Már több mint negyven márka „A család az család” kampány mellett

2021. február 19. 12:38
Több tévécsatorna (RTL, HBO, Comedy Central) mellett a Cinema City vagy a NetPincér is kiáll a kampány üzenete mellett. A Kreatív is csatlakozik a kezdeményezéshez.

Még novemberben indult „A család az család” kampány, amelyben szivárványszülők és szakértők válaszoltak netes kommentekre – írta meg a kreatív.hu. Hozzátették: a kampány célja az érzékenyítésen, a „tévhitek” eloszlatásán túl az, hogy szélesebb körhöz is eljussanak az egyedülálló vagy azonos nemű, nem a magyar Alkotmány szövegének „megfelelő” szülők problémái, írják.

„Eddig is elképesztő, hogy ez a kampány mennyi embert ért el, de szeretnénk folytatni, mert a témáról még beszélnünk kell, még sok emberhez kell eljutnunk. Ez nem csak pár hónapig aktuális ügy” – meséli az akció egyik kitalálója, egyben „arca”, Pál Márton, aki párjával szintén örökbefogadó szülő. 

A kreatív.hu szerint a kampány folytatódik, ezúttal már márkák támogatásával, első körben több mint 40 brand csatlakozásával. Február 18-án ezért árasztják el a kampányhoz kapcsolódó tartalmak az akcióhoz csatlakozó márkák felületeit. De Pál Márton hangsúlyozza, hogy ebben az aktivitásban nincsenek szigorú irányelvek, mindenkitől csak annyit várnak el, hogyha csatlakozik az ügyhöz, azt a hozzá passzoló módon tegye meg. 

„Eleinte a saját kapcsolatrendszerünket felhasználva kerestünk meg cégeket, de nagyon pozitív válaszok érkeztek olyan helyekről is, akikre teljesen ismeretlenül írtunk rá. Csatlakoztak nagy márkák, de a kis- és középvállalkozások köréből is nagyon sok pozitív visszajelzés jött. Ez óriási dolog, hiszen Magyarországon ez a téma azonnal politikai színezetet kap, holott ennek az ügynek normál esetben semmilyen politikai tartalma nincsen. Van, aki a logóját cseréli le, van, aki külön fotózással készül, szóval abszolút a márkákra bízzuk a részvétel formáját. Fontos az is, hogy ez nem egy exkluzív klub, csakúgy, mint a családok esetében, ide is várunk mindenkit - bárki csatlakozhat a kezdeményezéshez, akinek fontos a téma” – mondta el Pál Márton.

Kép forrása: „A család az család! Fidesz leváltása 2022-ben” Facebook-oldal

Összesen 140 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Az a százból egy (?) szerencsétlen sorsú, aki tényleg beletartozik a célcsoportba, ettől majd biztosan jobban fogja érezni magát?
Az egész kampány valami egészen másról szól, mint a "mások" jogai.
Mert hát ugye nem kell valójában jó(?) embernek lenned, elég, ha annak látszol - a médiában, fácsén, kinek hol. Különben meg náci vagy.
Az meg már senkit sem érdekel, hogy ha középkorú férfiként Napoleonnak hiszed magad, akkor irány a vigyorgó, ha tinilánynak, akkor jár a taps, a TB-támogatott nemátalakítás és a lányvécé.

Szóval szerintem ennél a "kampánynál" még a Taigetosz is emberségesebb volt.

Az igazság az meg igazság: hiába terjesztik a perverz-mézédes, és mézédes-perverz kampányban az üzleti célú hülyeségüket. A pénz, a hatalom, a befolyás nem minden: maga az ELŐZETESEN ADOTT valóság ítélkezik fölöttük, meg az a józan ész, amit ezek az agymosók akarnának tönkretenni.

"Az utóbbi időben pedig a Jysk - ben sokkal stílusosabb bútorok vannak, mint amire az IKEA valaha is képes volt."

Sok cég ilyenkor, mikor már domináns szereplők, kezdenek el jóarcoskodni, támogatni minden ilyen színes szeretetlófaszt, hogy megőrizzék a dominanciájukat. Akad olyan, amelyik a leszállóágban áll bele az ilyen témákba, ilyesmi lehet a Gilette esete. A Jysk meg még el van foglalva azzal, hogy jó bútorokat gyártson. :D

Az ilyesfajta jóemberkedés terjedése azt mutatja, hogy a modern technológia, a modern információmegosztás nagyon rá tud erősíteni a képmutatásra.

Indítsunk kampányt azzal, hogy a szivárványcsalád gyenge utánzata a családnak. Vajon hányan csatlakoznának?

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés