„Az idejüket lejárt, több százezer kilométert futott Audik és VW Passatok helyett Skodákba ülnek át a miniszterek és az államtitkárok. Ahogy a puritán emlékezetű Kádár-érában, amikor az olajválság begyűrűzése után Mercedesekről Tatrákra váltottak »pártunk és kórmányunk« elöljárói. (Miközben azok zabálták az üzemanyagot...)
A hatszázmilliós közbeszerzésből 97 darab autóra futotta, ami hozzávetőlegesen hatmilliós darabonkénti árat jelent. Amely számot ha összevetjük az eddig használatos gépkocsik tízmillió körüli vagy azt jócskán meghaladó értékével, bátran feltehető a »hol is itt a luxus?« viszontkérdés.
Az autóvásárlás mégis irritáló tett azon a Magyarországon, ahol a rendszerváltoztatás veszteseit nyolcvan százalékban mérik, a nyertesek arányát viszont mindösszesen húszban jegyzik.”