Az Amazon Prime Video kínálatában debütált Holland próbál nagyon rejtélyes lenni, de a legnagyobb talány az, hogy ebben a formában miként készülhetett el.
Fúj, csúnya, rossz szójáték – de annál találóbb. Az elsőfilmes francia rendező vidéki kis története ugyanis minden, amit manapság sajnos nem, vagy csak nehezen találunk meg a moziban.
Ha influencerek drogokat népszerűsítenek, akár csak poénból vagy közvetett módon, az közvetlenül befolyásolhatja a fiatalok döntéseit, és növelheti a drogok iránti érdeklődést.
Más országokban a hazai film előny, nálunk hátrány.
A hazai filmek piaci részesedése 2012-ben Franciaországban 40,2 %, Nagy-Britanniában 32,1 %, Dániában 28,5 %, Finnországban 28%, Olaszországban 26,5 %, Csehországban 24% (előző évben: 28,5%), Svédországban 22%, Spanyolországban 19,3%, Németországban 18,1%, Norvégiában 17,8%, Hollandiában 16,3%, Lengyelországban 15,2% (előző évben: 30,4%), Oroszországban 15,1%.............. Magyarországon 2 % ez az arány (előző évben 4,1 %).
(Forrás: European Audiovisual Observatory)
Van magyar sorstörténet. Leginkább Sára Sándortól. Dokumentumfilm, játékfilm is.
Csak amíg pl. Lengyelországban társadalmi esemény egy ilyen típusú film, addig nálunk elhallgatás és közöny.
Minden normális ország előnyben részesíti a hazait. Kivéve a magyar. Nálunk sikk lett a hazait lenézni, mellőzni.
Nálunk a kereskedelmi tévék példátlanul nagy "sikerrel" butítanak.