„A négyes metró aranykalitkaként zárja be, nem csak a fővárost, de tulajdonképpen az egész országot. Tíz éve szívja el a forrásokat a valóban fontos beruházások elől, masszívan veszteséges lesz, mert nem érdemes használni, hiszen a felszíni közlekedés van olyan gyors, ezért megtérülésére sohasem lesz esély, a tetejébe pedig - ennek következtében - az Unió is visszakövetelheti a pénzt, amit adott rá. A metró gigantomán megállói a balkáni korrupció betonba öntött emlékművei.
(...)
A szomorú igazság az, hogy a négyes metróval kapcsolatos utolsó jó döntést valamikor 1998-ban kell keresni, amikor egy fiatal és agilis miniszterelnök luxusberuházásként értékelve Demszkyék kampánymetróját, egy könnyed mozdulattal megvont minden állami támogatást.
Kár, hogy ez az egykor fiatal és agilis srác, pénteken egybites kampányfogásként, baráti újságírók körében, széles mosollyal adta át Budapest legújabb közlekedési anomáliáját.”