Az Ibolya presszóban tárgyalt Orbán Viktor, ezek voltak a fő témák (VIDEÓ)
„Ami most van, az tarthatatlan, Budapesten változás kell” – hangzott el a megbeszélésen.
A magyar belpolitikai kommunikáció legfőbb igazodási pontjaivá a modernkori konzumidiotizmus szentélyei váltak.
„Némi megütközéssel figyelem, hogy az elmúlt időszakban a magyar belpolitikai kommunikáció legfőbb igazodási pontjaivá a modernkori konzumidiotizmus szentélyei, az ún. »karácsonyi vásár« nevű borzalmak váltak, de ha már, akkor elmondanám, hogy a forralt bor 4 Euro körül van Brüsszelben, Frankfurtban, Párizsban, Aachen-ben és Bruges-ben (az elmúlt három hét során ezeken a helyeken volt alkalmam személyesen is megtapasztalni, lásd Instagram, ha valaki nem hiszi el), amihez képest a budapesti 6 Euro valóban kicsit soknak tűnik - de tény, hogy sehol nem a legendás Koccintósból készül...
Szóval kinemugrálbüdösromán, telexmenjenbukarestbe továbbá hamagyarországrajössznemerdkétségbevonni, hogyamienkalegjobb, mert Soros.”
***
Kapcsolódó vélemény
Nektek ez mennyibe kerülne Magyarországon?
Nyitókép: MTI/Marjai János