Végre egy brüsszeli döntés, mely egy irányba mutat a magyar nemzeti érdekkel
A román-magyar gazdasági együttműködés egy újabb lendületet kap.
A magyar nép frusztráltsága – ami saját sikertelenségünk kivetítése másokra, a folyamatos bűnbakkeresés a zsidókban, melegekben, menekültekben és most a Heinekenben – komoly gyökeret vert.
„Csak röviden, ha valaki esetleg lemaradt volna a sztoriról: a Heineken már évtizedek óta gyárt Csíkszeredán sört, Ciuc névvel, amit az ottani köznyelv csak csíkinek hív. 2014-ben Lénárd András magánvállalkozó Igazi Csíki sör névvel kezdett sört gyártani, 18 kilométerrel odébb, Csíkszentsimonyiban. A Heineken erre pöccent be, és perelte be a vállalkozót, ugyanis a névhasználat könnyen megtévesztheti a vásárlókat. Tehát olyan ez, mintha Igazi Savaria Történelmi Karnevál néven több napos dzsemborit szerveznénk Szombathelyre, majd felháborodva adnánk ország-világ tudtára, hogy a már évek óta létező Karnevál irodája beperelt minket a névhasonlóság miatt. Sőt, a perben még veszítettünk is. Mert bizony az Igazi Csíki is veszített. Az ügy már most ott tart, hogy csoporttömörülések, politikus demonstrációk, sőt a Heineken bojkottjára felszólító tüntetések szerveződnek. Magyarországon.
Azt pedig egyelőre igen csak nehéz eldönteni, hogy akkor most ki ellen, vagy ki mellett. Leginkább úgy tűnik, a magyar nép frusztráltsága - ami saját sikertelenségünk kivetítése másokra, a folyamatos bűnbakkeresés a zsidókban, melegekben, menekültekben és most a Heinekenben - komoly gyökeret vert.
Olyan megkérdőjelezhető ötleteket generálva, hogy vegyünk fel a hungarikumok listájára egy terméket, amit Budapesttől jó 800 kilométerre, egy másik ország területén, egy másik országban bejegyzett cég állít elő, és alig három éves.”