Sok kanadainak most lett elege: utcára vonultak az iskolai LMBTQ-nyomulás ellen
„El a kezekkel a gyerekeinktől!” – visszhangzik Vancouvertől Ottawáig, tömegtüntetéseken követelik a genderdömping visszaszorítását az iskolákban, Trudeau is megszólalt.
LMBTQ+ és „kritikai fajelmélet”-témájú érzékenyítő hetet tartanak hatéves gyerekeknek a Los Angeles-i iskolákban. A City Journal értékelése szerint gender-propagandára van idő, miközben a diákok angol- és matekeredményei folyamatosan romlanak.
Miközben, ahogy arról lapunk is beszámolt, Kanadában – jórészt konzervatív, muszlim szülők által vezetett – mozgalom indult az iskolai genderérzékenyítés ellen, déli szomszédjuknál is zajlanak az események.
Ezt is ajánljuk a témában
„El a kezekkel a gyerekeinktől!” – visszhangzik Vancouvertől Ottawáig, tömegtüntetéseken követelik a genderdömping visszaszorítását az iskolákban, Trudeau is megszólalt.
Week of Action – nyersfordításban „Cselekvés Hete” kezdődik október 9-én a Los Angeleshez tartozó iskolakörzetben, mutatja be a helyzetet tényfeltáró cikkében a City Journal. Az ártalmatlan nevű programsorozat egészen megdöbbentő tartalmat takar, kezdve az október 11-én tartott „nemzeti coming out nappal” – írják a lapban, hozzátéve:
az eseménysorozat célja, hogy „hatéves gyerekekből a gender- és kritikai fajelmélet kezdő szakértői váljanak”.
A City Journal megszerezte az ominózus héthez tartozó programsorozat kézikönyvét is, amely „kötelezően ajánlott” az iskolák tanárai számára, és a legújabb LMBTQ+-zászló színeire applikált, feketék felsőbbrendűségét is jelképező ököl grafikájával ellátott fejléc díszít.
A programsorozatot egy 12 tengely mentén térképre vitt identitásfejtágítással kezdik óvodások és kiselsősök számára, amelyen „a megkülönböztetéssel vagy kiváltságokkal kapcsolatos tapasztalataikat” kell ábrázolniuk, beleértve a faji, nemi, szexuális orientációt vagy éppen a testalkatot illetőeket, majd ennek alapján indul az indoktrinációs hét.
Ugyanis, mint a lap megjegyzi, minden általános iskolai napot más-más LMBTQ+ hírességnek lehet szentelni, akiket reggelente mutatnak be majd a nebulóknak az eszköztár szerint.
A tanárok különféle szerepjátékokkal is közelebb hozhatják a gyerekeket transznemű társukhoz
(a Meseország mindenkié című botránykönyvvel való bármiféle hasonlóság természetesen kizárólag a véletlen műve – a szerk.)
Ezt is ajánljuk a témában
Meséken keresztül terjesztené az LMBTQ-érzékenyítést egy leszbikus egyesület, akár alsóban is.
A City Journal rámutat, az óvodás és kisiskolás gyerekekbe már itt elkezdik tömni azokat a genderszakos főiskolásoknak előírt kifejezéseket, mint „cisznemű”, „nembináris”, „születéskor meghatározott nem”, „queer”, „pánszexuális” és a többi.
Mindemellett, teszi hozzá a szerző, ez az indoktrináció elveszi a gyerekek gyerekkorát.
Felnőtt konfliktusokba rángatja bele a gyerekeket, ártatlan és a határtalan fantáziára építő gyermekirodalom helyett a hiperszexualizált felnőtt kultúrával rontja meg őket, miközben a kicsik azt látják, hogy minden, a hagyományos, „cisznemű” identitástól eltérő identitás maximális támogatást és figyelmet kap a felnőttektől. Az oktatás pedig a politikával kéz a kézben jár: miközben szeptember 23-án Gavin Newsom kormányzó szentesítette azt a törvényjavaslatot is, amely előírja, hogy minden kaliforniai tanár és alkalmazott részesüljön kulturális kompetenciaképzésben az LMBTQ+ diákokkal kapcsolatban, a tankerület szeptember 26-án jelentette be, hogy
virtuális „Szivárvány Klubot” hoznak létre óvodás kortól az ötödik osztályos korig, ahova várják az LMBTQ+ identitású gyerekeket (!).
A korai indoktrináció indoklása most is, s mindig ugyanaz: jelesül összekötik a többségi társadalom előítéletességét a transzneműek magas öngyilkossági rátájával.
S miközben gendertémában ekkora elvárásokat támasztanak a gyerekekkel szemben, a hagyományos tantárgyakban és készségekben korántsem muzsikálnak ilyen jól a Los Angeles-i nebulók, emlékeztet a lap: így 2022-ben a Los Angeles-i egyesített iskolai körzet harmadikosainak 61 százaléka hasalt el az amúgy is – méltányossági okokból – gyengített angol nyelvi kompetenciamérésen írás-olvasás tekintetében, vagyis tömören szólva funkcionális analfabéták voltak. 59 százalékuk képtelen volt alapvető matematikai műveletek elvégzésére is.
A nyolcadikosoknál tovább romlott ez utóbbi korosztályi elváráshoz mért megfelelési aránya, 76 százalék bukott el.
Mindez, jegyzi meg a City Journal, már 2019-het képest is jókora, 6-7 százalékos romlást mutat. Ennek ellenére a covid által megtépázott oktatási rendszer a hibák kiküszöbölése helyett inkább az identitásról és az interszekcionalitásról szóló „kritikus gondolkodás” megtanítását rangsorolja előre – teszi hozzá a cikk.
***
Ezt is ajánljuk a témában
2009-ben kormányrendeletben tették volna kötelezővé az óvodások érzékenyítését, például az óvodapedagógusoktól elvárták volna a genderszemléletet, ennek érdekében a legkisebbek nevelésének országos alapprogramját is módosították – írta meg a Kontra.