Házi tartalomgyárak

2012. március 23. 13:09

A legtöbb vállalatnál, intézménynél ugyan érzik, hogy kellene valamit kezdeni a közösségi médiával, de csak kevesen szánnak erre kellő energiát és pénzt.

2012. március 23. 13:09
„A legtöbb vállalatnál, intézménynél ugyan érzik, hogy kellene valamit kezdeni a közösségi médiával, de csak kevesen szánnak erre kellő energiát és pénzt. Az elmúlt 3-4 évben megfigyelhettük a szocmédiás munka leértékelődését. Kezdetben még szakértői, alsó-középvezetői pozíciókra vettek fel embereket, ma egyre gyakoribb, hogy junior, asszisztens, vagy gyakornoki munka részeként lőcsölik valakinek a nyakába a feladatot.

Az eredmény persze ennek megfelelő lesz. Miközben az egész világ a »content marketing« kifejezést mantrázza (jelentése: szarból nem lehet palacsintát sütni), egyre többen próbálják olcsón, saját tartalomgyártás nélkül megúszni a dolgot. Jó menekülő útvonalnak tűnhet a »content curation« (tartalomgondozás), a weben gyűjtött tartalmak szűrése, feldolgozása, ajánlása, de a sokat emlegetett hozzáadott érték itt is csak a megfelelő szakérelem és a befektetett munka révén keletkezik. Pech.

Vannak persze, akik erre a problémára is megoldást (?) kínálnak. Egyre-másra jelennek meg a »digitális kurátorok«, az olyan programok, amik automatikus összegyűjtik, elrendezik és publikálják a vágyott tartalmat. A skála széles. Egyes programok a Twitteren talált linkekből állítanak elő »újságot« - ilyen a nálunk is népszerű, ingyenes

Paper.li

, mások mások a megadott témakörök, kulcsszavak alapján több közösségi hálózatról szedik össze a tartalmat.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 1 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!