A Twitter háborút indított az álhírek ellen

2019. február 19. 13:44

Új szűrőt alkalmaz a Twitter a politikai hirdetések azonosítására.

A Twitter új szűrővel rukkolt elő Európában a májusban esedékes európai parlamenti választások kapcsán, hogy segítse a felhasználókat a politikai hirdetések felismerésében és azonosításában – számolt be a Reuters.

Utóbbi időben a Facebook és a Twitter is törekszik arra, hogy megakadályozzák a radikális politikai propaganda és a „fake news" terjedését. A közelgő választások miatt próbálnak óvintézkedéseket tenni, mivel tartanak az orosz beavatkozástól.

„A politikai hirdetésekkel kapcsolatos újításainkat kiterjesztjük az európai parlamenti választásokra, segítve a felhasználókat annak felismerésében, kihez tartozik az adott politikai hirdetés a Twitteren” – közölte a cég egy posztban.

A bejegyzés trackback címe: https://mandiner.hu/trackback/143473

Ajánljuk még a témában