Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2013. június 23. 22:29

Ez a derék szürkeállomány nem érti, micsoda részük van a Fidesz kétharmadában és a Jobbik felívelésében. Nem értik Magyarországot.

„Az index újságíróját személyesen Farkasházy Tivadar fosztotta meg maradék ebédjétől és hajította ki a legendás szárszói kertből. Fasza. Gondolom, Heller Ágnes haladéktalanul riadóztatta berlini kapcsolatait, hogy veszélyben a magyar sajtószabadság.

Nem értik, hogy elmúlt a kilencvenes évek. Ez a derék szürkeállomány nem érti, micsoda részük van a Fidesz kétharmadában és a Jobbik felívelésében. Nem értik, hogy ők - így, együtt - soha többé nem mondják meg, kiből lesz miniszterelnök(-jelölt) Magyarországon. Nem értik Magyarországot. A nap legelegánsabb szárszói húzása viszont kétségkívül Mesterházy Attiláé: egy perces néma vigyázzállást vezényelt Horn Gyula emlékére.

Annak az elitista kompániának, amelyik mindig is zsigerből megvetette, kigúnyolta Hornt. S tévedés ne essék, nem a múltja miatt. Hanem azért, mert értette és beszélte az egyszerű emberek nyelvét.”

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/54076


134 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



Schiffer politikusnak tökéletesen alkalmatlan, de amúgy meg tökéletesen igaza van abban, amit most írt - ha így folytatja, kap egy ikszet.

Válaszok:
lavor | 2013. június 23. 23:01
USsange | 2013. június 23. 23:31

I couldn't agree more...


És Ön/ latykos ez a szöveg is : Az ember is a gerincesek közé tartozik . Azért Hornt karabéklyóstól ne küldjük rögtön a mennyországba !


Milyen jó, hogy te mindent értesz, Bandi!
A 2%-os támogatottságotokon kicsit gyúrsz még, és minden okés lesz, hidd el.

Válaszok:
egysegelem | 2013. június 23. 22:43

Ez a Stifler elég normális faszi. Most is fején találta a szöget.


Plankó cikke talán hasonlóan zseniális és találó ebben a témában, remélem a mandi már rajta van.
http://444.hu/2013/06/23/szars..

Válaszok:
NeMá | 2013. június 23. 23:28

Tehát nem az a baj a "derék szürkeállománnyal", hogy loptak, csaltak hazudtak, hogy jóvátehetetlen morális kárt okoztak a társadalomnak miközben vagy tizenöt évvel visszavetették az ország gazdasági fejlődését, hanem hogy "részük van a Fidesz kétharmadában és a Jobbik felívelésében". Ez lenne a "lehet más a politika".

Válaszok:
kamasuka | 2013. június 24. 08:18

Schiffer a tisztességes baloldali nálunk ritka típusa......

Itt igaza van

Válaszok:
USsange | 2013. június 23. 23:34

Miert, a tamogatas merteke milyen relacioban all az igazsaggal/valosaggal?

Válaszok:
Lorpo | 2013. június 23. 22:49
lutra | 2013. június 24. 09:17

Az tény hogy a baloldal kb. 2000 óta nem érti ezt az országot. A jobboldalról ez még nem derült ki, de vannak jelek.
Amúgy egyre érdekesebb nekem ez az lmp.

Válaszok:
egysegelem | 2013. június 23. 22:47
hátakkor | 2013. június 23. 22:50
kamasuka | 2013. június 24. 08:27

Addig mindenki erti az orszagot, ameddig van penze osztogatni, onnantol kezdenek jonni a gondok, amikor nincs ra penz, es itt tenyleg Orban teljesit jobban, mar a Bokros csomagot regen meghalado megszoritasokat vezenyelt le, es a hivei nem is tudnak rola, sot lelkesen eljenzik, marpedig ez politikai teljesitmeny. Ennek a balodlal a nyomaba nem er, az igaz.

Válaszok:
Lorpo | 2013. június 23. 22:51

két kép többet mond ezer (Szár-)szónál. Heller Ágnes és viselete, na meg Teddy klotyója.
Kell még vmit mondanom Ildikó?


Mikor értik már meg az emberek, hogy ezek a dzsemborik kurvára nem a politikáról szólnak, hanem arról, hogy feltűnési viszketegségben szenvedő emberek szerepjátékoznak egyet: ma partizán ,tegnap demokrata, tegnapelőtt európai entellektüel szerepében tetszelegnek.

Ez nem politikai gyűlés volt, hanem csoportterápia, csak kicsit nagyobb...

Válaszok:
Lorpo | 2013. június 23. 22:53
Quet | 2013. június 24. 06:30

Ez egy eléggé elgondolkodtató kérdés egy demokráciában. Nem kötözködés, tényleg elgondolkodtat.

Válaszok:
egysegelem | 2013. június 23. 22:52

"Az tény hogy a baloldal kb. 2000 óta nem érti ezt az országot. "
1919 óta! Amikor csak tehettte, rárontott nemzetünkre..


Nagyon leegyszerűsítve. A baloldal hitelből osztogatott az inaktív rétegeknek. A jobboldal megszorítások révén az aktívaknak. Valamiért jelenleg ez bejön. Hogy mi lesz 2-3-5 év múlva, fogalmam sincs.

Válaszok:
hátakkor | 2013. június 23. 22:54
kamasuka | 2013. június 24. 08:40

A kerdes az utobbi par evben valt aktualissa a "igaznuk van mert 2/3-unk van" non stop hangoztatasa ota. Aminek a szinonimaja mondjuk a "2%-os van tehat nincs igazad azaz kussolj" megfogalmazas. Mindig erdekelt, vajon mi jatszodik le azok fejeben, akik ilyen mondatokat ki birnak nyogni.

Válaszok:
Lorpo | 2013. június 23. 22:58

Mit akar Andris mondani ezzel? Horn tudott bánni a magyarokkal és zsidókkal is?


"Ez nem politikai gyűlés volt, hanem csoportterápia, csak kicsit nagyobb.."

Ez annyira igaz, hogy kár is tovább beszélni erről. Sajnos.

Válaszok:
anaphylaxiás sokk | 2013. június 23. 23:07

" A baloldal hitelből osztogatott az inaktív rétegeknek. "
leginkább a pancserságuknak, meg saját maguknak..

Válaszok:
Lorpo | 2013. június 23. 23:01

A demokrácia elvileg a többségi akaratról szól. Elvileg. Ha egy kisebbség akarja diktálni a feltételeket, (születési előjog, vagy erkölcsi nagyság, esetleg szellemi felsőbbrendűség címen) de legalábbis meghatározni a kereteket, az már nem demokrácia.

Válaszok:
egysegelem | 2013. június 23. 23:09

Legyünk őszinték. Az általad felsorolt két dologban a jobboldal sem makulátlan. Én inkább a nyugdíjasokra, a segélyből élőkre gondoltam.


Számomra akkor vált nyilvánvalóvá hogy az LMP-re fogok szavazni (az első olyan párt, aki kiérdemelte hogy rájuk adjam a szavazatom), amikor képesek voltak talpon maradni, és kiállni az elveik mellett, megannyi árulás és az egész balos média támadása ellenére.
Hogy elvesztegetett szavazat? Hogy az 5%-os küszöböt se fogják elérni?
Nagyon nem érdekel.
Számomra egyedül az LMP képviseli a valódi változást, egy újfajta politikai kultúra megjelenését ebben az országban.
Aztán lehet hogy tévedek velük kapcsolatban...
Ez van.

Válaszok:
Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy | 2013. június 23. 23:11
rommy | 2013. június 24. 00:20
kamasuka | 2013. június 24. 09:17

De az is lehet, hogy csoportos coming out volt...


Schiffer 20 éve az első olyan baloldali politikus, aki távolról már egészen párbajképes forma. Valami azt súgja, mégegyszer nem is fog bejutni a parlamentbe. Történelmileg igazolt: ha baloldalon feltünik valaki, akiben a tisztesség szikrája megvan, az mindig rosszul végzi. (Nagy Imre, Pozsgai)

Válaszok:
vizesnyolcas | 2013. június 24. 08:41

lmp vagy jobbik...


En nem ezt kerdeztem.

Válaszok:
Lorpo | 2013. június 24. 00:13

Hát éppen ez az. LMP: tisztességes, de balfasz banda. Ha komolyan esélyesek lennének a győzelemre, nem szavaznék rájuk. :) De így, hogy úgysem nyernek, sőt talán be sem jutnak, miért ne.


"Ami persze teljesen érthető. Ezek az emberek átélték, hogy fontosak voltak, vagyis legalábbis elég sok mindenkivel el tudták hitetni, hogy azok. Ma pedig már egyáltalán nem azok, részben saját hibáik és bűneik miatt, részben pedig azért, mert tőlük tanulva, rajtuk felnőve kiépült a másik elit, ami ugyanúgy, sőt, néha sokkal inkább letarolta a pályát és kiépítette saját világát. Abban a világban pedig ezeknek a szereplőknek nem osztanak lapot."

Kezdi egy két élesebb eszű ellenzéki, hogy lejárt a liberánsok ideje! Amit ezek ígérnek, kevés és nyilván hazugság!


Inkább arról kéne értekezni, hogy az elmúlt 120 évben a baloldali időszakok miért elszegényedész és pusztulást hoztak (leszámítva az egyébként eladósító, 1970-es éveket) a kevés jobboldali időszak meg miért tűnik aranykornak.


Siffer csak helyezkedik, nem akar ő igazat mondani, de próbálja érteni Magyarországot és tudja, hogy most egy darabig nem hazudhat és akkor talán kicsalja a szavazók szájából a sajtot.

Válaszok:
kamasuka | 2013. június 24. 09:15

Siffer meg a tisztesség... :)

Nem kell az első szép szóra széttenni a lábadat.


Nem illik kérdésre, kérdéssel válaszolni, most mégis megteszem. Szerinted a támogatás mértéke milyen relációban áll az igazsággal? Egy demokráciában? Egy politikai kérdésben?

Nyilván kismillió dolog van amiben nem értünk egyet. Te is tudsz érvelni az igazad mellett, én is. Melyikünknek lesz igaza? Ki dönti el?

(Hangsúlyozom én politikai állásfoglalásokra gondolok, és nem olyan vitákra hogy a föld gömbölyű vagy sem)


csak reménykedem,h. az lmpből a pmesekkel együtt távozott a fieldes, cigány utaztató mentalitás...a legkisebb hasonló baromságnál újra leszarom őket


Schiffer rátapintott a lényegre, ezek, akik most le akarják váltani Orbánt, mert ha nem sikerül, akkor szerintük jön az Apokalipszis 7 lovasa, pedig csak annyi fog történni, hogy ezek a lepusztult pofák továbbra is partvonalon kívülről ordibálnak majd be a pályára, nos ezeknek köszönhető a Jobbik és a Fidesz kétharmada. És ezeknek lesz köszönhető a jövő évi győzelme is. Csak bele kellett nézni, hallgatni a hírekbe, amik erről az úgynevezett Szárszóról szóltak, hogy biztosak legyünk a Fidesz jövő évi győzelmébe.


nah mi van elégtételt vettél 3 év után végre :D muhahahaha :D


tudtmmal a gárda be vagyon tiltva


Úgy is van értelme, csak teljesen mást jelent.


Ez egy teljesen jó írás :-) Sose fogok rátok szavazni, de szeretem, ha az ellenzék soraiban értelmes és ravasz emberek ülnek. Persze ehhez jövőre be is kéne jutni.

Válaszok:
torzsmokus | 2013. június 25. 10:49

"Annak az elitista kompániának, amelyik mindig is zsigerből megvetette, kigúnyolta Hornt."

És tegyük hozzá, Horn ha lehet még náluk is jobban megvetette és levegőnek nézte ezeket az elitista szarcsimbókokat :-)


Ha tréfáltál, akkor igazad van.
De csak akkor.


Viszont az elsőség jogát azért nem vitatnám el tőlük. (Először nekik sikerült elkúrni. Nem kicsit, nagyon.)


Schiffer úr, értik csak nem akarják felvállalni a felelősséget a tetteikért.Magyarázzák a magyarázhatatlant.


Én ugyan nem vagyok pcihomókus de a táltos,a laca,az elnök,és kapcsolt részeik,úgy egy csokorba, elvégezték a jogi egyetemet, de jogász,ügyvéd soha nem lehetett volna belőlük. Maximum egy vállalati jogász,de csak a cocializmusba. Az, h bekerültek az egyetemre,azt kifejezetten a pedigréjüknek,és nem a tudásuknak köszönhetik.Hogy mért azt ugye nem kell részleteznem. De a következő jogászbálon meglehet beszélni,kés,villa,plebejusság,gumi csimma,(két ballábas). Hogy kik mozgatják a fijjjúkat,hát az egy igazi kérdés,és kinek az érdekébe??????


Egyre jobb az András!


Ez a derék szürke(marha) állomány nem érti, micsoda részük van a Fidesz kétharmadában és a Jobbik felívelésében.

„Farkasházy Tivadar nyaralójának kertjében hallgatták meg a nyolcadik-kilencedik évtizedükben járó nagy öregeket, Konrád Györgyöt, Paul Lendvait, Vitányi Ivánt, Heller Ágnest, Ferge Zsuzsát és Méray Tibort,”

Az első beszédet idegenbe szakadt hazánkfia Konrád György mondta el:

Az író szerint Bajnai és Mesterházy együtt ülnek egy biciklin, de lassan el kell dönteni, hogy ki fog kormányozni.

Konrád szerint Bajnainak kéne irányítania

és Mesterházynak kell „taposnia”.

Hiszen Konrád szerint Bajnai egyszer már bizonyított.

A szerepeket az „éceszgéberek” kiosztották:

AZ MSZP-nek és Mesterházynak a „taposó” szerepe jutott.

Az „irányító” szerepét az „éceszgéberek” kedveltje játszhatja majd el, ami inkább felsőbbrendű szerep, mint a „taposó” szerepe.

De hát az MSZP-nek be kell érnie az alárendelt „taposó” szereppel.
Előfordult máskor is már , hogy a farok csóválta a kutyát!


Nem vagyok LMP-szavazó, de ez Schiffer részéről megint egy olyan írás, ami fején találja a szöget. Fideszes szimpatizánsként úgy érzem, nagy mákja a Fidesznek, hogy az LMP-t az a holdudvar teszi tönkre, mely most Szárszón bulizott. Szűk családi körömben egy pedagógus, aki nagyon haragszik most Orbánra, de a szocikat családi háttérből is utálja, nekem már kategorikusan kijelentette: rájuk szavaz.

Válaszok:
USsange | 2013. június 24. 08:29
kamasuka | 2013. június 24. 09:24
kamasuka | 2013. június 24. 09:27
torzsmokus | 2013. június 25. 11:54

Igen,ez igaz.Mármint hogy a fidesz mostani totális hatalmát bizony az előző kormány elba..zásainak lehet elsősorban "köszönni".Ez teljesen igaz!Az új,összefogott baloldalnak(ha lesz ilyen)egy sokkal másabb vonalat kell majd vinnie mint amit az előző ciklusban.Ha egy ilyent sikerül kialakítani akkor lehet esély,ha csak a marakodás meg a mocskolódás folytatódik,akkor nem.


Mégis, mondanál egy makulátlan figurát, aki megfelel a kényes ízlésednek?
Aki csak a haza felvirágoztatásán munkálkodik, és gáncs nem érheti?
Ja, és politikus is.


Azoknak a tisztességes baloldali embereknek, akik szeretnének igazi baloldalt felépíteni Magyarországon.
Akik utálják azt a ballibsi katyvaszt, ami most a (ál)baloldalon van.
Az lmp-ben még most is ott a lehetőség, hogy ez megtörténjen.
Friss, hiteles arcok, nem amortizálódott komcsik...

Válaszok:
USsange | 2013. június 24. 08:33

"Nélkülük sohasem lett volna trafik mutyi, föld mutyi s az ország kifosztása Simicska és társai által." Miről beszélsz? Nem tudod, hogy nincs ügy? Figyelj jobban! ;)


Ritka, hogy egyet tudok érteni vele.

Szárszó előtt azt hittem, hogy megcsinálják, vagy legalábbis olyan zsaroló helyzetbe hozzák az országot, mint 1990-ben az SZDSZnek sikerült, de Szárszó után egyértelmű, hogy a jelenlévők, a volt SZDSZ szavazók és a külföld kivételével csak nagyon patásfóbiás szavazók fogják ezt a semmihez sem hasonlító katyvaszt beszopni.


Ötletnek tökéletes volt, bár kicsit sok volt a szadesz csemete és a titkosszolgálatok körölöttük az elején. Aztán a nagy zöld lehetőségből, a biztos 5+%ból minden választáson, lett cigánykérdés, fasizmus, diktatúra, zsidókérdés, és minden, amit az itthoni elitnek nevezett szárszói különítmény, és a külföld szeretne, de kb. senki sem kíváncsi rá az országon belül, leszámítva a maradék stabil 3%nyi szadesz szavazót.

Tényleg nem lehet más a politika!


Ezt akár Bayer Zsolt is írhatta volna.


Szavaznál egy tetves ballibre?

Elment az eszed?
Ahogy pozícióba kerülne, azonnal átb@szna, mint sz@rt a palánkon.


Mivel rájuk szavazol, csodálod?


Na és miért haragszik Orbánra, ráadásul nagyon, a rokonod? :)

Kérdezd meg tőle.
Ha nem tudja megmagyarázni, akkor le kell vonnod a diagnózist, hogy hülye. :)


"Az lmp-ben még most is ott a lehetőség, hogy ez megtörténjen.
Friss, hiteles arcok, nem amortizálódott komcsik..."

Hihetetlen... :)))

Siffer egyszer életében igazat mond és rögtön ugráltok a nyakába. A róka és a holló meséjében a holló hozzátok képest megfontolt "ember" benyomását keltette. :)


A szememet nem kell nyitogatni, az a kölyökmacska.
Akkor induljunk a kályhától.
Mindenhol van szélsőjobb, törvényszerűen.
Lehet őket utálni, kedvelni, használni, mindegy, vannak,és mindig leznek is.
Az, hogy ezt miképp éled meg, az a gusztusod, szenzibilitásod, habitusod kérdése.
Ennek semmi köze Schifferhez, aki legalább megpróbál elvszerű lenni, nem úgy, mint egykori párttársai,akik most a lúzer Bajnai szekerét tolják.
Sólyom pedig az ősbűn, az elhazudott rendszerváltás aktív részese volt, leginkább ezt lehet a szemére vetni.
A kérdésemről meg lazán lecsúsztál.
Szóval, kicsoda?


„Az index újságíróját személyesen Farkasházy Tivadar fosztotta meg maradék ebédjétől és hajította ki a legendás szárszói kertből."
Közben azt kiabálta: "Nincsen ingyenebéd4!"
:))
Holnapra Schiffer (akinek ezért az írásáért respect) náczi is lesz, meglátjátok, feleim.


Tök egyszerű. Munkaalapú segélyezés. Egy számjegyű szja. Az alapvető élelmiszerek adója minimális. Van itt még mozgástér. És van még a bankokról mit leszedni. Max. elmennek, de marad azért itthon is bank.


"Nem értik Magyarországot."
Soha nem is értették!
Csak az a baj, hogy a jó magyar nép beszopta rendszerváltó hazugságokat, és egy Gyurcsány kellett, hogy felébredjen a kómából!

Válaszok:
heep | 2013. június 24. 09:08

De miért kedveled?

Nem láttad még a Parlamentben hazudni, vagy nem olvastad hazug írásait?
Esetleg nem zavar, hogy hazudik?
(Arra gondolni sem merek, hogy szépnek találod. :) )


"egy Gyurcsány kellett, hogy felébredjen a kómából!"

Ebben van igazság. Viszont ha így nézem akkor végtelenül hálásnak kell lennünk a futóbolondnak. Nekem a gyomrom összeszorult egy pillanatra amikor megláttam a szárszói képeket, ezeket a figurákat. Aztán lenyugodtam, hogy ezek már csak a múltat, a rémálmainkat képviselik. Vissza többé nem jöhetnek. Viszont a jövő gyerekeit velük fogják riogatni. Edd meg kisfiam a reggelid ha nem akarod, hogy képeket mutassak maszop-szadesz gonosz manóiról.


1,5 százalékon állnak. Ez a hajó 2010ben elment. Okai: cigánykérdés, fasizmusféltés, buzik, és a többi szdszes baromság szajkózása.

Válaszok:
klr2013 | 2013. június 25. 11:23

Tévedsz. Lsd. a fentebb felsoroltakat! :D


Olyan mértékben, hogy ha olyan ember mond nagy igazságokat, akinek a véleménye irreleváns, akkor nem sokat számít, hogy amit mond, az igaz-e, vagy hamis.


Ezért zavarták le gyorsan a nyerőgépes sztorit is ...

Lobbi vs. Lobbi


Biztos érni fog valamit, különösen ha az LMP nem jut be. Ha bejut, akkor meg visszahozza a szocikat, mert van az a pénz, az ismerősöd meg majd fogja a fejét, mint jópáran az MDF miatt pár éve, és szépen letagadja ha megkérdezik kire szavazott.

Csak a Fidesz. A többinek nincs létjogosultsága ebben a helyzetben. Ezt vagy megérti valaki, és VÉGLEG kipurcan a baloldal és az SZDSZ, vagy nem, és ismét elqurunk négy évet ...

Válaszok:
torzsmokus | 2013. június 25. 13:15

A tanár nős, van gyereke is, vagy semmi különös?


T. Mandi!

Olyanok vagytok, mint az Index. Valaki megfogalmaz egy kritikát Bajnaiékról, először majdnem címlap, majd szépen leveszitek, és külditek fel a politikai söpredéket a semmilyen baromságaikkal. Az indexnél a riport címlap volt Szárszóról, majd csak a kizavarták volt címlapon, majd már az sem. Van az a pénz. Most éppen Reding botrányát próbálják megmagyarázni.

Képzeljük el ugyanezt Orbánnal és a Fidesszel! :D Ugye, ugye, szopós kettős mérce, meg az urban legends a jobbra tolódott indexről? :D


Változó vezetők, ugyanaz a csapat
"Ehhez kell megtalálni korunk Horn Gyuláját"(?)



szarszökőkút -
"A termet megtöltő 300 emberre nincs jobb szó, mint a ballib értelmiség: Heller Ágnes és a Heti Hetes „humoristái”, TGM és a NapTV-vel televíziós történelmet író Gyárfás Tamás, egyetemi rektorok és főszerkesztők, Bojár Gábor és Horváth Aladár, volt Postabank VIP listás ügyfelek és mostani helyettes államtitkárok, jó részük tegező viszonyban „Feri”-vel. 300 nagyhatalmú ember, a rendszerváltás óta eltelt két évtized java részében hatalmon, pozícióban lévő társadalmi elit."
http://index.hu/velemeny/olvir..


Különös nekrológ
Gyárfás,Portik, Horn Gyula teremtett békét
http://mandiner.hu/cikk/201306..

Örökség
http://mandiner.hu/cikk/201306..

Egy laudáció
Schmidt Mária Horn Gyuláról
http://mandiner.hu/cikk/201306..


Respect Schiffernek ezért az írásért.

Igen, ez a kajtás "demokrata" belpesti zártkörű "liberális" értelmiség nem érti Magyarországot, soha nem is értette, és soha nem is akarta megérteni. Ezért nem kerülhetnek kormányközelbe soha többé.


" Nem értik, hogy ők - így, együtt - soha többé nem mondják meg, kiből lesz miniszterelnök(-jelölt) Magyarországon."

Egyre jobban kedvelem ezt az embert.


...akkor miért is nem fogsz rájuk szavazni? én sem azért szavaztam rájuk 3 éve, hogy kormányra kerüljenek, hanem hogy esetleg végre legyen normális ellenzék.


Pajtás tévedsz! Mostanában az LMP sorra a vidéki embereket érinti kérdésekben áll ki: földbotrányok, méhészek ügye, közfoglalkoztatottak problémája, munkanélküliség stb. Egyébként meg kezdenek följönni és ha így folytatják, akkor bőven 10 % fölé mennek 2014-ben. Ne feledd őszre újra frakciója lesz az LMP-nek. AZ LMP előtt komoly pálya nyílt meg.


szerintem a fidesznek nem „mák”, ha az LMPt bárki tönkreteszi. szükség van normális ellenzékre.


ha kicsit követted volna h az elmúlt 4-5 évben mit csinált, nem írnál ilyen butaságokat.


ha kicsit követted volna h az elmúlt 4-5 évben mit csinált, nem írnál ilyen butaságokat.


„S akkor éltem a legjobban is.”

persze b+, hitelből könnyű.
pont ugyanez volt az országgal is, elhitte, hogy lehet hitelből jól élni következmények nélkül.


aki vevő volt a „van az a pénz”-re, azok most PM néven épp a visszahozáson ügyködnek.

én nem tagadom le, hogy az LMPre szavaztam, amellett, hogy rengeteg olyat tettek azóta, amire nem vagyok büszke. főleg persze azok, akik azóta PM néven...

az szdsz viszont végleg kipurcant, és az LMPnek talán ez a legnagyobb érdeme.



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó