A muszlimok érzéseit sérti az új Charlie Hebdo szám

2015. január 15. 09:14

Újra a prófétát gúnyolja a lap, amely a muszlimoknak és az európaiaknak is árthat egyaránt. Színtiszta provokáció a Charlie Hebdo új száma – állítja egy palesztin férfi.

2015. január 15. 09:14

Egy héttel a párizsi terrormerénylet után végül 5 millió példányban jelent meg világszerte az új Charlie Hebdo. A lap stílusán nem változtattak a szerkesztők: újra gúnyolódnak a vallásokon. A címlapra Mohamed próféta karikatúráját tették. „Ez a szólásszabadság országa” – véli egy muszlim vallású párizsi nő, akit azonban zavar az, hogy a Charlie ismét a  prófétájukkal viccelődik, mert ez egy szent dolog. Élcelődhet az apámon, anyámon, gyermekeimen, de a prófétával ne tegye – folytatta. Egy palesztin férfi szerint a most megjelent lap „csak olaj a tűzre”. Újra a prófétát gúnyolja a lap, amely a muszlimoknak és az európaiaknak is árthat egyaránt. „Színtiszta provokáció” – teszi hozzá a férfi. A jeruzsálemi főmufti szerint a lap körülbelül 2 milliárd muzulmán érzéseit sérti. 

 

Összesen 86 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Viz Elek
2015. január 15. 16:15
Ha belegondolunk a CH. számára ez üzlet.Volt egy kb.százezres eladott lapszámuk.A provokációk eredménye 12 halott.Ennek következtében a lapszám felment 5 millióra. Ki lehet számolni egy halott mennyit ér nekik. (5 000 000/12) * a lapszámonkénti haszon.Vajon kikre jellemző ez a gondolkodás? /Mint írják csaknem aranyárat fizetnek a lapért. Nem lennék meglepődve,ha további reprint példányokat is tervezetének./
Akitlosz
2015. január 15. 14:58
"Színtiszta provokáció a Charlie Hebdo új száma" Hát erre rájönni sem kell túl sok tehetség. Aki Charlie Hebdot vásárol ő a terrorizmust támogatja. Azért nyíratták ki a munkatársaikat, hogy ezzel megezerhatszázszorozzák a példányszámukat és így a bevételüket. Üzlet.
Morgen
2015. január 15. 14:41
"Élcelődhet az apámon, anyámon, gyermekeimen, de a prófétával ne tegye " Egyesek nem értik az üzenetet, pedig ebben a mondatban van a lényeg.
Vén Csataló
2015. január 15. 11:48
Úgy nézem nehéz idők jönnek az alkalmatlan újságírókra. "Gerilla marketing" Charlie Hebdo módra: Nem megy a lap? Már fizetést sem tudnak adni? Ki kell végeztetni a szerkesztőséget és mindjárt megugrik a példányszám, mintegy 170-szeresére.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!