Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2015. november 14. 13:02

Mi élni szeretünk. Ti ölni szerettek. Mi békében akarunk létezni. Ti háborút akartok. Mi az alkotást díjazzuk. Ti a pusztítást. Mi a szabadságban élünk. Ti az alávetettségben.

Mi élni szeretünk.

Ti ölni szerettek.

Mi békében akarunk létezni.

Ti háborút akartok.

Mi az alkotást díjazzuk.

Ti a pusztítást.

Mi a szabadságban élünk.

Ti az alávetettségben.

Mi este éttermekbe járunk, koncertekre, bárokba − vagy templomba, szabadba, önképzőkörbe vagy sehová; vagy csak egyszerűen haza, a szeretteinkhez. Vagy akihez akarunk. Választhatunk, szabad az akaratunk.

Ti nem választhattok. Nincs szabad akaratotok.

Mi azt ehetünk és ihatunk, amit akarunk.

Ti nem.

Mi tiszteljük és védelmezzük a nőket, a gyermekeket és azt valljuk, a világon mindenkit megillet az egyenlő, alapvető emberi méltóság.

Ti nem ezt valljátok.

Mi türelemmel vagyunk a más nézeteket, más hitet vagy hitetlenséget vallókkal szemben.

Ti nem bírjátok elviselni azt, aki mást gondol, mint ti.

Ti a sötétben szervezkedtek, eltakarjátok kiléteteket és nőitek arcát, gyáván támadtok ártatlanok tömegeire.

Mi a világosságot szeretjük, vállaljuk magunkat és nőink arcát, és nem támadunk gyáván ártatlanok tömegeire.

Akár hívők vagyunk, akár nem, végső soron mind hiszünk az alapvető, felebaráti szeretet parancsában.

Ti a hitetek nevében követitek el gyűlölettől telve pusztító, embertelen tetteiteket.

Mi megtanultunk békében élni polgártársainkkal, nemzettársainkkal, a szomszédos népekkel.

Ti legelső körben saját polgártársaitokat, nemzettársaitokat, szomszédos népeiteket pusztítjátok.

Mi az elmúlt évtizedekben megszabadultunk elnyomó, totalitárius, emberellenes ideológiáinktól, miközben embert küldtünk a Holdra, robotot a Marsra, a tudomány és a technika újabb és újabb csodáit találtuk fel, hogy élvezhessük annak áldásait.

Ti az elmúlt évtizedekben az égvilágon semmit nem találtatok fel és nem értetek el, csak kitaláltátok és elterjesztettétek saját elnyomó, totalitárius és emberellenes ideológiátokat.

Mi gazdagok vagyunk, jólétben élünk, mert ilyen világot teremtettünk magunknak.

Ti szegények vagytok, nélkülöztök, mert ilyen világot teremtettetek magatoknak.

Mi erősebbek vagyunk, csak ezt elfelejtettük.

Ti gyengébbek vagytok, csak ezt elfelejtettétek.

Mi 2015-öt írunk.

Ti 1437-et.

Mi tanulunk a történelem leckéiből.

Ti semmit sem tanultok belőle. 

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/94022


Összesen 384 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint


A helyzet ennél kissé differenciáltabb. Nincs szükség kollektív önszenttéavatásra.

Válaszok:
ottapont | 2015. november 14. 13:13

"Mi tanulunk a történelem leckéiből."
Csak mostanság egyre lassabban.
Amúgy szép, kerek egész írás.


"Mi este éttermekbe járunk, koncertekre, bárokba − vagy templomba, szabadba"

Ti ugyanoda csak robbanószerrel felfegyverkezve..


Azért van megoldás, igazi nyertes-nyertes szituáció a gyökeresen eltérő kultúrák együttműködésére :

minden mohamedán terroristát és -jelöltet a leggyorsabban eljuttatni a 72 nagycsecsű szűzéhez !

Nekik is jó lesz így, nekünk meg még jobb !


(oké, kicsit leegyszerűsítek, de elegem van már belőlük...)


'Mi az elmúlt évtizedekben megszabadultunk elnyomó, totalitárius, emberellenes ideológiáinktól'

Vége a liberalizmusnak?


"Mi erősebbek vagyunk, csak ezt elfelejtettük."

Itt a lényeg.


Mi gazdagok vagyunk, jólétben élünk, mert ilyen világot teremtettünk magunknak.
.........................................
Mi tanulunk a történelem leckéiből.

No, persze!


Nem dagályos, "csak" demagóg!


Nem kell egymás ellen hergelni

Ez nagyon nagy rövidlátás, ostobaság.
Meg kell találni a célhoz vezető lépéseket.


vaktyúk 2015. november 13. 00:53
2
a legfontosabb célok

A legfontosabb a háborútól, a kirablástól és az ellehetetlenüléstől megmenteni Európát.

A fenti célokat szem előtt tartva látszik , kiderül, hogy mennyire káros a népeket ,népcsoportokat, társadalmi csoportokat egymás ellen hergelő, ebből hasznot leső politika.
http://mandiner.hu/cikk/201511..

Válaszok:
vaktyúk | 2015. november 14. 13:23

Az írás egy részében úgy éreztem, a liberálisokról (is) szól.


Az egész migránsmizéria oka éppen az, hogy még mindig az agyament, gyilkos liberalizmus béklyójában vergődik Európa.


felsőbbrendűség tudata

"Mi azt ehetünk és ihatunk, amit akarunk.

Ti nem."

Elképesztő mikor beindul a fehér, "keresztény" férfi.
Összeütve mindezt szombat délelőtt a gép előtt.

Válaszok:
vaktyúk | 2015. november 14. 13:28

Az alávetettségtől sem vagyunk mentesek Orbán oeszágában. Írja ezt ergé, mikor a mandi elég tendenciózusan szemléz. Van az a pénz, amiért Orbánéknak "alávetődni" nem olyan nagy probléma.


"Akár hívők vagyunk, akár nem, végső soron mind hiszünk az alapvető, felebaráti szeretet parancsában."

Szeresd istenedet
szeresd felebarátodat

Érted te ezt Gellért?
Nem hiszem.

"Szeresd Uradat, Istenedet teljes szívedből, teljes lelkedből és teljes elmédből. Ez a legfőbb: az első parancs. A második hasonló ehhez: szeresd felebarátodat, mint önmagadat. E két parancson függ az egész törvény és a próféták.” (Mt 22,37-40)

Válaszok:
Berecskereki | 2015. november 14. 16:57

Helló.

Mi az a köztetek?


Minden kor kitermelte a maga nárcisztikus Rómáját, Senecáit, Avicennáiát, Averroeszeit, Mirandoláját, és annak univerzalisztikus-totalitárius antitézisét, Tacitusait, Jeromosait, Spenglereit.

Az emberiség fejlődése nem lineáris, hanem olyan, mint egy szinuszgörbe. Egy ilyen turbulens valóságnál a "ti és a mi" végtelenül leegyszerűsítő kategória.


A nyugati civilizáció talán nem volt a végtelenségig telhetetlen amikor lerabolta, technikai fölényének köszönhetően, a világot (és teszik ezt bizonyos országok ma is)?

Az inkáktól kezdve az afgán lakodalmas menetekig sokan tudnának erről mesélni, ha meg élnének.


Az ISIS-sel szemben, de nem "a muszlimok" ellen

Az ISIS-sel szemben a legszélesebb nemzetközi és ezen belül katonai összefogás is kell.
Nem lehet tétlenül nézni ami történik vagy csak keresni a szavakat , mint az ENSZ teszi a tömeges lefejezések után is.

Itt bizony hatékony ellenerő kell, emellett minden más eszköz is a megfékezésére és a harcosok uralma alatt levő népek, emberek, civil lakosság megszabadítására tőlük.




2015 február

Lehet ,hogy beszállunk az iszlám állam elleni harcba

2015 február

Németh Zsolt elmondta: „Magyarország mérlegeli azt, hogy az Iszlám Állam elleni fellépésben katonailag is részt vesz.”

Hozzátette, hogy ebben a témában a visegrádi országok (V4) közös fellépése növelné e szándék hatékonyságát. „Amennyiben partnereink is így reagálnak rá, erre a területre is kiterjedhet az együttműködés” – mondta a politikus, hozzátéve: „Magyarország e tekintetben egyértelműen elkötelezett”.

re:

három földrészen

Ázsiában az ISIS, Afrikában a Boko Haram, Európában Észak -Boszniában ISIS zászlós házak

vaktyúk 2015. február 17. 16:23
7
@Tunyacsáp
három földrészen

Valószínű hogy nem a nemlétező sorkatonaság vagy a tartalékosok fogják felvenni az ISIS-sel a harcot.

Nem lehet tétlenül nézni ami történik vagy csak keresni a szavakat , mint az ENSZ teszi a tömeges lefejezések után is.

Itt bizony hatékony ellenerő kell, emellett minden más eszköz is a megfékezésére és a harcosok uralma aAz ISIS-sel szemben a legszélesebb nemzetközi és ezen belül katonai összefogás is kell.
latt levő népek, emberek, civil lakosság megszabadítására tőlük.

Ázsiában az ISIS, Afrikában a Boko Haram, Európában Észak -Boszniában ISIS zászlós házak

Nem gondolom ,hogy bárki azt szeretné,hogyha lefejezős világban élnénk.
A béke híve vagyok,de hát milyen rendszer az , ahol a vendégmunkásokat egyszerűen a vallásuk miatt összeszedik és lefejezik?

Te nagyon harcias szoktál lenni tunyacsáp. Most mi van veled? Elakadtál?
Válaszok:
Tunyacsáp | 2015. február 17. 16:42
Tunyacsáp https://www.youtube.com/watch?.. Hozzászóló kiszűrése 2015. február 17. 16:42
9
2
@vaktyúk
Harcoljon velük az, aki létrehozta.

A mi éllenségeinket a jelenlegi barátaink között megtaláljuk, vannak szép számmal.

Az ISIS és az iszlám a Magyaroknak nem ellensége, sokaknak tudjuk, igen.
De nekünk, még nem ártottak.

Szebb Jövőt!


vaktyúk 2015. február 17. 17:01
3
@kálmi
ISIS, Ukrajna


Nem céltáblaságra gondoltam.
A legszélesebb nemzetközi összefogásra van szükség és a népirtást végző ISIS-sel szemben szükség lehet nemzetközi fegyveres kiállásra végső esetben harcra is.

Ez nem Ukrajna, ahová valóban nem szabad bevinni több fegyvert,hanem itt ott vannak a fegyverek és a birtokosaik mészárolnak.


'akinek Allah mindig küldött egy olyan mennyei sugallmazást, amely aktuális politikai / házassági céljainak éppen megfelelt'


:)


Azért engem a végén kicsit meglepett, hogy a "ti" csoporttal azonosít mindenkit aki 1437-et ír. Gondolom ez a muszlim időszámításra utal, de akkor minden muzulmán a ti kategóriába sorolható?


1. copyy, ha olvastad, sajnálom, bocs:
Ha a franciák által megölt szíriai áldozatok csak ugyanannyi publicitást kaptak volna az elmúlt 5 évben, mint a tegnapi párizsi események, akkor a napoknak kb. 1000 órából kellett volna állniuk, és minden nap minden ezer órája a szíriai meggyilkoltakról szólt volna.


Breaking news :

SZÍRIAI ÚTLEVELE volt az egyik halott merénylőnek, aki a futballstadionnál robbantotta fel magát !

Nem tudom, hogy friss migráns volt-e , de ez mindenképp el kellene hogy gondolkodtassa Merkelt és a hasonlókat !


Persze, hogy nem! A kapzsiság es feltehetőleg közös emberi vonás. Nem is vitatja ezt senki, csupán arra hívjak itt fel egyesek a figyelmet, hogy hiba úgy beállítani mintha a nyugati civilizáció ettől mentes volna.

Válaszok:
ottapont | 2015. november 14. 14:02

*A kapzsiság és telhetetlenség


Tisztánlátásért: nincs véleménykülönbség köztem és közted az ilyen cselekedetek erkölcsi megítélésében, és a jó jó mivoltában.

De a tömeg önszenttéavatása nem kell. Mert csak az igazán nagy egyéniségek, hősök tartanak ki a végsőkig, a tömeg, amint nincs kenyér és cirkusz, elvágja egymás torkát. Hadd, ne emlegessek fel pár példát a történelemben.


Figyu! Ahogy olvasom libsi kommentelők lettünk. Ezt is megértük! :D)


"nem kompatibilis és veszély, konfliktust hordozó jelleget a msuzlimoknak az életmódjukból, a hitükből, a kultúrájukból fel kell adniuk önszánt, egyik sem lépne be."

Igen. Csak akkor önellentmondásba kerülnénk. Mint Robespierre, aki lerombolta a bigott, fanatikus, klerikalista stb. katolikus templomokat, és helyükre új észimádó templomokat épített fel, vagy amikor elűzték Lajos Fülöp parlamentáris monarchiáját, egy Bonaparte elnöki diktatúrájáért cserébe.

"Ha valaki szereti a világot, abban nincs meg az Atya szeretete. Mert mindaz, ami a világban van, a test kívánsága, a szem kívánsága, és az élettel való kérkedés, nem az Atyától, hanem a világtól van." (1Jn 2, 15:17)


Valami oka csak van annak, hogy a "szabad világban" felnőtt fiatalok odaállnak!

Mi lehet az?

Miért van sikere az Iszlám Államnak körükben????

Mit ígér az Iszlám Állam???


Egyébként ez egy NATO tagállam elleni támadás, az Iszlám állam részéről. Igy az 5. cikkely szerint a NATO-nak -így az USA-nak is, akik állítólag közreműködtek az Iszlám Állam létrehozásában- támadást kell indítani az Iszlám állam, és az őt támogató országok ellen.


egy lapon

Szerintem meg inkább az a taplóság ,mikor a felebaráti szeretetről beszél valaki, majd ezzel egy lapon azt mondja hogy mi mindent ehetünk, ti meg nem .

Gellért ezt most elszúrta. Jó lenne ha reagálna.
Ha ő így gondolkodik , aztán jön rá a kritika . Ez így jó is. De mi van, ha egy politikusnak a fejében van ez és ennek megfelelően kezd el cselekedni.


Rajcsányi sunyin összemossa a muszlim többséget a fundamentalista kisebbséggel. Ez nem újságírás, hanem gyűlölet-propaganda.


Pénteken volt a támadás, ekkor a szórakozóhelyeken a legnagyobb a tömeg.
Ezt követte a szombat.


Figyelj kedves asszony, de nincs mindenre igém.

Válaszok:
vaktyúk | 2015. november 14. 15:00

a fehér "keresztény" férfi beindul

Miért, nem erről van szó, amit leírtam?


Afrika boldog lenne a kunyhóival, ha az európai ember nem ment volna oda felfedezni, kirabolni, uralkodni, ideologizálni.


egy ima

ez nem ige, de megszívlelendő

"Most adj Uram bölcsességet a hatalommal rendelkezőknek, hogy ne a vak gyűlölet, a kérlelhetetlen bosszúvágy, hanem a megfontolt, gyógyító szándék vezesse őket!

Imádkozzunk a világ békéjéért, az ártatlan áldozatokért, a szenvedő sebesültekért.”

http://kereszteny.mandiner.hu/..


A ti Istenetek Allah.
A mi Istenünk a pénz.
Közös: Istenünkért bármilyen aljasságra képesek vagyunk.


RG igazságokkal próbálj elfedni hazugságokat.
Az ostobák tapsolnak neki.
A "náci" és "liberális" horda egyetért abban, hogy a normális, gondolkodó emberek szart sem érnek.


A Korán legalább 109 szakaszt tartalmaz, amely a muszlimokat a hitetlenek elleni harcra szólítja fel az iszlám hatalmáért
(The Quran contains at least 109 verses that call Muslims to war with nonbelievers for the sake of Islamic rule.)
http://www.thereligionofpeace...


Gellert ez ilyen szelsojobbos hoborgo kocsmaszint ez a poszt. Egy Jobbik rendezvenyen biztos sikert aratna, lehet egy ivoban is elmenne, indulatbol, de cikket irni belole....gaz.


Nocsak! Európa kalandora is megszólalt?

„Televíziós beszédében Alekszisz Ciprasz azt mondta, hogy "a görögök minden erejüket egyesítik, és fokozzák szolidaritásukat a francia néppel".
"Kötelességünk megvédeni a humanizmus és a szabadság értékeit" - jelentette ki, hangsúlyozva, hogy Európa a szabadság és a demokrácia földje marad.”
http://www.hirado.hu/2015/11/1..

A kötelesség ott kezdődne, hogy megvédenék a határukat és nem engednék ellenőrzés nélkül tovább a migránsokat, hanem visszafordítanák őket. Ehhez a technikai eszközük is rendelkezésre áll. Amennyiben nem tudják végrehajtani, akkor kérjék a többi uniós ország segítséget, fogadják el a felajánlásokat.


Lehet olvasgatni, tanulmányozni és elgondolkodni, következtetni.
Project for a New American Century
http://www.oldamericancentury...


"De ehhez nekünk többieknek mi közünk?"

Csak annyi, hogy a következmények bennünket is érintenek.


Ez egy összetett krízishelyzet

A másság tisztelete, a határok tiszteletben tartása kölcsönösen.Ez lenne az alap.

Az előzményekben azonban nem ez történt.
Az erőszakspirálba való csúszás tovább rontana a helyzeten.

Meg kell találni ezen a ponton a jelenlegi helyzetben megfelelő reakciót nekünk, a politikusoknak, az országoknak , a szövetségeknek egyaránt, hogy ne eszkalálódjon rossz irányba tovább ez a folyamat.


Azt en ertem, miert gyulolik a Nyugatot es a nyugati ertekeket, azt nem ertem, a fasznak kellett beengedni oket. Es nem most, a gyarmattartok mar evtizedekkel ezelott kitalaltak, hogy a gyartok polgarai allampolgarok es szabadon beutazhatnak az anyaorszagba. Megis miben remenykedtek?


Szerintem sokszor te úgy idézel, hogy nem tudod a mondanivalóhát, vagy tudod, de valamit el akarsz fedni, takarni.

„…. megváltónk, Jézus Krisztus hihetetlen tömörséggel összefoglalta Isten akaratát a Főparancsban, az Isten, az embertárs és az önmagunk szeretetének a parancsolatában.
„Szeresd Uradat, Istenedet teljes szívedből, teljes lelkedből és teljes elmédből. Ez a legfőbb: az első parancs. A második hasonló ehhez: szeresd felebarátodat, mint önmagadat. E két parancson függ az egész törvény és a próféták.” (Mt 22,37-40) – írja a agyar Kuriában Böjte Csaba.

A balliberálisok is erre hivatkoznak, ha nincs már más érvük. Előveszik a „gyűlölet” szót és hozzákapcsolják a szentírást, a proféták tanításai. Ez azonban nem más, mint elleplezni a valóságot.

Az idézet első fele nem szorul magyarázatra és erre ritkán hivatkoznak. Ugyanakkor összefügg a második rész megértésével, vagyis „szeresd felebarátodat, mint önmagadat.„.
Ez azonban nem azt jelenti, hogyha az életemre, a vagyonomra, a családomra törnek azt viseljem el, hanem azt, hogy másnak ne okozzak olyant amit magamra nézve sem fogadnék örömmel.

Ehhez hasonló a Jean-Jacques Rousseau idézet a szabadságról.
„Nem az a szabadság, hogy azt teheted amit akarsz, hanem hogy nem kell megtenned azt, amit nem akarsz.”

Válaszok:
vaktyúk | 2015. november 14. 17:03

Az ökológiai változások is ott vannak a háttérben: pl. a vízhiány.
A társadalom sem próbálta befolyásolnia népességrobbanást és nem is tudott alkalmazkodni vagy alakulni hozzá.


"keresztény"

az idézőjelet próbáltam láthatóvá tenni.

Válaszok:
Berecskereki | 2015. november 14. 17:06

Amennyiben fontosnak ítélem a kérdést; IGEN.
Azért lényeges különbség van Akitlosz és köztem.


"keresztény"

az idézőjelet próbáltam láthatóvá tenni.

Írod válaszként.

Ennek azonban semmi köze sincs ahhoz amit írtam. Ez legfeljebb a téma elterelését szolgálja, vagy nem érted sem az idézetet, sem a magyarázatom.


"Ne felejtsük el a 224 oroszt sem, akiknek repülőgépét szintén terrorszervezet robbantotta fel."

Ez csak talalgatas, egyelore semmi hivatalos informacio nincs te meg mar tenykent kezelsz pletykakat.


a felebaráti szeretetről

RG került saját magával ellentmondásba, erre próbáltam rávilágítani.

Válaszok:
Berecskereki | 2015. november 14. 17:35

Ez az idézet egy dalszöveg refrénje.
A teljes:

Vénemberek játszadoznak,
és az Isten nem figyel.
Megmaradtunk egymásnak,
de senki nem tárgyal senkivel.

Néha vér és néha nyál.
Ezt nem kenhetik senkire.
Nekem semmi nem használ,
és nem leszek jó semmire.

Lehet, hogy neked jó ez a harc,
de ne taníts ölni, ha élni akarsz,
lehet, hogy neked jó ez a harc,
de ne taníts ölni, ha élni akarsz,

Rémes a hely, és rémes az idő.
Felperzselt múlt, és bizarr jövő.
Múlik az idő, és vele a hely -
sosem tudhatod, mi múlik el.

Lehet, hogy neked jó ez a harc,
de ne taníts ölni, ha élni akarsz,
lehet, hogy neked jó ez a harc,
de ne taníts ölni, ha élni akarsz,

Csak így van mondanivalója.


Így sem értelmes a kiigazításod.
Ergé a többségi tisztességes emberek magatartását gyűjti csokorba, amely nemcsak a keresztény emberre jellemző.

A te "hiperhivatkozásod" pedig a hatalom megszerzésére, megtartására, a tőke uralmára vonatkozik. Ennek pedig semmi köze a keresztény ember magatartásához.

Összegezve: ergé felsorolása ennek figyelembevételével megfelelő, pontos és nem szorul kiigazításra.

Válaszok:
vaktyúk | 2015. november 14. 18:07

"ki a nevető harmadik..."

A tőke tulajdonosai, szereplői. Azok akik világhatalomra törekednek.


Ki az a mi?
Ilyen nevű személyeket nem ismerek.


Gellért az egyik legjobb írásod!

Abban nincs igazad, hogy azt állítod évtizedek óta nem alkottak semmi. Több évszázada, sőt 1 évezrede élnek teljes sötétségben, a török szultánok még Gutenberg találmányának az elterjedését is évszázadokig.

Vissza kell szerezni a keresztények szakrális helyét Konstantinápolyt, és ki kell rúgni az új barbárokat Európából.

ÚJ FEJLEMÉNY. Skynews szerint október elején jött Európába Görögországon át migránsként az egyik gyilkos. Mennyien lehetnek még???????????

Válaszok:
zöldalma | 2015. november 14. 17:54

Mármint a török szultánok korlátozták a találmány elterjedését.


Úgy látszik más a fogalmunk a tisztességről.
Meg a felebaráti szeretetről is.

RG azt írta hogy

"Mi azt ehetünk és ihatunk, amit akarunk.

Ti nem."

Legkonkrétabban erre reagáltam, erre te:

"A te "hiperhivatkozásod" pedig a hatalom megszerzésére, megtartására, a tőke uralmára vonatkozik. Ennek pedig semmi köze a keresztény ember magatartásához."


Folytatva kövér Lászlótól vett idézetet:
"Volt néhány békés évünk, amikor azt lehetett gondolni, beáll az egypólusú világrend. De látjuk, erről szó sincs, a feltörekvő, valaha harmadik világbéli hatalmakkal, az új riválisokkal és Oroszországgal is meg kell küzdenie az Egyesült Államoknak. Ők nem alárendeltek akarnak lenni, ahogy Európa sem. Nem köszöntött be tehát a Pax Americana. A mostani ütközések ebből adódnak. Az amerikaiak ugyanígy tolták félre az iraki háború idején is a szövetségeseiket, a NATO-t, és helyezték zárójelbe mind a nemzetközi jogot, mind az általuk egyébként politikai bunkóként használt emberi jogokat."


Ez lenne az alap

"Az előzményekben azonban nem ez történt."


Ez egy összetett krízishelyzet

A másság tisztelete, a határok tiszteletben tartása kölcsönösen.Ez lenne az alap.

Az előzményekben azonban nem ez történt.
Az erőszakspirálba való csúszás tovább rontana a helyzeten.

Meg kell találni ezen a ponton a jelenlegi helyzetben megfelelő reakciót nekünk, a politikusoknak, az országoknak , a szövetségeknek egyaránt, hogy ne eszkalálódjon rossz irányba tovább ez a folyamat.


Te nem értesz egyet velem, én meg veled nem értek egyet. Most nem látom a vitának értelmét veled.
Ennyi.


:-)
Ezzel viszont azért nem vitatkozom, mert egyetértek.


Valamennyi vallás a társadalom belső békéjének támasza. De az iszlám megőrizte törzsi vallási jellegéből a külvilág ellenségnek tekintését.

A kereszténység akkor keletkezett és terjedhetett el, mikor a Római Birodalomnak egységre és békére volt szüksége („Aki fegyvert fog, fegyver által vész el.” ). Természetesen az egyház szemére lehet hányni e kijelentéstől való eltéréseket, de legalább ehhez a hivatkozási ponthoz vissza lehet térni.


Azért a dolog visszavezethető Merkel magatartására.
A francia emberek kiállnak amellett, hogy Hollande hagyja magára ezt a papagájt?
Nagy hülyítésen esett át Európa népe, képtelenek gondolkodni nagyon sokan.


Tudod, kik a görények?
Azok, akik fittyet hányva minden törvénynek arra biztatnak embereket, hogy kerekedjenek fel és életük kockáztatásával trappoljanak végig egy kontinensen, mert ha elérik a Nyugatot, akkor még a kerítés is kebabból lesz.
A másik görény az, aki idehívja őket, majd adja a nagytudásút és elkezd válogatni közöttük.
Görény az is, aki kiokosította őket, hogy úgy egyszerűbb lesz eljutni meseországba, ha azonosíthatatlanná teszik magukat.
A főgörény meg éppen annyi pénzt adott nekik, hogy életük végéig táborokban tengődhessenek!

Az meg csak "természetes", hogy erre , a milliók exodusára rátelepednek a terroristák és az embercsempészek.

Itt háborús bűnösök kezdenek kinőni!


"Amerika indiánjait szükséges volt kiirtani?Miért?Kapzsiságból!"

Mit gondolsz, ez a vándoroltatás miről szól?


A vélemény az, hogy csak a buta ember, vagy aki másokat félre akar vezetni, hitte, hogy nem lesznek terrortámadások, vagy az ISIS nem használja ki ezt az ellenőrizetlen tömeges bevándorlást. Ma már bizonyítékok is rendelkezésre állnak. Ugyanakkor Németországban 100 ezer felett van azok száma, akikről semmit sem tudnak a hatóságok.
A mostani francia merénylet is bizonyítja, hogy országokon keresztül átnyúlik a szervezet és vannak támogatóik. Mindez pedig arra enged következtetni, hogy nem a mostani volt az utolsó.

2011 évben már merült problémaként, hogy valamit kellene tenni az EU határvédelmével, a Dublini szerződéssel. Semmi nem történt. Ezért felelősek az EU vezetői, az EU parlamentje.

Ma lehet részvétet nyilvánítani, de holnap azonnal neki kell látni a déli határ védelmének és bármi áron biztosítani kell, hogy a határt csak ellenőrzött személyek léphessék át. Közöttük is csak azok akik ténylegesen politikai, vagy háborús helyzet miatt erre jogosultak.

Egy más téma lenne, hogy ebben ki/kik milyen mértékben érdekeltek és mi célból. Ezt azonban csak találgatni lehet. Szerintem az alaposan feltételezhető, hogy a tőkeérdekeltség és a világhatalmi törekvés vastagon benne van.


Szép volt Gergó, csak......nekünk fel kellene ébrednünk és nem tesszük.


Ugye tudod, hogy beteg vagy?
Sokat segítene, mert betegségtudat nélkül sajnos a gyógyulás sem lehetséges....


A vallási fanatikusaikkal van baj, mert ők tényleg azt érzik, hogy Isten parancsát teljesítik -ami nyilván nem igaz- ezért semmilyen felelősséget nem éreznek. Sajna, lehet, hogy igaz számukra az 1437 (az ő időszámításuk szerint), mert akkor még nálunk is sokkal több volt arányaiban a fanatikusokból (nagyban tombolt az inkvizíció ) Csak az remélhető, hogy gyorsított ütemben elérik ők is a 2015-t, mert ma a mieink becsöngetve legfeljebb téríteni szeretnének, erőszakra nem is gondolnak.


Emiatt írtam.

"Mi azt ehetünk és ihatunk, amit akarunk.

Ti nem."

Igen nem esznek mindent, mert más, mohamedán vallásúak.

Gellért szerint pedig arról szól a keresztény felebaráti szeretet, hogy ilyen kijelentéseket tegyünk.

"Akár hívők vagyunk, akár nem, végső soron mind hiszünk az alapvető, felebaráti szeretet parancsában."


Nincs saját költészetem( De egyszer tényleg humorizáltam ezen, azonban nem hiszem hogy bárkit is ezzel félrevezettem volna)


De legalább nem gyilkolnak...


Én abban bízom, hogy a nukleáris fegyverek felfedezése miatt, az emberekben levő természetes, akár háborúhoz is vezető agresszivitást elnyomja az életösztön...


Semmi nyúlósság, semmi nyálkásság ,de ez két különböző attitűd.
A megélt hit egy irányt ad, abba nem illik bele ez a szöveg.
Meg a kulturálisan felfogott felebaráti szeretetbe sem.

Persze minden vitatható.


Nem mindegy a mérték. Faluban félni egy közmunkásnak a helyi Döbrögitől? Tanárok fölé a központból kinevezett kormánypárti igazgató. Kézivezérelt hírtv. Manipulációs minisztérium. Hol van még Európában rajtunk kívül propaganda miniszter? Stb, stb, stb....


Az ilyen politikai döntéseknek nincsen alkotmányos legitimitása, nem lehet jogilag megindokolni. Ha meglehet, akkor ez dominóhatást indít el, ami nem biztos, hogy jó nekünk.

Végrehajtásukkor megbukik az a rendszer, amiben 300 éve élünk, vagy a rendszer önmagát buktatja meg a demográfiai robbanással.

Azaz: egy olyan bomba van rajtunk, ami vagy a rászerelt óra szerint robban fel, de az is felrobbanthatja, ha ilyen Knertenek elkezdenek kísérletezgetni a drótok elvágásával.


Csak tudod, nem a 19. század jogpozitivizmusában élünk, hogy amit a parlamentben átnyomunk, az mostantól úgy van, a parlament szuverén és kész. Az a rendszer von Hindenburg utolsó kormányával megbukott.

A törvénynek a gyakran egymásnak ellentmondó alkotmányos alapelvekkel szemben harmonikusnak, indokoltnak, de leginkább arányosnak kell lennie.



Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó