Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2016. február 24. 09:31

Az NVI-affér kapcsán rögtön beindultak az összeesküvés-elméletek. Csak ez esetben az a baj, hogy valamelyiknek igaznak kell lennie, és egyik forgatókönyv rosszabb, mint a másik.

nvi1.jpg

Teljes joggal vetett nagy hullámokat a tegnapi, Nemzeti Választási Iroda-beli affér: tűrhetetlen jelenetek zajlottak az iroda előterében. Amint ilyen esetekben lenni szokott, konkrét információk hiányában rögtön beindultak az összeesküvés-elméletek. Csak ez esetben az a baj, hogy valamelyiknek igaznak kell lennie, és egyik forgatókönyv rosszabb, mint a másik.

Lándori Tamás kolléga tegnap már össze is szedte ironikus totójában a lehetséges forgatókönyveket. A mértéket vesztett kormányoldal akadályozta, jobb ötlet híján, verőlegények fenyegető fellépésével a jogállami ügymenet zavartalan lefolyását? Tényleg itt tartunk? Vagy maguk a szocik szervezték az egészet, nyakóstul, erdősinéstül és kopasz brigádostul? Tényleg képesek a szocik ennyi konspirációra? Vagy a kormányoldal szervezte úgy, hogy a szocik akciójának tűnjön? Vagy az egyik fél a kormányoldal, a másik a baloldal provokátora volt, és egymásba csúsztak a különböző dimenziók? Vagy van itt még egy harmadik játékos, esetleg egy komoly szervezkedési tapasztalatokkal rendelkező, ámde sértett oligarcha, bizonyos S. Lajos? Vagy valaki más? A kinek áll érdekében? örök kérdésére ez esetben több hihető válasz is adható.

Persze hihetjük azt is, hogy csak és kizárólag a véletlenekből és egyéni szándékokból állt össze a tegnapi performansz, s Erdősiné önnön fejéből pattant ki a népszavazás beindításának ötlete, ahogy a kopaszok is csak épp arra jártak és bandáztak egy jót egy közintézmény előterében, hónuk alá pedig véletlenül becsúszott Erdősiné népszavazásos kezdeményezése is. Megesik az ilyen.

Most, másnap reggel még nem ismerjük a teljes történetet. Lehet, hogy ez esetben, mint oly sokszor máskor, nem is fogjuk. Azt viszont hadd jegyezzem meg: ha a kormányoldalnak semmi köze nincs a történtekhez, akkor, ismerve a kormány és a Fidesz gépezetének ilyen ügyekben eddig tanúsított hatékonyságát és gyorsaságát, akár le is leplezhették volna már a sötétben bujkáló ellent.

Akárki áll az akció mögött, botrányos, hogy a tegnapi esemény megtörténhetett. Különösen azért, mert senki nem akadályozta meg a több órán át tartó, a nyilvánosság előtt zajló kutyakomédiát. Sem az érintett hivatal, amely eltűrte, hogy ez megtörténjen (a kopaszok állítólag maguk döntöttek arról, kit engednek be és kit nem a közhivatal bejáratán); sem a közrendet fenntartó szervek, amelyek nem tartották szükségesnek a rend helyreállítását a hivatal előterében; és senki más sem. „Vannak biztonsági őrök az Nemzeti Választási Irodában, de csak annyit kértek a kopaszoktól, hogy hagyják szabadon a blokkolóórát” – közölte tegnap a Mandiner érdeklődésére az NVI. Kopaszodik a magyar demokrácia, na.

Tartom, amit tegnap írtam: nyilvánvalóan meghekkelték demokratikus intézményrendszerünket, ami történt, az a magyar demokrácia ocsmány megcsúfolása volt.

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/97434


Összesen 453 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint


Ha a tegnapi "sajnálatos esemény" első lett volna a népszavazás megakadályozása témában, akkor még akár jóhiszeműek is lehetnénk.
De NEM az első! (És egyre durvább, egyre pofátlanabb!)


"...És ha az egész egy aljas provokáció akár a baloldal, akár a szélsőjobb részéről, hogy a fideszt hírbe hozzák?!?"

Természetesen ez is lehet.

De van egy kormány és egy kormánypárt: minden eszközük megvan arra, hogy megnyugtató bizonyossággal és gyorsasággal leleplezzék a provokátorokat.

Történt ilyen tegnap reggel óta?

Válaszok:
Dénia | 2016. február 24. 09:46
Dénia | 2016. február 24. 09:47
pollip | 2016. február 24. 11:17
outsider1 | 2016. február 24. 11:42

Nem kedves Gellért, ti a hétvégi besülés után alig vártátok, hogy még keményebben, még hisztérikusabban támadjátok valamivel a fideszt és/vagy az Orbánt. Ennek az agressziónak egyik csúcspontja volt Stump András cikke, ami kész tényként kezelte azt, hogy a Kubatov, (aki külföldön volt) meg a fradisták csinálták a balhét és a fideszt köpködte.
Ez a sokadik gyalázkodás és inkorrekt viselkedés volt a Mandi részéről. Ezt mint ex-szerkesztő kolléga írom. A szerkesztő az arcát adja mindenhez, amit leközöl.


Én nem tudom elhinni, hogy ez a fidesz érdekében állna. Pedig próbálom objektívan nézni a dolgot. De ennek semmilyen szempontból nincs értelme. Óriási a fidesz támogatottsága most is, ha most lennének a választások, kétharmaddal nyerne. Miért kéne akkor ilyen eszközökhöz folyamodnia? Akárhonnan nézem, csak az ellenzéknek áll érdekében egy ilyen jellegű balhé.

Válaszok:
Burmann | 2016. február 24. 10:21
Fahrenheit 451 | 2016. február 24. 10:44
Gombóc XVI. Artúr | 2016. február 24. 10:56
Gombóc XVI. Artúr | 2016. február 24. 11:03
outsider1 | 2016. február 24. 11:06

Milyen eszközük van meg rá, hogy leleplezzék őket, mire gondolsz?

Válaszok:
Berecskereki | 2016. február 24. 10:16

És honnan veszed, hogy nincsenek rajta ezerrel?


Ezek ilyenek, hogy szándékosan járatják le saját magukat? Ennek mi értelme van? Sokmindent lehet mondani a fideszre, de egyet biztos nem. Hogy ennyire buták.


Miértne vonhatná vissza? Ez is a szabadság része.


Ahogy a hisztériás szocikat ismerjük, ha eljártak volna a biztonságiak, akkor meg diktatúrázott volna Nyakó, a nénike vagy vagy az izomagyúak.


Akinek az elmúlt 6 év kleptokráciája és jogi ámokfutása nem volt elég nyilvánvaló, az ilyen nyílt erőfitogtatásokból megértheti, milyen a "keresztény-konzervatív" Fidesz igazi arca.


Azért az is jellemző, hogy tegnap este a Kossuthon nevek nélkül két mondatban elintézték a "tájékoztatást" az esetről.

Válaszok:
bookmark | 2016. február 24. 10:49

Semmilyenre sem gondol, de majd valamit kitalál. A tegnapit folytatja. Semmi értelme.

A Fidesz pedig jól csinálja, mert hagyja a szocilisták és a mögöttük lévő média vergődését, ahogy ez a bajai videofelvételnél történt.

Szerintem nincs ebbe semmi összeesküvés, hanem egy magánember akciójáról van szó, már ami a népszavazási kérdés beadását illeti.

Egyébként nem értem, hogy bárkinek is közbe kellett volna avatkoznia. Bűncselekmény nem történt. A kigyúrt személyek előbb ott voltak, mint Nyakóék.
A törvény nem tiltja, hogy nem állhatnak sorba a bejutásra várva. Arra sincs tiltó törvény, hogy a várakozók a később érkezőt maguk elé engedhetik.

Válaszok:
Dénia | 2016. február 24. 10:21

Az MSZP egy levitézlett banda komoly nemzetközi érdekeltségekkel a háta mögött.


Kerítés? Azóta is történt már egy pár dolog, ha nem vennéd észre. Azóta már mindenki azt fújja, amit az Orbán már egy éve mond.


Ezt fejtsd ki légyszi. A néni motivációit nem ismerjük, mert nem hajlandó nyilatkozni.


Hát azért ennél többről van szó szerintem, mint hogy a néni magánakciójáról. A kulcs a kopaszok kiléte. Az a kérdés, hogy kik ők, és ki bérelte őket fel.

Válaszok:
Berecskereki | 2016. február 24. 10:32

Ha semmi más, akkor ez elgondolkodtathatna:
"senki nem akadályozta meg a több órán át tartó, a nyilvánosság előtt zajló kutyakomédiát. Sem az érintett hivatal, amely eltűrte, hogy ez megtörténjen (...); sem a közrendet fenntartó szervek, amelyek nem tartották szükségesnek a rend helyreállítását a hivatal előterében; és senki más sem."
(Olyan ez, mint az MTV székház hátsóbejáratáról nem tudó Gergényi.)


Hát ez a cirkusz pont a fidesznek nem hiányzik. Szerintem ez teljesen kézenfekvő, hogy ez a fidesznek káros.


Bizony, ez a nagy kérdés. De teljesen biztos, hogy egy részük kubatov gárdás? És azt honnan veszed, hogy kik voltak 2006-ban a székháznál randalírozók? Mert én nem tudom. De azt aláírom, hogy küldött emberek voltak és megrendelt balhét rendeztek.


Na tehát az egyik oszlopa a fidesz gyalázó elméletnek most omlott össze. A plakáton nem a tegnapi hekkelő néni van.


Ugyan miért? Most is kétharmados a támogatottsága a felmérések szerint. Az ellenzék meg apróra töredezett, semmilyen módon nem állítható egységben a kormánypárttal szemben. Úgyhogy ebben semmi logika nincsen. Ez a balhé egyértelműen a fidesznek rossz, és a ballib ellenzéknek pedig jó.


A kopaszok ottléte akkor lenne érdekes, ha kiderülne, hogy a szocialisták bérelték fel. Elméletileg ehhez is hozzárendelhetők érvek.

Ugyanakkor az is lehet, hogy a néni, vagy valamelyik hozzátartozója bérelte fel őket, hogy védjék a nénit és ha nem tud ott lenni, akkor helyette adják le a népszavazást kezdeményező dokumentumot. Tiltja ezt a törvény?

Válaszok:
Dénia | 2016. február 24. 10:33

Az örjöngésig menő ellenzéket a szavazás témája sem érdekli, csak az új indok kellett a tüntikezéshez. Olyan nagyméretű plakátokkal, amiket nem egy nap alatt nyomtatnak.


Ha egy kopaszt visz magával tülekedni. Na de ennyit? .... Ez ne életszerű.

Válaszok:
Berecskereki | 2016. február 24. 10:39

"Ehhez képest 5% körül emelkedett tavaly óta a kisker forgalom."

A reggeli hírekben pedig az érdekképviselet mondta, hogy a kiskereskedelemben foglalkoztatott létszám sem csökkent.


A jog nem ismeri, hogy életszerű, vagy nem életszerű. A mindent kétséget kizáró bizonyítékot ismeri, tartalmazza. Az "életszerű", "nem életszerű" a "HA" szóhoz kapcsolódik.

Ezt csak a szocik akarják kihasználni, ahogy ezt tették a bajai videofelvétellel. Várjuk ki a végét. Az ostor is a végén csattan.

Válaszok:
Dénia | 2016. február 24. 10:42

Burmann 2016. február 23. 14:56
"---- kora reggel óta állt a bál. Rendőr nem volt sehol - vagy legalábbis nem láttam egy felvételen sem rendőrt -, senkit nem igazoltattak, mindenki szabadon és ellenőrizetlenül távozhatott. És ha valóban törvénysértés történt, azt senki nem akadályozta meg. És ez az utóbbi a legijesztőbb."
http://mandiner.hu/cikk/201602..

És erre mit reagál a Fidesz: A Fidesz-frakció minden, a Nemzeti Választási Irodánál történt eseménnyel kapcsolatban megfogalmazott vádat visszautasít. (...) A Fidesz elítéli a történteket és a szocialisták botránykeltését.”

Tisztára ugyanaz a helyzet, amit annak idején Gyurcsányék a tévészékháznál műveltek, leginkább Orbánra mint felbujtóra mutogatva. Nagyon sajnálom azokat, akik azzal jönnek, hogy a "Fidesz nem ennyire vagy annyira hülye", mert a Fidesz nem hülye, hanem aljas. Az aljasság pedig törvényszerűen produkálja az értelmetlennek látszó cselekedeteket.


Jó, hát minket nem csak a jogi vonatkozás érdekel, hanem azért az is érdekel bennünket, hogy mi történt. Vagy nem?

Válaszok:
Berecskereki | 2016. február 24. 10:54

Szerinted miért ragaszkodik a fidesz ahhoz, hogy lassan verekedni kelljen a választási kérelmek beadásáért, amit a fidesz talált ki, saját magának?

Tömérdek pénz lehet a motiváció, amit a CBA-tól kapnak a zárvatartott vasárnapokért.

Ehhez képest másodlagos még a politikai indíttatás is, hogy egyetlen fidesz rendelkezést nem hagynak hatályon kívül helyezni, főleg, ha egy trágya.

a vasárnapi zárvatartás mellett tavaly nyár óta nem döntenek arról sem, hogy a 2013-ban nem véletlenül idecseszett törvénymódosítást eltöröljék és a népszavazási kérelmeket mind befogadják, majd ÉRKEZÉSI SORRENDBEN tárgyalják, bírálják el:

"Már nyáron kezdeményezte az igazságügyi miniszternél az NVI elnöke, hogy szüntessék meg a párhuzamossági moratóriumot, amely alapján a Nemzeti Választási Iroda egy témakörben csak egy kérdést hitelesíthet."


Amíg nem érnek a felderít végére mit kellett volna mondaniuk?


A fogyasztás 5%-al nőtt tavaly.


A tüntike amit rászerveztek már nem volt marginális.


Engem a tények érdekelnek. Így kivárom a végét.

Válaszok:
Dénia | 2016. február 24. 11:00

Ezt a "véletlent" akkor minek tudod be??

http://index.hu/belfold/2016/0..

Egyébként a Fidesznek az áll az érdekében, hogy ne legyen népszavazás, mert akkor azon hatalmasat buknának és ezt bármi áron meg akarják akadályozni.

Az erősebb kontroll érdekében módosították a jogszabályt is, hiszen semmi értelmes oka nincs annak, hogy ne lehetne "bent" egyszerre több népszavazási kezdeményezés is.
Így viszont blokkolni tudják a nekik nem szimpatikus kezdeményezéseket.

Demokrácia, Magyarország, 2016...

Válaszok:
Dénia | 2016. február 24. 11:15

Ennek a történetnek semmi köze a hithez. Sok feltételezést írtak már le, így amit én írtam az sem rosszabb a többinél.


Ez sem törvénytelen, de én a renget tegnapi videó közt láttam olyat, hogy a nénike a személyiét meg a lakcímkártyáját beadta az ablakon. Tehát akkor két nénike volt?


Engem is természetesen.


Az hogy visszavonhatja nem jelenti azt, hogy vissza is fogja vonni. Ha Nyakó ért volna oda előbb ő is visszavonhatta volna később. A törvényt nem erre az egy esetre csinálták.


Erre nem tudok mit mondani, ezek érzelmek. Nincs benne logika.


Á, nem fradisták voltak a kopasz izomagyúak és Kubatovnak semmi köze hozzzájuk...

http://index.hu/belfold/2016/0..


Ha te azt feltételezed, hogy Magyarország "annyira veszélyes hely", akkor természetes, hogy a folytatás az lehet, amit írsz.
Ha viszont azt feltételezed, hogy elsőként akart bejutni, de nagyon korán nem tud sorba állni, akkor megint más a folytatás.

Kár ezen variálni, mert egyelőre minden csak feltételezésen alapszik. Az is amit én írtam.


A fidesznek még inkább érdekében áll egy "mini botrány", amit megpróbálnak a szokásos bullshittel semlegesíteni, hogy a baloldal.... Ez a számítás. Majd gyorsan elül, jövő hétre kitalálnak valami újabb baromságot. Egy népszavazástól van tartanivalója a fidesznek, mert ott hónapokig egy témáról van szó, és a népszavazások, csakúgy, mint a 300 Ft-os, nem az adott témáról szól, hanem a népharag kifejeződéséről. Csak van egy különbség: a boltok nyitvatartásáról lehet szavazni, mert az nem DIREKT költségvetési kérdés. De a 300 Ft-os népszavazás közvetlenül érintett költségvetési kérdéseket, tehát alkotmányellenes volt. A jogásztársadalom aszisztált egy alkotmányellenes népszavazáshoz. Ebből lett a kétharmad: hiába vázolták volna fel a nagyérdeműnek már akkor is a fideszes bonyolult céghálókat, melyek készen álltak, hogy lenyúlják a forrásokat. A 300 Ft egyszerű, átlátható ügy volt. a háromszázmilliárd kevéssé.


Aha. Akkor világosíts már fel, hogy mire kell ez a cirkusz??

Egyébként biztos vagy benne, hogy a Fidesznek nincs szüksége arra, hogy megakadályozza a népszavazást?

http://index.hu/chart/2016/02/..

Válaszok:
bookmark | 2016. február 24. 11:46

Az idős embereket naponta verik át szélhámosok, megjegyzem felháborító.

A némike motivációi sokminden lehetnek. Láttunk mi már GYF-be szerelmes idős asszonyokat is. A kopaszok egyértelműen pénzért csinálták. Ami a remek szervezésre utal az a média jelenlét és ripsz-ropsz megszervezett tüntetés, meg az hogy a jelenlevő politikusok mind ráértek még aznap.


Ezek nem tények. Hanem lehetséges variációk latolgatása.


Pedro te hol éltél az elmúlt 8 hónap alatt? Hűvös???


2016. február 23., kedd 16:37

A Ferencvárosi Torna Club közleménye
Budapest, 2016. február 23., kedd (OS) - Ne keverjék politikai ügyekbe a Fradit!

Az idén 117 éves Ferencvárosi Torna Club több ezer gyermek és felnőtt sportoló otthona. A klub az egyik legrégibb, legnagyobb hagyományokkal bíró magyar sportegyesület, amelynek egy 2015-ös reprezentatív felmérés szerint 1,7 millió szimpatizánsa van. Az FTC a leghatározottabban kijelenti, hogy az egyesület nem kíván politikai kérdésekben állást foglalni. Természetesen a klub sem most, sem máskor nem kért senkit arra, nem küldött bárkit olyan céllal bárhová, hogy útját állja bárkinek, esetleg bárkit szabad akaratában megakadályozzon. A sajtóban felmerült legfrissebb találgatásokra reagálva az FTC határozottan kijelenti, hogy nem a Fradi Security Kft., nem a klub munkavállalói azok a személyek, akikről ma bizonyos platformok ezt állították a Nemzeti Választási Irodában történtekről beszámolva. Akik ezt írták, azokat bizonyára megtévesztette az illető(k) Facebook profilja, ha a tisztelt sajtómunkás figyelmesen végignézte volna, akkor a közel 1 milliárd profil között akad még jó pár, ahol a zöld-fehér érzelműek így, munkahelyként az FTC 1899-et beírva nyilvánítják ki ragaszkodásukat a klubhoz.

FTC Sajtó
http://os.mti.hu/hirek/114966/..


Ne viccelj már! Már itt tart a dolog, hogy ki kinek az osztálytársa volt? Akkor azt miért nem nyomozták már ki régesrég az újságírók, hogy konkrétan ki bérelte fel ezeket a kopaszokat?

Válaszok:
Gombóc XVI. Artúr | 2016. február 24. 14:43

Valamelyik párt már tegnap bejelentette, hogy feljelentést tesz. Ez így rendben van. A másik parlamenti vizsgálóbizottságot akar.
Téma lesz ez még egy darabig.


De pont affelől van kétség, hogy nénike a fidesz embere.


Azt nem mondtam, hogy folyamatosan az ellenzék akadályozza meg. Azt simán el tudom képzelni, hogy az előző beadáskor valóban így cselezte ki őket a néni, sőt, biztos. De ebből támadhatott a ragyogó ötletük megrendezni ezt a mostani performanszot. Azt tudjuk, ,hogy képesek és hajlandóak ilyesmire a bajai videó óta. És az is világos, hogy ez a balhé most a fidesznek rossz, az mszp-nek meg jó.


Nem tudom, hogy mennyi esélyük lenne már ennyi idő után nem hogy megnyerni ezt a népszavazást, de egyáltalán összegyűjteni a kellő számú aláírást. Ugyanis már megszokhatták az emberek ennyi idő alatt a vasárnapi zárvatartást. Ráadásul az előre vetített félelmek sem igazolódtak a kereskedelmi dolgozók nagy létszámú elbocsáltásáról és a nagy kereskedelmi visszaesésről, egyik sem következett be. És ha az mszp gyűjt ellene, akkor nem fogják csak a téma miatt aláírni, csak a ballib szimpatizánsok.


Most őszintén!

Van egy zs_kategóriás téma, amibe a bal(?)oldal
próbál belekapaszkodni, annak ellenére, hogy a
vasárnapi zarvatartás, mint vívmány kifejezetten
baloldali értékeket hordoz.

Van egy népszavazási tv, ami normális, saját
felelőssége tudatában lévő állampolgárokra
fogalmazódott meg.

Nem és nem. Ezt Magyarországon nem lehet
normálisan alkalmazni, mert, ami jogilag
hekkelhető, amivel zavart lehet kelteni,
azt meghekkelik és zavart keltenek vele,
teljesen lejáratva a népszavazás intézményét.

És akkor egy magát tárgyilagosnak gondoló
hírportál 10+ cikket és szemlézést szentel
egy nyilvánvaló provokációra.

Nem inkább a helyzet fonákságával kéne
foglalkozni a bulvárvetület helyett? Mégegyszer:
Most őszintén!


"Miért hozta a fidesz eszt a hülye szabályt?"

Az AB határozata miatt. A részletes ismertetését megtalálod az interneten.

A többi kérdésre pedig, ha tudnám a választ én lennék a jó Isten.
Te biztos ennek képzeled magad, vagy van egy csoda gömböd.


A kopaszokról:

Ezekben a cikkekben a "kopasz" szó használata
ugyanolyan undórító módon történik, mint amilyen
undorítónak deklarált a burkolt zsidózás és
cigányozás. Valami rejtett kollektív bűnösség
járja át ezt a szót.

És tessék mondani, mit csináljon az akinek
kihullott a haja?


"Kopaszodó demokrácia"

Ergé biztos Tóbiás Józsefre gondol, csak nem meri leírni. ;-)


Jól csonálod. Összekötöd az LMP-t a jobbikkal. Végülis.


"Utána mit kerestek a választási irodánál..."

Valószínű téged kerestek, hogy átadják a kitüntetést.


" vasárnapi bezárásról szóló népszavazást simán bukná."

Üveggömb?
Szerintem meg érvénytelen lenne a népszavazás eredménye.


Le vagy maradva nagyon. Már rég kiderült, hogy az öreglány férje a fidesszel nagyon rossz viszonyban van.

Válaszok:
outsider1 | 2016. február 24. 11:39

Senki nem vitta, hogy a kopaszok a nénivel jöttek. A kérdés a néni motivációja.


Lehet, hogy már tüzel?

"18:25 Kunhalmi Ágnes kezdi a felszólalását. Első mondata: Én akarok forradalmat."


De az "öreglány" meg igencsak benne van a pikszisben, ha már ő volt a tavalyi rezsikampány reklámarca. Azért az egy jólkereső meló az egész országban terjesztett óriásplakátokon szerepelni. Véletlenül pont neki jutott eszébe a népszavazás. Véletlenül a kopaszoknál is ott volt egy-egy példánya a beadványának. Kék mappákban, amivel a kopaszok egy része az arcát takarta a kamerák elől. Ez az a pont, ahol a jogászoknak lépnie kellene. Mi az, hogy hajnalban emberek önkényesen elállják egy közintézmény bejáratát, és ők mondják meg, ki mehet be, ki ne. Gondolom az ott dolgozókat is csicskáztatták. A népszavazási kérelem benyújtásának akadályozása, alkotmányos jog akadályozása. Három év börötön. Ez jó kis üzenet lenne Kubatovnak. Amúgy meg ki hozta ezt az idétlen törvényt, hogy az érkezési sorrend számít? Mindig akad egy Gabriella, Margit, Irén néni, aki épp arra jár, s akit majd megtámogat a fradi B közép.

Válaszok:
Dénia | 2016. február 24. 11:42

Sosem volt az, csak maga akarta úgy látni.


A fidesznek sokkal inkább érdeke egy ilyen botrány, ami majd csak elül, mint egy népszavazás, ahol csak pro és kontra szavazat, nem megosztott ellenzék. Egy ilyen népszavazás sikere megadná az embereknek azt az érzést, hogy Yes, we can.


Ezt már körberágtuk hatszor. Olvasgass. A néni férje fideszes polgármester volt, egészen az önkormányzati választásokig, amikor nem őt indította a fidesz. Amiért nagyon összeveszett a helyi fideszesekkel, és függetlenként elindult a fideszes jelölttel szemben. Meg is nyerte.

Úgyhogy nem mindegy, hogy előtte kötöd a nénit a fideszhez, vagy utána. Most pedig utána vagyunk bőven.

Válaszok:
outsider1 | 2016. február 24. 11:44

Már nem sokáig lehet hárítani. Összedől az eü, oktatás, jogszolgáltatás (igazságszolgáltatásról ne is beszéljünk)


Jaj, hagyjuk már a "nénit". Istenem milyen infantilis. Te külföldön élsz, nem érzékeled az itthoni hangulatot (a mandi közönsége nem reprezentatív). Érik a gyümölcs....

Válaszok:
Dénia | 2016. február 24. 11:48

Annyi, hogy a "néni" nem fogja, nem is akarja összegyűjteni a 200000 aláírást, ha engedélyezik is a kérdését. (legfeljebb felvesz rá némi költségtérítést a párttól) Aztán elhal az ügy ismét.


A népszavazás azzal kezdődik, hogy aláírásokat kell összegyűjteni, amit a szocik nem tudnak megcsinálni. Mára az emberek nagy többsége alkalmazkodott a vasárnapi zárvatartáshoz és nem létkérdés számára ez a téma.

Válaszok:
Gombóc XVI. Artúr | 2016. február 24. 21:07

A mandi közönsége azért nem reprezentatív, mert jóval többen vannak itt ballib ellenzéki kommentelők, mint amilyen arányban ballib szavazók a valóságban. Pedig elvileg ez egy kormánypárti portál. Vagy volt valamikor. Az arány mégis fele-fele.

Az, hogy te a saját környezetedben milyen arányokat érzékelsz, az nem mérvadó országosan. Nekem is van otthoni közegem, aki érzékel, és akinek van véleménye.

Válaszok:
outsider1 | 2016. február 24. 13:23

Nem az volt. Akkor ők - a Fidesz - tiltakoznának elsőként és kizárnák a herceghalmi alapszervezetet, megbotoznák az ottani polgit stb. Tehát demokratyikusan reagálnának.


A 444-ről linkelték be. Keresd meg.


Tehát aki együtt érettségizik valakivel élete végéig örök szerelmet és hűséget esküdött. Biztos csak én vagyok az a különc, aki nem tartja a kapcsolatot eggyel sem.


A magyar törvényhozás folyamatos tűz alatt van Brüsszelből az ellenzék feljelentései okán, azért. Nekünk be kell emelni sz EUs jogot ha tetszik, ha nem.


Csak egy kérdés. MIT KERESTEK OTT A KOPASZOK?


Hát számold egyszer össze. Kb. fele-fele az arány érzésem szerint.

"Ez minden beírásnál így működik, hogy aki geci, azt szeretik, aki meg nem, azt nem szeretik."

Ez nem igaz. Mert te geci vagy és mégsem szeretnek.:)


Szerintem túl vannak reprezentálva a valós arányokhoz képest. Abban igazad van, hogy a cikkel lájkjain látszik a jobboldali túlsúly, de abban benne van a jobbik is.


Tényleg ez a komoly válaszod?


Lesz népszavazás, de érvénytelen lesz.
Így a 4-5 milliárdos költségért erkölcsileg az MSZP lesz a felelős.


A néni szó a politikában a Jobbikkal kezdődött. A legdurvább rasszista kijelentéseiket csomagolták a nénivel. Pl:Nem vagyunk mi antiszemiták, szegény Schwarz néni csak a Kun Béláék miatti jogos felháborodás áldozata lett.

Vagy a cigányok lopkodják xy néni krumpliját. Nyilván a szegény vidékeken nem csak a nénik kertjeiből tűnik el néha a vetemény, de divat lett a "kopaszok" körében a nénizés. A gárda is csak a szegény öreg nénikre vigyázott a bakancsos menetelésükkel, hogy nehogy megerőszakolják őket a cigányok. Aztán bekerült lassan az egyre hülyébb közbeszédbe a néni, mint olyan.


A Putyinellenességben a medián mérte a közvéleményt, talán tavaly ősszel. Meglepetésemre 75% határozottan ellenezte az oroszokkal való barátkozást. Mondom szerencsére. Ebben még úgy tűnik konszenzus van. A fidesz szavazók fele és a jobbik adja ki nagyjából az össznépességen belül azt a 25%-ot, akik üdvözlik a keleti nyitás politikáját. (Ami sajnos sokkal több, mint pusztán, hogy mindenkivel kereskedjünk)


Az én ismeretségi körömben sok fideszes volt. Erősen túlreprezentáltak voltak még 98-ban. Mára az utolsó is feladta. Volt aki azért, mert saját vállalkozását tették tönkre a törvényeikkel, volt aki azért, mert a végén már sok volt neki az aljas plakátkampány a menekültek ellen. Pedig előtte mindent meg tudott magyarázni. Vagy a jogász ismerősöm, aki akkor vonta meg tőlük a bizalmát, amikor a végtörlesztésnél a 180 Ft-os árfolyamon való törlesztéshez a munkáltatók többmillió Ft-os adómentes juttatást adtak. A jog helyzete meg sokkal rosszabb lett azóta. Másnál az utolsó csepp Mezőhegyes volt. Mára nem tudok olyat, aki a gondolkodó emberek közül a fideszt támogatná. Még a fullfideszes vállalkozó ismerősöm is inkább behúzza a nyakát, ha találkozunk néha, pedig korábban mindig lelkesen mondta, hogy megcsináltuk..... Ma már nem annyira lelkes, valszeg fogy a pénz, egyre kevesebben maradnak a bogrács körül.


Plusz Erdősi Lászlóné volt a Fidesz egyik reklámarca a Jobban teljesítünk kampányban.

Válaszok:
ÁrPi | 2016. február 24. 16:02

most sincs szó egyszerre két választási eljárásról, csak arról, hogy
fogadják be az összes népszavazási kérelmet, majd
ÉRKEZÉSI SORRENDBEN tárgyalják, bírálják el azokat.
mindig csak egyet, ha az elsőt elutasították, akkor tárgyalják a másodikat,
ahelyett, hogy mindig csak egyet fogadnak be és ha azt elutasították, újra lehet verekedni a következő befogadásért.

semmi nem indokolta, hogy 2013-ban olyan törvénymódosítást hozzanak, hogy csak egy kérelmet fogadnak be és ha az megbukott, kezdik előről a befogadást, hacsak az nem, hogy így már
az ÖTÖDIK NÉPSZAVAZÁSI ELJÁRÁST folytatják le,
mindig a fideszes futott be, olyan hülyeségekkel, hogy azt mindig el kellett utasítani, - ahogy egészen biztos, hogy ezt is el kell -,
hogy aztán a hatodik befogadásnál már grizlimedvékkel kell megküzdenie az ellenzékbek, akik a demens vén disznót hordják a vállukon a blokkolóig, ami ismét a fidesznek dolgozik.


El kell, hogy mondjam neked: nincs Mikulás. Sajnálom, hogy tőlem tudod meg, de végülis te hiszel még a mesékben.


Mondanál erre egy linket? Én nem találom, de szívesen megnézném.


Megtették:

"...Érdekesség, hogy a ferencvárosi drukkerek egyik szurkolói honlapja, a Kubatov Gábor FTC-elnökkel – és nem mellesleg választási ügyekben illetékes Fidesz-alelnökkel – nem éppen baráti viszonyt ápoló Fradimob.hu azt írta, több hírportál is Fradi ultráknak tartja az NVI-ben „intézkedő” kopaszokat, de ők nem azok, hanem a Fradi Security emberei, és az ultrák elhatárolódnak tőlük..."

Azt ugye tudod, hogy Kubatov Gábor a Fidesz pártigazgatója, a fradi elnöke??


A cirkusz nekik valóban nem kell, mint ahogy a vasárnapi zárvatartásról szóló népszavazás sem, mert ezt biztosan elbuknák.
Ebben meg én vagyok a biztos.


Hát lehet, hogy Te abban élsz, én sajnos itt élek kis hazámban.


Kedves R.G.!
Minden O.K.!
Egy kérdés: Ön tudja, ki szervezte ezt az ügyet?
Ha tudja, mondja!


Mert az M1 sem tudja, ki keze, hova lóg.
A dolog lényegét tekintve nem oszt, nem szoroz, ki bérelt izomagyakat, a kérdésre lehet igennel és nemmel szavazni.


Stenonis, Kubatov-lista? Pécs? Hogy micsoda az? Ismersz NAGY
sztorit? :-D Nesze:

Írd be a Google-be, "191 million US voters"

Ha magyar fordítású találatot keresel Pl. az index.hu híradása:

http://index.hu/tech/2015/12/3..

Az egészen pontosan 191 337 174 fős, valószínűleg sok halottat is tartalmazó adatbázisban benne van a szavazók


teljes neve (kereszt-, középső és vezetéknév);
lakcíme;
emailcíme;
telefonszáma;
egyedi azonosítója (igaz, ez csak az adatbázishoz tartozik);
neme;
születési ideje;
a regisztráció ideje;
az, hogy fel lehet-e hívni őket telefonon kampányokkal kapcsolatban;
politikai hovatartozásuk (ha megadták);
hogy 2000 óta mikor szavaztak és mikor nem.


Kubatov-lista? Pécs metropoliszból, ugye?


Pluszinformációd

dezinformáció.

Félre vagy tájákoztatva , a valahavolt cink.hu cikke cáfolja hitedet:

"A rezsicsökkentésen sokat spóroló néni biztosan nem, őt Kézdiné Patakfalvy Katalinnak hívják, és teljesen fel van háborodva. Azt mondta, gondolkozik azon, hogy perre vigye az ügyet, esetleg pertársaságot alapítson a többi plakát szereplőjével. Noha az eredeti cikkből úgy tűnhet, mind ki vannak akadva, egyedül a spórolós nénit kérdezte meg az újság, a többiekről annyit ír, hogy az ő arcképeikkel ellátott plakátok szövegét is átírták, nekik is beszóltak."

http://cink.hu/a-kormanyzati-p..


"Olyan jó 200 km-t tévedtél Péccsel kapcsolatban, de nem baj."

Zagyvaságot beszélsz.

Pécset említenem alapos, tévedésem nincs ebben :-)

A "Kubatov-listák" mint mém legelső mém-magja
a 2009-es pécsi időközi polgármester-választások idejéből származik.

Ehhez a "Kubatov-lista" mémhez akartam egy Stenonis-nak is figyelmébe emelni a 191 millió lelkes (fős) a feljett demokráciájú Egyesült Államokból származó finom, érzékeny listát.


Te meg azon gondolkodj, hogy a Fidesz vajon miért tesz állandóan keresztbe a kérdés benyújtásának?
Hát nem az lenne az érdeke, hogy az MSZP jól leégjen??

Ehhez képest nem engedi, hogy benyújtsák a kérdést.
Arra még nem válaszoltál, hogy miért.
Ja és ne mondd, hogy nem a Fidesz szervezte meg azt, hogy ne tudják ezt benyújtani, mert az eléggé egyértelmű, hogy ök tesznek keresztbe ennek.


Hát akkor talán hagyni kéne, hogy a szocik jól leégessék magukat azzal, hogy nem tudják összegyűjteni az aláírásokat.
A Fidesz azonban nem hagyja, hogy ez bebizonyosodjon.
Szerinted miért??
Mitől fél ennyire a Fidesz??


Annyit mondok, hogy ha Erdősiéknél ennyire fontos, hogy kinek milye VOLT, a kopasznál, hogy kinek Milye VOLT, akkor kezelje már le a média azt az elméletet is, hogy Simicska kinek milye VOLT!

Mert ugyanilyen alapon Simicska még mindig Orbán legjobb haverja, nem csak "osztálytársa", hanem 40 évig a barátja VOLT? :D Ugye, ugye! A G day óta a média szerint nem így van. Akkor miért is feltételezi a média ALAPBÓL, hogy a kopaszok és Erdősiék kapcsán így van? Csak nem az a kibaszott kettős mérce már megint?!

Válaszok:
ÁrPi | 2016. február 25. 08:35

Csak nekünk nincs olajunk, amiből a rezsim fenntartaná magát, így ráutaltak az eu-ra, ami ellen viszont harcolnak, hogy nem leszünk gyarmat. Skizofrénia ez a javából.


SzobaFilozófiailag toldanám ehhez:

Kristálytiszta , megnyerhető követeléseid vannak ezzel, de mindig el fogsz bukni a megvalósíthatóságával mert a démokráci a szavazófülkékben lakik - nem a démokratikus és ellenzéki két mércétadó médiában .

Sanyarú a helyzet, kétmércés sajtó szabadság miatt kell kiáltani!


Eszerint az 1%-okból 2014-ben 1,2 millió forint bevételük volt


Akkor esetleg arra is válaszolnál, hogy miért nem hagyja a Fidesz, hogy a szocik jól leégessék magukat egy besült kampánnyal??


Bocsáss meg, de arra még mindig nem válaszoltál, hogy miért nem hagyja Fidesz, hogy a szocik jól beégjenek egy "besült" kampánnyal??



Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó