Oktatófilm világbajnoki rekorddal: Párizs után Budapesten is Kós Hubert a hátúszás királya! (VIDEÓ)
A 200 méteres hátúszás olimpiai bajnoka a Duna Arénában 25 méteres medencében is megmutatta, ki az úr a háznál.
A közlekedéssel foglalkozó civil egyesület tételesen cáfolja a szocialista politikus ingyenes BKV-ra vonatkozó ötleteit.
A VEKE szerint Horváth Csaba nem reagált a teljes közlekedési szakma minden szereplője által megfogalmazott szakmai ellenérvekre.
A VEKE szerint a behajtási díjat Londonban és Stockholmban sem szedik hétvégén, és ezt a Városkutatás Kft. tanulmányai sem javasolják Budapestre, így érdemes a munkanapok számával számolni. „Ha egy évben 250 munkanap van, az azt jelenti, hogy Horváth Csaba 80 milliárdos bevételi szintjének eléréséhez naponta 320 millió forint bevételt kellene beszedni. Tehát, ha a saját állításának megfelelően valóban a buszjegy árát nem haladja meg a behajtási díj, akkor a 320 forintos buszjegy-árral számolva munkanaponként 1 millió autónak kellene dugódíjat fizetnie - ami teljesen irreális.”
A VEKE szerint a dugódíj-tanulmányban Horváth Csaba állításával ellentétben a BKV ingyenessé tételéről nincs szó. „Horváth Csaba nem az autóforgalom - egyébként kívánatos - csökkenésével számol a dugódíj bevezetése után, hanem annak megháromszorozódásával. Vagy nem tud számolni. Vagy szándékosan ferdít. Ami viszont biztos: a dugódíj témájában eddig született tanulmányokat nem olvasta, felszínes ötletelésével azonban a dugódíj ötletét teljesen lejáratja, ellehetetleníti” - vélik.