Józsefvárosi audiovizuál

2009. november 10. 11:43

A videómegosztókra készített helyi kampányfilmek nem érnek el tömegeket.

2009. november 10. 11:43
Az online videómegosztókra készített helyi kampányfilmek láthatóan nem érnek el tömegeket (hiszen nem lehet például behúzni őket a helyi lapba, ami a legtöbb helyen a legnagyobb elérést kínálja), mégsem lehet azt mondani, hogy nincs értelmük. Egyrészt elérhetnek egy olyan, fiatal célcsoportot helyben, akiknek egy videó sokkal többet mond/ad, mint két szórólap és egy ingyentoll, másrészt jelentősen hozzájárulhatnak egy jelölt menőségi faktorához - ahogy Gyurcsány blogolásának is ez lehetett a fő jelentősége kezdetben.

Turul 2K2: Józsefvárosi audiovizuál (Reakció)

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!