt reprodukálniuk.”