Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

Méltó állapot
2013. október 26. 14:24

Vona Gábor pártelnök, a Jobbik tizedik, tisztújító közgyűlésén arról beszélt, pártja a közbiztonság megerősítését, munkahelyteremtést és elszámoltatást akar, valamint eltörölné a képviselők mentelmi jogát. Balczó arról beszélt, hogy a Jobbik nem antiszemita párt.

Vona Gábor szombaton a Budapest Kongresszusi Központban a párt küldöttei előtt tartott programadó beszédében saját kormányfő-jelöltségéről azt mondta, 2010-hez képest emberileg, lelkileg és szakmailag is erősebbnek, jobbnak érzi magát. A Jobbik tiszta választást akar, a pártok programjainak a versenyét, nem pedig szavazatvásárlást. Hangoztatta ugyanakkor, hogy ő nem hatalmat akar, mert neki kevés a kormányfői tisztség, megfogalmazása szerint annál nagyobb az ambíciója. Más pártok jelmondataira utalva azt mondta, neki nem csak a célja, hogy mindenki lakjon jól, hogy a magyarok többet fogyaszthassanak, vásárolhassanak, hanem az, hogy „a magyarság legyen az a nép, az a nemzet, amelyik a legbátrabban, legigazabb módon, legtisztábban fordul szembe a globális kapitalizmussal”. 

Szerinte ahhoz, hogy a Jobbik megnyerje a nemzet egészének a bizalmát, először magát kell „méltó állapotba hoznia”, ehhez egymásban való bizalomra, csapatmunkára, fegyelmezettségre és szorgalomra van szükségük. Vona Gábor a tavaszi választási kampányt ahhoz hasonlította, mintha vadgalambokkal kellene sakkozni; az állatok ugyanis „felrúgják a szabályokat, ledöntik a bábukat, rátrottyantanak a sakktáblára, majd a végén elégedetten turbékolnak, hogy nyertek”. Hozzátette: a bajai időközi választáson szerinte ez történt, és „egyik is csal, másik is csal”. Azt hangoztatta, tiszta választásokat szeretnének, ezért oda fognak figyelni, és nem fogják engedni, hogy „arról szóljon a választás Magyarországon (), hogy ki tud több cigány embert megvásárolni”, ahogy szerinte Baján bebizonyosodott.

Arról is beszélt, pártja közbiztonsággal kapcsolatos programpontjai sokak számára „sokkolóak” lehetnek. A „csendőrség, halálbüntetés, kémiai kasztráció, önfenntartó börtönök” valóban sokkoló szavak, de szerinte ennél sokkolóbb az, hogy gyermekeket, nőket, időseket ölnek meg nap mint nap - fűzte hozzá. Szerinte a közbiztonság kérdése nagyban érinti a „cigány-magyar együttélés” kérdését. „Azt mondják, hogy a bűnözésnek nincs színe, ez így is van, de ha bemegyünk a börtönökbe, azt látjuk, hogy a bűnözők 90 százalékának viszont van”. Hozzátette: senkivel nem az a bajuk, hogy más a bőrszíne vagy a kultúrája, hanem az, hogy vannak akik úgy érzik, nem kell betartani társadalmi normákat, csak azért, mert ők cigányok.

A foglalkoztatásról azt mondta, valóban egymillió új munkahelyre lenne szükség, és ez az egyik legfontosabb kérdés ma Magyarországon, ám nem közmunkahelyek, hanem tisztességes munkahelyek kellenek. Arról is beszélt, az elszámoltatásnak ott kellene kezdődnie, hogy eltörlik a mentelmi jogot, továbbá szerinte a képviselőknek nagyobb felelősséget kellene viselniük, hiszen ők hozzák a törvényeket. Vona Gábor azt is mondta, hatalomra kerülve nyilvánosságra hoznák, hogy az országgyűlésben, a kormányban kik kettős állampolgárok, „és hová húz a szívük vagy a pénztárcájuk”, és nyilvánossá tennék a külföldről kapott civil- és párttámogatásokat, hogy így megtudják, „kik irányítják valójában Magyarországot”.

A pártelnök arról is beszélt, a Jobbiknak vannak olyan céljai, amelyek túlmutatnak a választásokon. Ezek között említette a történelmi jogfolytonosság és a magyar eredet- és történelemfelfogás helyreállítását, valamint a gazdasági szabadságharcot; ez utóbbit az államadósság újratárgyalásával, saját bankrendszerrel, önálló monetáris politikával és termeléstámogató adórendszerrel képzelik el.

Morvai Krisztina arról beszélt, hogy 2006. október 23-án sem akart mást a radikális harcos és a higgadt igaz magyarság. Morvai Krisztina szerint a magyar nemzet igazságkeresése és igazságkövetelése vérmérséklettől függően nyilvánul meg, vagy a harcos radikalizmusban, vagy a higgadt, racionális elemzésben. Hangoztatta: a Jobbik feladata, hogy a kettőt összekötve összehozza a magyar nemzetet.

Balczó Zoltán alelnök pártja programjáról szólva arról beszélt, a Jobbik továbbra is képviselni fogja a termőföld magyar kézben tartását, mert ez szerinte nem oldódott meg. Úgy vélte, az államadósságról ki kellene mondani, hogy az visszafizethetetlen. Hozzáfűzte: azért, mert az IMF-hitelt vissza tudta fizetni a kormány egy államkölcsön-megújítással, nem jelenti azt, hogy Magyarország megszabadult volna az államadósságtól. A globális világból való kitörés nem lehetséges, ha az államadósságot tovább cipeljük – elentette ki.

Hangsúlyozta: a Jobbik nem antiszemita párt, a jelzőt hiába aggatják rájuk. „Nem, nem vállaljuk, mindig fogunk ellene küzdeni” – mondta. De ez nem jelenti azt, hogy ne vállalnák például a közel-keleti konfliktus kapcsán kimondani azt, hogy „ami a Gázai övezetben történt, az népirtás volt”, ahogy azt izraeli politikusok és értelmiségiek is tették – fűzte hozzá. Közölte, a Jobbik „empatikus a zsidóság vészkorszakbeli áldozatai iránt”, azt azonban helytelennek tartják és nem fogadják el, hogy az áldozatokért a felnövekvő generációkat bűntudatban tartsák.

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/59495


Összesen 472 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint


Ritka ocsmány módon próbálják keverni a jobboldaliságot a komcsi marhaságaikkal. A kettő nem fér össze. Zavar a külföldi székhelyű vállalat? Bazmeg akkor teremts olyan feltételeket, hogy a hazai versenyképes tudjon lenni. De ez a HARC meg stb. idióta duma, amit a Fidesz is előszeretettel alkalmaz... Nevetséges.

Válaszok:
Gombóc XVI. Artúr | 2013. október 26. 15:18
Akitlosz | 2013. október 26. 16:40

Durva ez a kép!

Válaszok:
Fahrenheit 451 | 2013. október 26. 14:51

Zugló kocsmárosával együtt a tengerbe velük!


El lehet képzelni a globális kapitalizmust, amit éppen maga alá piszkít félelmében a kontraszelektált zászlóözön előtt lamentáló Vonától - http://mandiner.hu/attachment/..


Vona ur!

Kár álmodoznia a "nem hatalmat" akarok teljesen értelmetlen lózug hangoztatásával, mert hiteltelen. Egy párt azért indul a választásokon, mert hatalomra akar kerülni, aki ezt tagadja az hazudik.

Mellesleg egy párt, politikai szervezet ha sikert akar elérni akor értelmiségi holdudvara szüksége van. Ez a holdudvar felöleli a társadalom minden szegmensét. Pénzügyi, gazdasági, államszervezeti, kulturális területen elismert szakemberek akik felvállalják azokat az értékeket amit az adott politikai szervezet képvísel.

Na már most a jobbik nem ilyen, nem az a szerveződés amelyik rendelkezik ezzel a holdudvarral ami meglátszik a tevékenységén is, mivel lozungok és demagog szövegelésen kivül épkézláb megvalositható koherens programmal nem tud előállni. Szájkaraté az van, de az kevés egy ország vezetéséhez, mivel ahhoz több kell.

Válaszok:
Akitlosz | 2013. október 26. 16:50

Igen, azok, a cegeket ugyanis az alapjan soroljak be valahova, hogy hol van es milyen nemzetisegu a management. Marpedig ez alapjan ezen cegek magyarok. Mindegy, hogy reszvenytarsasag, az is mindegy ki a tobbsegi reszvenyes, az szamit hol van az iranyitas.

Válaszok:
Akitlosz | 2013. október 26. 16:57

Hoppá, zsidó lettem!

Válaszok:
egysegelem | 2013. október 26. 15:08

Egy kalap alá kerültem next-el?
Ez a nap kezd egyre inkább szürreálissá válni!


A Betyársereg után ez minőségi fejlődés. Csodálkoztok, hogy állóvíz évek óta az egész párt?


A demagógia az egyik legősibb módszer a népszerűség megszerzésére...


A társadalmi folyamatokat figyelembe véve ennek az országnak jó, ha 2 van még nyugodt évtizede.
Az eltartottak száma rohamosan növekszik, az eltartók száma pedig rohamosan csökken.
A pártok meg pont leszarják mindezt.
Nem lesz ennek jó vége.

Válaszok:
lavor | 2013. október 26. 15:26

Lol az a 2-es kicsit elkalandozott.
* ha van még 2 nyugodt évtizede.


Igazából nem röhejesebbek mint a többi párt.

Lehet hogy csak én nem vagyok radikális.

Meg mondjuk valahogy nehéz elfogadni, hogy a röhejesség legyen a normalitás...


Kamaszrinya.

Mindent tudnak, mindent jobban tudnak, de azért mégis anyuci szoknyája alatt a legbiztonságosabb.


Olyat így nem lehetne, hogy a gerontokrácia és a pubertokrácia között valahol megtaláljuk a normalitást?


'neki kevés a kormányfői tisztség, megfogalmazása szerint annál nagyobb az ambíciója'

Hopplacsek! Ezt meg hogy kell érteni? Csak nem koronáztatja meg magát?


Ebből látszik, hogy a Jobbik sem jobb oldali párt.

Az vajon miért van, hogy az összes politikai párt szocialista, egyetlen tisztán jobb oldali sem létezik?

S az miért van, hogy lassan száz évnyi bolsevista, vörös, kommunista, szocialista tapasztalat után, még mindig a szocialista eszmék a menőbbek s a kapitalista rendszer még mindig a gonosz csúnya, holott éppen ilyet akart a nép, ameddig kommunizmus volt. Legalábbis akkoriban úgy tűnt, mert mára azért tisztán látszik, Magyarországon a többség, de az egész EU-ban is továbbra is szocializmust, ahogyan ma mondják "szociális piacgazdaságot" akar.

Pedig továbbra is a kapitalizmus lenne képes a legmagasabb átlagos életszínvonalat biztosítani. A szocializálás a nyomort teríti szét az egész társadalomra, s kiöli az emberekből a motivációt, a gazdagokból is, és a szegényekből is.

Szerintem a Jobbik - vagy valamilyen egyéb jelenleg nem létező párt - többre vihetné, ha tisztán nemzeti párt lenne, s hanyagolná a radikalizmust, s a túlzott szocializmust is.

Ami igaz az igaz, ha már szocializmus, akkor nemzeti alapon szocializálni még mindig kevésbé rossz, mint internacionalista bolsevik alapon.

De, hogy még mindig, ennyi tapasztalat után is ennyire népszerűek legyenek a szocialista eszmék az meglehetősen szomorú. :-(


'Sajnos az a gyanum hogy Orbán látja hogy az országnak lassan annyi'

Kétlem. Arra játszik, hogy aki időt nyer éltet nyer. Sok választási lehetősége egyébként sincs.
Jó hír, hogy Ukrajna kész bfogadni a nyugatról kipaterolt cigányokat, ez lsz az ára annak, hogy beveszik az ejuba. Ha ott megalakul kiscigányisztán akkor a beilleszkedni nem tudó, lemerült erőforrásoknak is lehet majd alijázni.

'ezért megpróbálja az erőforrásokat - földek és trafikok, pályázatok - legalább magyar érzelmű kézben tartani'

Ez kimondottan pozitívum!

Válaszok:
Akitlosz | 2013. október 26. 17:28

"valóban egymillió új munkahelyre lenne szükség, és ez az egyik legfontosabb kérdés ma Magyarországon, ám nem közmunkahelyek, hanem tisztességes munkahelyek kellenek."

Azaz több kapitalista munkahely kellene és kevesebb szocialista.

Azért csak látja ő is.

De ha az állam az adóival nem engedi a kapitalistákat és az ő munkavállalóikat jól keresni, akkor máshol lesznek azok a munkahelyek.

Magyarországra úgy és azért jönnek a befektetők, hogy és mert az állam adókedvezményeket és egyéb juttatásokat ad nekik. A munkavállalóiknak persze nem, így a magyar munkás mindegy hol dolgozik az országban, jól nem jár vele európai szinthez képest.

Az államadósság persze visszafizethetelen, eleve ilyennek van kitalálva a pénzügyi világrend. Nem csak a magyar államadósság visszafizethetetlen, de az angol, az amerikai államadósság is az. Ezen a rendszeren változtatni Magyarország egyedül kicsi. Csak több más országgal összefogva lehetne elérni bármit is.


"Ritka ocsmány módon próbálják keverni a jobboldaliságot a komcsi marhaságaikkal. A kettő nem fér össze."

Dehogynem. Nemzeti + szocialista.

Ettől félnek a legjobban az internacionalista bolsevisták.

Mert ugyanúgy szocialista, csak a saját népe, nemzete javára, nem pedig az ellen, annak a gyengítésére.

A kisebbségek előnyös megkülönböztetése = a többségi nemzet negatív diszkriminálása.


Amogott a szo mogott, hogy "nemzeti" nincs tartalom. Bullshiteles hulyegyerekeknek.


Szerintem szerintük nemzeti szociális piacgazdaság, vagy mi a szösz.

Ugyanaz a szocializálás, ami mostan is van, csak nemzeti és nem nemzetellenes alapon.


Ez nagyjabol az SZDSZ gazdasagi programja volt amit felsoroltal.


Természetesen minden párt hatalmat akar.
Csak az a nem mindegy, hogy a hatalom cél, vagy eszköz. S ha eszköz, akkor mihez eszköz.

Sok politikus azért akar hatalmat, mert sehogyan máshogyan nem tudna jobban élni, többet keresni, mint politikusként. A hatalom könnyen átváltható pénzre, emellett persze jó érzés is, simogatja a lelküket.

Míg más politikusok, államférfiak, azért akarnak hatalmat, mert akarnak valamit elérni az országukkal, az országuk számára. Például még több hatalmat. Nem a pénz motiválja őket, ellentétben az előző társasággal.

Válaszok:
egysegelem | 2013. október 26. 16:51

Gyurcsany, Koka, Bajnai pl. feladtak a gazdasagi sikereket a politikaert, Orban viszont egeszen biztosan rosszabbul elne, ha nem politizalna.

Válaszok:
Akitlosz | 2013. október 26. 18:04

'Az csak agyament nácik fejében létezik, hogy a világ zsidóságát egy tóratekercs alakú joystickkel irányítják.'


Ez jó! :) Naná, hogy nem,civakodnak egymást közt, de ha kell összezárnak. Az utóbbit el kellene tanulni.

Válaszok:
Akitlosz | 2013. október 26. 18:11

Tévedsz.

Egy cég nemzetiségének a megállapításához a cég tulajdonosainak a nemzetisége számít, ugyan nem a menedzsmentéé.

A menedzser, igazgató is csak egy alkalmazott. A tulajdonosok kirúghatják, leválthatják. A tulajdonost viszont nem lehet leváltani a cég éléről.

Ennek kijátszására jönnek létre bizonyos nagy cégek úgy, nincsenek bennük nagy részvényesek, csak rengeteg kicsi, akiknek a szava semmit sem ér. Attól még, hogy valaki OTP részvényt lobogtat még be sem engedik a céghez.

Ha nincsen egy cégnél egyetlen befolyásos tulajdonos sem, akkor a menedzsment már azt csinál, amit akar, ami hiba.

A gazda szeme hizlalja a jószágot.


Minden szocialista párt kapitalizmus ellenes, s minden párt szocialista sajnos.

A szocializálás célszerű módjának megítélésében azonban óriási különbség van jobb és bal oldalon.

A bal oldal a szociális piacgazdaságban egy kitűnő eszközt lát a nemzetállamok lebontására és megszüntetésére.

Ezzel szemben a valódi jobb oldal - tehát nem a Fidesz féle pártok, hanem a Jobbik féle pártok - a szocializálásban a nemzet megerősítésének eszközét látja.

Ezért ők egymás legádázabb ellenfelei.


Így igaz.
A programjuk mint az SZDSZ-é volt először.
Szefárdok.


Még nem vette fel Gyurcsány a DéKájába?
Illetve Vona még nem lépett be (valamibe)?
Ott aztán "méltó állapotba" hozhatná magát az idők végezetéig.


Nem kell aggódni, az idő mindent megold.

A ma még Magyarországhoz képest gazdag nyugati országok is le fognak süllyedni. Azokon is ugyanaz az unió uralkodik, mint Magyarországon.

A jelenlegi politikájával Európa nem sokáig lesz már a világ szocializmusának mintaföldrésze, mert egyszerűen nem lesz miből finanszírozni pár évtized múlva.

Európa költi el az egész világ szociális kiadásainak az 50%-át. Miközben gazdasági súlya ennél sokkal sokkal kisebb.

Szóval nem kell aggódni, a fene nagy jólétbe még Svédország is bele fog rokkanni!


Nagyotmondásból jeles.
Technikai koalícióba pont beleférne, ő hozná a karácsonyfára a díszeket. Úgy is mint: Karácsony-fa.
Szegedi Csanád pedig közben még bérmálkozik egyet.


Én találkoztam már büszke franciákkal.
Az összes néger volt.
Meg is lepődtem, mert korábban azt hittem, hogy a francia az egy európai nép, nem afrikai.


nem csak magyar zászló van ott, de most nem ezt kéne vitatni


S ez az ukránoknak miért lenne jó?

Ha Ukrajna csatlakozna az EU-hoz arról még ott sem változna az életszínvonal.

Ugyanúgy nem lesz jólét Ukrajnában, ha EU tag, ha az oroszok uniójához csatlakozott, vagy ha marad továbbra is a kettő között.

Így aztán nem célszerű Ukrajnának túl sokat bevállalnia az EU kedvéért.

Ráadásul minél nagyobb, minél heterogénebb lesz az EU egyúttal annál szegényebb is, s annál nehezebben működik.

Válaszok:
ottapont | 2013. október 26. 17:40

A Fidesz sem tűnik jobb oldali pártnak.

Lásd a párt cionizmusának a mértékét, vagy ezt a rezsiháborút!

Túl akar tenni a szocialistákon is a hatalomért.


De van a mezőnyben mondjuk 9 szocialista párt és egy kapitalista, akkor annak az az egy relatívan jó eredményre számíthatna, mert a rengeteg szocialista szavazó szavazata megoszlik a rengeteg szocialista párt között míg kapitalista párti szavazók csak egyetlen pártra tudnának szavazni.

Jelenleg viszont egyre sem.

Nem tudom, hogy egy új, tiszta és tisztán jobb oldali pártnak mekkora szavazótábora lehetne, de azon azért meglepődnék, ha a parlamentbe kerülés sem lenne benne ebben a politikai irányzatban.


'S ez az ukránoknak miért lenne jó?'

Az legyen az ukránok baja. Ha bevállalják Európa problémás cigányait kezdjenek velük amit akarnak. Azoknak az országoknak akiknek nevezett kisebbség munkakerülő, bűnöző egyedeivel gondjaik vannak ez jó hír.

Válaszok:
Akitlosz | 2013. október 26. 18:27

Nem.

A koptok nem arabok.
S nem is egy vallás, a vallás csupán egy eszköz volt az identitásuk könnyebb megőrzéséhez, mint ahogyan például a zsidóknak is.

Nem tudom hallottál-e róla, de Egyiptomot az egyiptomiul beszélő egyiptomiak lakták régen.

Aztán mindenféle más nép meghódította az országukat. rómaiak, bizánciak, arabok, törökök, franciák, angolok.

Persze hozták a vallásukat is.

Az egyiptomiaknak muszáj volt áttérniük a kereszténységre, különben az életük sem volt biztonságban a keresztény terror miatt.

Ezek után jöttek az arabok. S persze ők is hozták a saját vallásukat. Az egyiptomiak nagyobb rézse áttért a muzulmán hitre, s idővel elarabosodott, asszimilálódtak. A Koránt ugye muszáj volt arabul mondani.
A másik részük viszont maradt keresztény, de az arab hódítás miatt kikerültek Róma és Bizánc hatása alól is. Így saját egyházra volt szükség.

A lényeg a lényeg, a koptok nem arabok, hanem egyiptomiak.

Egy hajdan volt dicsőséges nép megmaradt hírmondói. Az egyiptomi kopt nyelv a XVI. századra gyakorlatilag kihalt, de az egyházi szövegeikben egy részét megőrizték.

A kopt szó meg úgy jöhetett ki, hogy Alexandria egy régi egyiptomi városra, az mellé lett alapítva. Az egyiptomi város neve Ra Katit. Ezt persze a makedónok, görögök nem tudták kimondani, ahogyan általában az egyiptomi szavakat, így a város neve előbb Rha-Koptis, majd Rhakotis lett mint Alexandria epszilon azaz ötödik kerülete. Ez volt az egyiptomi kerület a városban, s legszegényebb is. A római korban a keresztények elsősorban kettő kerületben az alfa és az epszilon kerületekben voltak a legaktívabbak, azaz a leggazdagabb és a legszegényebb városrészekben.

Szóval a kopt szó az egyiptomi Alexandria előd városának és egyik kerületének görögösen torz formájából származhat. Amolyan egyiptomi görög hibrid szó.

Az arabokhoz semmi köze.


A politikusok, országgyűlési képviselők többsége soha életében nem élt olyan jól, mint politikusként, képviselőként. Előtte tanárok, orvosok, szociológusok, jogászok voltak, azok meg messze nem keresnek annyit, mint egy képviselő.

De az ősfideszesek például sohasem dolgoztak.Az egyetem után rögtön a parlamentbe kerültek, s azóta is ott vannak.

A vállalkozó pedig azért dörgölőzik a politikához, mert állami megrendelést akar. Akár egyetlen állami megrendelésből is milliárdossá válhat, a kis apró cégéből nagy cég válhat.

A piacról megélni sokkal nehezebb, mint a politikai kapcsolatokból.


A vegyes hangrendű(nek tűnő) szavak, ha csak i van bennük magas hangrendű magánhangzó a végén, akkor mély hangrendű toldalékot kapnak.

Szóval o + i, a + i , u + i magánhangzós szavak mély hangrendű toldalékkal ragozandók.

Ide tartozik a joystick is.

Lásd még pl. boci, Kati, gumi stb.

Válaszok:
ottapont | 2013. október 26. 18:26

Akkor vesd össze a magyarországi etnikai csoportok szaporodási és segélyezési adatait!


Egyelőre.

Aztán meg Afrikához képest gazdag marad Európa később is.


Afrikában úgy tartják az emberek, hogy aki Európába megy ő automatikusan meggazdagodik. Ez afrikai mércével mérve igaz is.


izgi, majd elmesélem @celkeresztnek is


Nem tudom hol hallottad ezt a tervet, de hihetetlennek tűnik. Ez nem "eukonform" intézkedés.

El nem hiszem, hogy a cigányokat Magyarországról és a többi országból Ukrajnába telepítenék kényszerrel.

Ráadásul amúgy a "szabad mozgás" az egyik alapvető EU-s "érték", hogy az európai népek minél jobban összekeveredjenek, s így gyengüljenek a nemzetállamok.

A cigányok szeretnek vándorolni, de csak a jobb élet irányába. Ezzel amúgy a többi ember is hasonlóan van. A menekültek, emigránsok, disszidensek mindig figyelnek arra, hogy az övékénél gazdagabb országba meneküljenek.

Válaszok:
ottapont | 2013. október 26. 18:47

A kuruc.infót nem azért nem záratja be az USA, mert nem tudják ki üzemelteti. Még interjút is olvastam a jó emberrel, aki a kuruc.info tulajdonosa. Amerikában élő magyar.

Azért nem záratják be, mert az oldal jogszerűen működik, azaz nincsen okuk rá.

Az, hogy az ott megjelent cikkek nem tetszenek egyes magyarországi politikusoknak még nem elegendő ok az amerikai hatóságok számára bármiféle fellépéshez.


?

Nem dzsanázod mi az egyiptomi nyelvet?
Hát nem is könnyű!


Na de ezektől a pártoktól csak úgy lehet alkotmányosan megszabadulni, ha feltűnnek újabb pártok, amelyek választást nyernek.

LMP, Jobbik, vagy még újabb.


Itt olvastam a Mandin, valaki itt hivatkozott erre. Állítólag elsősorban a németek és a franciák szeretnének így megszabadulni az ottani problémás kisebbségiektől. Oda toloncolnák ki azokat akikeknek már gondja volt a törvénnyel, nincsenek rendben a papírjaik stb. Lehet, hogy kacsa, lehet, hogy nem, majd kiderül.


A koptok egyiptomiak. Az ókori egyiptomiak leszármazottai közül azok, akik nem arabosodtak el. Annyira mint a többiek.

A kopt, egyiptomi egy hamita, azaz afrikai nyelv.

A nyelvüknek nincsenek közeli rokonai. Távoliak pedig a berber és a kusita (Szomália, Etiópia fele) nyelvek.

Kár, hogy az emberi civilizáció bölcsőjének nyelve mára kihalt. :-(

Nem szemiták, ha erre célzol.


A mai hatalom alkotmányára, alaptörvényére céloztam.

Aki attól eltér lecsukhatják ugyanúgy mint a kommunizmusban alkotmány ellenes szervezkedésért.

Tüntetni azt lehet, de a rendőrök könnyen beverhetik az ember fejét.

A jelenlegi rendszerben tehát a jelenlegi törvényeknek megfelelően nincsen más út, mint választást nyerni.

Más kérdés, hogy egy választást nyert párt már annyira nem is lesz érdekelt a változtatásban.

A történelmi jogfolytonosságot is csak jogi lépésekkel, új törvények hozásával lehet(ne) helyreállítani.

Erőszakkal nem igazán, ráadásul azt nem fogadnák a történelmi alkotmány ellenzői legitimnek.

Ami azért baj, mert állandósítaná a küzdelmet az "alkotmányok" illetve a híveik között.

Jelenleg nem igazán van olyan párt, amelyik az interregnum megszüntetését a történelmi alkotmány helyreállítását tűzni ki célul, úgy hogy közben a jelenleg érvényben lévő fideszes alkotmány szabályi szerint játszik.

Aztán meg az is a baj ezzel a történelmi alkotmánnyal, hogy igen csak mást értenek alatta az emberek.

A kuruc alkotmány a legitim történelmi alkotmány vagy a labanc?

Mert NAGYON nem mindegy.


Én csak azt nem értem, hogy ha az ember, akár nő elmegy dolgozni, hogy ne haljon éhen, azt miért nevezik egyesek karriernek?

A karrier én úgy gondolom valamiféle sikert is jelent. Az, hogy valaki hónapról hónapra tengődik, mert annyira szerencsés, hogy van munkahelye nem tűnik karriernek.

Nincsen hova gyermeket szülni. A lakásokat nem tudják megvenni azok az emberek, akiknek szükségük lenne rá a család alapításhoz. A bérük pedig egyetlen felnőtt megélhetéséhez sem elegendő, pedig a gyerek éhes lesz, enni akarna.

A majd csak lesz valahogy mentalitás pedig nem a felelősen gondolkodó magyarok mentalitása. Ha nincsen mire fel, akkor nem szaporodnak.


Szerintem hanyagoljuk a társalgást!
Már elsőre sem értettem, hogy mi a problémád, mondanivalód, s ez azóta sem változott.
Bizonyára bennem van a hiba.
Minden jót!


Igen, az is. Úgy vallás, ahogyan a zsidó is az.

Valójában egy nép, amelyiknek a megmaradásához segítség volt, hogy megőrizték függetlenül a saját vallásukat, egyházukat. Már amennyiben a kereszténységet saját vallásnak lehet nevezni, de az egyházuk már mindenképpen saját, aminek az általam fentebb leírt történelmi okai vannak.

Az arab hódítás miatt kikerültek a többi keresztény egyház irányítása alól. De képesek voltak elszigetelten is megmaradni.

Aki felvette az iszlám hitet ő elfelejtette a nyelvet is, s elarabosodott.

Már maguk a koptok is elfelejtették a nyelvüket, s mára már ők is arabul beszélnek.

De mindez kb. 800 évvel később történt mint a többiek esetében. Azért nem mindegy. Tehát jól látható, hogy a vallásnak illetve a kopt egyháznak mekkora szerepe volt az identitásuk megőrzésében. Ha nem lettek volna, akkor az kori egyiptomi nyelvet is sokkal nehezebb lett volna megfejteni. Abban a kopt nyelv nagyon sokat segített.

Egyiptomi írás sok van, de a kiejtés csak rekonstruált, mivel az egyiptomiak a tiszta magánhangzókat nem írták le, csak a mássalhangzókat és a félhangzókat. Így a kopt nyelvből következtettek visszafele, hogy mi hogyan hangozhatott.

Ahol meg fogalmuk sincsen, hogy milyen magánhangzó lehetett oda közmegállapodás alapján E-t tesznek. Ezért van az a sok e az egyiptomi szavakban.

Nofertiti vs. Nefertiti Aton vs. Aten stb.

Kleopátra nevét az egyiptomiak amúgy Kvivapadra -nak ejthették. Az egyiptomi nyelvben nincsen l. De persze tudták, hogy más nyelvekben van, így a fekvő oroszlán hieroglifája jelentette a l betűt.


Vidéken az úgy van, hogy van egy iskola a faluban. S ez már a jobbik eset, mert sokban egy sincsen, s utazhatnak a gyerekek.

Szóval van egy iskola sok kilométeres körzetben és értelemszerűen minden gyerek abba jár.

Nem úgy ám, mint Budapesten, ahol 5 utcánként van egy általános iskola, aztán lehet válogatni.


Az Őrvidék a Lajtán INNEN van.

Korábban Nyugat-Magyarországnak hívták.
Sopron és Vas megyék elcsatolt nyugati részei


De sokat hallottam ezt az alkotmányozó nemzetgyűlést 1989-1990-ben, aztán azóta sem lett belőle semmi!

Igaz ma már beszélni sem beszélnek róla, te vagy az egyetlen, akitől ilyet hallok nem is tudom mióta.

Igaz már a bérek felzárkóztatása sem téma. Az 1990-es években legalább még beszéltek róla.

Na szóval az a gond, hogy bármiféle történelmi alkotmány helyreállításának a hívei is kevesen vannak a Sztálin által Magyarországra erőltetett köztársaság párti "demokratákhoz", azaz az ilyen olyan vörösökhöz, narancssárgákhoz képest, de még ezek a kevesek is végletesen megosztottak abban, hogy mi is áll abban a történelmi alkotmányban.

Gondolok itt a magyar történelmi alkotmányban szereplő szabad királyválasztási jog mellett állókra, illetve az ezt el nem ismerő habsburg hívekre.

Szóval együtt is gyengék, de amint elérnének valamit rögtön újra kitörne a kuruc labanc '48-asok vs. '67-esek ellentét.


De Te nem a mai Magyarországon élsz.

Az nem alternatíva egy egész ország számára, hogy nyugatra költözzön gyermeket nevelni.

Magyarországon mire vitted volna?


Magyarországon az új autók 80-90%-t cégek illetve az állam veszi meg, nem magánszemélyek.

Aztán ezeket a használt céges autókat adják el újra.

A céges autós világ és az állami autók nélkül nem sok autó lenne az utakon.

Még az igen kevés jól fizetett menedzser sem a saját autójával jár, hanem a cégétől kapja használatra, azaz nem az övék, pedig nekik talán még telne is rá.

A bérlakás nem jó üzlet, illetve van annál jobb üzlet is. Így az önkormányzatok is inkább szabadulni igyekeznek a bérlakásaiktól, mert az nekik is inkább teher.

Válaszok:
Himalája | 2013. október 26. 23:22

A mostani miniszterelnök is előszeretettel beszél "a Lajtán túlról", sokszor mondja ezt. Csak azt felejti el, hogy sajnos már nem a Lajta az országhatár.

Mondhatná azt, hogy az Óperenciás tengeren is túl, az sokkal korrektebb lenne.


Az anglikán egyház ugyan nem a katolikus egyház tanait utasított el, hanem csupán a római pápa hatalmából nem kért.

Ráadásul ezt is csupán azért, mert VIII. Henrik el akart válni az első feleségétől, mert még több utódot is akart, de a pápa ezt nem engedte meg neki, így inkább saját egyházat alapított.

De ettől még nem kért a reformációból sem. Csupán egy saját katolikus egyházat akart, amelyikben nem a pápa dirigál, hanem ő maga.


De nincsen olyan, hogy "ha mindenki". Ez a leggyakoribb típusú teljesen hamis érvelés.

Az etnikai kisebbséget például ugyan nem foglalkoztatják ilyen problémák, szaporodnak is, sőt több gyerekkel több családi pótlékot és segélyt kapnak.

Az emberek különbözőek nem viselkedik soha mindenki úgy, mint egyesek.


Akkor minek laksz Ausztriában?

A pénzes emberek bárhol a világon jól élnek. Aki Magyarországon gazdagodik meg neki nem sok értelme van Ausztriában laknia, s onnan járnia a budapesti 8-ik kerületbe.


Ti még tényleg leálltok ezzel a hümmögő májmétellyel kommunikálni? Nagy hiba.


Prónai Pál volt a Lajtabánság bánja.

Héjjas Iván katonai vezető volt.

Ha Magyarország is kiállt volna a nyugati területei mellett, akkor azok megvédhetőek lettek volna.

A törökök sem hagyták magukat az első világháború után az antant kénye kedvére megcs9nkítani, és így az országuk sokkal nagyobb maradt, mint amekkorát az antant szánt nekik.

Ausztria nem nevezhető győztes antant hatalomnak, sőt az ellenkezőjének, így az antant ugyan nem küzdött volna nagyon értük, s előbb-utóbb elismerte volna a fennálló helyzetet.


A Kiegyezéses időszak túlmisztifikált.

Az ország fejlődött, de nem a Kiegyezés miatt, hanem mert az egész világ,d e legalábbis Európa gyorsan fejlődött akkoriban, rengeteg találmány született akkoriban. Autó, elektromos áram, telefon, villanyégő stb.

A magyarok pedig akkor is kivándoroltak az országból Amerikába. Jöttek helyettük, de nem a helyükre a galíciaiak tömegével.

A habsburgok több évszázados magyarországi politikájának a folytatásaképpen. Minél kisebb Magyarországon a magyarok aránya, annál könnyebb a habsburgoknak uralmuk alatt tartani az országot.

Szerintem Kossuth Lajosnak volt igaza 1867-ben is. Az ő érveivel az utolsó szóig egyet tudok érteni, Deákiéval pedig ugyan nem.

Hogy a magyarok hogyan élték meg azt a közös monarchiát? Legalábbis ellentmondásosan. Bár ez úgyis mindennel így van. Olyan, hogy nemzeti összefogás nem sok mindenért lehetséges, és ritka a magyar történelemben. Már ha egyáltalán volt olyan.


"Így az önkormányzatok is inkább szabadulni igyekeznek a bérlakásaiktól, mert az nekik is inkább teher."

Az önkormányzatoknak sok minden teher, ezért talán jobb is volna őket megszüntetni, és így véget vetni szenvedéseiknek.


De többet akkor tényleg nincs Meki!


he, akkor tök mindegy nem, mert ha kiadja szó nélkül, ahoyg ez nem mindig történik meg, még Gyurcsányt se merték kiadni, azt mégis...


és addig mennyien bujnak emügé?

és ha vegzálja a rendőrséggel, ha megbizunk az igazságszolgáltatásban, akkor hoyg vegzálná?


értem...mindegy..hagyjuk


Esztergom. A Jobbik, MDF, SZDSZ, MSZP, LMP, Munkáspárt koala rakta rájuk Szuperfüggetlen Tétényi Évát, mert a cél szentesíti az eszközt, ahogy a bolgároknál is.


ez ilyen fóbia? egy szakállas emberben már zsidót látsz...?

mi bajod velük, egyenként?

keudjük sorolni a nobel-dijasainkat...


az olyan mint a turbó és a gyülöletmagyar?...

és azokat hogy lejet felismeni?


Majd minden párt mondókájában van egy adag igazság és több adag huncutság. Milyen kár, hogy sehol se sikerül az igazságadagokat egy egésszé alakítani...
No és azt nem értem, hogy Balczó miért csak a Gázai eseményeket nevezi népírtásnak? Hisz Izrael már 5 ezer éve írtja a palesztinokat.
A muszlím siiták és szuniták is a zsidóktól tanulták arrafele, hogy miként müködik a tömegmészárlás!..


Marx is szembefordúlt a globális kapitalizmussal. És ugyanúgy mint a katolikus egyház, ö is tudta, hogy csupán nemzeti alapon nem oldható meg az emberiség jövöje.
Ma már tudjuk, hogy pld a Fukushimai atom-zürök veszélyes következményei, nemcsak Japánban fognak bajt okozni.
Azt is tudjuk, hogy a nacionalizmus ugyanúgy mint a vallási fanatizmus, vérontáshoz vezet.
Egy igéretes uj világ, igéretes uj rendszert kell, hogy szüljön. Olyat ami nemcsak az orra hegyéig lát.


Lehet, hogy ez automatikusan következik az izolacionizmusból? Tudtommal az albán nép is megsínylette amikor Albánia nagyon önálló akart lenni... Manapság óriási a kölcsönös függöség a népek között. Ami hiányzik az az észszerü kölcsönös szolidaritás. (Pld a támogatott európai agrárexport tönkreteszi az afrikai kistermelöket.)
Igazán sok munkahelyet úgy lehetne teremteni, ha kiiktatnánk a gépeket a termelésböl. :-)


Azok a randa pakisztáni "zsidók" még 17 iráni határört is legyilkoltak a héten. De érdekes, hogy ennek ma már hírértéke sincs. Igazi áldozat csak az lehet, akit valóban egy zsidó/izraeli bánt...


El lehet kezdeni. Üzletben vásárolni tilos és ajánlatos az östermelö összes eszközét is szemügyre venni. Nehogy már globál-kapitalista kombájnnal nyúljon a szent magyar földhöz! Ott van az ösmagyar szürkemarha, azzal kell a földet megmüvelni!


Mint univerzálagymunkás, mindennel foglalkozom.


A szürkemarhák?

Nincsenek olyan nagy igényeim, nekem a rövid ö is megfelel.


Nekem se a gátlástalan globál-kapitalizmus, se a gátlástalan nemzeti korrupció, se kell.
De mindkettö, mindenütt virágzik...
De lehet, hogy a jobbik feltalálta a perpetuum mobilet, mely mindkettöt örökké elsöpri...

Apropó, mi van a Széles-féle világraszóló találmánnyal?


Csupa hû ember! Hol ehhez, hol ahhoz...



Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó