Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2013. február 27. 09:09

Zsiga Marcellnek, Szijjártó Péternek és a többi parazitának a maga módján igaza van: olyan undorító rendszer fenntartásában segédkeznek, amely a hozzájuk hasonlókat is megvédi, ha hűségesek.

Zsiga Marcellnek, Szijjártó Péternek és a többi parazitának a maga módján igaza van: olyan undorító rendszer fenntartásában segédkeznek, amely a hozzájuk hasonlókat is megvédi, ha hűségesek. Ők az erkölcs uránbányászai. Ezért a lélekölő munkáért igazán jár nekik a szabadrablás. Megkérik az árát, mert ezt nem lehet lelkesedésből csinálni.

A másik tanulság, hogy az ilyen rendszernek szüksége van a Zsiga Marcellekre. Mivel mindent kontrollálni akar, leszűkíti a káderállományát azokra, akiket gerinc és lelkiismeret nem akadályoz. Ezekből a puhatestűekből sosincs elég, úgyhogy muszáj alkalmazni a tehetségtelen, tompa, egyszerű észjárású bűnözőt is. Tehát a Zsiga Marcellek maradnak, ahogy maradtak a Czinege Lajosok is a végkifejletig.

Annak a szép, rendezett kornak egyébként, amikor a paraszt nem kérdezte, honnan van a király és vazallusai vagyona, az lett a vége, hogy mégis megkérdezte. Utána a királyok felakasztásáról kezdett ábrándozni, de ez már történelem. Nyakunkon az évfordulója.

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/48778


164 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



Zsiga Marcell és Szíjjártó menjen el rajzfilm forgatókönyv írónak.

Válaszok:
Fahrenheit 451 | 2013. február 27. 09:34

Árpád ! Te ne írj a tisztességről, hisz fogalmad sincs róla, mi az.

Válaszok:
ZolieM | 2013. február 27. 11:14

"és a többi parazitának" Tóta W. Árpád

Válaszok:
von Schreckendorf őrnagy | 2013. február 27. 09:28

"Szemmel láthatóan nem zavarja, hogy korrupciógyanúba keveredett. Már a költségtérítését is fapofával felvállalta, aztán hozzátette, hogy negyvenhétezer forintból is meg lehet élni. Szerencsére neki nem kell, pont talált a kabátzsebében negyvenmilliót, abból vett egy házat, és ha már egyszer ő az alpolgármester, hát leaszfaltoztatta az utcát is.
De csak a saját házáig.

Minek is kellene tovább aszfaltozni, ugye, amikor ott már a negyvenhétezres parasztok élnek, az ő szakadt kocsijaiknak tökmindegy, hogy milyen az út. Hogy ez azért feltűnő? Megtudná a sajtó és kitörne a botrány? Elkönyvelnék a saját zsebét tömő korrupt köcsögnek?

Zsiga Marcell ezek hallatán még mindig értetlenül pislog: és akkor mi van?"

:D

Jogos ... mondjuk amazok ellen nem volt ilyen vehemens kifogásod. :D

Válaszok:
trallala | 2013. február 27. 10:01

Totya miért parazita? Bár sok mindennel nem értek egyet az írásaiban, azért sok százezer ember olvassa nap mint nap, sikeres , jó tollú újságíró.
Zsigamarcell mit tud felmutatni?

Válaszok:
egysegelem | 2013. február 27. 09:36
kamasuka | 2013. február 27. 09:38
Berecskereki | 2013. február 27. 09:50
kuwiq | 2013. február 27. 09:54
TaTa86 | 2013. február 27. 09:56

Bizony, azt már Juhász Gyula is megmondta, hogy "Anna örök". Csak az újságoknak témát adót hol Zsiga Marcellnek hívják, hol Boldvai Lászlónak.
Undorító, úgy ahogy van...


Zsiga egy fasz, és Tóta W is.
Tóta lenyúlta, Zsiga lenyúlja az államot.

Válaszok:
kamasuka | 2013. február 27. 09:39

Te is egy parazita vagy! Csak a te bandád most nincs nyeregbe!
Irigykedsz?


Árpi.

Apád nem vett neked még semmit? Nem adott örökbe "kölcsön"?

Ha Zsiga apja ugyanígy tett, és a banki leadózott átutalására ráírta, hogy ajándék, akkor ha leszopod magad akkor se tudod megfogni Zsigát, hiába nem volt neki elég pénze a jövedelméből X millióért házat vásárolni. Ez van. Idéntől már lepapírozni se kell.

Válaszok:
trallala | 2013. február 27. 10:05

Talált. Különösen, hogy Simor IS kijelentette, hogy ha nincs IMF hitel, csőd van.


"Annak a szép, rendezett kornak egyébként, amikor a paraszt nem kérdezte, honnan van a király és vazallusai vagyona, az lett a vége, hogy mégis megkérdezte."

Mindennapi marxizmusunkat add meg nékünk ma! :D

Az a helyzet, hogy a köztársasággal ellentétben, ahol valóban fogalmam nincs honnan van joga az aktuális élcsapatnak megmondani mi a frankó, akár a többség ellenében is, és az aktuális csókos off-shore-lovagnak mégis miből van a pénze, a feudalizmusban ez eléggé világos, mitöbb demokratikus volt(, hiszen a nagytöbbség által vallott keresztény hitre épült a hierarchia).

Egyébként igaza van.

Válaszok:
von Schreckendorf őrnagy | 2013. február 27. 09:44

Tájékozódj, ok. Ne csak a vastagbőrt és indexet olvass!

Válaszok:
buckafej | 2013. február 27. 09:59

Hát... azért mondjuk egy-egy hatalmaskodási ügy részleteit megismerve a 14. századból, ki hány falut gyújtott fel, kinek az állatait hajtották el és erőszakolták meg feleségét-lányait annyira nem szeretnék középkori jobbágy lenni. Persze biztos meggyóntak utána.
Akkor már inkább itt a gép előtt a fűtött szobában küldöm el a picsába az aktuális Zsigamarcellt.

Válaszok:
TaTa86 | 2013. február 27. 10:02

nem értem. vannak itt kb. 8-an a húszból, akik azonnal tótawét támadják, függetlenül attól, hogy igaza van. a cikkhez érdemileg hozzá sem szólnak, mert akkor egyből kiderülne, hogy helyeslik ennek a takonypócnak a házszerzését, ezért inkább tótawét fikázzák, az egyszerűbb.
ez a finkelstein-féle kommunikáció: ha megkérdik, hogy "fiút vettél-e feleségül", mond azt, hogy "ne hazudj te szemét!"

ennyi.

Válaszok:
maradi | 2013. február 27. 10:13
trallala | 2013. február 27. 10:17
Nick Holgerzson | 2013. február 27. 10:18

Zsigára nincs mentség

Válaszok:
micream | 2013. február 27. 10:22

zoogieboogiezoogieboogieBOESMEBORAzoogieboogiezoo...

Válaszok:
črn križ | 2013. február 27. 10:18

Öööö, mivel, hogy újságíró, igen fizetnek neki.

Képzeld a pék sem hobbiból süti a kenyeret...

Ellenbe te valószínűleg önszorgalomból vagy ilyen. Ami szomorú.


Jó tollú? Nézőpont kérdése. Aki a fröcsögést és a kocsmai stílust kedveli két nagyfröccs között, annak biztos szimpatikus. Általánosságban szerintem egy beképzelt majom, s amivel másokat vádol ő sem másabb.
Néha azonban vannak jó meglátásai, melyeket saját magára is figyelembe vehetne. Tőle egy idézet, melyben a második mondat TWÁ is passzolna.

"Aligha méltó a korlátlan hatalomra az, aki a végsőkig ragaszkodik hozzá. Időben visszavonulni, a saját korlátokat felismerni nagyszerű cselekedet."

Válaszok:
von Schreckendorf őrnagy | 2013. február 27. 09:57

Csak várd ki a végét, nemhogy Polgármester, de lesz ebből még államtitkár is....


a főparazita megirigyelt másokat..


Azt a sok százezret honnan tetszett venni?

Maradjunk a max pár ezernél, abból is durván kétezer itt olvassa, és nem azért, mert tetszik.


Modern képmesék

Válaszok:
egysegelem | 2013. február 27. 10:03

Tóta trágárul, de iszonyú hatásosan ír. Általában úgy ütnek a mondatai mint a pöröly. A mocskolódás önmagában nem elég. A keresztényfixációja meg a gyurcsányferi imádata tény, de ettől még rengeteg dologban igaza van, ebben a mostani görénykurzusban meg lubickolhat.

Válaszok:
Carlos> | 2013. február 27. 10:49
Akitlosz | 2013. február 27. 12:39

Tudod, annyi erkölcsi érzék lehetne egy politikusban, hogy amikor Borsod nagyon szarul áll, hatalmas munkanélküliség, szegénység, (én itt élek Miskolcon), akkor nem vesz 40 milliós házat 30 egynéhány évesen.
Mert sok emberben visszatetszést kelt.
Vegye meg akkor amikor nem képviselő, alpolgármester, de ne akkor amikor reflektorfényben van.
És igaz:
2x-es költségtérítés
47 ezres hülye nyilatkozat
aszfaltozás
lakásvásárlás.

3 év alatt több botrány, mint az összes fideszes politikussal együttvéve BAZ megyében.
Én fideszesként szégyellem ezt a gátlástalan, nyálas kis faszt, aki csak árt a pártjának és igyekszik jól megszedni magát, mert Miskolcon (balos, most jobbikos térség) úgyem nyer többé.
Ráadásul amint nyert egyből a papa és a rokonok állásbatételét hajtotta.
Mondom:
fideszesként szégyellem ezt a gyereket és rengeteg kárt okoz.

Válaszok:
Akitlosz | 2013. február 27. 12:42

Szegény éhségmenetes Nyakó is arra hivatkozott a hét elején a nagy házban, de a Lázár meg a Kövér is felvette itt tart a magyar politika meg a választók jelentős része is. Sajnos.


Amazok soha nem voltak ilyen mértéktelenül pofátlanok, de mindegy is. Most emezek vannak, és nem amazok.

Válaszok:
Viktus | 2013. február 27. 10:05

Hatalmaskodás volt, van és lesz, főleg ha nincsen hatékony módja az ellenőrzésnek.

De ettől még, amit Tóta írt az tipikus félművelt marxista benyögés. Ha valami tisztázott volt a feudalizmusban, hát az a vagyoni helyzet.

Persze a parasztnak nyilván nem volt sok szava, de ha kérdezte volna világos választ kapott volna. Azért enyém ez a föld, mert ezt a szolgáltot tettem a királynak, itt van róla az oklevél!


Mi a baj vele? A rendszervaltozas ota a legjobb magyar rajzfilm raadasul kivalo ismeretterjeszto sorozat volt, a mai fiatalsag megtudhatta (volna) belole, hogyan mukodik egy nyugat-europai demokracia.

Válaszok:
TaTa86 | 2013. február 27. 10:28
maradi | 2013. február 27. 10:37
Viktus | 2013. február 27. 10:48

Tóta W fröcsög, Bayer meg "őszintén ír" a jobberek szemében, csak egymás mellé ne kelljen rakni kettejük cikkeit...


Hát azt tudod-e, miről szól a cikk? Vagy patkánymérget reggeliztél?


Tök mindegy azok loptak emezek is lopnak, de annyival letudják emezek birkái is, hogy amazok loptak nekik is szabad. A balos birkák meg azzal nyugtatják magukat, de a mi embereink kevesebbet loptak ... vicc az egész. Nem fog így soha változni semmi.

Válaszok:
trallala | 2013. február 27. 10:09

Te honnan tudod, zsiga apja hogy tett be, kinek és mit? Amúgy ő tette be azt a lóvét a közpénzbe, amelyik a házáig húzta az aszfaltot, csak elfogyott neki a lóvéja?


Az ön kritikája elsősorban saját magának szólhatna. Ami pedig Bayer stílusát illeti a szemében mondtam, hogy miért nem teszik, még akkor sem, amikor a tartalommal egyetértek. Röviden fogalmazva; Számomra Bayer Zsolt nem zsinórmérték.


Én nem vagyok balos birka, és nem vagyok annyira hülye se, hogy ne tudnám, a korrupció kisebb-nagyobb mértékben mindenütt jelen volt, van és lesz is. Tehát módosítok: a "mi embereink" nem gyártottak törvényeket arra, hogy maffiahálózatként üzemeltessék az oligarcháik az országot.


Tótawé egy idióta faszkalap, de most per-hecc igazsága van.


Itt az igazolás. A zsák, meg a folt esete. Most már csak azt kellene eldönteni hoppazo a zsák és elődke a folt, vagy fordítva.


azért, mert egyrészt egy igénytelen, ostoba propaganarajzfilmmel 200 millióra nyúlta le az államot (amit amúgy mindig szapul, meg azokat is, akik úgymond az állam pénzén akarnak élni), amúgy meg egyoldalúan mindig a jobboldali, katolikus egyének viselt dolgairól ítélkezik, a másik (leginkább az SZDSZ-hez köthető) élőlényekkel sosincs problémája.

ennyi

Válaszok:
črn križ | 2013. február 27. 10:27

A szokásos fidióta-szarabbikos kommunikáció. Ezek a struccok csak azt nem veszik észre, hogy nem homokba, hanem hígfosba dugják a fejüket tövig.


Ennek a szegény beteg fiúnak meg, a maga módján, nincs igaza. Csak őrjöng, most éppen zsigamarcell miatt. Biztos nem becsületes úton szerezte a házát. NEM szerzhette becsületes úton, és kész. Már az is szórakoztató volt, amikor a milliárdos, saját vadászterülettel bíró jusztlaci ostorozta a "becsületes munkával nem megszerezhető" vagyonokat. Aztán meg veresjános családjának nem jár semmi? Hadd kérdezzem már meg: az ő családjának nem juthat semmi? Csak mer' az az ő családja?! Na ugye, hogy ugye...


Ez mekkora ötlet! Terjeszteni fogom, ha megengeded!:D


"tótawét támadják, függetlenül attól, hogy igaza van."

Ezek szerint számodra az is rendben van, ha egy pedofil tart előadást a gyereknevelésről!

Válaszok:
Secnir | 2013. február 27. 10:29

Mi van drogos kretén, táncra perdültél?


Az efféle aggodalmakra Zsiga Marcell nyugodtan legyinthet. Ilyen pimf hülyeség miatt nem fognak veszíteni. Eleve teljes erőből döntik a pályát maguk felé, megtettek mindent, hogy a vereséget kizárják. És ni, nézzétek a birkákat! Érdekli a békemenetelő nyájat, hogy az utolsó segédhernyó is utat építtet közpénzből a lopott házáig? Nemhogy nem érdekli, de még arról értekezik, hogy bezzeg a szép sötét középkorban nem firtatta a nép, miért él a király palotában, amikor a paraszt éhen hal.

Válaszok:
Secnir | 2013. február 27. 10:36

Csak azt nem értem, hogy miért nincs egyetlen "bátor" ember sem Miskolcon, aki ezt a szardarabot - ha pofán nem is verné - de egy jó adag ebolás turhával okádná le... Mint anno Fletó mestert.


"Blikk: újabb részletek a miskolci alpolgármester "magánaszfaltozásáról

Újabb részletet derített ki a Blikk a Zsiga Marcell miskolci alpolgármester háza előtti aszfaltozásról. Az önkormányzanak 7 millió forintjába kerülő útfelújítást alig három héttel az után végezték el, hogy a fideszes politikus és feleségének neve rákerült a ház tuladoni lapjára.

Miskolctapolcán idén csak 5 utcát újítottak fel, és ebbe éppen beleesett az alpolgármester utcája is. Az aszfaltozás egyébként nem szerepelt a város költségvetésében.

A munkálatokat rekordtempóban, négy nap alatt végezték el, november 26-a és 29-e között. A 150 négyzetméteres ház tulajdoni lapjára október 30-án került rá a Zsiga házaspár neve. Csak az érintett utca alsó szakaszát újították fel, ahol az alpolgármester háza is található - az utca felső szakaszához nem nyúltak hozzá."


Ö, izé, Bayer nem túl remek remake-jével (másfél milla lépés) mi is a helyzet?


Ott a feltételes mód! :D

Szóval sz*rt sem ért, de kicsit kistafírozták a haveri "értelmiségit".

Ez hívják parazitának, főleg ha az illető neoliberális. (Ami önmagában nem baj.)


figyu, mit írtam:
" a cikkhez érdemileg hozzá sem szólnak, mert akkor egyből kiderülne, hogy helyeslik ennek a takonypócnak a házszerzését, ezért inkább tótawét fikázzák, az egyszerűbb. "

erre te:
"Ezek szerint számodra az is rendben van, ha egy pedofil tart előadást a gyereknevelésről!"

párhuzam? megvan?

Válaszok:
črn križ | 2013. február 27. 10:34
Nick Holgerzson | 2013. február 27. 10:56
Nick Holgerzson | 2013. február 27. 11:03

Így van. Csak arra pláne nem akad freiwilliger. Én már a köpetadománynak is tapsolnék.


Ezeknek? Ugyan! A jaffershitnyik nem túl intelligens állatfaj. Kérődző, a birkával rokon mutáns.


"Érdekli a békemenetelő nyájat, "
stop.
a békemenetelő nyáj az messze nem reprezentálja a fidesz szavazóbázisát. nézzük csak meg a menet összetételét!
-50% önkéntes fidesz-droid budapestről
-10% önkéntes vidékről (több sose' lesz, ángyán miatt)
-30% pénzért buszoztatott romániából
-10% pénzért hozatott lengyelországból

ez olyannyira torzítja a dolgot, hogy ebből mintavételt sem lehet venni, hogy mekkora LEHET a fidesz szavazótábora. pest még okés, mert itt a fidesz erős, az az 50% kb stimmt. a vidéki 10% már necces, hiszen az eloszlik a TELJES vidék között- azon már lehet választást is veszteni.
ami románokat és a lengyeleket illeti, ők meg uyge nem számítanak.

Válaszok:
bigyomail | 2013. február 27. 10:41

térj már magadhoz! Nyomorult propagandafilm, aminek az árán rengeteg lélegeztetőgépet lehetett volna vásárolni. (Vagy bármi más értelmeset)

Válaszok:
bigyomail | 2013. február 27. 10:43

De ennek a fonalkeresztjébe: http://hu.m.wikipedia.org/wiki..–7

Nem szabad elaprózni.

Válaszok:
črn križ | 2013. február 27. 10:40

Választást akkor lehet veszíteni, ha van ellenzék és van alternatíva...


Nézd egyszer meg pár részét. Tanulhatna belőle sok ember. Sőt, ha időben megnézik, akkor sokak most nem lennének bajban.

Válaszok:
bigyomail | 2013. február 27. 10:59

Tótawének,a vízfejűnek:
-Miskolc:nem ártana tájékozódnia arról,hogy amikor Vilmos és Rózsa Edit összeházasodtak,a Palotaszálló több napon keresztül Lendvay és Kuncze(ők voltak a tanúk) talpnyalóit és élősködőit látta vendégül.
"Hány lélegeztetőgépet lehetett volna venni azokon a milliókon!"

Válaszok:
Secnir | 2013. február 27. 11:47

Volt nyilvános pályáztatás meg ilyen apróságok? vagy csak kapott egy zsíros állami bulit, mert olyan szépeket írt hónapokig a progresszív feriről ...


"...a gyurcsányferi imádata tény"

Ez mondjuk egyáltalán nem igaz, de a többi stimmel.


Mondta valaki nekik, hogy vegyenek házat hitelből? Miért az adófizetők fizessék ki a pénzügyi analfabéták hülyeségét?

Ráadásul, ha nincs a Gyurcsány-Bajnai-Orbán-féle ingatlanpiaci dúlás és az Orbán-féle bankellenes kommunista szemlélet, akkor ezen családoknak csak egy kis része lenne ma gondban.

Válaszok:
Viktus | 2013. február 27. 10:59

A nagy változásról meg ennyit:

8 milliárd víztisztításra
Szerző: laspalmas - 2013.02.27. 10:28
Gyurcsány Ferenc 2005-ben 8 napos délkelet-ázsiai körútján Indonézia mellett Srí Lankára is ellátogatott, és miközben itthon kórházakat zárt be, ott kint 170 millió euró értékben anyagi garanciát vállalt három új kórház és egy őserdei víztisztító építésére.


"A magyar kormány a Hambantota-i kórház építésére 70 millió euró, (17,5 milliárd ft) a Beliatta-i kórház építésére 15 millió euró, (3,8 milliárd ft) és a Nuwara Eliya-i kórház építésére pedig 50 millió eurós (12,5 milliárd ft) kormánygaranciát vállalt. A Labugama melletti őserdőben található természetvédelmi területen fekvő Labugama Kalatuwawa víztároló tisztító berendezésére a magyar kormány további 35 millió euró (8,7 milliárd ft) értékben szintén anyagi fedezetet nyújt. A tervek szerint a víztisztító építése már két hónap múlva megkezdődik. "

Sokakkal együtt ezen a Fidesz is nagyon felháborodott akkor.

Most pedig teljesítik Gyurcsány vállalását.


Egyedüli ajánlattevőként a BA Konzorcium nyerte meg a Fővárosi Vízművek Zrt. által kiírt, hirdetmény közzétételével indult tárgyalásos közbeszerzést, amelynek keretében Srí Lankán víztisztítót kell felújítani. A beruházás értékét négy évre előzetesen nettó 23,25 millió euróra becsülte a Vízművek, ennél a nyertes konzorcium ajánlata közel 5 millióval magasabb volt, 28 millió euró (mintegy 8,1 milliárd forint).

http://vastagbor.blog.hu/2013/..


"párhuzam? megvan?"

Persze!


Nem az adófizetőknek kellene, hanem a bankoknak vállalni a felelősséget.
Egy gázszerelő elbassza a bekötést a házadnál ő a felelős, mert ő azért szakember, és azért kap pénzt, hogy végezze el a munkáját, és ne robbanjon fel a házad.
Egyedül a bankok nem vállalnak semmi felelősséget, hogy a semmire tudatlan tömegeknek szórták két kézzel a pénzt. Pedig nekik kellett volna tudnia a hitel kihelyezés kockázatát nem pedig mondjuk szakmunkás Bélának a 8 elemivel meg 3 év szakmunkással, hogy mi a fene az a yen hitel miért azt tukmálják rá ...

Válaszok:
bigyomail | 2013. február 27. 11:08

"párhuzam? megvan?"

Persze!


Érdekesen fogalmaz egy parazita, aki éppen a parazitákról ír cikket.

(....) a többi parazitának a maga módján igaza van: olyan undorító rendszer fenntartásában segédkeznek, amely a hozzájuk hasonlókat is megvédi, ha hűségesek.

Milyen igaza van... De a paraziták pánikolnak, mert a gazdatest nagyon rozoga állapotban van, nem biztos hogy megéri a következő választást...


"Nem az adófizetőknek kellene, hanem a bankoknak vállalni a felelősséget."

He? A bankok kötöttek egy szerződést egy felnőtt magyar állampolgárral. A szerződés arról szólt, hogy adnak egy rakat pénzt, amit a pógár kamatostul visszafizet, ha nem, akkor a banké a ház.
A gázszerelős példa azért nem jó, mert a bankok nem szúrtak el semmit. Ráadásul miért is kellett volna bármiért a banknak felelősséget vállalni? Elvileg akikkel szerződést kötöttek, azok felelős felnőtt állampolgárok. Ha igazad van és oylan tudatlanok, hogy nem tudnak felelősen a saját pénzügyeikben dönteni, akkor a bíróság kimondja róluk, hogy korlátozottan cselekvőképesek és gondnokság alá helyezi őket. A bank joggal feltételezi, hogy aki hülye a saját pénzügyeiben, az gondnokság alatt áll, így aki nincs gondnokság alatt, az képes felelős döntést hozni. Ha igazad van és - ahogy íród - "tudatlan tömegeknek szórták két kézzel a pénzt.", akkor ott az állam felelős, hogy ezeket az embereket nem helyezte gondnokság alá. A bank felelőssé tétele az állam helyett viszont érthetetlen.

Válaszok:
Viktus | 2013. február 27. 11:18

Ne írj ilyet róla, mert hisztériás rohamot kap és picsogva elszalad.
http://www.youtube.com/watch?v..


Hanta ez most. Bizony elszúrták, azért van közgazdasági végzettséggel közép-felsőfokú ott a bankban alkalmazott százezrekért, hogy ő tudja a kockázatkezelést ő tudja kinek mennyi hitelt adhat a szakmunkásnak a sorról nem kell tudnia, mert nem a gyárban a soron állna, ha tudná ennyit a felnőttségről. Azon okból van a társadalomban meg mindenkinek a maga helye, hogy a maga területén alkosson.

Válaszok:
bigyomail | 2013. február 27. 11:20

Nem szúrták el. Miért szúrták volna el? Azt nem láthatták előre, hogy jön egy szoci kormány, aki nem engedi, hogy a fedezethez jussanak, azután meg egy komcsi, aki még különadókkal is leterheli a rendszert és törvényileg betiltja az ügyfelek számára előnyösebb hitelkonstrukciókat.

Válaszok:
Viktus | 2013. február 27. 11:25

Kérdezd meg Róna Pétert pl. mit szúrtak el ... :P

Válaszok:
bigyomail | 2013. február 27. 11:31

El kell bújni egy kátyúba a le nem aszfaltozott részen.


Mert róna hülyeségei azok jók, mi? Aki szerint a devizahitel nem is hitel, arról mégis mit gondoljak? Valahol azt fejtegette, hogy nem is hitel a devizahitel, mert nem tudjuk mennyit kell visszafizetni. Ami baromság. Épp úgy tudjuk, mint a forinthitelnél. Az ilyen ember jobb, ha nem nyilatkozik a témában, csak egy kocsmában, mert ott gyűlnek pár sör után a hasonlóan értelmes gondolatok.

Azt mondjuk nem tudom, hogy mi haszna az emberek félrevezetéséből, mert biztos vagyok benne, hogy maga is tudja, mekkora hülyeséget beszél.

Válaszok:
Viktus | 2013. február 27. 12:26

Az szép cucc. Viszont szigorúan a kókuszt kell kibontani vele.


Szerintem ne szarozzunk! Semtex a kocsija alá, oszt' jónapot!


"Tótawének,a vízfejűnek:
-Miskolc:nem ártana tájékozódnia arról,hogy amikor Vilmos és Rózsa Edit összeházasodtak,a Palotaszálló több napon keresztül Lendvay és Kuncze(ők voltak a tanúk) talpnyalóit és élősködőit látta vendégül.
"Hány lélegeztetőgépet lehetett volna venni azokon a milliókon!""

stüszivadásznak, a vízfejűnek:
az nem értelmes, kézzelfogható indok, hogy
-nekem azért szabad, mert előtte a szocik is csináltáááák!

ha (és most figyelj a kulcsszavakra) ő tisztességes, felelősen gondolkodik, tartja magát a választóihoz és hű a vallásához (ne lopj, stb.), akkor ő bizony köhint egyet, és távozik.
de nem. ő pontosan annak az ellenkezőjét csinálja, amit megígért. és ne takargasd azzal, hogy a kuncze meg a lendvai de.
(különben is ki a faszom az a rózsa edit? meg a vilmos?)

Válaszok:
stüszivadász | 2013. február 27. 12:19

Pfujj! Tények! Undorító vagy! :D


1. ne tegezzen,az proli szokás!A stílus maga az ember
2. ha Rózsa Editet nem ismeri,Kunczét és Lendvayt talán....
3. egyetlen szóval sem mentettem Zsiga Marcellt,pusztán a kettős mércét hiányolom.

4. a posztoló jó édesanyja a vízfejű(TWÁ) meglehetősen rászolgált ere a jelzőre,de én kikérem magamnak!

Válaszok:
Secnir | 2013. február 27. 13:46

Baromi tisztességes:

A bajba jutott devizahitelesek szenvedései a legtöbb esetben nem érnek véget akkor sem, amikor a bank elveszi és elárverezi a lakásukat: ha az árverés egyáltalán sikerül, még akkor is milliókkal tartoznak. A bedőlt hitelek miatt több mint százezer lakás kerülhet kalapács alá. Az együttműködő adósokkal néha nagyvonalúak a bankok, és elengedik a tartozást, de az árverést nem érdemes megvárni, aki tudja, jobb ha eladja az ingatlanját, hátha gyorsabban ki tud kecmeregni a gödörből. De arra szinte semmi esély nincs, hogy valaki a nulláról kezdhesse újra az életét.

http://www.origo.hu/itthon/201..

Neked is a melósod, azért a te alkalmazottad, mert okosabb vagy nála te adsz neki munkát te döntesz. A bankokban dolgozók is azért banki alkalmazottak, mert ők okosabbak az emberednél. Ennyit a történet vagy fogod vagy nem. Az embered, ha olyan zseni lenne bankár lenne ... vagy a főnököd ...

Válaszok:
bigyomail | 2013. február 27. 12:33

A maguk módják szeretik az országot.

A verekedős alkoholisták feleségei is azzal szokták áltatni magukat, hogy a férjük a maga módján szereti őket.

---

Mikor is volt utoljára magyar király?

1620-1621-ben I. Gábor.

Magyarországon a király és a királyság fogalma a 392 éves részbeni vagy teljes habsburg uralom miatt összefonodótt az elnyomó ellenség fogalmával. Ma is sajnos a labancok az elsők, akik felkpaják a fejüket a királyság szóra reménykedve.

A magyar történelmi alkotmányos királyság nem ilyen, hanem demokratikusabb és szabadabb mint a mai rendszer.

Szabad királyválasztási jog van, véletlenül sem örökletes cím a királyé, hanem választott tisztség.

Emellett alkotmányos alapjog az ellenállás.

Idézet a XXI. századi Magyarország alternatív alkotmányából:
"
ELLENÁLLÁSI ZÁRADÉK
120.§
A magyar nemzet ősi hagyománya alapján ha bármelyik választott képviselőnk, képviselőink testületei,
az Országgyűlés hazánk alkotmánya, alaptörvénye vagy a nemzet érdeke ellen tesz, örök időkre
szabadságunkban áll annak ellenszegülni és ellent mondani anélkül, hogy jogsértést követnénk el.
"


Hajjaj! A vöröskék vorlukkok diszlájkolnak ám! Bizony, bizony. A róka megváltoztathatja a szőrét, de nem a természetét.


Egyetértek a cikkíróval sőt. Ez a rendszer sajátja. Az egész rezsim inog nem engedheti meg magának a legkisebb engedményt sem. Ebben a helyzetben erkölcsnek,tisztességnek helye nincs. Természetesen ez az állapot mély sebeket üt a nemzet lelkén amit éppen a becsületességgel, igazságossággal


" ha az árverés egyáltalán sikerül, még akkor is milliókkal tartoznak"

Miután az egymást követő balos kormányintézkedések az amúgy is döglődő ingatlanpiacot kinyírták...

"Az együttműködő adósokkal néha nagyvonalúak a bankok, és elengedik a tartozást, de az árverést nem érdemes megvárni, aki tudja, jobb ha eladja az ingatlanját, hátha gyorsabban ki tud kecmeregni a gödörből."
Tehát a bankok láthatóan tisztességesek még eben a helyzetben is.

Az embernek nem kell zseninek lennie, csak megnézni például a Modern Képmesék releváns fejezetét. (Ha már Tota)

Válaszok:
Viktus | 2013. február 27. 12:44

Nagyobb baj, hogy nem csak a takony, de az illetékes vizsgálóbizottság is hülyének nézi a népet, illetve a hatalmuk birtokában nem érdekli őket a közvélemény.

A jelenlegi hatalom legnagyobb "vonzereje" az, hogy a vörösöket többen és jobban nem szeretik.

Ha a mínusz kettő és a mínusz egy versenyez egymással, akkor nem lehet pozitívan dönteni.


Hát ha neked a trágárság a hatásos, abból értesz ...
:-(

A stílus maga az ember.


Nem az a baj, ha valaki 40 milliós házat vesz. Ha megdolgozott érte hadd vegye!

De ez a Zsiga valószínűleg lopott közpénzből vette, mert a jövedelme matematikailag sem elég 40 millió összekuporgatásához.

Persze tudom, a fele a feleségéé, de ő meg még annyit sem keres, mint Zsiga.

Úgyhogy egyértelmű a simli.
Különbe nem lenne titkos, és bele merné mondani a kamerába.

Válaszok:
Felebarát | 2013. február 27. 12:43

és kb ezt látják a fiatalok mércének, figyeld már így is lehet..


Tisztességesek lócumit semmi felelősséget nem vállalnak. A tartozást elengedik csak éppen nincsenek mellé milliók befizetni a kispolgárnak az már végtörlesztett akinek volt. Nem tudja eladni ő sem árban a bank meg meghatározza mennyi a minimál ár amiért elengedi a fedezetet.

Azzal kitörölheti mondom ebből a szempontból sok fogalmad nincs a magyar valóságról. Ott volt az egyik emberem hiába magyaráztam neki a japán jen hitel necces lesz főleg, hogy még a lakását nem adta el azt is bevonni fedezetként. Az OTP-s köcsög fiókvezető is lefestette neki ez milyen tuti nem lesz semmi gond ... milyen felelősségről beszélsz? honnan kellett volna tudnia annak ez mi aki a kormányt tudja tekergetni az autóban, hogy nettó szívás lesz, ha az akinek ez a szakterülete azt fényezte neki.

Válaszok:
bigyomail | 2013. február 27. 12:47

Én csak azt nem értem,hogy a szocio-Darwinizmus magyar úttörője milyen alapon parazitáz le másokat! Még ha az írás tartalmi része nem is teljesen alaptalan,akkor is felháborító! A gyenge elhull, az erős megmarad elv magyar média főpapja több önmérsékletet is tanúsíthatna!


Egyrészt hallgathatott volna rád is, ha már nem ért hozzá. Másrészt miért is rosszabb a frankhitel a forinthitelnél? Hiszen csak most érte el a frankhitel törlesztője a forinthitelét, tehát eddig jobb volt, mára meg hála a kormányoknak, csak ugyan oylan, mint a forinthitel, ám nem rosszabb.

Válaszok:
bigyomail | 2013. február 27. 12:51

Elhiszem. Bár nekem csak a mielőbbi végeredmény a fontos.


Attól, hogy egy féreg 'igazsága vagyon'.


Tudom: bonyolult és sok benn a szám, meg a matek, de érdemes elolvasni.
http://www.portfolio.hu/vallal..


"Gátlástalan, pökhendi, nagypofájú, cinikus, aljas, korrupt !"

A fideszes karrier építés alapkövetelményei...


" 1. ne tegezzen,az proli szokás!A stílus maga az ember "

ember, magadat szopatod. netikett, internetto, megvan? kzösségi internetezés alapjai, íratlan szabályai? kis gugli esetleg netikett kulcsszóra?


1. elfelejtetted visszaállítani a nickedet arra, amelyiket megszólítottam
2. te tényleg nem tudod, mi az összefüggés az internetto, az index és tótawé között? akkor gyanítom, olyan 30-as lehetsz...

( helyesen: iNteRNeTTo )


a hvg egyre szánalmasabb, lassan már a népszava színvonalát is alulmúlja...



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó