Szép ajándékot kapott Sopron, épp a Hűség Napján (VIDEÓ)
A mai útátadást úgy is tekinthetjük, hogy összekötöttük a burgenlandi magyarokat az erdélyi magyarokkal.
I. Ferenc József császár állítólag idegenkedett a villanyvilágítástól, a rövidzárlatok miatt. Orbán meg a számítógéptől. Mégis halad előre a világ…
„»Az automobil-fuvarozás nyilvánossá ez idő szerint nem tehető, mert az automobilok szerkezete nem elég megbízható és kormányozhatóságuk tökéletlen« – idézi az Index a száz évvel ezelőtti budapesti rebelliót, amit a lófogatosok csaptak a benzinüzemű fuvarozás ellen. »Az autótaxik meggondolatlan bevezetése súlyos veszélyt jelentene a főváros népére. Nem beszélve arról, hogy a konkurencia milyen problémákat okozna számukra személyesen«.
Ment a harc a hagyományos konflisos fuvarozás kiművelt, káromkodási kultúrájukról is ismert képviselői és az új módi, a bérautókban fantáziát látók között – idézi föl a lap. »Mivel az utazóközönségnél – pocsék modoruk és gorombaságuk miatt sem – nem volt esélyük növelni a népszerűségüket, a kocsisok hatósági védelmet kerestek. Ez sokáig működött is: a városvezetés és a város főkapitánya egyértelműen melléjük állt.«
A kor Ubere azért mégis polgárjogot nyert.”