„S hát azért akadtak szép pillanatai is ennek malmői szombat estének; speciel ByeAlex tizedik helye maga a mámor, hiszen ez a valószínűtlenül fura figura karrierje egyetlen szimplifikált, lazán elővezetett dalával bemutatott a komplett magyar könnyűzenének és a mindenre rágörcsölő celebvilágnak. Röhögjünk együtt, kedves olvasók, s gondoljunk arra, hány hazai bulvársztár fejtette ki abbéli véleményét az Eurovízió Dalfesztivál egyébként kétségkívül műsornak látszó MTV-s selejtezője után (A dal), hogy tudniillik mekkora lúzer ez a Bye Alex, akivel majd felmossák a padlót Svédbe'.
Úgy fest, mehetünk a picsába az összes sztenderdizált négy negyedünkkel és a folyamatmenedzsment szintjén kezelt projektünkkel – lásd az elmúlt évek kísérletei –, az egyéniség ezek szerint akkor is jobban bejön, ha a produkció nem terjeszkedik tovább két akkordnál (se), továbbá a hülyegyerek-szemüvegen meg a gyerekcsináló sapkán.