„A közösségi oldalak lehetőségei például szánalmasan kihasználatlanok, kis túlzással egy eltűnt macska keresgélése is több embert mozgat meg ezen a felületen, mint nagyjaink (adminjainak) tevékenysége. Egyébként jelenleg Orbán Viktor (szerkesztőcsapata) a (vakok között félszemű) király: a miniszterelnök Facebook megjelenését 138 ezren csumizzák, ami nem túl sok, tekintve, hogy például a Quimby nevű magyar zenekar 154 ezren is túl van ezt az adatot figyelmezve. (...)
Nem lebecsülendő dolog ez, kérem: a neten szabadon engedett információk a választások kapcsán is többet érhetnek a közmédia hagyományos felületeinél, még akkor is, ha politikai hirdetéseket ugyebár csak azokon keresztül lehet majd ledugni a torkunkon. A jelenlegi ellenzéki értelmiség egy része mindenesetre már profin és hatékonyan használja ezt a közösségi teret, Schmitt Pálról például rengeteg trollt eszközöltek, még ha nem is annyit, mint Mario Balotelliről. Vezető politikusaink mindenesetre ebben a műfajban inkább csak hülyeként ábrázolt áldozatok, mint befolyásoló, véleményterelő tényezők. Ha bármelyikük rájön arra, hogy milyen a farok másik végén lenni, sokra viheti 2014-ben.”