Alternatíva vonaton

2019. július 10. 19:32

Friedrich Anna
Vajdaság Ma
Nem én vagyok az egyedüli, aki már alig várja, hogy megépítsék a Budapest-Belgrád gyorsvasutat, nem törődve a beruházás nagyságával, kifizetődésével, igazoltságával, a menetjegy várható árával.

„Ilyenkor, ilyen helyzetekben nem én vagyok az egyedüli, aki már alig várja, hogy megépítsék a Budapest-Belgrád gyorsvasutat, nem törődve a beruházás nagyságával, kifizetődésével, igazoltságával, a menetjegy várható árával stb. Most, hogy a szerb szakasz megkezdett építése miatt átszállással napi egy vonat közlekedik csak a két főváros között, igazán mesébe illik az az előrevetített kép, hogy a gyorsvasúton rövid idő alatt jutnak el az emberek a két fővárosba, vagy például Szabadkáról Újvidékre. Utóbbi az ígéretek szerint 2022-ben már lehetséges is lesz, ugyanis a szerb szakasz befejezése három év múlva várható, a magyar rész azonban sokkal később, valamikor 2023 és 2025 között lesz kész. És addig?

(...)

Persze, ez a beruházás is inkább az áruszállítás miatt lehet fontos, különösen, hogy a Budapest-Belgrád vonal építésekor egyes szakaszokon időnként szünetel a forgalom (mint most is Újvidék és Belgrád között) és kell az alternatív útvonal. De jó lesz nekünk a közúti határátkelőktől menekülő földi halandóknak is, hogy túl legyünk a másfél órás várakozásokon és 9 órás utazásokon, hiszen remélhetőleg a határ- és vámellenőrzést végre már meg tudják majd oldani a vonaton is, ha már az EU-belépőre Szerbiának 2025-ig kell várnia, a schengeni övezetbe való befogadásra pedig ki tudja meddig.”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 21 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

"...nem törődve a beruházás nagyságával, kifizetődésével, igazoltságával, a menetjegy várható árával stb..."

A más farkával könnyű a csalánt verni és a magyar adófizetőket pedig akik a számlát állják, nagyon is érdeklik ezek a "dolgok".

A títóista kommunisták köszönték szépen és nem fejlesztették a Monarchia által épített vasútvonalat. Bp. - Újvidék 6 óra időtartam.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés