Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. szeptember 14. 13:52

A Kossuth téren áthaladva ne izgassuk és ne etessük a táborozókat! Hiteles forrásból tudhatjuk, hogy ha megunják, úgyis hazamennek.

Aligha véletlen, hogy az acsargók – friss közvélemény-kutatási adatokból vagy időközi választásokból kiolvasható – tábora alig gyarapszik. A józanító adatok mégsem higgadt elemzésre, értelmes vitára vagy stratégiaalkotásra késztetik az ellenzéket, sokkal inkább újult erejű látványakciókra.

Gyurcsány Ferenc innovációs csapata például most a hirtelen felindulásból elkövetett Kossuth téri táborverés ötletével állt elő. A volt miniszterelnök éhségsztrájk címén egy héten keresztül kólázik az ország háza előtt, mert így kíván tiltakozni a tudatos magatartást díjazó, a választási résztvevők számát – talán – szűkítő feliratkozás jogintézményének bevezetése ellen. A Fidesz ugyan demokráciapróbaként előzetes alkotmánybírósági normakontrollt ígér, de mindhiába. Ma a normálisnak látszó válaszok is süket fülekre találnak. Mert ahogy a Demokratikus Koalíció elnöke mondta: »A drámai helyzet drámai reakciót kíván, erőteljes politikai gesztusok kellenek ahhoz, hogy a néma és apatikus választói sokaság megmozduljon.« Azaz itt hiszterizálni kell. Tüntetni és sztrájkolni. Azt hirdetni, hogy a közintézmények fojtogató levegője az utcára szólít mindenkit, hátha úgy egyre többen gondolják bajaik okának a hatalom birtokosait.

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/41284


135 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



Ferinek sose volt egy saját ötlete, rendszerint az ellenségeitől lopja el


Nagy bajban lehet most a qúrmány, és Önjáró Szócsöve is komolyan izzadhat, mert a Táncoslábú, akit kormányzás helyett az elmúlt két évben IS folyamatosan próbáltak kicsinálni, életveszélyessé vált. Az ellenzék ugyanis "puhul", újra előveszik az őszödi beszédet, kezdik kissé "másképp" értelmezni, ahogyan azt a fidesz, mint a világ legügyesebb karaktergyilkosa - máshoz nem is ért, csak ehhez, és az oszd-meg-és-uralkodj módszerhez - az agyakba ültette.
Ki hitte volna ezt akár még csak egy-két héttel ezelőtt is? Kínos, nagyon kínos, kedves Borókai elvtárs, ugye?

Válaszok:
Kvasztics Fedor | 2012. szeptember 14. 14:07
Julismama2 | 2012. szeptember 14. 15:10

Lassan eltelik az egy hét. És, történt valami? Megjött az eső, egye fene, elő lehet adni, hogy ez Gyurcsány érdeme. Mert meghallgatták őt az égiek.

Egyébként pedig semmi nem történt.

Válaszok:
koronaszep | 2012. szeptember 14. 20:17

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhogy?


Tehát a szrájkéhség fletó módra éhségsztrájk! :)


2014-ben meg lehet állítani.

Csak azt szetném tudni, hogyan, mivel? Egyszer azt hallottam, hogy bebetonozta magát. Aztán azt hallom, hogy össze fog állni a másik kétharmad, és visszacsinálják az alkotmányt, meg mindent. Aztán megint siránkozás van, hogy az új választási rendszer a Fidesznek kedvez, mert nem engedi érvényesülni a kormányváltó tömegeket. Ezek ugyanis megijednek a regisztrációtól, és elmegy a kedvük a kormányváltástól.

Ott van a megváltó Bajnai. Jön is, meg nem is. Mert ugye kinevezéssel könnyű volt miniszterlnökké válni, de a buktát akkor 2010-ben már nem vállalta, másra hagyta. Most is így van, mert senki nem igéri neki, hogy biztosra mehet.

Azért két évvel a választások előtt már túl kéne lenni ezen az öszevisszaságon.


Mint az állatkertben: az állatokat etetni tilos!


Én már az elején megmondtam, hogy Gyurcsányt nem kell észrevenni, nem kell írni róla.

Akkor persze az lenne a baj, hogy agyonhallgatják, és akkor ettől lenne hős Gurcsány.

De hát dicshimnuszokat mégsem lehet írni egy ekkora szélhámosról.

Válaszok:
Kovács Jenő | 2012. szeptember 14. 14:21

Hagyjuk már ezt a műmajom Fletonovicsot, aki inkább egy hetet szán tüntetésre mint fél órát a regisztrációra..

Válaszok:
Kovács Jenő | 2012. szeptember 14. 14:22

Mesélj, miért is szélhámos? Eredetileg nem érdekelne, de erre azért kíváncsi vagyok.

Válaszok:
Kvasztics Fedor | 2012. szeptember 14. 14:38

Elmés! Tehát szerinted azért sátorozik Gyurcsány a Kossuth téren, mert ő személy szerint nem akar regisztrálni!:D
Simán átlátod a lényeget!

Válaszok:
Kvasztics Fedor | 2012. szeptember 14. 14:42
cutcopy | 2012. szeptember 14. 15:14

Túl sokat foglalkozunk már a féleszűvel. Éppen ezt szeretné, ezért akciózik.Éhezzen csak szép csendben.

Válaszok:
hátakkor | 2012. szeptember 14. 15:17

Nomentana, Fittelina: elévülés miatt
Sukoró: bizonyitottság hiányában
Szakdolgozat: nem bizonyítható, hogy plagizált, bár az sem, hogy nem plagizált.

Az öszödi beszéd meg már csak lerágott csont.

Válaszok:
hátakkor | 2012. szeptember 14. 15:20

Gondolom Gyurcsány el fog menni regisztrálni, és szavazni fog.

Mondhatná azt a követőinek, hogy én is elmegyek, menjetek ti is, mert csak így juthatunk valamire Orbán leváltása érdekében.

De ez így a kutyát sem érdekelné, egy ilyen egyhetes táborozás sokkal látványosabb.

Ez a lényeg, ezért költözött a Kossuth térre.

Válaszok:
Kovács Jenő | 2012. szeptember 14. 14:47
Kovács Jenő | 2012. szeptember 14. 14:49
Zokni | 2012. szeptember 14. 15:50

Honnan is idézel? Elfelejtetted belinkelni, de talán csak nem innen:

Az Ipsos felmérése szerint a magyarok 4 százaléka látja csak jónak a gazdaság helyzetét, míg a felmérésben részt vevő országok átlaga 37 százalék. Csak a spanyolok és az olaszok pesszimistábbak nálunk.

http://www.origo.hu/gazdasag/2..

Amúgy pedig mindegy, hogy egy "talpig mandineres" miben reménykedik manapság. Ha annak ellenére, hogy Orbán minden gaztettet elkövet a választási rendszer lebontásával csak azért, hogy ne lehessen leváltani, egyszer ezeket sikerül eltakarítani a hatalomból, az tuti, hogy soha de soha többé a közelébe se fognak szagolni!

Válaszok:
Julismama2 | 2012. szeptember 14. 15:20

Tudod már, hogyan fog zajlani ez a bizonyos választási regisztráció? Mert Lázár már elmondta:
Még az idén kiküldenek minden regisztrált - hihi - magyar állampolgárnak egy levelet, ahogyan a nemzeti inzultációs ívekkel tették, amelyben nyilatkoznia kell: kíván-e szavazni, vagy sem. Amennyiben, és csakis amennyiben visszaküldte, hogy igen, kíván szavazni, ismét írásban ENGEDÉLYT KAP arra, hogy regisztrálhasson a szavazásra.
Vagyis gyakorlatilag DUPLÁN kell regisztrálnia magát.


Egészen pontosan:



„Jövő augusztusban minden magyar állampolgár, aki szerepel a népesség-nyilvántartásban, kap egy felhívást arra, hogy döntse el, akar-e szavazni vagy sem, ha igen, hogyan akar részt venni a voksolásban - személyesen vagy levélben -, hol akar szavazni - határon belül vagy azon kívül -, majd ezt a dokumentumot visszaküldi "- ismertette a menetrendet a fideszes politikus.

„Ezt követően, 2013. szeptember 1-jétől kezdődik az önkéntes regisztráció, amely a választást megelőző második hétig, azaz nagyjából 2014 márciusának második feléig tart majd. Ez az eljárás a Fidesz szerint növelni fogja a részvételt a szavazáson.

A feliratkozás „első vonalhúzása" november-december körül lesz, ekkor kapnak egy visszajelzést az állampolgárok arról, hogy „felírták" őket, így szavazhatnak. Azoknak pedig felhívják a figyelmüket, akik még nem regisztráltak" - részletezte Lázár János, megjegyezve, hogy a feliratkozók névjegyzéke 2017-ig fix, vagyis ez alapján bonyolítják majd például a helyhatósági választást és az időközi voksolásokat is.

http://tenytar.blog.hu/2012/09..

Válaszok:
Kovács Jenő | 2012. szeptember 14. 15:09
Julismama2 | 2012. szeptember 14. 15:24

Hát ez az, kevesebb mint 1 év alatt 41-ről 33 százalékra esett a Fidesz. Azért ez csak jelent valamit?

Válaszok:
dehumanizer | 2012. szeptember 14. 15:10
bini | 2012. szeptember 14. 15:17

Lehet, mert nem a Feri neki az etalon. Tehát ő sem etalon neki.


Hát bárki is diszlájkolta ezt a bejegyzésemet, igaza volt. Ugyanis szerintem is felháborító az, amit Lázár nagyúr elképzel a választási regisztrációról, úgyhogy várom a nagy tömegű diszlájkokat továbbra is!


A választások óta esett olyan 20%-ot, jól látom? Azért az elég csúnya. Kár, hogy a többi sem jobb.


..életveszélyessé vált. Igen. Ön- és közveszélyessé vált.


"szerinted azért sátorozik Gyurcsány a Kossuth téren, mert ő személy szerint nem akar regisztrálni"

Szerinted ha Fletó regisztrálni akar, akkor miért tiltakozik ellene..?

Válaszok:
Kovács Jenő | 2012. szeptember 14. 15:17

Mégha éhezne, de sanda gyanúm, azt is elcsalja..

Válaszok:
Kovács Jenő | 2012. szeptember 14. 15:18

Akkor lassan és tagoltan elmondom, azért tiltakozik, hogy például NEKED se kelljen ezt a procedúrát végigjárnod, ahelyett, hogy a választások napján elballagj az urnáig:

Lázár János előterjesztése szerint:
„Jövő augusztusban minden magyar állampolgár, aki szerepel a népesség-nyilvántartásban, kap egy felhívást arra, hogy döntse el, akar-e szavazni vagy sem, ha igen, hogyan akar részt venni a voksolásban - személyesen vagy levélben -, hol akar szavazni - határon belül vagy azon kívül -, majd ezt a dokumentumot visszaküldi "- ismertette a menetrendet a fideszes politikus.

„Ezt követően, 2013. szeptember 1-jétől kezdődik az önkéntes regisztráció, amely a választást megelőző második hétig, azaz nagyjából 2014 márciusának második feléig tart majd. Ez az eljárás a Fidesz szerint növelni fogja a részvételt a szavazáson.

A feliratkozás „első vonalhúzása" november-december körül lesz, ekkor kapnak egy visszajelzést az állampolgárok arról, hogy „felírták" őket, így szavazhatnak. Azoknak pedig felhívják a figyelmüket, akik még nem regisztráltak" - részletezte Lázár János, megjegyezve, hogy a feliratkozók névjegyzéke 2017-ig fix, vagyis ez alapján bonyolítják majd például a helyhatósági választást és az időközi voksolásokat is."

Válaszok:
Julismama2 | 2012. szeptember 14. 15:28
Tehetetlen Dodó | 2012. szeptember 14. 15:50
cutcopy | 2012. szeptember 14. 16:20

Már hogyne. Azt jelenti, hogy nincs választási tét és kampány.Na jó az ellenzék teljes gözzel főjja a kását, de ez valahogy nem segit rajta.

Azért az ídőközin mikor helyi tétre megy a dolog azért a kormánypártok tartják a frontvonalat.


A "sanda gyanúd" már kevés.

Válaszok:
hátakkor | 2012. szeptember 14. 15:31

"..egyszer ezeket sikerül eltakarítani a hatalomból"

Hát az nem mostanság lesz a te legnagyobb bánatodra.

Milyen téglát vett ki a választási rendszerből? Ja, hogy most már túl sokba kerülne a lustákat, csodavárókat az urnákhoz taszigálni!
Csak nem Orbán személlesen fogja őket visszatartani?

Válaszok:
Kovács Jenő | 2012. szeptember 14. 15:27
Zokni | 2012. szeptember 14. 16:19

Igen. Pont így történt az "elvtársaimmal" két éve és 5 hónapja - bár hogy honnan is tudod te, kik az én elvtársaim, az elég érdekes. Ma pedig menj ki az utcára, menj el egy boltba, egy piacra, egy kutyafuttatóba vagy egy kocsmába, és beszélgess el az emberekkel 18-70 között, az jobb statisztika lesz a számodra, mint az ide fogalmam sincs honnan bekopizott "mai közvéleménykutatási" adataid.
Izzik a levegő, öcsém, és nem a fideszt dicsérik, elhiheted.


Jenőke és neked ezzel problémád van.

Tudod mit, legyen. Így jártál.


Kedves vatta csupor! Kérem, olvassa el a Gyurcsány éhezik c. cikkhez írt válaszomat! Üdv


Igen, 42 százalékkal a bizonytalanok állnak nyerésre :).

Csak a cikk első mondata vicces, hogy az acsargók tábora nem növekszik, hát, a kormánypártoké meg zuhan.


Nos, kispufival kivételt tettem, de egyébként elnézést, ha csak olyanokkal állok szóba, akik érvelnek is, nemcsak a legprimitívebb fideszes paneleket nyomják.

Válaszok:
Julismama2 | 2012. szeptember 14. 15:30

Ha valakinek ez probléma, az tényleg ne szavazzon, de akkor később is fogja be a haszonlesőjét!


Jó a meglátásod,borókai egy bértollnoknak is gyenge.De hát oda tette a táltos ott állhelyt.Mentek a lecsóba , a féleszű már készíti maga mellett a helyet nektek.


le is bukott már, hogy táplálékot vesz magához? le vagyok maradva..


Egyetértünk. Engem is végtelenül zavar, hogy épp miniszterelnöki székben ül.


Ha Gyurcsány és éhező társai becsületesen csinálják, és nem akarják, hogy utólagosan mi-mindent rájuk fogjanak, akkor minimum nemzetközi sajtótájékoztatón nyílt színen,kamerák tüzében vizeletmintát adnak, amiből meg tudja állapítani egy labor, hogy valójában nem ettek semmit a 7 nap alatt.Ez a minimum, hogy hitelesek legyenek.

Válaszok:
Kovács Jenő | 2012. szeptember 14. 15:55

"...Mondhatná azt..., hogy én is elmegyek, menjetek ti is....De ez így a kutyát sem érdekelné..." - írja szemfülesen.

Naná. Gondolja, hogy Orbán is azért utazott Hév-vel egyszer, vagy azért mászta meg a Kancsendzöngát itt Ausztriában, és azért tölt kolbászt, mert (sorrendben) az a legolcsóbb, mert a "hegy ott volt", s mert "úgy az igazi"?


Nahát, én rögtön tudtam, hogy az én jogaimért is éhezik az a drága ember!
Furdalt is a lelkiismeret, amikor az imént betoltam két rántott karajt, két Staropramen kíséretében.

Válaszok:
Kovács Jenő | 2012. szeptember 14. 15:57

Hihi, nem vagyok egy orvos, de kiváncsi lennék, ha tegnapelőtt mondjuk megettek egy rántottát, azt kimutatja-e egy vizeletvizsgálat?

Egyébként meg azt gondolod, hogy fideszék-jobbikék nem fogják rájuk kiabálni, hogy tuti ettek, akár így volt, akár nem? Hiszen semmi másban nem rejlik a tudományuk, mint az effajta tömegmanipulációs karaktergyilkosságban.


Furdaljon is waze, mert én ma még csak egy kávét ittam, és itt ilyeneket kell olvasgatnom:P


Hát azt innen látom, hogy a szexuális kultúrád hagy némi kívánnivalót, ha azt képzeled, attól kemény egy férfi, ha sorozatban lő egymás után:D
Ej, fiam, de sokat kell még tanulnod!


A két kupica Becherovkát el is felejtettem megemlíteni.


Én látom amit ír, és így válaszoltam neki.


"Milyen téglát vett ki a választási rendszerből?" - írja, természetes (tudatlan) alanyaként a hivatalos magyar tájékoztatásnak...
Segítek.
(Amennyi itt együltő helyemben eszembe jut...)
1. OVB elfoglalása a "paritási" elvek felrúgásával.
2. Ügyészségi, bírói, alkotmánybírói kulcspozciók, ill. utóbbi többségének elfoglalása a Fidesz klienturájával.
3. A parlamenti létszám lecsökkentése.
4. A körzetek átrajzolása az ellenzék kizárásával, ill. a Kubatov listák, és egyéb pártpreferenciákra vonatkozó információk felhasználásával.
5. Az egyfordulós választások
6. A külföldön élő, más állampolgárságú személyek szavazati jogának megadása.
7. A kopogtató cédulás rendszer megszüntetése.
8. Az egyéni körzetekre átsúlyozás, a nyertes maradékának továbbvitele (utóbbi a kétharmados sikerért...)
+1. A Költségvetési Tanács, és a Köztársasági Elnök pozícióinak kliensekkel való feltöltése a vereség esetén is tartalmaz "jogszerű", de antidemokratikus vétó lehetőséget.

Van köztük, melyeket elterveztek már korábban is, és mások is, és van olyan is, melynek számtalan egyéb oka van, de mind, mind JELENLEG a Fidesz választási esélyeinek kedvez.

Válaszok:
Julismama2 | 2012. szeptember 14. 16:40
miloka | 2012. szeptember 14. 17:25

"azért tiltakozik, hogy például NEKED se kelljen ezt a procedúrát végigjárnod"

Nekem nem esik nehezemre elmenni és regisztrálni és ezért is kezdtem azzal, hogy sokkal kisebb procedúra elmenni regisztrálni, mint rendszeresen tüntetni ellene..


Igazán meghat, hogy ilyen komoly figyelemmel jegyzeteled a hozzászólásaimat. A véleményem 2012. június 17. 17:54 óta továbbra sem változott. Csak ma finomabban fogalmaznék, jobb napom van, mert nincs az a hőség meg minden, érted.


p.s.: ha míves szösszeneteimet egyszer gyűjteményes kötetbe rendezve később a saját neveden publikálnád, előre szólok: súlyos pert akasztok a nyakadba, úgy vigyázz!:)


Ami a "miferink" hülyeségét illeti igaza van a zugfirkáznak.
Csak sajnos borókás bértollnok úrnak semmi erkölcsi alapja nincs, fletó fogyókúráján élcelődni.
Látom borókás úr nagyon jól érzi magát baltásviktor alsófelén, de onnan semmi nem lehet igzán hiteles.


De azért borókásurat a századvég még tudja überelni, minthogy bármikor készít olyan felmérést mely szerint az egész ország tapsol baltásviktor hülyeségeihez!


Hát te tényleg zokni vagy.
Van itt minden. A legszebb:6. a külföldön élő, más állampolgárságú személyek szavazati jogának megadása.
Ezek kik? A kínaiak, akik sokan vannak vagy mi?


Röhöghetném van Borókai úr. Egyszer azért, mert valahányszor ön megszólal, eszembejut, hogy anno, kormány(az adófizetők) pénzéből grundolta a heti választ. Másodsorban most azért van röhögőgörcs rajtam,mert ilyeneket ír:"A Fidesz ugyan demokráciapróbaként előzetes alkotmánybírósági normakontrollt ígér, de mindhiába"
Hát számít valamit is Orbánnak, hogy mit szól az alkotmánybíróság(nem tudom miért hívják így, mikor M.O.-nak nincs alkotmánya?)a tervezett regisztráció bevezetéséhez? Teccik emlékezni, amikor az Alkotmánybíróság(jó nevezzük így)visszamenőleges hatállyal megsemmisitette a bírák nyugdíj korhatárára vonatkozó rendeletet, Orbán öt perc múltán ki-bejelentette, hogy holnap hoznak olyan törvényt ami anulálja az alkotmánybírósági döntést. Bizony, bizony, szálljon le Borókai úr az erkölcsrendészet magas lováról(tudom, a gazdik megrendelték, hogy szólaljon meg), mert hazánkban igen is van miért aggódni alkotmányos jogainkért.
Az alábbi gondolatok, pedig, akárki szűlte is, érvényesek:»A drámai helyzet drámai reakciót kíván, erőteljes politikai gesztusok kellenek ahhoz, hogy a néma és apatikus választói sokaság megmozduljon.«

Válaszok:
Kvasztics Fedor | 2012. szeptember 14. 18:31
Matróz Kommandó | 2012. szeptember 14. 18:32

A zokni a lábmosás hiányától büdösödik meg.
Viszont amiket pontokban szedtél az csak a szochibbantok siránkozásáról szóló brossúra lapján nem más, mint hogy nem ők ( szochibbantak) vannak mindenütt túlsúlyban.
Egyszerűen nem tudják megemészteni, hogy nem lesz száraztészta osztogatás, nem lesz szavazatvásárlás a választás napján, és nem lesz szükség a már előre lefoglalt buszokra.

Válaszok:
Kekecke | 2012. szeptember 14. 19:47

"A Fidesz ugyan demokráciapróbaként előzetes alkotmánybírósági normakontrollt ígér, de mindhiába".
Azt már elfejtette hozzátenni tárgyilagos szerzőnk, hogy előtte (ismét) megváltoztatják a "gránitba vésett" alaptörvényt, belehelyezve a regisztrációt.

"Hiteles forrásból tudhatjuk, hogy ha megunják, úgyis hazamennek".
Itt is hiányos a tájékoztatás; amíg idézi Gyurcsány elhíresült mondását, megfeledkezik OV hasonlóan cinikus kijelentéséről a baltás kiadása kapcsán: "nem kell tennünk semmit, majd elül magától".

Fel nem foghatom, hogy egy magát polgári jobboldalinak tartó főszerkesztő hogyan engedhet meg magának ilyen könnyen felfedezhető egyoldalúságot; az emberek nem hülyék, a HV és a mandi olvasói pedig különösen nem azok.


Látom Borókai még tudod szaporázni a nyelvcsapásokat.


Ki a fene ez a borókai,valami bérfirkász ez is,szóvivőből főszerkesztő lett.fideszbérenc


A dolog nagyon egyszerű: egy kormányzat nem engedheti meg, hogy ne az történjen, amit ő akar. Bármiről is legyen szó, és amíg nem erőszakkal kényszeríti ki, addig megteheti. Ebbe az is belefér, hogy addig csiszolja a törvényt, amíg belefér az alkotmányos kontrollba.

Az ellenzéknek pedig az a dolga, hogy kritizáljon. Persze az ellenzékiséghez az is hozzátartozik, hogy bárkit, akár az alkotmánybíróságot is megszólja, ha a kormánynak ad igazat. Mert nincs egyértelmű, lehorgonyzott igazság, ezt azoknak kéne legjobban tudni, akik a politikai korretség jegyében mindent mindennel összemosva érvelnek az egyrészt-másrészt logikája szerint, de soha sem konkrétumokkal.

A választóknak meg aza dolga, hogy minderről véleményt mondjanak.

Arról pedig nem a kormány tehet, hogy a sokaság - amelyik vagy néma, vagy nem is akar tiltakozni, vagy apatikus, vagy csak egyszerűen egyetért - nem akar megmozdulni. Még akkor sem, ha Gyurcsány aduászként éhségsztrájkol. És maximum annyit ér el vele, hogy meghozta az esőt. Ezt, akár meg is lehet köszönni neki.

Válaszok:
Kekecke | 2012. szeptember 14. 19:50
koronaszep | 2012. szeptember 14. 20:27

Tévedés, az nem Borókai volt, hanem Elek István.


Jó lenne, ha a "nép" emlékezőképessége kihúzná addig, míg a Böszme & Co.Inc. meg a Klári tüntetőleg fog regisztrálni, mert a demokrácia oltárán nincs áldozat, amit egy igazi demokrata ne tenne meg. Már senki nem emlékszik a beígért de elmaradt "demokratikus blokád"-ra az Alkotmánybíróság előtt, hogy Fletó becsülete pénzben nem is mérhető, ezért mindenkit kiperel a vagyonából, ha a nem létező plágium-dolgozatának a nem létezését meri mondani...Mi magyarok fantasztikusan békés birkák vagyunk, nekünk bármit el lehet mesélni, meg az ellenkezőjét is. Borókai remekül írja, a Mariana-árok méretű csődből kimászni is teljesítmény, no de, ez kit érdekel, mert nem 8 év MSZP-SZDSZ, a "Zorbánék" lopták szét a leégett nyomornegyedet is?


Sőt, hogy egy komplett kormány ilyenekből áll.

Kölcsey nagyon sejtett valamit, hogy bebogyesztette a balsorsot a helyére.


"nem lesz száraztészta osztogatás, nem lesz szavazatvásárlás a választás napján, és nem lesz szükség a már előre lefoglalt buszokra.'

hahahahahaha..........

300 milliárd a közgépnek, zsíros tanácsadói állások minden önkormányzatnál a seggnyalók családtagjainak... Miért is kéne száraztésztát osztogatni? Megvettek ezek már mindenkit kilóra!


"Arról pedig nem a kormány tehet, hogy a sokaság - amelyik vagy néma, vagy nem is akar tiltakozni, vagy apatikus"

Már hogy a fenébe ne tehetne róla a kormány. Ki mer ebben az országban tiltakozni? Holnap már nem lenne munkahelye.

Válaszok:
Kvasztics Fedor | 2012. szeptember 14. 20:31

Én meg lesajnállak toprongy. :9


Az akció célja figyelemfelkeltés volt, amint ezt előre meghirdették.
Egyébként szombatig, így Borókai epés megjegyzése, - csak úgy, mint az egész jegyzet - értelmét veszíti.
Borókai jegyzeteiben egyébként újabban nem keressük az értelmet - Borókai is értelmét veszíti -, más célzattal írja őket.
Szóval az akció sikeres, célt ért, a média bőségesen foglalkozott az üggyel, belföldön és külföldön egyaránt.
A BBC egy DK sajtótájékoztatóra nem biztos, hogy mozdul, de egy volt miniszterelnöki éhségsztrájk átütötte az ingerküszöbüket.

Válaszok:
Kvasztics Fedor | 2012. szeptember 14. 20:38

"Ebbe az is belefér, hogy addig csiszolja a törvényt, amíg belefér az alkotmányos kontrollba."

Most nem ez történik, most az alkotmány csiszolják, mit csiszolják, gyalulják a szar törvényekhez.

Válaszok:
Kvasztics Fedor | 2012. szeptember 14. 20:36

Na, akor magyarázd el, hogyan lehet ilyen módon elveszíteni egy munkahelyet? Érdekel, hátha nem tudok valamit.


Amint már említettem, egy kormány a felhatalmazástól függő mértékben mindent megtehet, ami törvényes.

Orbán megmondta a választások előtt, hogy kis felhatalmazás, kis változás, nagy felhatalmazás nagy változás.

Később az MSZP-SZDSZ páros sírva könyörgött, hogy akadályozzuk meg a Fidesz túlhatalmát, mert akár alkotmányt is módosíthatnak.

Ezek után a választók megadták a kétharmadot. Akkor most miről beszélünk?

Ja, már értem. Arról, hogy nem a balliberálisok kapták! Hát igen, de erről ki tehet?

Válaszok:
koronaszep | 2012. szeptember 14. 20:45

Persze, bulvárszinten minden hülyeség érdekes. Ennek ellenére Bajnait akarják kitenyészteni, nem Gyurcsányt. Fletó már egy lejárt bohóc, csa az exhibicionizmus tartja életben.

Válaszok:
koronaszep | 2012. szeptember 14. 20:48

" Akkor most miről beszélünk? "

Arról beszélünk, amit írtam, amire válaszoltam.
Nem a törvényeket " hangolják ", hanem az alkotmányt .
Törvényes lenne az is, ha alkotmányban rögzítenék, hogy 12 évente választunk.
Nagy felhatalmazás, nagy változás.
A Fidesz gátlástalanul visszaél a joggal .

Válaszok:
Kvasztics Fedor | 2012. szeptember 14. 20:55

Nem a bulvár számolt be róla .
Az akció sikeres volt.
ennyi...

Válaszok:
Kvasztics Fedor | 2012. szeptember 14. 20:56

"Törvényes lenne az is, ha alkotmányban rögzítenék, hogy 12 évente választunk."

Nem rögzítették. Keress más érvet, ha van.


Persze, hogy sikeres volt. Meghozta az esőt. Miért, mi mást vártál tőle?


Szia Soma ! Jó látni is Téged !


Te Gábor! Ezek az utóbbi írásaid már olyan gyengék. Nem gondolkodtál még azon, hogy abahagyod? Neked is, nekünk is jobb lenne. A pénzedet így is megkapod Viktortól, igaz, a talpnyaló bélyegét és a szégyent már nem tudod lemosni magadról. De abban bízhatsz, hogy gyorsan elfelejtenek és legalább nyugalmasan telik majd az öregkorod.


Vattacuki! T'a rien compris?



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó