A ForeSee kutatóközpont által évente összeállított listán három kategóriában szerepeltek a weboldalak: keresők és portálok, híroldalak illetve közösségi oldalak. Utóbbi kategória viszonylag tág volt, a Wikipédia is ide került, és meg is nyerte a kategóriát a felhasználóktól átlagosan kapott 78 pontjával. A YouTube 74 ponttal a második helyen végzett. A Facebook 66 pontja az utolsó helyre volt csak elég. Elemzők szerint ez azt mutatja, hogy a Facebookot csak megszokásból használják az amerikaiak, de nem szeretik, és a Google+-nak van keresnivalója a piacon.
A keresőmotorok között a Google-lel nyert 83 ponttal, a Bing lett a második 82 ponttal, és az ask.com a harmadik 80 ponttal. A híroldalak között a Fox News online kiadása bizonyult a legjobbnak, megelőzve az ABC News-t és az USA Todayt. A CNN és a New York Times a lista második felébe szorult, az utolsó a Huffington Post blogbirodalom lett.