Tarlós: Uniós kötöttség a dugódíj bevezetése

2019. április 18. 15:07

A főpolgármester hozzáfűzte, hogy nem mondhatja azt kategorikusan, hogy nem lesz dugódíj.

2019. április 18. 15:07

A budapesti behajtási díjról, amit még a Demszky Gábor-féle városvezetés önként vállalt be a 4-es metró megépítésért, egy tíz évvel ezelőtti európai bizottsági határozat és egy érvényes szerződés rendelkezik, azt nem a főváros akarja mindenáron bevezetni – mondta a főpolgármester csütörtöki budapesti sajtótájékoztatóján.

Tarlós István a napokban a kérdésben megjelent hírekre reagálva emlékeztetett: tíz évvel ezelőtt eldőlt kötelezettségről van szó. Nem a kormány és a városvezetés „valós vagy virtuális vitája” a lényeg, ennek nincs relevanciája. Van egy kötöttség, amiben az unió Budapesttel „tulajdonképpen türelmes”, és nem az a vita tárgya, hogy akar-e valaki dugódíjat vagy nem – tette hozzá.

Közölte, az ügyben még nem született döntés, a behajtási díjjal foglalkozik majd a fővárosi közfejlesztési tanács, és az Európai Unióval is folytattak már egyeztetéseket. Hozzáfűzte: nem mondhatja azt kategorikusan, hogy nem lesz dugódíj, mert Demszky Gábor „jogutódja”, s ha kijelentené ezt, akkor az Európai Unió milliárdos bírságot szabhatna ki.

(MTI)

Összesen 41 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Pusikas
2019. április 19. 17:53
Bocsánat Tarlós úr világosan megmondta hogy hatalmas dugók lesznek, de ezek az utolsó pillanatban lehívható uniós források az építésekre. Mindenképp meg kell építeni a projekteket, ezért nincs választás. Pont. A 4-es metró meg vicc. 20 évig nem fejezte be DG. A szaros combinókkal ,használt buszokkal ,villamosokkal 74 típussal verte agyon a városüzemeltetést. A felelős vezető. MÉG EGYSZER A KUTYAFÜLE!!!!!!
Csigorin
2019. április 19. 08:33
Aki nem fizet erte annak nem lesz dugo?
Illieral
2019. április 18. 23:25
Nekem nem lenne bajom a dugo dijjal a belvaros nagyon teli van mar. De bassza mar meg 30 ev alatt nem nott, hanem cs0kkent a P+R parkolok szama. 30 ev alatt semmit nem fejlodott Budapest autos kozlekedese. Ha lesz P+R parkolo, amely mondjuk BKV berlettel igenybe veheto szivesebben teszik le az emberek az autot. Addig nehez, mert nincs hova tenni az autot.
még fokozza
2019. április 18. 23:08
Hogy fejleszteni kellene a közlekedést senkinek nem jut eszébe. Az autósok fizetnek mert a kormány nem épített elég hidat, felűljárót, több sávot, parkolót.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!