„Nekem nagyon hiányzik egy láncszem ebből a rendszerből, mégpedig a FELHASZNÁLÓ. Senki, soha nem kérdezi meg a véleményét, gondolatait a projektről, miközben ők fogják használni, használják az alkalmazást. Nem a felhasználókat kellene boldoggá tennünk? Ha ők olyan alkalmazást kapnak, melyet szeretnek és tényleg nekik szól, akkor sokan lesznek, amitől elégedett lesz az ügyfél és ebből kifolyólag az ügynökség is. (...)
A válasz a User-Centred Design. A témáról könyvek születtek, így a poszt kevés ennek kifejtésére. Az biztos, hogy nem szabad kihagyni a felhasználókat. Kezdve a user researchtől, a felhasználói tesztekig. A teszteket már a projekt első fázisában érdemes és el kell végezni, minél hamarabb, annál jobb. Már a wireframe-eket, prototype-okat, design terveket is tesztelni kell a felhasználókkal, majd később jöhetnek az egyes működő funkciók, különös tekintettel a red route-okra (a projekt legfontosabb és nélkülözhetetlen funkcióira).”