Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

Gáza ügy
2015. március 23. 14:27 | Írta: Stumpf András

„Ne vicceljünk már! Még ha paranoid lennék, sem jelentené, hogy nem üldöznek ebben az ügyben. Mindenki tudja, hogy Gáza emlegetésekor Izraelről van szó” – mondja Ilan Mor izraeli nagykövet a Mandinernek Csemer Boglárka eurovíziós dalával, a Wars For Nothing-gal kapcsolatban. A nagykövet nemrég az MTVA-hoz fordult a háborúellenes dal vetítésében látható, Gázát emlegető sor eltüntetéséért. Mor úgy látja: nem ártott ezzel hazája magyarországi megítélésének. Villáminterjúnk.

Először azt hittük, kamu hírrel van dolgunk, amikor azt olvastuk: ki akarja vetetni a magyar eurovíziós dal díszletéből a Gázára vonatkozó sorokat.

Miért hitték ezt? Valóban felkeltette a figyelmem a díszleten szereplő mondat. Úgy éreztem, nem helyénvaló politikai üzeneteket küldeni egy népszerű dalversenyen. A dal maga egyébként nagyon kellemes, a szövege pedig a háborúk ellen szól, s ezt az üzenetet én is támogatom. Ki lenne jobban a háborúk ellen, mint én, aki egy háborúktól sokat szenvedett országból, Izraelből jöttem? Amit kifogásolok az az, hogy Izraelre Gázával összefüggésben utaljanak.

 
Elnézést, nagykövet úr, de ez nem a paranoia jele?
 
Kinél?
 
Önnél. Izrael ugyanis nem szerepel a kifogásolt mondatban. Meg sem említik.
 
Ne vicceljünk már! Még ha paranoid lennék, sem jelentené, hogy nem üldöznek ebben az ügyben. Mindenki tudja, hogy Gáza emlegetésekor Izraelről van szó.
 
„2014 - Gáza - az áldozatok kétharmada civil volt, köztük több mint 500 gyermek.” Ennyi. Nem szól arról a mondat, hogy kinek a hibája mindez. Csak tények.
 
Tények? Senki sem tudja, hány gyerek halt meg Gázában. Még az is sok, ha egy gyerek meghal, a dal háttere azonban nem alkalmas arra, hogy összefüggésében mutassa meg a valóságot. Fekete-fehér képet ad: Izrael rossz, a palesztinok jók. Ezek a háttérszövegek negatívan keltik fel az érdeklődést, hajhásszák a szenzációt. Egyoldalú üzenetük van, mert mindenki rokonszenvez a gyerekekkel. A másik oldalon meghalt gyerekekről közben nem esik szó. Azokról az izraeli gyerekekről, akiket gázai terroristák öltek meg! A ravasz trükkök felkeltik a figyelmet és elterelik azt magáról a dalról, a művészi értékről is. Szerintem ez nem helyes.
 
 
Csemer Boglárka: Wars For Nothing – a vitatott háttérfelirat
 
Conchita Wurst is szakállal énekelt női ruhában. Az nem volt ravasz trükk?
 
De igen, viszont a mostani eset politikai tartalmat visz a dalversenybe. Csak fair play-t szeretnék.
 
Ha a politika megjelenése ellen van, akkor tehát nem csak a Gáza-mondatot, de az összeset kifogásolja? Azokat is, amelyek más háborúkról tudósítanak?
 
Minden egyoldalú politikai tartalmat helytelenítek egy ilyen dalverseny hátterében. Ez a háttér Izrael szempontjából egyoldalú. Mert ha már a háborúkat emlegetik: hol van szó a háttérfeliratokban például Szíriáról? Hol van Jemen? Hol van az ISIS? Ezek miért hiányoznak?
 
Amikor a 444.hu is úgy hozza tiltakozásának hírét, hogy Izrael cenzúrázni akar, nem gondolja, hogy többet árt hazája magyarországi imázsának, mint ha nem is szólt volna?
 
Egyáltalán nem. Nekem meg kell védenem a hazámat. Akkor is ha politikai pártok támadják Izraelt, és akkor is, ha egy dal hátterével teszik ezt. Az MTVA-nak egyébként felajánlottam, hogy örömmel találkozom az előadóval, szívesen elmondom neki a valós összefüggéseket. És szurkolok annak, hogy jól szerepeljen. Nem Izrael magyarországi imázsának ártanak a történtek: Magyarország izraeli imázsának ártott volna, ha ez a mondat benne marad a dal hátterében. Nem akarok cenzúrázni. Daloknak természetesen lehet politikai tartalma. Csakhogy ez a verseny nem erről szól. Ez csupán show business. Abban pedig nincs helye a politikának. Izrael demokratikus ország, tiszteletben tartja a szólásszabadságot, de határai ennek a szabadságnak is vannak. Kell, hogy legyenek. Mi otthon, Izraelben ugyanis tudjuk, tapasztaltuk sokszor, hogy a szavak ölni is képesek.
 
A szavak ölhetnek? Épp Lieberman izraeli külügyminiszter mondta két hete, hogy le kellene fejezni az Izraelhez illojális arabokat. Baltával.
 
Kampányban kicsúsznak az ember száján mondatok, olyanok is, amelyeket később inkább elfelejtene. Azt tudom mondani, amit az önök miniszterelnöke mondott: ne azt nézzék, mit mondunk, hanem hogy mit teszünk. Az újraválasztott miniszterelnök, Benjamin Netanjahu tudja, hogy biztonságra és békére van szükség. Minden izraeli miniszterelnöke lesz.
 
***
 
 

Wars For Nothing – a videó

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/83331


Összesen 501 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint


Az a haza védelme, ha másoknak nem szabad a tényeket ki sem ejteni a szájukon?
Ilyen mélységig belebeszélni egy dalszövegbe, nevetséges, és kontra produktív.


Gondolom, hogy a portugál Kalashnikov zenekar meg be is van tiltva Önöknél.

Kalashnikov - Warriors of the Hezbollah

https://www.youtube.com/watch?..

Válaszok:
Laibach | 2015. március 23. 15:02

Meg Kínában is

Kalashnikov - Tiananmen, Tiananem Kill Another Yellow Man

https://www.youtube.com/watch?..


"Izrael ugyanis nem szerepel a kifogásolt mondatban. Meg sem említik.

Ne vicceljünk már! Még ha paranoid lennék, sem jelentené, hogy nem üldöznek ebben az ügyben. Mindenki tudja, hogy Gáza emlegetésekor Izraelről van szó."

Kedves Bogi! Előre borítékolom, hogy nem fogsz nyerni!
Ettől függetlenül: Szép és jó, amit előadsz.
A paranoiás úr pedig erősebb , mint te. Ez van!
Hajrá, drukkolok Neked, bár itt láttam először a "Dalt", mert nem nézek semmilyen beszavazós műsort.

Válaszok:
rezvez | 2015. március 23. 15:39
hátakkor | 2015. március 23. 16:28
hátakkor | 2015. március 23. 16:37

Úgy van, ahogy azt Mohricka elképzeli! :)


"Nem Izrael magyarországi imázsának ártanak a történtek: Magyarország izraeli imázsának ártott volna, ha ez a mondat benne marad a dal hátterében."

--- honnan olyan biztos benne, hogy kiveszik? Magyarországon intézi el, vagy majd Európában? Fenyegetéssel, akarom mondani "elbeszélgetéssel" vagy pénzzel?

"hol van szó a háttérfeliratokban például Szíriáról?"

---- közvetlen felette ott olvasható. Nyilván nem hazudni akart a nagykövet úr, csak így sikerült.


Ettől még nyerhetne, mert épp Izrael aggódik állandóan az európai antiszemitizmus erősödése miatt.
De akkor sem fog aggódni, mert neki az csak jó, ha támadják, mert van mire hivatkozni.
Hány, rá vonatkozó ENSZ-határozatot tartott be?

Válaszok:
Morgen | 2015. március 23. 15:52

Tudtommal nem sokat. :)

Válaszok:
rezvez | 2015. március 23. 16:11

Ez az izraeli nagykövet az előzőkhöz képest még relatíve jó arc..


"Úgy éreztem, nem helyénvaló politikai üzeneteket küldeni egy népszerű dalversenyen."

Jah, az érzések..

mennyi dal - verseny nélkül - van tele politikai üzenetekkel pedig!

Azok a boldog szép napok, ég veled, Te nem tudod, milyen jó nélküled..


Ezek után mindenki árgus szemekkel fogja figyelni a hátteret, és vajon mit fognak gondolni, Izraelről (Magyarországról, az előadóról), ha GÁZA nem lesz a felsoroltak között?


"Magyarország izraeli imázsának ártott volna, ha ez a mondat benne marad a dal hátterében."

A nagykövet úr már tud valamit.. "Ártott VOLNA"

Válaszok:
Morgen | 2015. március 23. 16:07

Mit gondoltál, nem volt biztos a dolgában? :-)))


"Egyébként meg ott van Szíria is a díszleten! A mellékelt képen látszik is, Gáza felett. "

Nem gondolod, hogy ez zavarja az izraeli kormány itteni képviselőjét?


És lett valami baja? (semmi) :))

Válaszok:
Morgen | 2015. március 23. 16:56

"Tények? Senki sem tudja, hány gyerek halt meg Gázában."

Hát számolják meg! Ha a mennyiség számít.

Alig tette ki még a lábát egy helytartó - családi okoból - , most meg ez kezdi a hablatyolást..


Amúgy a Sanzonbizottság is ilyen fajta alakokkal volt tele..
És ebből él még ma is a Nagy de-Generáció, hogy tudtak olyan metafórákat írni, ami átment a Sanzonbizottságon és az entellektüel műkedvelő úgy dekódolta, ahogy akarta és ettől nagy művészek mai napig az ilyen bródyk, hogy a pendrive árából mai napig csurran-cseppen szépen..


Nah, akkor én ide írom liberálisan, fékek meg ellensúlyok, egy életem egy halálom:
"GÁZA 500"


"Mindenki tudja, hogy Gáza emlegetésekor Izraelről van szó."

Próbáljuk megérteni a minket körülvevő világot!
És vajh' miért?


"Kedves Bogi! Előre borítékolom, hogy nem fogsz nyerni! "

Eleve egy buzi verseny, aminek ürügyén idehaza közpénzen jó apropó a magyarországi pophülyéket promotálni. Compact Discora másképp nem lehet 1 milliárdot beletolni, de senki nem tud kapásból egy számot sem tőlük, talán az "énekes" még emlékszik az introra.
Jenő Apukámnak megéri feltaxizni Szigligetről, ennyi.

A Waterloo óta emléxik valaki is egy dalra erről a megalomániás giccsparádéról? Komolyan! A tavalyi virsli számának elejét eldúdolná valaki?

És BTW a Waterloo ( by ABBA, Sverige) kapcsán akár az Egyesült Királyság, akár Francia Köztársaság bármilyen diplomatája belepofázott a szövegbe, képbe? Lehet nem 500 gyerek halt meg, de elég csúnya vég volt és egyes értesülések szerint a Rotschildok szépen megszedték magukat a hírekkel kufárkodva..

Válaszok:
Morgen | 2015. március 23. 16:46

Az Andrássy út 60. "titkára" is utólag derült fény. Még azok a kevesek sem mertek róla sokáig beszélni, akik csodával határos módon túlélték a "manikűrösöket".
A történelem fura tudomány.
Pár évvel az események után mindenről van vagy ezer "tudományos" munka.
A pár ezer évvel ezelőtt történtekről meg kiderül, hogy meg sem történtek, vagy, ha igen, akkor nem ott és nem úgy, mint ahogyan a tudomány azt állítja.
Sőt: Vannak "nulla" évek, és "nulla " évszázadok.
Ha ma valaki belelátna teljes egészében a világpolitikába és leírná a lényeges, meghatározó ügyeket, jelenségeket kommentár nélkül, állítom, senki nem hinne neki.


"mert a tudomány mai állása szerint senkinek sem lehet kimutatni a véréből a nemzetiségi hovatartozását"

Ez lehet így van, nincs jelentősége, "örülök", ha kutatják ezt.

De a tudomány mai állása szerint, valakinek a viselkedéséből meg lehet állapítani, hogy féreg-e.


"Kiírhatták volna a háttérbe még a 4,8 millió nyomorban élő magyart is Gáza mellé"

Kiírhatták volna, de a Gáza 500 az reálisabb szám.. sokan szeretnének olyan "nyomorban" élni, mint 4,8 millió magyar..


"Senki sem tudja, hány gyerek halt meg Gázában"

Ki cseréled , mint szót - Gázát holokausztra, gyereket meg izraelitára és máris rögtönítélő bíróság előtt találod magad..


Hadd ne írjam le, mi a véleményem a mai "versenyekről".
(Van egy ismerősöm, aki le nem gyógyul ezekről a hülyeségekről, nagyon utál amiatt, hogy nem tud velem a celebekről értekezni.)
Én már a sportból is kiszerettem, a teniszt még nézem, de például a doppingos sportok esetén sajnálom a lányokat, fiúkat , ha belegondolok, mi lesz velük húsz év múlva.
Visszatérve a témára: Nekem ez a dal tetszik, a leányzó is, úgy vélem, hangja is van. (Lehet, hogy azért, mert másokat nem láttam, meg nem vagyok egy könnyűzenei bubus, de hallgatható).


"Hogyan válhatott ez a gyönyörű Európa ilyen agymosottá?"
Az ábra azt mutatja, hogy egyszerűen. már Wass Albert is leírta a A kard és kasza c. művében.
Ezer éve kezdődött, amikor egyeseknek nem tetszett, hogy az urak és a szegények egy szálláson tették a dolgukat. Az sem tetszett sokaknak, hogy egyesek ragaszkodtak a népük által teremtett hitvilághoz. "Nyugatosodni" kellett.


"Csak megjegyzem, hogy viszont ITT, minden antiszemita megnyilvánulás az ő igazát erősíti..."

Csak megjegyzem, hogy viszont ITT, a nagykövet úr ezen megnyilvánulása - gondolom kormánya nevében, ezen műveleti területen - nem az igazát erősíti, mert több de facto hazugságba csúszott bele, hanem "AZT" erősíti.

nem az első eset.


Már ki antiszemita itt?
Az lehet, hogy egyesek keményen fogalmaznak, de azért mégiscsak az izraeli nagykövet vette a bátorságot és intézkedett egy magyar könnyűzenei ügyben.
Vagy zokniban ez nem így néz ki?


Csak tudnám, hogy hogyan sikerült még az USA nyakába is pórázt tennie Izraelnek?

Válaszok:
rezvez | 2015. március 23. 17:11

A világcsendőr mondja meg miről lehet és miről nem lehet énekelni a világméretű libsi democsokráciában.


Nemes szándékú dal. Minden civil áldozat, különösen tragikus.
Érdekes persze, hogy a keresztény magyaroknak kevésbé szívügye az arab keresztények sorsa mint a múszlim palesztinoké. Vagy azokat is megemlíti a dal?

Válaszok:
Morgen | 2015. március 23. 17:09

Úgy, amúgy !
Ki hívhatta fel a nagykövet úr figyelmét?


"A ravasz trükkök felkeltik a figyelmet és elterelik azt ... az értékről is. Szerintem ez nem helyes."
Ravasz trükkök?
Lusitania?
Pearl Harbour?
Kölcsönbérleti Szerződés?
Miféle ravasz trükkökkel ugrassuk be a zusát végre a háborúba?
Már sokan - a kelleténél sokkal többen - megismerték a "ravasz trükköket", nagykövet úr.
A legnagyobb "ravasz trükk" persze az lenne, ha békét teremtenének maguk körül, s béke jönne Európára is.
A baj: a dolgok - Gázától Luhanszkig - ezzel ellentétes irányt mutatnak.
Nem utolsósorban a "ravasz trükkök" miatt.
Az, hogy Obamát leírták, nagy hiba...


Fehér, sárga vagy fekete? Merthogy mindenféle van.


Duzur!
Hagyd ezt, ne provokálj!
Volt Gázában vérengzés?
Azonkívül: Csak Gázáról szól ez a dal?

Nekem sem esik jól, ha magyarokról mondanak olyan tényeket, amire nem lehetek büszke.
Node! Ez a lány egy szót sem szólt Izraelről, nemhogy "sértette" volna.


kiskuka!
Szerveztek megmozdulást a dal ügyében?
Naugye!


Az élet aranyszabálya: Akinél az arany, az hozza a szabályokat.


Mivel az izraeli nagykövet elkezdte, most már te is csatlakozol a nagy kutyák ugatásához.


A cenzúra csak akkor van negatívumként emlegetve ha charlihebdóféléktől önmérsékletet várnánk. Más esetben, pl ebben a konkrét esetben, vagy amikor a vérrel falat vakoló netanjauról készített karikaturát kell betiltatni, akkor a cenzúra jó.
Kettős mérce, mint általában.


Ugyan! Ahol a "zsidó"-t eleve a szörnyüség szinonimájaként pervertálják, se egy Heim Pál vagy egy Hajós Alfréd és még sok-sok hasonló, eleve nem lehetett zsidó...


Azon kívül, Boglárkának is jár annyi szólásszabadság, mint a Charli Hebdonak. Még akkor is, ha a nagykövetnek ez nem tetszik.


Adott téma kapcsán a hozzászólásod irreleváns. Amit sokan bírálunk az a pofátlan cenzori szerep egy nem európai ország diplomatájának részéről.


Ha nem emel szót ellene, kb. senkinek sem tűnik fel, így most már mindenki tudni fogja, hogy mi van ott, vagy minek kéne ott lennie a cenzúra után.
Túlmozgásos balfasz.


Abban lehet valami, hogy a 2.vh elött, a Magyarországon élö zsidók javarésze erösebben kötödött a magyarságához mint zsidóságához. (Ez a saját családomban is így volt.)
Hogy ez az identitás-tudat 44-ben erösen sérült, arról nem ök tehettek.
Sok zsidóban a kommunista ideológia táplálta azt a hiú reményt, hogy abban a rendszerben mindez már nem lehet téma...


"Hiába volt apád zsidó, nem kapsz állampolgárságot Izraelben. Ha az anyád az volt, akkor igen."

Ezt ne terjszd, szo sincs rola. Ha az apad az volt, akkor is mehetsz, kulon kiemelve a torvenyben ha a felmenod volt zsido.

"The law since 1970 applies to those born Jews (having a Jewish mother or maternal grandmother), those with Jewish ancestry (having a Jewish father or grandfather) and converts to Judaism (Orthodox, Reform, or Conservative denominations—not secular—though Reform and Conservative conversions must take place outside the state, similar to civil marriages)."

Válaszok:
lavor | 2015. március 23. 17:43

Mi a véleményed az ügyről?
Az izraeli nagykövetnek sikerült azzal megvédenie az országát, hogy ostoba módon egy egész ország figyelmét felhívta erre az előadásra?

Mindenesetre nekem eddig fingom se volt erről, de most már van, és sztem még sokan vagyunk így.

A mór megtette kötelességét...

Válaszok:
egysegelem | 2015. március 23. 17:45
Morgen | 2015. március 23. 19:27

Hat a regi uj miniszterelnok minden figyelmeztetes ellenere osszerugta a port Obamaval (es igy aZ USAval) es pont leszarja azt is, szoval ez a nagykovet aligha oszt vagy szoroz barmit is Izrael megiteleseben. Max Mo-n, de Mo meg nem szamit.


Izrael jogallam, ahol ha serelem er, fordulhatsz az igazsagszolgaltatashoz.


LOL Szólj már e követnek, hogy nem is lehet zsidó. Mert mintha fehér lenne...
Jézust sokszor szökének ábrázolják. Lehet,hogy skandináv volt.


'Mert ugye mégiscsak vicces, amikor a tömeggyilkos tökig fegyverben előadja a rettegő áldozatot.'

És morcoskodik, hogy nem hisznek neki!


Igazad van. Tehát hol lehet az a zsidó haza ahol nem mint kiszolgáltatott kisebbségként élhetnének?

Mert bizony minden olyan kisebbségnek amit idönként önkényesen üldöz a többség vagy egy hatalom, kell, hogy legyen egy befogadó hazája. Legyen szó a kurdokról vagy más hasonló helyzetben élö népcsoportról.

Ami mostanában valóban meghökkentö, az az arab keresztények kiszolgáltatottsága, barbár fanatikusoknak.


Hiányosak az ismereteid. Körülmetélték.


Igaza van. Magyarország bármilyen egyoldalú megjelenítése esetén mi is elvárjuk, hogy a nagykövetünk szóvá tegye a dolgot.

Izraelt szándékosan lakóépületek közé telepített rakétákkal lövik. Csak az a felelős a civilek haláláért, aki visszalő? Amíg nem építettek falat, rendszeres volt az öngyilkos merénylet Izraelben. Az arab terroristák évtizedek óta gyerekeket képeznek ki a zsidók elleni harcra. Az arab világ (terroristák, államok, civilek) tagadja Izrael létét és a megsemmisítésére esküszik. Történetileg a palesztinai arabok a zsidók minden ajánlatát visszautasították, az erőviszonyok pedig úgy alakultak, hogy egyre szűkebb ajánlatot kaptak.

Vajon mit szólna a világ, ha az erdélyi magyarok a palesztinokhoz hasonló eszközökkel (öngyilkos merényletekkel, gyermekek bevetésével) Erdély visszaszerzésének igényével harcolnának Románia ellen? (Még bekövetkezhet!) Hányan állnának mellénk? Azt gyanítom, hogy annyian se, amennyien az ETA és az IRA igazsága mellé álltak, pedig hol kaptak ők annyi támogatást a széplelkűektől, mint a palesztinai arabok.

Ez a fuldokló zsidógyűlölet mérhetetlen ostobaság. Nekünk magyaroknak, inkább példát kellene vennünk Izraelről.

Válaszok:
lavor | 2015. március 23. 18:30

A "Nothing" egy érdekes fogalom ebben az összefüggésben. Mert valóban lehet, hogy felesleges harcolni az elkerülhetetlen ellen. Ilyen mondjuk a palesztin többség Izraelben, a cigány többség Magyarországon, a latino és néger többség az USA-ban, stb.
Vagyis bölcsebb kávézni vagy teázni és a többit rábízni a jövöre...


Kedves, hogy ennyire kompetensnek tartasz, de ezt még Jézus családja döntötte el. Ha rajta múlt volna, már biztos nem akarta volna.


Biztos örülnek a pápák is, hogy igy becézed öket...


Milyen egyoldalú megjelenítésről beszélsz?

Volt egy 5 másodperc, ahol szerepelt a múltkori gázai konfliktus számokban, oszt' cső.
Jah, hogy ott haltak meg civilek, hogy ez Izrael számára akár kellemetlen is lehet, hát bazdmeg, ez van.

Egyébként az nem zavar, hogy pont ugyanakkora balfasz módon csaholtok most, mint holokausztot tagadó szélsőségesek?

Válaszok:
Onurisz | 2015. március 23. 18:58

"Bogi dala majd akkor lesz fasza, ha vagy általánosságban lamentál a háborúkról"

Egy dal nem ettől fasza.

Válaszok:
duzur | 2015. március 23. 22:04

Végigolvasva ezt az indulatosan gyülölködö komment-sorozatot, józan fejjel csak azt lehet hinni, hogy itt valóban fizetett provokatörök szolgáltatnak anyagot Konrádéknak, vagy, hogy meg se értették amit a követ mondott.
Ez az örjöngö felháborodás semmikép nincs arányban a követ kérésével. Teljesen jogos és érthetö, hogy nem helyesli az indulatok gerjesztését. Söt! Szerintem egy dal ami a békéért szól, semmilyen indulatot ne szítson, mert az nem a békét szolgálja.

Válaszok:
hátakkor | 2015. március 23. 20:01

Érdekes álláspontok állnak elő a zsigeri gyűlöletből. Izrael soha nem támadott elsőként, mindig csak visszavágott, és következetesen, hogy az ellenségei tudják, nem fogják megúszni. Rendre, tudatosan, jóval nagyobb áldozatokat okoztak a támadóknak, mint amekkora őket érte. Ezt az összefüggést már évtizedek óta minden Izrael elleni támadás esetén borítékolni lehet. Nem önkényes, kiszámíthatatlan magatartásról van szó. Akik eltűrik, hogy a lakásuk pincéjéből lőjék Izraelt, biztosak lehetnek benne, hogy a többszörösét lövik rájuk vissza. Akik a HAMASZ-ra szavaztak, azok a lövöldözésre szavaztak, ezzel együtt arra, hogy vissza is lőnek rájuk, s közülük sokan, a gyerekeik is meg fognak halni. Akkor ki is a felelős a halálukért??? És mi mit sírunk-rívunk a "dzsihadista" arabokért???

Válaszok:
Morgen | 2015. március 23. 19:16

Amennyiben Izrael mégse a világ legszörnyebb országa, lehet, hogy az irígység táplálja ezt az esztelenül vad gyülölködést?..
(Pld mert ott születik a világ legtöbb szabadalma?)


Arámiai férfi volt.
Így említik sok helyen - nem ellenőriztem, de erre emlékszem.


Én nem "csaholok" bazdmeg, hanem érvelő módon elmondom a véleményem. A csahosok és a balfaszok ti vagytok, mert nem láttok ki a teljesen eszetlen zsidógyűlöletetek mögül. Tudjátok egyáltalán, hogy mit gyűlöltök? "Krisztus gyilkosait" aligha, mert keresztény ember így nem beszél. A "zsidó bankárt"? Izrael egy állam, az általatok feltételezett "világuraló zsidó kapitalisták" nem ott élnek, mert eszük ágában sincs katonáskodni és harcba szállni. Még fenyegetve lenni sem akarnak. Akik olyan körülmények között élnek és dolgoznak, fanatikus dzsihadista arabok tengerében, azok megérdemlik a tiszteletünket, bármilyen "fajhoz" vagy "rasszhoz" is tartozzanak.


"De hülye vagy te. Jól gondolom zsidó vagy?"
Eh. Valaki itt leírta, hogy számos ( angol, új-zélandi??) kutatás kimutatta, hogy vérképből nem jön ki. Akkor jönnek a literátorok, grafológusok, nem kell élő beszéd, arcfelismerés, pár leírt mondat elég lehet.


Remélem, nem vagy zsidó!
Szörnyű olvasni az elvakult gyűlölettől csöpögő írásodat.


És miért, te barom, miben nincs igazam? Ha a magyarok Székelyföldről lőni kezdenék a román településeket, biztosak lehetnének abban, hogy a román állam bevetné a hadseregét és minden magyart legyilkolnának, akit csak érnek. Sokkal nagyobb vérengzést művelnének, mint Izrael valaha is. Hogyan oszlana meg a felelősség? Mindenki felelős a saját cselekedeteiért, különösen, ha annak előre kiszámíthatók a következményei.


"És minden zsidó féreg ugye? "

Valahol erre megy ki a játék, vágom.

Természetesen egy - amúgy sok szempontból - védett nagykövetnek is joga van belepofáznia egy értelmetlen "dalverseny" díszletének két szavába. Gáza, meg 500. Megteheti. Hogy miért teszi, azon szintén jogos elgondolkodni. Nem hallotuk, az amúgy letagadott - natív hazugság - szír nagykövetet a 10 000-es számról. Ez egy TWÁ kaliberű provokáció, diplomáciai köntösben. Végülis a nagykövet - ahogy mondja megvédte hazáját, ez a dolga. Nyilván ettől nem lőnek ki kevesebb rakétát a hazájára, ami igazán műveleti terület elég rég óta.
Ez a gázázás attól tartok még gerilla marketingnek is gyenge a dalnak. Pro és kontra.


De igen, nemcsak sajnálkoznak, hanem gyakran előre értesítik a civil lakosságot, hogy távozzanak, mert oda fognak lőni. Mit kellene még tenniük?

Izrael nem kényszerít senkit "bűnbánatra" és "kárpótlásra". Összekevered egyes nyugaton és nálunk élő zsidó identitású politikai szervezetek helyi ideológiai zsarolásait és Izrael állam helyzetét és működését.


Seggelem szerint Magyarország nem számít!
Így te sem.
Egyébként én sem hallottam az egészről, azt sem tudtam, hogy most volt a "Dal".
A nagykövet rugózik itt egy sort, szerintem Gázát levetetik Bogival, aztán a kislány nem nyer. Előfordulhat, hogy most egy fekete-péniszű lány fog nyerni. Európa itt tart, nincs visszaút.


Én vagyok a fanatikus te marharépa. A tükörnek beszélsz? Hitgyülis az apád farka.


Talán nézzen a térképre. Székelyföld ma már két és fél megyényi terület. Körülötte csupa románok lakta vidék. Mégpedig jórészt a Csau időkben Moldvából áttelepített románokkal. Miért lenne rossz példa. Ha továbbra is így alakulnak az ottani magyarok születési és elvándorlási mutatói, hamarosan kiesnek a parlamentből, beszorulnak abba a régióba és iszonyatos elnyomásnak lesznek kitéve. 2-3 évtized.


"Miből is gondolom, hogy Heim Pál zsidó volt?
Hmmm... Lássuk csak! Talán mert annak született. :))) "

És? Akkor neki ott el is ment a meccs??


Persze, hogy elrettenteni akar. Ahogy fentebb írtam, ez sok évtizedes tudatos, kiszámítható stratégia. Mi a túróért mennének kézifegyveres harcra Gázába? Meghalni? Őrültek lennének. Nem értem a problémát.


"Szegedi szindrómában szenvedsz. Tudod, a Jobbik egykori alelnöke! Aki szentül meg volt róla győződve, hogy talán egyenesen Árpád vezértől származik."

Ebben azért kételkedj, hogy szentül meg volt győzödve..
Csanáddal sem az volt a gond, hogy zsidó vezető volt egy antiszemitának pozicionált pártban, hanem a viselkedése inkább. Hogy úgy, ahogy viselkedett, meg azóta is. Az persze egy érdekes dilemma, hogy egy antiszemi pártban, hogy bukkantak fel az élen ennyien rögvest szemik, miért az SzDSz tolta fel az egyértelmű végórájukban a proletár pártot, miért lett hirtelen Balóné sztárolva először a Pártkeltében, miért Baló elvtársnál magunkfajtázhatott, meg "bojkott" és végül Olga néni is fogadta Vonát. De ez más téma..


"Hiába volt apád zsidó, nem kapsz állampolgárságot Izraelben. Ha az anyád az volt, akkor igen."

Mert tutira mennek..


Ha igaz a felírat azért nem Boglárkáék a felelősek!

Válaszok:
duzur | 2015. március 24. 20:30

Egyetértünk. Miben cáfol engem? Az persze nem igaz, hogy a dzsihadista arabok Izrael előtt nem léteztek. Kérem olvassa át alaposan a Rubicon legutóbbi számát. És ha Izrael előtt nem léteztek volna, Izrael léte miért alapozná meg a létrejöttüket. Az "arabság" nem oszlik "nemzetekre". Nincs palesztin ország, amit a gaz zsidók elfoglaltak. Ha lenne is, az Jordánia lenne. Nem, a gaz zsidók "arab" területet foglaltak el. Az iszlám gondolkodás szerint ez megbocsáthatatlan bűn, hiszen az iszlám feladata az, hogy maga foglaljon el területeket a "hitetlenektől", lehetőleg az összeset.


És mit kell ezen érteni te patkány? Az iszlám szerint dicsőség a hit nevében a hitetlenek ellen harcolva meghalni. Számunkra pedig nem. Ez kibékíthetetlen ellentét. Ha neked te patkány ez a hited és az életed értelme, miért nem csatlakozol az ISIS-hez?


Igen. A háború után pedig maguktól mentek és a győztesek garantálták nekik a területet. És? A magyar birodalmat is a győztesek szedték és osztogatták szét. S hányszor történt ilyen a történelemben? Az arabok hogy szerezték meg azokat a területeket, amelyen létrehozták a birodalmukat? Fizettek érte? meddig menjünk vissza a történelemben az "igazságos" helyzetig?


"Ez az örjöngö felháborodás semmikép nincs arányban a követ kérésével. "

A követ "kérése" nincs arányban! Feltételezzük nem hülye, nem saját szakállára őrjöng, hanem a szokásos provokáció. Amit eddig mellőzött ismerjük el. Goodfriendet hazavonták a műveleti területről - család az első - erre meg ez kezdi a hablatyolást..

Válaszok:
duzur | 2015. március 23. 20:15

Mi az, hogy "mindig is"? Viccelnek velem? Az iszlám dzsihád elve alapozta meg a Közel-Kelet iszlamizálását. Karddal és vérrel. Ha Magyarországról nem verik ki annak idején karddal és vérrel az iszlám birodalmat, ez is ősi iszlám föld lenne. Egyébként így is tekintenek rá, mert az iszlám felfogás szerint az a terület, amit egyszer az iszlám uralt, az már az övék.


"és csak annyi a felirat,hogy legyilkolt zsidók száma Magyarország segédkezésével: 400 000"

szinte mindennap ez - a nagykövet szavaival - a "show business". as usual.


Olvasom az interjút és nem találom a követ "örjöngését". Hol van az örjöngése?..

Válaszok:
hátakkor | 2015. március 23. 20:37

Gondolom azt is tudod, hogy nagyjából ugyanannyi palesztinnak kellett elhagyni otthonát, amennyi arab zsidónak kellett elhagyni szülöföldjét, szintén Israel megalakulása miatt.
De azért mára több mint 1 millió palesztin él Israelben. Nem tudok róla, hogy ennyi zsidó maradt volna az arab országokban ahol születtek...


Azért ők az agresszorok, és azért állt elő ez a helyzet, amelyben az arabok fokozatosan kiszorultak a pozícióikból, mert soha nem fogadták el a zsidó állam kompromisszumos ajánlatát. Minden ajánlatra erőszak volt a válasz, arra pedig Izrael nagyobb erővel válaszolt és kijjebb szorította őket. Olvassátok el az arab és zsidó harcok történetét. Amikor valamelyik arab szervezet belement volna egy kompromisszumos békébe, amelyért sok pénzt kaptak volna a nyugati hatalmaktól cserébe és kiépíthettek volna belőle egy tehetős, jól szervezett államot, akkor létrejött a többségben lévő fanatikus dzsihadistákból egy új szervezet, amelyik szó szerint szétlőtte a bontakozó megállapodást. Erről nem Izrael tehet, hanem az iszlamista arab felfogás.

Aki még ma sem érti az iszlám dzsihád lényegét és mérhetetlen veszélyét ránk, a fehér, keresztény, európai világra, az hasra esik a zsidógyűlöletében, bármilyen jogos kritikával is illethető a világ zsidóságának ilyen-olyan felfogása vagy magatartása.

Na pá.


Épp Lieberman izraeli külügyminiszter mondta két hete, hogy le kellene fejezni az Izraelhez illojális arabokat. Baltával.

Kampányban kicsúsznak az ember száján mondatok,"

Akkor ugye nem gond, ha néha a magyarok száján is kicsúsznak olyan mondatok hogy nem volt holokauszt????????????????


Kampányban nem gond.


"Egyébként meg nagyon szorítok a Boginak."

Miben?


Ha ez így van, vagyis a zsidók érdeke az antiszemitizmus, akkor esetleg pont keresztényi szeretettel lehetne "kitolni" velük, nemde?

De ugy tünik, hogy itt inkább az eszeveszett zsidózás, a kényszerkór...


"Olvasom az interjút és nem találom a követ "örjöngését". Hol van az örjöngése?.."
Ha visszaolvasod, amire írtam - hadd ne keressem ki - , abban volt az őrjöngés, mint szöveg.

Válaszok:
duzur | 2015. március 23. 20:42

Ugy tünik, hogy a palesztinokat még az arab/muszlim testvéreik se fogadták be, miközben a keresztény Nyugat többmillió muszlim arabot fogadott be az elmúlt évtizedekben...


Merre található az összefüggés? Mármint a követ örjöngése?

Válaszok:
Morgen | 2015. március 23. 20:56
hátakkor | 2015. március 23. 21:31

Egy merges kanapehuszar....erdekes.....


Enneke az elmés és ujszerü megjegzésednek biztos óriási sikere lesz...


Most mit provokálod itt az embereket?

Válaszok:
duzur | 2015. március 23. 21:03

Szerintem is rémes, hogy miközben Kínától Németországig, Oroszországtól Szaúdi Arábiáig, Svájctól Mexikóig, mindenhol az önzetlen idealizmus vezérli a népeket és vezetöiket, kizárólag a zsidók anyagiasak és Izrael is a saját érdekeit tartja szem elött!..

Vagy esetleg túl magasan van a szöllö a gyülölködö zsidózóknak?..


Ahelyett, hogy megszeppennék ennyi jóindulattól?..


Ösmagyar kifejezés. Illik ismerni.


Nemigen nevetek a legabszurdabb szövegeken sem.
Egyformán tud pusztítani a butaság és az okosság is. Nincs ilyen egyértelmü összefüggés.


A követ őrjöngése múlt héten volt, kiszúrt a háttérben úszó feliratokból kettőt. Gáza és 500. Itt a Mandin most az utólövése olvasható, no comment.


Eleve értelmetlen összemosni a zsidók viszonyulását a magyarsághoz, a 2.vh elött és után. Ami a Tanácsköztársaság forradalmát illeti, az összehasonlítható több europai ország hasonló akkori lázadásaival, mindenütt több-kevesebb vérontással. Németországban máig hösként ünneplik pld Rosa Luxemburgot.
Majd ha Biszkut mint keresztény komcsit emlegetik itt, akkor van értelme zsidókként emlegetni a felsoroltakat.
Lehet persze Sztálintól Biszkúig is minden kommunistát zsidónak mondani, de esetleg még a Marxista Mao Ce-Tung és a legkegyetlenebb Pol Pot is biztos zsidó volt, ilyen alapon...


Kikérem magamnak!


Neked javaslom tanulamnyozd Izrael tortenet mondjuk az utobbi 150 evben, mert olcso kozhelyeken es ostobasagokon kivul semmit nem sikerult felsorolnod ami csak kicsit is koszono visoznyban lenne a tenyekkel.


Sajnos túl sokáig elnézték...

Különben ha valóban keresztény Magyarország, illene befogadnija az üldözött keresztényeket, amint ezt Izrael teszi a menedéket akaró zsidókkal.


Éppen, hogy a követnek is tetszik a dal.

Viszont a békéért hitelesen csak úszítás-mentesen lehet énekelni.


Hü! Kina mindjárt megsértödik. Ebben a sportágban ök viszik a pálmát.


Szerintem is egy botrány, hogy miközben az UNRWA segítségével mindenféle infrasztrukturáról gondoskodtak, "elfelejtettek" óvóhelyekröl gondoskodni. Persze lehet, hogy olyan hülyének gondolták a zsidókat, hogy azok hagyják magukat rakétázgatni és hobbyból vannak állandó készenlétben. De persze nem csoda, hogy nem gondoltak a civilekre, hisz csempészalagutakat kellett építeniük és követelni, hogy több építöanyagot kapjanak...


Szerinted mennyi gyereket öltek meg az utóbbi években az iszlám különbözö irányzatai, egymás között? De tudom, hogy a halottaknál is vannak halottabbak...

De szégyellem e cinikus megjegyzésemet, mert minden egyes ártatlan áldozat, egy szörnyüség. Jó lenne, ha ezt mindenfele megértenék.

Válaszok:
Morgen | 2015. március 24. 11:28

Annál jobban tisztelem a palesztinokat akik soha nem akarnak civileknek ártani...


Gázát szabad bombázni, de nem szabad róla énekelni.


Ha Boginak jó menedzsere van, ki is lehet használni a cenzúrát.
Egyébként "élesben" más lesz a háttér, ez már eldöntött tény.
Bogi mellett nem mozdul meg a Jobbik?
Csak érdeklődöm.


"De tudom, hogy a halottaknál is vannak halottabbak..."
Nincsenek, duzur!
Minden háborús cselekmény emberellenes vétek.
Az 500 gyereket szabad gyászolniuk a szülőknek?
Az nem ment fel senkit sem a gyilkosság alól, hogy mások is gyilkolnak.
A háborús bűnösök mindig a jelenben élnek, csak utólag keresgélik őket, amikor már biztonságban vannak.
Bogi nem vétett Izrael ellen, a "Béke himnuszáról" énekel, amihez hozzátartozik a háború borzalmainak felemlítése is.


Kár ennyire izgatni magad -merem remélni- hogy ez nem a nyugodt stílusod-, mert az megárt a szívednek és abból nekem sincs semmi jó.
Szerinted tehát a szomorú magyar történelem, rengeteg "viharral" megspékelve, a zsidók nélkül, ezer év harmóniát jelentett volna...
Arról se tudok, hogy minden ország, mint pld a görögök is azért fegyverkeznek, mert Izraeltöl félnek. Ugy hallottam, hogy inkább a törököktöl...

Szerintem is egetverö, világraszóló botrány az izraeli elnök nejének az üveg-betétes esete. Szerencsére máshol se kisebb, se nagyobb visszaélések nem történnek.

Érdekes módon manapság, ha bárhol gondot okoz, hogy egyes kisebbségek nem akarnak, vagy nem tudnak integrálódni, soha nem a zsidókat emlegetik. És nem tapintatból, hanem, mert ök azok akik hamar megtanulják a befogadó ország nyelvét és tanult tagjai lesznek a társadalomnak. Az erösen szókimondó Sarrazin is ezt írja kontroverz könyvében.

Tehát nyugi.


Most már végkép nem értem, miröl van szó.
Mit vettek ki?


Sajnos a történelem se korábban, se manapság nem mindig azokat igazolta, akik föleg a saját jóhírükkel foglalkoztak...
Nem beszélve arról, hogy mostanra még a jóhírü Svájcnak is sokba kerül az USA által felfedett disznóságait tisztába tenni...


Hát nem rémes, hogy nap mint nap ilyen tragikus események történnek?!


Ha a Izraeliek nem tennének meg mindent a civil lakosságuk védelmére, hasonló képeknek örülhetnétek a zsidókról is.
Nem hallani arról, hogy bármelyik arab ország kormánya tett-e volna bármit is, civil lakossága védelmében. Pedig arrafele igen gyakoriak az összecsapások, Izraeltöl függetlenül. Kivételt képeznek persze az olajállamok ahol luxus óvhelyek állnak a felsö réteg rendelkezésére, nem úgy persze a vendégmunkásoknak.


Ne légy ilyen szerény! Miért csak a palesztinokat? Nix világra szóló összeesküvés? All inclusive!..


Nyilván szerepzavarban van a nagykövet, és nyilván nevetséges, hogy az ominózus felirat valszeg nem jelenik majd meg az animációban, amire a hátteret cserélték, és nyilván ez a felhajtás, ha netalán nemzetközi porondra téved sokat segít majd énekesnőnek.

Egyszerűen döbbenetes, hogy a politika mindenhova odatolakodik, most már egy dalversenybe is, és hasznot hajthat...

Válaszok:
duzur | 2015. március 24. 13:19

Dehogy irtják ki őket!
Játszanak egymással, mint macska az egérrel. Olyat még nem hallottam, hogy a "nagyok" , vagy azok családtagjai az áldozatok között lenne, akár itt, akár ott!
A csapat ketté oszlott és a jól bevált módszer alapján "keresik az igazukat".
Ettől függetlenül 500 gyereket lemészárolni háborús bűntett, a kodofikáció szerint.

Válaszok:
duzur | 2015. március 24. 13:05

Csak nem a Szentírásból idéztél? Abban nincs zsidózás, hisz Jézus biztos nem szidta a saját családját.
De, ha valamikor valakik mégis belecsempésztek a mindent átfogó szeretet könyvébe, gyülölködö részeket, ezekért már több pápa is bocsánatot kért...


Szerintem már egy gyereket megölni is szörnyü bün. Gondolom láttad azokat a képeket is amikor iskolabuszt robbantott fel mártírnak nevelt hös palesztin kiskorú?
De valóban önzés mostanában a zsidó áldozatokat emlegetni amikor éppen ártatlan keresztény civileket gyerekestöl, üldöznek kegyetlenül arrafele.

Válaszok:
Morgen | 2015. március 24. 13:27

A politika majd mindenben ott van. Nem mindig egyformán észlelhetöen. Még a saját lépéseinknek is gyakran van politikai vetülete. Ez nem is baj mindaddig amig müködnek a kiegyensúlyozó keretek.

És persze Conchita Wurst is társadalom-politikai üzenet volt. És a dalversenyben szereplök pontozása se mindig kizárólag tárgyilagos...

Válaszok:
vigyor | 2015. március 24. 14:22

Velem nem mész semmire!
Egyetlen , bármilyen nemzetiségű gyereket, felnőttet, öreget, fiatalt megölni is bűn!
Felelősségre kell vonni a gyilkosokat. A jelenben!!
Erről beszélek, a hablaty nem érdekel.


Mondjuk Ausztriára pld ez nem érvényes és mégis rengeteg itt is az arab.
Furcsa álláspont a palesztin menekülteken -több generáción át- megbosszúlni azt az igazságtalanságot amit szerintük Izrael létrejötte okozott.
Tele lenne a világ sok évtizedes menekülttáborokkal, ha máshol is a bosszú eszközének tekintenék a menekülteket.
Mi értelme ugy felnevelni rengeteg gyereket, hogy az egyetlen-perspektívájuk, vérszomjasan gyülölni Izraelt. Miközben világszerte számtalan lehetöséget szalasztanak el. Gondolom Magyarországon is vannak sikeres arabok.


Ugyan! Mindenható vallás, nép, stb. All inclusive! De eddig még arra se kaptam egyértelmü meghatározást, hogy ki is egyértelmüen "magyar"...


Emlékszem, hogy "Gáza" elött nem is zsidóztál...


Persze, de nem emlékszem, hogy direkt politika, mint most, megjelent volna régebben.

A burkoltat már szinte természetesnek vesszük, bár az is ocsmány, ha egy ország egyébként tehetséges versenyzője azért nem ér el helyezést, vagy azért alacsonyabb helyezést ér el, mert mondjuk külpolitikailag nem tartozik az éppen szupermintaállamok közé az országa.

Ez most még ennél is tovább ment szerintem.

Válaszok:
duzur | 2015. március 24. 14:47

Ezek azok a kommentek amik lassan elhitetik velem, hogy a zsidóság "mindenható". És ugy látszik, hogy a még mindenhatóbb Isten is így akarta ezt. Különben nem így lenne...


Olyan egyszerü összefogásra gondoltam, mint amikor pld a skandinávok segítik egymást, vagy éppen a szlávok. A pontozásnál.
Nomeg a dalszövegekben sem árt noná-témákra tenni. Nem is olyan rég szerepeltek a németek is azzal, hogy "Ein bißchen Frieden..."

Ettöl függetlenül jól illik ez a magyar dal, a mai feldúlt világ hangulatához. Sok sikert neki!


Söt! Még az ateista kurvákat sem...


Akkor azért olyan sikeres a magyar mezögazdaság! A kazárok nagyon értettek a földmüveléshez.

Különben ugy tudom, hogy a nagyon közkedvelt pici koktélparadicsom is izraeli termesztök sikere.


Kivánok neked hasonló holokamut!


Nem is értem, hogy minek kell Izraelben óvóhely a civilek részére, amikor a palesztinok soha nem veszélyeztetik öket... Kizárólag a narancsfákra rakétáznak...


Remélem az is érthetö, ha én mindenkinek aki tagadja, vagy gúnyolódik rajta, csupán ugyanolyat kivánok...


Neked is szivesen küldök ilyen "jókivánságot".

Különben a manapság sikeres fiatal zsidó szakemberek mindenfele csak a nagyszülök jóvátételéböl boldogulnak ...

Viszont tegnap volt egy érdekes riport az osztrák TV-ben Stephanie Shirley-röl. Zseniális valaki.


De naív vagy! Abban a közegben minden országban kellene óvóhely a civileknek, mert arra nem divat a hosszan tartó béke.
Nézd meg mit müvelnek a siiták meg a szunniták egymással! Akárcsak a múltban a katolikusok meg a protestánsok a 30 éves háborúban.


Szerintem is. Felesleges neki ezzel foglalkoznia, hisz a pontozás soha nem a díszletek részletein múlik.

Ha pedig valóban tendenciózus a háttér, akkor nyugodtan lehet érzékeny rá a követ, de akár még túlérzékeny is, az itteni kommentek fényében... Mert ezeknek semi közük egy tárgyilagos eszmecseréhez. Ami itt olvasható az indulatosan vad gyülölködés. Sajnos.


Ne mondd! És hogy-hogy több mint 1 millió palesztin él Izraelben mint izraeli állampolgár, vagyis minden 5.izraeli egy muszlim. Mégpedig politikai képviselökkel a Knesszetben.


Különben bánnak az afrikai zsidókkal Izraelben mint az üldözött arab keresztényekkel Magyarországon. Ezekröl itt nem is igen hallani.Itt csak a muszlim palesztinokat sajnálják...


Szülök akik mártírnak nevelik a gyereküket, nem éppen óvni akarják öket... Sokkal humánusabb lenne, ha inkább az idösek mártírkodnának. Azoknak már kevesebb a vesztenivalójuk.


Lehet, hogy azért, mert az egy keskeny kicsi csík csupán, védhetetlen határokkal? Mondjuk az nem mondható el, hogy az arabok akár területben vagy természeti kincsekben a rövidebbet húzták volna...


Soha sehol senki nem bírálhatja Izraelt, mert rögtön halálos átok áldozata lesz, akárcsak Salman Rushdie...


Ne mondd! Olyan szépen tudsz énekelni?


Már miért ne létezhetnének zsidó kurvák is? Már ott is numerus clausus van?
Te valóban nem vagy álszent. Teljesen autentikusan gyülölködsz, a nicked mögé bújva.

Az én aggodalmam a napjainkban történö barbár keresztény-üldözéssel kapcsolatban az arab országokban, sokkal öszintébb mint a magyar keresztények mély együttérzése, kizárólag a palesztin muszlimokkal...
És ennek az az egyszerü oka, hogy engem mindig megrémiszt ha vallási üldözésröl hallok. És erre minden okom megvan.


Szóval normális hangon is tudunk kommunikálni.
Tudtommal több palesztin hagyta el szülöföldjét -nem jókedvében- mint amennyit említesz, Izrael megalakulása során. Olyan 800 ezer körül vannak a leghitelesebb adatok. És ez tragikus. De az is tragikus volt, hogy jómódú arab zsidóknak kellett elhagyniuk szülöföldjüket, otthagyva mindenüket, mert hirtelen ellenségnek tekintették öket.
Egy percig se vonom kétségbe, hogy az egész arab világ számára egy lidérc volt, hogy az angolok "búcsú-ajándéka", Izrael odatelepítése volt. Az a zsidó állam amit szocialista beállítottságú tanúlt fiatalok készültek ott felépíteni, nagyon más volt az ö világuknál. (Feltehetöen attól is elborzadtak volna, ha mondjuk skandináv protestánsok akartak volna ott egy saját országot kialakítani maguknak.) És persze, hogy nem érdekelte az arabokat, hogy valamikor zsidók is éltek ott a Közelkeleten és mindmáig azzal zárják imáikat, hogy "Jövöre Jeruzsálemben!".

A kibucok, a demokrácia, és az egész modern mentalitás, sehogy se illik oda. Talán még leginkább az ortodox zsidók azok akiknek a szellemisége a legközelebb áll a vallásos, bigott muszlim emberekéhez.

Hogy mikor és hogyan lehet ott egy békés világot kialakítani, nálam okosabbak se tudják.
De nagyon kicsavarodott annak a logikája aki azt hiszi, hogy a zsidó anyák álma, háborúba küldeni a gyerekeiket.


Méghogy én ostorozom! Örülök nekik...


Bármelyik kommunikáció szakos leiskolázná.
Nem csinál mást, mint zsidózásra ösztönzi a gyanútlanokat és kiforgatja az értelmesebb kommenteket.
Sokan azt gondolhatják róla, hogy egy jól képzett ügynök. Nem mond semmit, de azt jóbaráti módon helyezi.



Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó