Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

Erőszak
2016. január 5. 09:33

Mintegy ezerfős, szemtanúk egybehangzó állítása szerint arab és észak-afrikai kinézetű fiatalemberekből álló banda erőszakoskodott a németországi Köln belvárosában szilveszter éjszakáján. Nőket zaklattak fizikailag és verbálisan, nemi erőszak is történhetett, mobilokat és pénztárcákat loptak, valamint petárdákat dobáltak az utcán szilveszterező tömegbe. A német rendőrség és sajtó az elején nem verte nagy dobra az eseményeket.

Durva jelenetek történtek a németországi Köln városában szilveszter éjszakáján. A kölni dóm melletti főtér környékén mintegy ezer főnyi, fiatalemberekből álló banda erőszakoskodott a szilveszterezőkkel. A banda szemtanúk egybehangzó állítása szerint észak-afrikai és arab kinézetű fiatalokból állt.

A huligánok nőkkel erőszakoskodtak, fizikailag és verbálisan zaklatták őket, melleket fogdostak, szoknyák alá nyúltak, egy esetben nemi erőszak is történhetett. A banda tagjai mobiltelefonokat és pénztárcákat is elloptak a bejelentések szerint. Számos petárdát is bedobtak a szilveszterezésre összegyűlt tömegbe.

Videó a kölni dóm előtt történtekről

A rendőrség több mint kétszáz fő bevetésével próbálta megállítani az erőszakoskodást, de Wolfgang Albers kölni rendőrfőnök elismerte: nem volt elég hatékony az akciójuk. Beszámolója szerint eddig öt főt vettek őrizetbe. Albers hozzátette: „Teljesen elviselhetetlen állapot, hogy Kölnben ilyen bűncselekmények történtek”.

A kölni rendőrségre hatvan bejelentés érkezett az eset kapcsán, nyolcvan sértettről tudnak, a bejelentések egynegyede szexuális zaklatásról szólt.

A német rendőrséget és mainstream sajtót kritikák érték, hogy az esetről korlátozottan és fontos tények elhallgatásával számoltak csak be, és napokba tellett, amíg a szélesebb német nyilvánosság is megismerhette, mi történt Köln belvárosában szilveszter éjszakáján.

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/95794


Összesen 366 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint


Mindenki tudta, hogy előbb utóbb ez lesz. Mindenki tudja, hogy ez csak a kezdet.

Innen "csókoltatom" azokat, akik asszisztálnak Németország és Európa tönkretételéhez.


PC barátaink most jeles módon kussolnak.

Válaszok:
hátakkor | 2016. január 5. 09:59

Nem értem mit keresnek nők sötétedés után
felügyelet nélkül az utcán.

Válaszok:
rezvez | 2016. január 5. 09:59

"A Huffington Post Deutschland tudósítója szerint a rendőrség a feszültséget akarta elkerülni, amikor nem adott ki a támadók származására vonatkozó információkat, ugyanis így is sok támadás éri a menekülteket származásuk miatt."

Ez csak ott hibádzik, hogy az arabok-négerek által fehér őslakosok ellen elkövetett támadás is rasszista támadás.
A menekültek (menekültszállások) elleni támadások fő oka pedig a tehetetlenség, hogy a kormány nyíltan szembemegy a többség akaratával - holott nem erre kapott felhatalmazást. Talán tarthatnának végre egy népszavazást, és annak megfelelően kormányozzanak, utána csökkennének a támadások is. (különösen, ha az a menekültszállások felszámolását is jelentené)


Majd a dublini egyezmények alapján ide küldik őket. Ha nem kapnak nálunk ***** kiszolgálást, ránk száll a csúcseurópai média meg az összes civil bagázs.


Hoppácska. Képzeljétek, ott voltam.

Válaszok:
ifrance | 2016. január 5. 10:04
Antigoné | 2016. január 5. 10:08

„Teljesen elviselhetetlen állapot, hogy Kölnben ilyen bűncselekmények történtek”.

Majd visszasírjátok még ezeket az állapotokat.


"Lesznek konfliktusok" ( A. Merkel)


Hiányoznak a paprikakingák hülyeségei??

Válaszok:
packó | 2016. január 5. 17:19

"Ugyanolyan emberek, mint mi" ( Paprika Kinga)


jó jó, de melyik oldalon?

Válaszok:
Dénia | 2016. január 5. 10:04

Jó, azért teljesen laikusan nézve ezt a videót nagyon durvának tűnik, de az igazság az, hogy a kölniek ünnepelnek így Szilveszterkor. Tavaly is, meg tavalyelőtt is, meg azelőtt is ugyanez volt a Dom téren, meg a közeli folyóparton. A különbség az, hogy most ehhez nagy örömmel csatlakozott a környékben elszállásolt nemtudomhányezer menekült, mert a tömegeknek jóval több, mint a felét ők adták. 20 és 30 közötti apró, ötven kilós fiatal arabbal volt telis tele aznap éjjel az egész belváros.


az egésznek nem is a balhé a leglényegesebb része, hanem a cenzúra.

Ami valószínűleg nem felülről rájuk erőltetett, hanem öncenzúra: juj, ne írjunk róla, nehogy indulatokat gerjesszünk.
A valóság nem akar engedelmeskedni a megálmodott PC világképnek.

Pedig az ilyesfajta öncenzúra legalább akkora - ha nem nagyobb - bűn és annyira kártékony, mint a túlzott hisztériakeltés.


zárják el őket, meg ilyenek. nem otthon vannak.


Kölnben, vagy épp akkor a főtéren is?

Válaszok:
Dénia | 2016. január 5. 10:12

Épp akkor a főtéren is, meg onnan nem messze a Rajna parton.

Válaszok:
Antigoné | 2016. január 5. 10:40

Írtam már. 10:04-nél.


Állítólag mindenhol terroveszélytől tartottak a hatóságok, erre egy ezerfős arab banda grasszál Köln belvárosában, és a rendőrség nem tudja őket kezelni?


http://www.tagesschau.de/inlan..
Ott és akkor a "deutsche Polizei" nem látott semmi büntetendőt!

http://www.pi-news.net/

Merkel muss weg! Ennek a bandának mennie kell,mielőtt sok-sok vér folyik!


Ah, már megint alkotott a híresen szabad német sajtó, de persze nálunk nincs sajtószabadság, bezzeg a németeknél, ahol mintha valami vérszerződést kötöttek volna egy sötét pincében a médiamágnások, hogy valamilyen közös, szent cél érdekében, a nép ellenében, a tényeket elhallgatva, az agyakat átmosva, valamilyen utópisztikus világot fognak megteremteni.

Egyébként pedig szégyellheti magát a kölni lakosság, ugyanis megbuktak toleranciából, különösen a nők, hogy nem ajánlották fel önként a testüket a traumatizált csődöröknek.
Pfejj!


up date a kölni eseményekhez Szilveszter éjjel

A kölni rendőrfőnök beismerte, hogy nagyon súlyos bűncselekmények történtek a főpályaudvaron és környékén. Egy esetben megvalósult a nemi erőszak is. Eddig 80 feljelentést tettek érintett nők, sokukat a szexuális zaklatás mellett ki is raboltak az elkövetők. A számokat is korrigálták, kb., ezer arab volt a pályaudvaron és az az előtti téren. Őrült mód dobálták a petárdákat és más pirotechnikai eszközöket, amelyek komoly veszélyt jelentettek az ott tartózkodó utazókra, dolgozókra.
A rendőrfőnök szerint a kiérkező 150 rohamrendőr tehetetlen volt ekkora tömeggel szemben és a migránsok nem törődtek az egyenruhásokkal, hanem megdobálták őket palackokkal és pirotechnikai eszközökkel. Egy rendőrnőt is masszívan zaklattak.
A kölni polgármester asszony is döbbenten áll az eseménynek előtt és masszív rendőri jelenlétet ígért meg Köln utcáin.
Köln amúgy is a radikális szalafisták fellegvára. Gyakran látni az Iszlám Állam lobogójával felvonuló szakállas tüntetőket és az iskolák előtt koránokat osztogató radikális muszlim prédikátorokat, mint a hírhedt Pierre Vogelt.


És te mit tapasztaltál?

Válaszok:
Dénia | 2016. január 5. 11:05

Nemi erőszak? Több milliós kár? Életveszély okozás?

Ne ítélkezzünk, mindenki bolondozott fiatalon.
Gyerekcsíny!

:)


miert sirsz nyuszika?

mert megeroszakolt a farkas...
Hol? Mikor?

A folyoparton tegnapelott, meg tegnap.. Most megyek a folyopartra.


"Ha Németország nem akar elpusztulni, hamarosan be kell vezessék a statáriumot. "

Miért, az nem elég, ha párthatározatot hoznak, hogy meg kell tanuljanak németül??


A CDU kongresszus meghozta a határozatait, ami majd elejét veszi az ilyen tömeges randalírozásnak:

"A kongresszusi határozatban az integrációról egyebek mellett szerepel, hogy mindazoknak, akik védelmet kapnak Németországtól „jó szomszéddá és polgárrá” kell válniuk, és törvénybe kell foglalni a menekültek beilleszkedési kötelezettségét. A jogszabályban rögzíteni kell a menekültek és az őket befogadó állam jogait és kötelezettségeit, és szankciókkal kell sújtani mindazokat, akik megtagadják a beilleszkedést.

A CDU határozatában hangsúlyozza, hogy a menekülteknek meg kell tanulniuk németül és igazodniuk kell a társadalmi együttélés németországi szabályaihoz. Így tudomásul kell venniük, hogy a nők, a homoszexuálisok és a más vallásúak diszkriminálása vallási előírásokra hivatkozva elfogadhatatlan. „Ezért nemcsak elmagyarázzuk alkotmányos rendünket és értékrendünket, hanem ragaszkodunk betartásához és tiszteletéhez” – áll a dokumentumban.
"


Nem, rosszul értetted. Idén volt először ez, hogy ekkora tömegekben megjelentek az arabok is ünnepelni. Tavaly is rengeteg külföldi volt, minden féle, de idén volt az, hogy szemmel láthatóan a tömegnek nagyobb hányada fiatal arab srác. Akik igen csak elengedték magukat, be voltak rúgva, mint a disznó.

Arra céloztam, hogy ez a háborús hangulat, ami az ünneplés módját illeti, és amit a videó is vissza ad, ez volt mindig is így. Ezt nem a menekültek csinálták, a kölniek ünnepelnek így, csak ehhez most csatlakoztak a flüchtlingenek, és egy kicsit eldurvult a dolog.

Amúgy meg nem kifejezetten oda mentünk ünnepelni, hanem bementünk oda este tízre, megvártuk az éjfélt, meg a tüzijátékot (amit az emberek csinálnak, nem a város), és utána mentünk egy szórakozóhelyre, ahova készültünk eredetileg, és onnan van nem messze.

Annyit még hozzátennék, hogy mi jól éreztük magunkat.

Válaszok:
Megtalálta | 2016. január 5. 12:30

Kattints légyszi a nevemre, leírtam már két körben.

Válaszok:
Antigoné | 2016. január 5. 12:54

Most direkt értitek félre? Normálisan leírtam, hogy mi változott idén az előző évekhez képest azzal, hogy tömegesen, többségében menekültek lepték el a belvárost, többek közt ez is.

Arra mondtam, hogy ez helyi sajátosság, és ez ezelőtt is így volt, amit a videó visszaad. Ez a háborús hangulat a rengeteg tüzijátéknak és petárdának köszönhetően. Azon a téren mindig ez van Szilveszterkor. Csak most durvább volt, és a tömeg is még nagyobb volt.


Az "origo" nevű "hírportálon" :D külföldiekről van szó.
Az nem lehet, hogy 100 szélsőséges német összebeszélt és hamis vádakkal illetik a szegény menekülteket?
A mandin meg arab banda. Bankimún sokkot kap.


A 444 meg kussol.


" A német rendőrség és sajtó az elején nem verte nagy dobra az eseményeket."

Csak azért, mert nem értek rá! Ugyanis, a magyar sajtótörvény és sajtószabadság miatti aggodalmuk lekötötte minden idejüket!!!!!!!


Azért minden rosszban van valami jó is, idővel valószínű a németek az elviselhetetlen otthoni körülmények miatt lehet más országokban, köztük Magyarországon fogják tölteni a szilvesztert, Budapestet amúgy is imádják a külföldiek, ez nekünk csak jó.:)


Úgy, hogy nem egyedül voltam. Volt egy olyan szitu, amikor egyedül kellett várnom a többiekre, és egy tíz percig ácsorogni a járdán, és már jöttek oda, körbekaptak volna a kis törpe arabok :) Odaállatak elém, és méregettek, meg súgdolóztak. Nem mondom, hogy megijedtem, inkább meglepődtem a pimaszságon.


Ugyan kérem, meg fogják oldani. Egyébként félreértés az egész. Ez az ezer jól képzett szakmunkás januártól munkába áll a kölni Ford gyárban. Ezt ünnepelték éppen.


Igen. Nagyon beletaláltál!


A randalirozókat nyilvánvalóan zárt táborokban kellene elhelyezni, mindazokkal együtt, akik vétenek a normális együttélés szabályai ellen. Itt nincs helye a humanitárius megközelítésnek.


Nem hiszem el. A közvéleménykutatók hazudnak. Csakúgy, mint a német sajtó.


Anyádat. Hülye kis kretén.


A szokásos iszlamofób bulvárhír, ami bolhából próbál elefántot csinálni. Unalmas.


Azért le a kalappal a szabad német sajtó és televízió előtt - ez ám a dojcse gründlihkájt !!


4 napon át képesek voltak teljesen elhallgatni, mit történik az egyik legnépesebb német nagyváros főpályaudvarán.
Most is csak azért lett belőle "hír", mert a szociális portálok tombolnak.

Válaszok:
hátakkor | 2016. január 5. 13:39

Azért, mert mindig csak egy dologra összpontosít. Most pld. a Willkommenskulturára.


Nem, nem ezt mondtam. Leírtam kétszer is, olvasd el mégegyszer, ha nem értetted meg. Azt a következtetést meg nem tudom miből vonod le, hogy én harcos menekültpátyolgató lennék. Azért, mert elmesélem nektek, hogy nem a menekültek csinálták azt a hangulatot, amit a videó visszaad, hanem ez mindig így van Szilveszterkor Kölnben? Annyit mondtam, hogy az én személyes tapasztalatom az volt, hogy hatalmas tömegben voltak jelen a menekültek, szemmel láthatóan többen voltak. És hogy durvább volt a petárdázás, meg a tüzijátékozás, ami amúgy is szokott lenni. Nem ők csinálták ezt a felhajtást először. Ezt akartam csak elmesélni.

Válaszok:
kalotaszeg | 2016. január 5. 12:19

Miért vagyok felelőtlen? Honnan tudhattam volna, hogy ez lesz? Az volt a felelőtlen, aki kisgyerekeket rángatott maga után ebben a szituban, meg babakocsival rohangált. Éjjel.


Párizsban több mint 900 autó égett - tavaly még több. Arab lakta negyedekben, de már nem is nagyon téma a tv-ben, hiszen ... tudjuk.


Te figyelj: Őket is feldarabolták, Versailles-ban. Velük kezdték, rajtuk gyakoroltak.

https://de.wikipedia.org/wiki/..:Versailler_Vertrag.png


ixeld ki... régi ismerős új névvel


A lószart. Egyrészt nem ezren voltak, maximum a téren. Másrészt nem Kölnben van az összes egymilliókétszázezer, aki idén Németországba belépett, harmadrészt egyszerűen csak elszabadultak, ittak, randalíroztak, és petárdáztak. És hogy a nyugati nőket minek nézik, főleg akik férfi kísérő nélkül vannak együtt lányok esetleg, azt te is pontosan tudod, meg mindenki pontosan tudja.

Válaszok:
Megtalálta | 2016. január 5. 12:34

Mi bajod van, kretén elvtárs?


Ez oké, a videón is kábé ennyi látszik, nyomják a tűzijátékot ezerrel. Az is világos, hogy tömeges ittas bulizás során szoktak történni szexuális zaklatások, meg hát erőszak is előfordul, nálunk se szentek a bulizók. Viszont nem tűnik magasnak a feljelentések száma?

Válaszok:
Dénia | 2016. január 5. 12:38

"És hogy a nyugati nőket minek nézik, főleg akik férfi kísérő nélkül vannak együtt lányok esetleg, azt te is pontosan tudod, meg mindenki pontosan tudja."

Épp ezért vagyok azon a véleményen, hogy semmi keresnivalójuk ezen a kontinensen.


Igen, van ilyen. De mondom mégegyszer, a Dom előtti téren ez volt tavaly is, meg tavaly előtt is. Olyat még nem láttam, hogy tüzijátékot lőttek volna az emberek közé, de el kell az embereknek ugrálni a petárdák elől, mert dobálják össze-vissza.

Én nem kérdőjelezek meg semmit a tudósításból, én csak azt akartam hozzátenni saját tapasztalatból, hogy az a felhajtás, meg háborús hangulat nem először van idén a menekültek miatt, hanem mindig ez van Kölnben. Ennyi.


Nem tűnik magasnak. Én biztonságban éreztem magam, mert férfi társaságában voltam. De most fordult elő először életemben, hogy úgy érzem, hogy azért vagyok biztonságban, mert férfi társaságában vagyok, és hogy nem lennék ott egyedül, vagy csak lányokkal abban a szituban.

Válaszok:
Megtalálta | 2016. január 5. 13:14

Erre az 5-15 fős csoportra kellett bevetnie a német rendőrségnek egy 200 főt, és még ekkora túlerőben sem sikerült hatékonyan eljárniuk és mindenkit előállítaniuk?:D


Ott vannak a linkek, az index-nél is ott vannak.
Nem tudom mi kell még.

Egyébként érdekes azok után bármilyen bizalomról beszélni, legyen szó akármilyen sajtótermékről, most éppen a németről, en bloc, akik egy emberként hallgattak el több városban is elkövetett csoportos szexuális zaklatásról, nemi erőszakról szóló híreket napokig, és csak a lakosság nyomására hajlandó írni róla.


Akkor mégis csak megváltozott valami.

Nem azt mondom, hogy Budapest minden szeglete maga a megtestesült Valhalla, pláne nem szilveszter éjjelén, de ez a "körbekapja őket pár arab, ha nincs velük férfi" dolog nem igazán jellemző.

És az is nagyon furcsa, hogy minden Németországban történik. Abban az országban, amelyik büszke arra, milyen tiszták az utcák, milyen rendezettek a városok, milyen fegyelmezettek az emberek.

Válaszok:
Dénia | 2016. január 5. 13:19

"És az is nagyon furcsa, hogy minden Németországban történik. Abban az országban, amelyik büszke arra, milyen tiszták az utcák, milyen rendezettek a városok, milyen fegyelmezettek az emberek."

Ez a nagyvárosokra már rég nem igaz. Nem tisztább Köln, mint Budapest.

Válaszok:
Megtalálta | 2016. január 5. 13:35

Elittad már az agyadat. Egyedül neked mondtam már el nem egyszer azt is, hogy hol nőttem fel, meg azt is hogy most hol lakok.


Kurvára nem erről beszélek, nem írom le többször, amit már ötször leírtam. Nem a nők zaklatására mondtam ezt.


Mi ez a vigyor jel a végén, azt hiszed vicces vagy? Csak egy primitív tapló kretén vagy.


És? Megkérdőjeleztem ebből valamit? Leírtam valamit az elején, hozzáfűztem valamit a témához, teljesen egyértelműen és világosan, és játszátok itt az agyatokat, hogy nem értitek meg. Miért kell szándékosan félreértelmezni, meg kiforgatni, amit mondok?


Ez a szó létezik, és teljesen rendben van.


Takarodjatok mind a picsába! Hülye faszkalapok vagytok mindannyian.


Értem, hát ez sajnálatos. Azt viszont nehezen tudom elképzelni, hogy a németek tolerálni fogják azt, hogy az arabok tárgyként bánnak a nőkkel. Ez nem szimpla kulturális-, hanem vastagon civilizációs különbség.


Az üres müncheni pályaudvart mutogatták helyette.


Nem a lányom, hanem én voltam kint, és nem fogom tizedszerre leírni ugyanazt. A nevemre kattintva elolvashatod, amit eddig ide leírtam.

Ennyi erővel akkor a te lányod a cigány, mert ő is ott volt. Hülye.


Kinga ilyenkor még aszpirinen él és alszik.


És mi a libsi abban, amit elmontam? Egy büdös szóval nem kérdőjeleztem meg a beszámolót, sőt, megerősítettem.

Válaszok:
ottapont | 2016. január 5. 13:50

Nem fogalmaztál világosan, félreérthető volt.

Válaszok:
Dénia | 2016. január 5. 13:52
Dénia | 2016. január 5. 13:53

Szerintem nem.

Válaszok:
ottapont | 2016. január 5. 13:53

Akkor legalább te tedd meg, hogy el is olvasod tényleg, amit eddig ehhez hozzáfűztem.

Válaszok:
ottapont | 2016. január 5. 13:59

Végigolvastam az egészet, megvan ez a rossz szokásom.:)

Többször leírtad, hogy ez Kölnben a normál állapot szilveszterkor, igaz, hogy te ezt gondolom a petárdázásra értetted, de félreérthető volt. Meg ami azt illeti azt olvastam, hogy a randalírozó betolakodók az emberekre irányították a rakétákat és kétlem, hogy ez volt eddig is a bevett gyakorlat ott.

Ráadásul az egyik hsz-ben azt írtad, hogy neked nem tűnik soknak a feljelentések száma. Ezt meglehet magadban úgy gondoltad, hogy az incidensekhez képest, de ez is félreérthető volt.

Válaszok:
Dénia | 2016. január 5. 14:11

Nem fogom mégegyszer leírni mindazt, amit már sokszor leírtam. Vagy elolvasod, ha érdekel, vagy értetlenkedsz te is. NEM EZT MONDTAM. NEM A NŐK ZAKLATÁSÁRA, MEG A HATALMAS ARAB TÖMEGRE MONDTAM AZT, HOGY TAVALY IS ÍGY VOLT. Világos?


Arra válaszoltam, hogy nem tűnik soknak a feljelentések száma, hogy akinek válaszoltam, azt mondta, hogy szerinte ez túlzás. Én meg azt mondtam erre, hogy én viszont el tudom képzelni.

Szerintem egyáltalán nem voltam félreérthető, de akkor most utoljára mégegyszer kizárólag a te kedvedért elmondom. Az a hangulat, kvázi háborús hangulat, amit a videó visszaad, az nem újdonság Kölnben Szilveszterkor a Dom téren. Ez volt tavaly is, meg tavalyelőtt is, meg azelőtt is. Ahhoz képest az én benyomásom szerint, amit én láttam az volt más, hogy tömegesen jelen voltak az arab menekültek, szemmel láthatóan többen voltak, mint előtte. Amúgy is nagyon vegyes a lakosság, meg Szilveszterkor amúgy is rengeteg a külföldi a városban, de most nagy többségben voltak a fiatal arab srácok, nagy részük matarészeg volt.
Engem személy szerint nem erőszakoltak meg, de ahogy leírtam ezt is, volt egy olyan szitu, amikor egyedül vártam egy tíz percig, és akkor már megkörnyékeztek, de nem történt semmi baj, mert megjöttek a többiek és mentünk tovább.

Semmit nem kérdőjeleztem meg ebből a beszámolóból, csak annyit akartam hozzáfűzni, hogy máskor sem volt kevesebb petárda, meg tüzijáték, ha valaki azt gondolná, hogy amit a videón lát, az egy az egyben a menekültek műve. Nem, a kölniek ünnepelnek így, és ehhez csatlakoztak tömegesen a menekültek, és eldurvult a dolog.

Remélem, legalább te nem értesz félre most már semmit. A többieket meg leszarom.

Válaszok:
ottapont | 2016. január 5. 14:21

Én eddig sem értettem félre semmit. :))

Hallgass arra amit Lorpo tanácsolt 13:34 -kor, igaza van.

Válaszok:
Dénia | 2016. január 5. 14:25

Köszi, ez megnyugtató. Megyek is, mert elegem van ebből a kretén bagázsból. Egy fokkal nem jobb itt kapálózni, mint részeg arabok közt tolakodni :) Ezek se különbek.

Válaszok:
ottapont | 2016. január 5. 14:27

Nem érdemes ezen felhúzódni, az égvilágon semmi jelentősége.

Legyen szép a napod! :)

Válaszok:
Dénia | 2016. január 5. 14:30

Honnan tudjam, ki az a srác?


"Kérdés hozzád: nem sérti az emberi és a női méltóságod az ami történt?"

Nem érzem úgy, hogy közöm van ehhez az egészhez. Kívülállónak érzem magam.


A drága kancellár-asszony meg vígan pezsgőzött.

Csak azt nem értem, ogy ezek az "urak" őt miért hagyták ki a buliból!
Hírek szerint már nyolcvanan tettek feljelentést.
A zaklató urakat ugye, "Wir Schaffen das" ?


Röhögni fogsz: egyáltalán nem hiányzik a sötétlelkű nőszemély.

De lefogadom bármiben, hogy holnap már megjelenik a mosdató írása. Mármint migránsmosdató.


A vicc az, hogy láthatóan politikai ellenállás nélkül teszik ezt, kivéve a magyarok, illetve a v4.

Máshol hiába háborog a nép, legfeljebb nem engedik kommentelni az újságcikkeket, aki meg beszél, azt megfélelmítik a PC-k.

Szerintem a német rendőrök hamarosan verni fogják - na nem a migránsokat - hanem a tiltakozó németeket.


Pontosan azok, ÁVO-sok.
Fattyak.


Tényleg nem értem, hogy mit értettetek félre. De üzenem annak a pár nyomoroncnak, akinek volt pofája pimasz és szemét megjegyzéseket tenni, semmivel sem különb, mint ezek az arabok és semmivel sem tiszteli jobban a nőket. Hiába ugat itt. Sőt, még gyáva is, mert arctalanul megengedi magának a nyomorult.



Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó