Ferihegy: a taxis banditizmus virul, a parkolás és az evés-ivás iszonyú drága, a fapados forgalom botrányos

2019. augusztus 10. 12:10

Valamikor, réges-régen, amikor Magyarország (már és még) nem volt diktatúra az akkori ballib kormány eladta a budapesti nemzetközi repülőteret.

2019. augusztus 10. 12:10
Haskó László
Magyar Narancs

„Valamikor, réges-régen, amikor Magyarország (már és még) nem volt diktatúra az akkori ballib kormány eladta a budapesti nemzetközi repülőteret. Akkor divatos kifejezéssel privatizálta.

A vételár igen magasra rúgott, úgy tűnt és úgy „kommunikálta” a kormány, hogy az ország és a főváros igen jól járt az üzlettel. Sajnos nem az történt, pedig még a bevételt sem lopták el.

Az első vevő – aki egyébként igen rövid idő után megszabadult a csodás portékától – ígért fűt-fát.

Utat, vasutat, metrót, parkolóházat és nem utolsó sorban normális repülőtéri szolgáltatásokat. Nem tudjuk, hogy ezeket a vállalásokat rögzítették-e az adás-vételi szerződésben. Valószínűleg nem, mert ezekből a Budapest számára létfontosságú fejlesztésekből semmi sem valósult meg. Ami megvalósult, arra senki sem vágyott.

A reptéri taxis banditizmus virul.
A parkolás és az evés-ivás iszonyú drága.
Az alkalmazkodás a fapados forgalomhoz botrányosan rosszul megy (ld. a mindenki kedvence: hullámlemez »hangárok«-at).
Ja, és időnként kifosztják a bőröndöket.

Mindehhez a reptér-használati díj, amit a légitársaságok fizetnek – és egy az egyben hárítanak át az utasokra –, a legmagasabbak közt van Európában. Ezek eredményeképpen nincs olcsó repülés sem ide, sem innen.

A sokkal jobb sorsra érdemes Karácsony Gergely maga sem hiheti, hogy akár főpolgármesterként talál »alternatívát«. Ennek ellenére, jó hogy szóvá tette a problémát. Sokkal jobb kampányfogás, mint Tarlósé, aki „vasszigorral” ígér fellépést az éjszakai csend háborítói ellen. Körmöst fog osztani a pilótáknak. Vagy leveri a szemüvegüket, és rá is ugrik, ahogy szokta.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 88 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
balbako_
2019. augusztus 10. 17:52
Gyurcsányék eladták - nem jó pénzért, ahogy az ideológiától terhelt agyú szerző emlékszik - hanem szarért, húgyért. Méghozzá 75 évre! Ezért nincs eszköz arra, hogy rákényszerítsék a tulajdonost arra, hogy valamit fejlesszen ne csak a pénzt - ami a forgalom után igen bőséges - talicskázza ki.
puszika
2019. augusztus 10. 17:44
Privatizálta? A ballib kormány? Mert kellett a "píz", te vén ütődött! Mint ahogy az áram és gázszolgáltatókat,az erőműveket a vasműveket,Csepelt,Dunaujvárost.........meg a többit. Akkor még Demszky rombolta a fővárost! Nem emlékszel? Tarlós csak építette amit tudott de akkora volt a trágyadomb,hogy idáig jutott! Azért csak megkérdezem!!! DEMSZKY HOGYHOGY NEM JUTOTT AZ ESZEDBE? Utaltasd már be magad valamelyik kollégádhoz....de segíteni már az sem fog!!!
kispufi
2019. augusztus 10. 17:33
Na látod, ez a bevezetés a csimborasszótok, amikor a demokráciátok a szarért-hugyért külföldre kézre játszó rablóprivatizációval kezdődik. Utána meg csodálkoztok, hogy a diktatúrázásotok valahogy fordítva sül el.
írmag
2019. augusztus 10. 16:13
Záp az agyad, neked köztudott - a taxis blokád óta - minden taxis fideszes?
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!