Hadházynak 5 forintosokban fogom kifizetni a 300 ezer forintot

2019. január 17. 10:33

Bayer Zsolt
Bádog
Egy szép nagy zsákban fogom tanúk jelenlétében behajítani a kertjébe.

„Lássuk az előzményeket és a mindennél fontosabb következményeket:

Még 2017 májusában, a Tabáni Gösser sörözőben volt szerencsém találkozni mindenféle „civil” aktivistával, no és persze mindenféle ellenzéki politikussal, akik rátelepedtek a remek kis programra, amely azt igyekezett körüljárni, ki miket is szokott mondani a közbeszédben. E kérdéskörben amúgy roppant egyszerű a libsi-bolsi megközelítés: ők mindenkiről, mindent és bárhogyan mondhatnak, mi viszont senkiről, semmit sehogyan. Lásd a legutóbbi kis vihart a biliben, amelynek során egy gimnazista jövő reménysége „bajszos fasznak” titulálta a köztársasági elnököt és felszólította, hogy „bassza arcon magát”; e HP megnyilvánulásától elélvezett a komplett libsi-bolsi sajtó, tutujgatják, babusgatják, dicsérik fantasztikus bátorságát, ám amikor én le szar proliztam, azóta fuldokolnak és ájuldoznak a felháborodástól, miszerint hogyan lehet így beszélni egy „szegény gimnazista lánnyal”.

Pontosan ugyanerre a sémára húzható fel a 2017-es Gösser-béli eset, és annak utóélete.

Nos, az történt akkor és ott a sörözőben, hogy egyebek mellett felemlegettem a jelen lévő Szélnek (igen, annak), hogy mostanában olyan transzparensekkel szoktak tüntikézni a városban, amelyre például ez van felírva: ORBÁN GECI, ÁDER NYELI.

Érdeklődtem Széltől, hogy szerinte ez rendben van-e, hogy ne mondjam, „pc”-e, s ha ez belefér (mert soha, egyetlen egyszer sem határolódtak el a szar prolik ilyetén transzparenseitől), akkor mit szólna hozzá, ha olvasna egy ilyen feliratot valahol: HADHÁZY GECI SZÉL DETTI NYELI. S hogy ez jól esne-e neki?

Szél akkor és ott semmit sem reagált – amit megértek –, leginkább úgy tett, mintha nem is hallotta volna a kérdést.

Viszont, kapaszkodjanak meg, Hadházy beperelt, mondván, én gecinek neveztem őt!

Egy közepes képességű második osztályos tanuló teljes magabiztossággal meg tudja különböztetni egymástól a két kijelentés közötti ordító különbséget. A libsi-bolsi tüntetők ugyebár egy ocsmány és vállalhatatlan mondattal vonulgatnak, amelyre reagálva én rákérdeztem, hogy az ezekkel közösséget vállaló politikusok mit szólnának, ha az ő neveik szerepelnének abban a mondatban. Tehát: egész egyszerűen nem igaz, hogy gecinek neveztem Hadházyt.

(...)

1. Hadházynak 5 forintosokban fogom kifizetni a 300 ezer forintot. Egy szép nagy zsákban fogom tanúk jelenlétében behajítani a kertjébe, szedegesse csak össze szorgalmasan, és vegyen zoknit a büdös lábára. Ehhez kérem is az önök segítségét, mert rengeteg 5 forintosra lesz szükségem. Kérek mindenkit, hogy hozzon, küldjön nekem 5 forintosokat, az ECHO-ba, Karc-ba, Magyar Időkhöz. Félre ne értsenek, nem pénzt kunyerálok, én nem Juhász Péter meg a Jobbik vagyok, hogy másokkal fizettessem ki a saramat, mindenkinek odaadom más pénzegységben, amennyi 5-öst ad nekem, csak egyedül nem tudok ennyi ötforintost összehozni.

2.: A bíróság arra kötelezett, hogy kérjek bocsánatot Hadházytól. Ez akkor fog megtörténni, amikor Hadházyék bocsánatot kérnek a miniszterelnöktől és a köztársasági elnöktől. Addig nem. Ugyanis: 

»A KIFEJEZÉS JELENTŐS NYILVÁNOSSÁG ELŐTTI HASZNÁLATA PUSZTÁN AZ ÉRINTETT MEGALÁZÁSÁT, EMBERI MIVOLTÁNAK SÁRBA TIPRÁSÁT EREDMÉNYEZI.«”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 354 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

A bíróság döntött. El kell tudni fogadni az ítéletet, és úriemberként fizetni. Valamint teljesíteni a továbbiakat is. Ha már polgári-keresztény jobboldalinak mondjuk magunkat.

Mindezt kormánypártiként írom. Kérem.

Mer' ugye bizonyos szint fölött ne süllyedjünk bizonyos szint alá. Ez pedig Vadai, Kunhalmi vagy Szél szintje.

Kedves Zsolt!

A Bádogon adott magyarázat gondolom, hogy igaz a perrel kapcsolatosan.

Azonban engem személy szerint zavar a trágárságod. Anna adott esetben helye lehet, de a folyamatos trágárság bizonytalanságot, frusztrációt jelez. Szerintem.

Még nagyobb baj, hogy a politikai közösséget - így közöttük engem is - megbélyegez a szószóló trágársága.

Utolsó megjegyzés: vert helyzetben káromkodik az ember. De győztes helyzetben ez méltatlan és méltánytalan.

Amúgy élvezettel olvasom írásaidat, azok gondolatisága szórakoztat. Sajnos a Bayer sót egy ideje nem nézem, nekem túl sós, vagyis túl trágár. Szerintem sokan így vagyunk.

Üdv

Packó

Végrehajtás indul ellene és végrehajtási bírságokat fog kapni, amíg bocsánatot nem kér. Ezek elég nagy pénzek lehetnek.

Ez nem terror stb., hanem jogi eljárás. A pernyertes pofa tudja megindítani.

A közbeszéd eldurvulása NEM Bayer példamutatásának "köszönhető", sokkal előbb és nagyobb nevek kezdték.

Először írónak nevezett tollforgatók, azután a balosok sajtója, jobbos még NEM volt.

Bayernek van mit a szemére vetni, de Bayer nagyon tud írni és kérlelhetetlen igazságérzete alkalmanként túl messze viszi. Ez a bírói ítélet NEM igazságos, a kérdés jogos volt.

Soha nem felejtem milyen vicces volt, mikor Herényi és Magyar Bálint a budi oldalában kutatták a közös értékeiket, egyébként a Magyar Hírlapban. Bayernek sokmindenben igaza is volt, van, ami NEM mondható el az öncélú, minden szint alatti, balos tüntéseken használatos skandálásokig, aminek a párját békemeneten a sok balos hiába keresné.

A balosok lelkének mélybugyraira mi sem volt jellemzőbb, mint mikor a "demokrácia" hajnalán Kornis képes volt közkinccsé tenni, h. "mi jobban gyűlölünk titeket, mint ti minket". Magam biztosan jobbos vagyok, nem gyűlölök senkit, de nagyon NEM szeretném, ha ez a magyar gazdaságot csődbe vivő, országot kifosztó társaság ismét kormányzás címén, akár a választók akaratából, prolongáltan bemutathatná, mire képes.

ha egyszer az, mit mondjon?

baloldaliak.

"abbol kell kiindulni hogy pelikan arulo, kem, rendorspicli"

Talán nem ez a legjobb módszer ellenük, hanem a bíróság ítéletére hivatkozva szétperelni az egész ellenzéki szférát.

A bíróság indoka ugyanis ez volt:

"A kifejezés jelentős nyilvánosság előtti használata pusztán az érintett megalázását, emberi mivoltának sárba tiprását eredményezi."

Nos, ezt az indokot gyakorlatilag rá lehet húzni a teljes ellenzéki közéleti szereplésére,a mit december közepe óta csinálnak.

Nem aprópénzt kell adni Hadházynak, ez nem jó, visszafele sülhet el a dolog. A saját fegyverüket kell ellenük fordítani.

Én sem értem. Elvileg a törvény és a törvénykezési gyakorlat azt mondja, hogy a közszereplőre más szabályok vonatkoznak, mint a többiekre.

Nem csak a kormány tagjai közszereplők. A parlamenti képviselő is közszereplő, de azok is közszereplők, akik a tüntetéseken, meg különféle stúdiókban turnéznak.

Ezzel én is sokat kínlódom, jogászként.

Annyi, hogy a bírói gyakorlat szerint az, hogy "M. közszereplő lop", az egy politikai véleménynyilvánítás, aminek helye lehet.

Bayert, ha jól értem, a következő miatt marasztalták el személyiségi jogi jogsértésben: "HADHÁZY GECI SZÉL DETTI NYELI." (Ha igaza van Bayernek, ezt példának felhozva mondta, így valóban nem lehetett személyiségi jogi kérdés, de ez más tészta a téma szempontjából).

De ugyanebben a perben nem marasztalták Bayert a következő miatt: "„Ezek a taknyok eo ipso ilyenek, és pontosan ezen a helyiértéken kell kezelni Hadházy összes eddigi »tájékoztatóját« a korrupcióról, ezen a helyiértéken kell kezelni ezt a mocskos gazembert. És nagyon helyes: leperelni róla a gatyát is, tanulja meg végre, hol a határ""

A lop, mocskos gazember és a geci között azért van különbség: ha az a véleményem, hogy valaki lop, az tényleg lehet egy vélemény, az is hogy mocskos gazember, de hogy valaki "geci", az mindenképpen jogsértő vélemény.

Az Orbán Viktorral és Áderrel szembeni jogsértésekben azért nincs eljárás (O1G- bajszos sz.r) azért nincs eljárás, mert az érintettek nem indítottak polgári pert. Véleményem szerint mindkét sértés személyiségi jogot sért, azonban perindításra kizárólag az jogosult, akinek a személyiségi joga sérült.

Fent pedig az ítélet végrehajtásáról írtam.

Rendben Bayer ki lett tárgyalva. De mi a véleményed az te jelenlegi akólod, a ballib részéről látható, hallható, tüntetéseken virító trágárságokról? Erről is beszélj Tunya, bár te már csontig benyaltál ezeknek a mozgalommal együtt.

Mi a baj azzal, ha a tüntetésen trágárkodva felszólaló lányka, vagy a tüntetésen a trágárkodó transzparensekkel együtt vonuló politikusok megkapják ugyanazokat a jelzőket? Mondj valamit erről te, mint egykor még magyar gárdás, de mára már az akkor titeket utáló baloldalhoz dörgölődző mozgalmár?

És ezek, a mások véleményét elviselni képtelen, azokat rögtön kirekesztő mai liberálisok lennének a liberalizmus letéteményesei?

Ha meggondolom, akkor Alinsky gondolata alapján, miszerint senki nem képes a saját szabályait betartani, a liberalizmus ugyanúgy megbukik ha saját szabályait számonkérik.

Próbálj egyforma mércével mérni.

Ez a hozzászólásod is gond nélkül elmenne egy Bayer cikkben. Fel sem tűnne, hogy nem ő a szerző.

Viszont "európai" vagy, és "demokrata", ellenfele a "gyűlöletkeltésnek" és a "szalonképtelen stílusnak", továbbá "nyitott és elfogadó" a másként gondolkodókkal szemben.

Ezt írtam volna? Maradj a tárgynál, ha válaszolsz, mert én is azt tettem:

fakocka 2019. január 17. 12:30

@tozo74

Na mesemondó, fehér keresztény jobboldali?
Ez lenne az orbáni kereszténydemokrácia?

Ebben az esetben napvilágra kerül a kártérítési perekben alkalmazott kettős mérce. A precedensjog hiánya nem jeleni azt, hogy a bírók ne hivatkozhatnának a kialakult gyakorlatra, ha a jog nem egyértelmű.

Bayer azt írta, hogy megtéríti az ötforintosok árát.

" Ez akkor fog megtörténni, amikor Hadházyék bocsánatot kérnek a miniszterelnöktől és a köztársasági elnöktől. Addig nem."
Jogos és ez a legkevesebb.
Mi volt a bíróság indoklása?
Az, hogy "ORBÁN GECI, ÁDER NYELI", az rendben van.
Az, hogy "HADHÁZY GECI SZÉL DETTI NYELI", az nincs rendben?
Remélem, hogy ezzel indokolt a tisztelt magyar baszóság.

Milyen sumák ez a Hadházy. Tiszta sor. Fel kellett volna valakinek jelentenie a transzparensek vivőit. Persze nem az ország vezetőinek.
Ahányszor leírták már a vörös-libsik ezeket a szavakat, akikre írták, gazdagok lehetnének a kártérítési perekből.

Nem fog zoknit venni raja lehet, hogy a többi zoknija is ilyen rongyos.
A feleségének sem tűnt fel a mosáskor, teregetéskor, hogy elnyűtt, rongyos zokniban jár a férje, mégpedig hetek óta, mert így jó nekik. Azért ez nagyon égő nemde?

Zsolt! Te nem voltál ott, vagy nem volt ügyvéded, aki rávilágított volna a bíróságnak erre a Janusarcúságára?

Bayer be akarja vonni a közönségét is az akcióba, egyébként valóban, elintézhetné a pénzválást az MNB-ben.

Válaszok:
Megtalálta | 2019. január 17. 14:43

Ez benne az érdekes, hogy Bayer nem is állított ilyet. Egy kérdést tett fel Hadházyéknak egy Orbánt és Ádert gyalázó transzparens kapcsán, hogy nekik hogyan feküdne, ha ők ketten szerepelnének rajta.

Azt tudom erre is mondani, mint az előző reakcióra. Ha az ellenzékiek olyan pereket nyernek, amit senki más kormánypárti nem nyerhet meg, akkor ez egyértelműen igazolná a bíróságok elfogultságát. Azt a bírók sem nagyon szeretnék, ha ennyire nyilvánvalóvá válni a korruptságuk.

Fakocka a mosodás.

Igen. De ha meg akarjuk őrizni az igazságszolgáltatás tekintélyét, akkor be kell tartanunk az ítéleteit. Nem állítom, hogy az ítélet egyezik az én igazságérzetemmel. De mégiscsak egy ítélet.

Megmondta Orbán, hogy nem perel, mert
egy miniszterelnöknek állnia kell a nemtelen támadásokat.

Bayer nagyon felizgatta a DK-s kommandó tagjait.....szánalmas figurák.

Zsolti!

Dolgozd le a büntetést közmunkában teljesítmény bérben!

Valahányszor lekeversz egy sallert Hadházynak, leírnak 10.000,- Ft-ot a büntetésedből! ( a kesztyűben legyen 50 db 5 forintos!)

Ha ez törvénytelen lenne most, írass ki egy népszavazást róla!

Meg fogom szavazni!

Most akkor szabad a magyar bíróság vagy nem?

Ez érdekes lehet, hol a cikk linkje?

Válaszok:
packó | 2019. január 17. 22:18

Ne keresd, megkerestem. Igaza van Bayernek, ezért nem lehetett volna elmarasztalni, a trágárság ellen lépett fel. Íme az írása a Bádogról:
"2017.10.31.
Bayer Zsolt Bayer Zsolt
EMBERI MÉLTÓSÁG
Teljesen váratlanul és érthetetlenül a HVG (pont a HVG!) megjelentetett egy cikket, „Tényleg mindent megírhatnak az újságok egy közszereplőről?” címmel. (Jézusom! Vajon mire készülnek ezek?)



A cikkben Dr. Molnár Hella, az ELTE ÁJK adjunktusa fejti ki gondolatait a témában, érdekes, tanulságos olvasmány, tessék kérem szépen fogyasztani. Most csak egyetlen részt ragadok ki belőle, ezt:

„(…) Az Alkotmánybíróság ki is mondta, hogy a közéleti szereplőnek akkor már nem kell eltűrnie a kritikát, ha a róla megfogalmazott vélemény – emberi státuszának teljes, nyilvánvaló és súlyosan becsmérlő tagadásaként – az emberi méltóságát sérti.”

Fölöttébb figyelemre méltó szavak ezek, ugyanis a mai ellenzéki újságírás, továbbá a teljes ellenzéki közbeszéd e tétel tagadására épül. Méghozzá büszkén, öntudatosan, megfellebbezhetetlenül tagadják ezt a tételt.

Ma a miniszterelnök, a miniszterelnök családja, a kormány tagjai, bármely „kormány közeli” közszereplő és természetesen a kormánypárti média munkatársai kívül esnek ezen a tételen, ezeket az embereket nem illeti meg ez a jog, legalábbis az ellenzék és az ellenzéki sajtó gazemberei szerint.

Erre ezer és ezer példát lehet hozni naponta.

A mindenki más „dehumanizálására” oly kényes ellenzék és ellenzéki sajtó (amely „dehumanizálás” ügyben bármikor kész összevissza hazudozni, lásd legutóbb Szájer József esetét), a világ legtermészetesebb és egyszersmind legszórakoztatóbb dolgának tartja, amikor a miniszterelnököt vagy bármely más kormánytagot, kormánypárti közszereplőt „dehumanizálnak”, s maguk is nagy kedvvel űzik ezt a sportot. Ha valaki kíváncsi, hogy zajlik mindez, olvasgassa a HVG-t, a 444.hu-t, a Magyar Narancsot vagy a kolozsváros.com-ot, ezeken a helyeken „alkotnak” ugyanis a műfaj legbetegebb, leggátlástalanabb gazemberei, csupa-csupa igazi, hamisítatlan vérgeci.

A „gecinél” álljunk is meg egy pillanatra!

Eme jelzőt egy józanságának, önbecsülésének és méltóságának maradékát is elvesztett nyomorult kretén emelte be a közbeszédbe úgy két évvel ezelőtt. Az ellenzék és az imént nevesített „sajtó” pedig sikoltozott a gyönyörűségtől, és egymás sarkára hágva tolongtak és tolonganak, hogy minél többször leírhassák, idézhessék a szót, hogy újra és újra megmártózhassanak a matériában.

Similis simili gaudet.

S miközben ezt teszik, miközben minden gátlás nélkül vájkálnak magánéletben, gyerekek és feleségek életében, minden gátlás nélkül szórakoznak testi adottságokon, kinézeten, miközben a legválogatottabb és a lehető legdehumanizálóbb jelzőkkel illetnek bárkit, akit gyűlölnek, s miközben mély meggyőződésük, hogy ők gyűlölhetnek, engesztelhetetlenül és megszállottan, aközben eltartott kisujjal, felhúzott orral sértődnek meg és „európáznak”, ha őket küldik el a picsába.

S hogy mi a „dehumanizálás”? Azt természetesen ők döntik el.

Amikor a nagyon európai és nagyon érzékeny és nagyon humánus ellenzéki pártok szimpatizánsai utcára vonultak olyan transzparensekkel, miszerint „gecicsökkentést”, meg „Orbán geci, Áder nyeli”, meg „bajszos szar”, akkor ezeket a médiájuk nagy kéjjel adta közre, a 444.hu pedig egyenesen „tallózott” a „legszellemesebb” transzparensek között. Ugyanis szerintük mindez nem dehumanizáló, sőt… Rá is kérdeztem az emlékezetes tabáni kávézás során, hogy ezekhez mit szólnak, és egyöntetűen és hevesen közölték, miszerint ezek bizony nem dehumanizálnak.

Úgyhogy át lehet vonulni a városon egy transzparenssel, amire ez van írva:

HADHÁZY GECI, SZÉL DETTI NYELI.

Csak a miheztartás, meg persze az európaiság végett.

A fletónak meg bajsza sincs. Csak szimplán szar.

És soha el ne felejtsétek: ti, csak is ti vezettétek be a közbeszédbe mindezt!"

"Ne fizesse ki Zsolt a Kúriához kell fordulni"

Szerintem is ezt kéne. Fellebbezni.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés