Rotyog a paprikás krumpli: Németh Szilárd HELYRETESZI a globalistákat (VIDEÓ)

Termőföldtől az étkezőasztalig. Németh Szilárd elárulta, mitől finomabb az étel, ha az nem brüsszeli, hanem magyar recept alapján készül.

Sikerült egy olyan népszerűsítő filmet összehozni Tokajról, amely egy az egyben idézi a 80-as évek klasszik 3 puttonyos aszúinak világát. Avíttas, értelmetlen és inkább rombol, mint épít.
„Még le sem ülepedett bennem a bormarketing és borjog konferencia tanulsága (Albert Gazda mindent elmondott róla itt), mely szerint kb. ott tartunk, mint 20 éve bormarketing tekintetében, azaz pontosan definiált célok nélkül félreértelmezett eszköztárral lövöldözünk mind a külföldi, mind a belpiacra, amikor megláttam ezt a hírt. Kicsit haboztam, hogy megnézzem-e, de végül is győzött a kíváncsiság: végül is kénytelen vagyok megnézni, győztem meg magam. Az első intő jel a filmről szóló cikk címe volt: Ezzel a filmmel indul világot hódítani Tokaj. Az ilyesmiből szoktak a nagy pofára esések lenni, gondoltam, és mint később kiderült, nem alaptalanul. De ne szaladjunk ennyire előre…
Az angol nyelvű filmet a Vinum Tokaj International LLC készítette »a legjobb nevű pincészetek és vendéglátóhelyek összefogásával«. Megvan ez a cég? Igen, azé a Balla Attiláé, aki tavaly szeptemberben egy kaliforniai bíróságon csaknem ötmilliárd forintra perelte a magyar állami tulajdonú Tokaj Kereskedőház Zrt-t.
Az ok az volt, hogy 2 millió palack 3 puttonyos aszúból csak 250 ezret szállított le a kerház, mivel Balla Attila szerint az állami cég hamis bort adott el, ami anyagi és presztízsveszteséget okozott. A Tokaj Kereskedőház szerint azonban az amerikaiak a kerház korábbi vezetésével összejátszva hamisították meg a bort. A vita elmérgesedett, mindketten feljelentést tettek, a hír persze nyilván több kárt okozott Tokajnak és Magyarországnak, mint amennyi pluszt hozott volna a 2 millió palack aszú (?) összesen.”