„A Twitterről nem áll rendelkezésre túl sok publikus közönségadat, legalábbis az egyes országok szintjén. Mit tudhatunk a magyar felhasználókról?
Globális adatokat szoktunk rendszeresen kommunikálni, jelenleg 288 millió felhasználónk van világszerte. Aktív felhasználónak azokat tekintjük, akik egy hónapon belül beléptek a Twitterbe. Az egyes országok Twitter-felhasználóiról valóban nem publikálunk adatokat. Annyit azért elmondhatok, hogy a magyar piac a Twitter szempontjából európai viszonylatban egészségesnek számít.
Ki férhet hozzá országszintű Twitter-adatokhoz és egyáltalán milyen típusú adatok elérhetők jelenleg? Mi alapján lehet célozni a felhasználókra?
Partnerünk, a Httpool teljes mértékben hozzáfér a statisztikai adatokhoz. Ezek alapján tudják támogatni az ügyfelek és az ügynökségek munkáját. A Twitter-hirdetések esetében azonban nem annyira a szokványos demográfiai adatok vannak az előtérben. A mi megközelítésünk nem ezeken alapszik, hiszen ezer és egy hatékonyabb módja van annak, hogy a hirdető elérje a megfelelő embert a megfelelő időben a megfelelő tartalommal.
(...)
Magyarországon inkább a nagyobb hirdetők felől, vagy alulról, a kis- és középvállalkozások irányából látja reálisabbnak a piacépítést?
A Httpoolon keresztül a magyar ügyfelek ugyanazt az árstruktúrát, szolgáltatási kört és támogatást kapják, mintha a Twitterrel direktben állnának kapcsolatban. Ebben az értelemben nincs akadálya annak, hogy a teljes piac megdolgozható legyen. Mi azt látjuk, hogy Magyarországon rengeteg cég aktív a Twitteren organikus módon, kicsik és nagyok is vannak közöttük szép számmal. A hirdetések jó eszközt nyújthatnak mindannyiuknak ahhoz, hogy növeljék a követőik számát, erősítsék a lojalitásukat és kapcsolatban maradjanak velük. A Httpool sok piacon gyűjti a tapasztalatokat, ami lehetővé teszi a komplex piacépítést és az eltérő típusú ügyfelek megfelelő kiszolgálását.”