Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. augusztus 7. 11:19

Az LMP, a 4K!, a Szolidaritás, a Milla és további szervezetek képezhetik a magyar politika új pólusát, amely demokratikus, rendszerkritikus és európai értékek köré szerveződve elnyerheti 2014-ben a most még bizonytalan tömegek támogatását – közölték a szervezetek képviselői az 5. Ökopolitikai Nyári Egyetem zárónapján, Bodajkon.

A rendezvény zárószemináriumának előadói Csigó Péter cikksorozata nyomán azt vizsgálták, valóban kialakult-e egy új pólus a magyar politikai palettán. Csigó egy kutatás adatai nyomán a bevezetésben elmondta: a választók értékrendjét vizsgálva azt látni, hogy a Fidesz-Jobbik és az MSZP-DK tömbök mellett van egy nagy, legalább 25%-os választói csoport, amely, bár jelentős részben bizonytalan, leginkább az LMP-t, a 4K!-t és a Millát érzi közel magához. A radikális demokratikus megújulás pólusához sorolt választók egyaránt elutasítják az Orbán-rendszert, az erőszakos jobboldali politikát, de a csalódást keltő, lejáratódott, hiteltelen korábbi kormánypártokat is.

Juhász Péter, a Milla szervezője ehhez hozzátette, hogy a kiábrándultak megszólításához színes és széles összefogás szükséges, amely számos kisebbségi csoportot is magába foglal, sőt, a zöld, baloldali és liberális pártokon és szervezeteken kívül nyit az orbáni kormányzást elutasító, demokrata konzervatívok felé is.

Jávor Benedek, az LMP frakcióvezetője arra figyelmeztetett, hogy egy új pólusnak közös vízióval kell rendelkeznie, és a megegyezés nem merülhet ki az Orbán-kormány leváltásának igényében. Ezért olyan programot kell alkotni, amely alapot teremthet az új politikai erők megegyezéséhez, és adott esetben egy kormányprogram vázát is képezheti. Jávor úgy látja, hogy a rendszerkritika három szinten kell megjelenjen: egyrészt az Orbán-rendszerrel, másrészt az elmúlt 22 évvel, harmadrészt a globális pénzügyi-gazdasági rendszerrel kapcsolatban is meg kell fogalmazni a társadalmi igazságosság, a fenntartható fejlődés és a demokratikus működés szempontjait képviselő kritikát.

Szőllőssy Kristóf, a 4K! – Negyedik Köztársaság mozgalom Országos Bizottságának tagja arra emlékeztetett, hogy az LMP és a 4K! már nyilvánosan is egyeztetett a Köztársasági minimum programjáról, tehát az új pólus építése már a gyakorlatban is megkezdődött.

A Szolidaritás társelnöke, Székely Sándor a dühös vidéki szavazók és a digitális szakadék túloldalán élők elérését nevezte kulcstényezőnek, és a résztvevők egyetértettek abban, hogy a Szolidaritás támogatói e tekintetben jól kiegészítik például az LMP társadalmi bázisát.

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/39727

Beérkezett trackbackek



Balogh Ákos Gergely
2012. augusztus 7. 13:04
Ezek közül csak az LMP országos szervezet, és még a pártnak is komoly lefedettségi problémái vannak Budapesten kívül (kevés aktivista, önkormányzati képviselő). A Milla, a Szolidaritás és a 4K! országos szervezettsége még hozzájuk képest is harmatos, nem sokkal többek, mint egy-egy (erősen Budapest-centrikus) Facebook-csoport. Ez így egyelőre nem pólus, hanem önámítás, ahogy az LMP a kínosan végződő népszavazási aláírásgyűjtésnél is azzal áltatta magát, hogy majd a Szolidaritás meg a szakszervezetek.

Emlékszünk a Szolidaritás egész országra kiterjedő félpályás blokádjára? A Milla országszerte megrendezett tüntetéseire? Ha nem emlékeznénk:
http://mandiner.blog.hu/2011/10/06/felpalyas_magyar_szolidaritas
http://mandiner.blog.hu/2011/10/26/gyulan_sem_tetszik_a_rendszer
Válaszok:
Oblomov | 2012. augusztus 7. 13:47
csadtoselemér | 2012. augusztus 7. 14:33
Viktus | 2012. augusztus 7. 21:03

115 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



Fogalmazzunk így "Szeretnénk, hogy új politikai pólus formálódjon az LMP körül"

Az SZDSZ esete egyszeri és megismételhetetlen. Ott volt ugyanis a vidéki megtévesztett értelmiség, azok tették hozzá a tömegbázist. Ilyen még egyszer nem lesz. Ajánlom az 1919-es receptet, az még működhet: alapozzatok a legprimitívebb prolikra!

Válaszok:
micream | 2012. augusztus 7. 11:36

amig ilyen sikeres a fidesz gazdasgpolitikája és szabadságharca, nem kell aggódni, hogy milyen politikai pólusok formálódnak

Válaszok:
Akitlosz | 2012. augusztus 7. 11:53
drkovax | 2012. augusztus 7. 11:54
g1947 | 2012. augusztus 7. 12:05

"Az LMP, a 4K!, a Szolidaritás, a Milla és további szervezetek képezhetik a magyar politika új pólusát, amely demokratikus, rendszerkritikus és európai értékek köré szerveződve elnyerheti 2014-ben a most még bizonytalan tömegek támogatását – közölték a szervezetek képviselői az 5. Ökopolitikai Nyári Egyetem zárónapján, Bodajkon. "

Lófaszt Mama!

Álmodik a liberális nyomor.
Egy népszavazást sem tudnak megszervezni. Bohócpárt.


"európai értékek köré szerveződve"

európai érték = pénz

Válaszok:
gentry | 2012. augusztus 7. 11:42

Ez a gondolat "európai érték = pénz" inkább a Jobbikra jellemző.

Válaszok:
Hunor N. | 2012. augusztus 7. 11:46

Ez a gondolat nem pártfüggő.


ez miez?

vértestvér frakció, szdsz reloaded?:D:D:D


"Egy új pólusnak közös vizión kell alapulnia"
Szóval közös viziótok van.Közös európai értékek
mentén,közösen elszivott ZÖLDFŰ után gyönyörű viziói támadnak az alkalmi parnereknek .
Csak még nem tudják ki lesz a "bálanya"!
Egy biztos:ha a HATALOM a miénk,dől a lé!
Álmodik a nyomor!


Remélem mindig többen lesznek már, akik inkább az erőszakos, magyar- és nemzetellenes baloldali politikát utasítják el!


A Fidesz gazdaságpolitikája sikeres.

A költségvetés egyensúlya javul, az állam, a cégek, a lakosság eladósodottsága szintén csökken, legalábbis nem nő elviselhetetlen mértékben.

A korábbi, szocialista gazdaságpolitika, fenntarthatatlan, és reménytelen volt.

A gazdasági növekedés fétisként kezelése hiba, közpénzeket a gazdasági növekedés mesterséges erőltetésébe ölni egyszerűen hiba, és hosszabb távon soha nem éri meg. Többe kerül a lé, mint a hús.

Válaszok:
szpeater | 2012. augusztus 7. 12:11
Viktus | 2012. augusztus 7. 12:29
hhonor | 2012. augusztus 7. 14:37

Jelenleg 7 Eu-zónás ország CDS felára magasabb mint a miénk. Vagyis vagy a válság nagyobb másutt mint itt vagy itt jobban kezelik ...

Válaszok:
Viktus | 2012. augusztus 7. 12:32

Jó,jó, európai értékek. De mikor lesz megint bilincselés?


Demszky egykori biztos szavazói..


...de már van nekik köztársasági elnökük...
Ez nem akármi ám!


Valamiért az az érzésem, hogy az elmúlt évtizedek ballib ámokfutása után, újra 3 millió koldus otthonává vált roszágban kevesen lesznek vevők a "zöld gondolatra". Aki éhezik, azt nem érdeklik az őserdők, aki fázik, az nem akarja bezárni Paksot, akinek nincs fedél a feje felett, nem törődik az azbeszt környezetkárosító hatásával.

Válaszok:
citizen queen | 2012. augusztus 7. 12:14

Tudod microtudás, aggódjon miattuk a hóhér!


"zöld, baloldali és liberális pártokon és szervezeteken kívül nyit az orbáni kormányzást elutasító, demokrata konzervatívok felé is" - Na ezt hogy csinálják? Balodali liberálkonzervatív programmal? Pl. legalizálják a diszkódrogokat, de csak Mo.-on termesztett, vagy Mo.-i laborban előállított kemikáliákat lehet árulni?
És a korona: a programot kiválóan, a szakértelmével, tudásával, tapasztalatával már bizonyítottan képviselhetné mondjuk Bajnai Gordon.

Válaszok:
Balt | 2012. augusztus 7. 15:16

"A költségvetés egyensúlya javul, az állam, a cégek, a lakosság eladósodottsága szintén csökken, legalábbis nem nő elviselhetetlen mértékben."

Most akkor nő vagy csökken az eladósottság?


LMP-4K-Milla - remélem, ezek a belpesti mórickák, szdsz-árvák az életben nem kerülnek kormányközelbe. Bohóckodjanak csak nyugodtan, ennyi belefér a demokráciába, de azért nem árt a helyükön kezelni őket. Mondjuk a mindenkori "belvárosi liberális értelmiségi kör" tutira hozza nekik az öt százalékot - no meg néhány hippi hülyegyereket is be tudnak szédíteni a "zöld" és "öko"mesével.

Mindenesetre sokat elárul róluk az, hogy vidéken szinte nem is léteznek, és nem is nagyon törekednek a vidéki lakosság problémáinak megértésére.


Be kell látni: az LMP legalább egy tekintetben elvhűen viselkedik : elutasítja ugyan a Fidesz-kormányt, de kezdettől fogva elhatárolódik az MSZP-DK kutya-macska tandemtől is. Más kérdés, hogy köztéri performanszokkal és kellő szervezettség nélkül labdába se rúghatnak. (A háttérpénzről nem is beszélve, de az talán csordogál majd az USA-ból.)

Válaszok:
Balt | 2012. augusztus 7. 15:19

Teljesen igazad van, de a "zöld gondolat" lompiéknál nem egyéb, mint tudatosan megtervezett hívószó, illetve a széllib elvek álcázása.


Milyen arcok kellenek? Matolcsy? Hoffmann? Szegedi? Kövér? Vona? Schmitt? Mesterházy? Gyurcsány?? Orbán???

Válaszok:
citizen queen | 2012. augusztus 7. 12:57

Álmodoznak az unatkozó belvárosi hülyegyerekek...


Új SzDSz formálódik, ultrabalos.
Most ökó gondolat a jelszó, nem Galilei kör


Na az LMP is aláírta a biztos kiesését ...


:D:D:D:D:D

A magyar vállalkozások soha nem látott bajban vannak ... sorozatosak a bedőlések, és ezek még csak fokozódnak. Olyan cégek mennek tönkre, akik már nem csupán a régi jó zsivány világ kedvéért alakultak, hanem már másfél-két évtizede is működtek.


Az eredeti LMP-nek jelen állás szerint vége. Viszlát zölddpárt, szevasz SZDSZ.


Képzeld mennyi lenne Matolcsy nélkül :)

Válaszok:
drkovax | 2012. augusztus 7. 14:56

az mszp-fidesz-t leváltó politika az ország egyetlen esélye.

Egy második rendszerváltás kell, a posztkommunista gazdasági és titkosszolgálati beágyazódású, a demokratikus átalakulást lelassító (mszp), majd visszafordító (fidesz) hatalmi-bűnözői köreinek elkergetésével.

Nem baj, ha újak, részben tapasztalatlanok, szervezetlenek, csórók - hiszen csak innen lehet elindulni. Más lehetőség nincs. Pénze és tapasztalata ugyanis csak az említett politikai-gazdasági-titkosszolgálati-bűnözői beágyazottságú köröknek van.

Válaszok:
g1947 | 2012. augusztus 7. 12:37
Viktus | 2012. augusztus 7. 12:47
citizen queen | 2012. augusztus 7. 13:01
Kvasztics Fedor | 2012. augusztus 7. 14:10
Julismama2 | 2012. augusztus 7. 15:12

2/3-ot a hazaárulóknak!!


Összefognak a hippik :D


Ezeknél még a fidesz is jobb sokkal, de sokkal ...

Még elképzelni sem akarom egy a drogos hippi horda mit csinálna az országgal ... ahol az egyik fő arc egy Dopeman ...

Válaszok:
Hunor N. | 2012. augusztus 7. 13:07

Micsoda díszes (antimagyar) társaság...


kettő ez a sok kiéhezett üres zsebű népség miféle szabadrablásba kezdene ... a lopni megyünk lopni vezetésével ...


Milyen arcok kellenek? Hát mindenesetre nem olyanok, mint Dopeman, kendermagos kiskakas Juhász, meg ugri-bugri Vaccpáör Dóri.

Apropó: ez a díszfeminista hogy bír egy platformon lenni a műmacsó Dopemannel, akinek olyan veretes szövegei vannak, mint "Meg b.szlak"? A kérdés költői, itt világlik ki, mennyire nem igazi feminizmus az, amit ez az ugribugri Dórika képvisel, csupán trendi, politikai indíttatású ál-feminizmus. Ja, olyankor nagy feminista, amikor a KDNP-t kell cseszegetni abortusz-témában, de az erőszakot, nőgyűlöletet propagáló "művész" haverjai esetében kussol, akárcsak a másik díszfeminista, a holdvilágképű Ertsey.

Válaszok:
Balt | 2012. augusztus 7. 15:26

"A radikális demokratikus megújulás pólusához sorolt választók... Hogy mi van?...Milyen pólus?... És ők a 25% ? És ti képviselnétek őket? (Felháborító, hogy mennyi semmirekellő lúzer akar munkavégzés nélkül megélni kishazánkban.)


Csórók?

LOL, a nap vicce!

Hát mit gondolsz, miből gründolták össze a pártot villámgyorsan, amikor már látszott, hogy a szadesz döglődik? És miért őket kereste fel a választások estéjén azonnal az azóta már a melegfelvonuláson is látványosan parádézó amerikai nagykövet? Meg a fáma valami Rchard Fieldről is szólt, tudod, aki Gyöngyöspatán keverte a szart, ez is egy amcsi üzletember. Méghogy csórók... Van ott pénz épp elég az USÁ-ból (is).

Válaszok:
Carlos> | 2012. augusztus 7. 13:12

Elképzeltem:
Házasodhatnának a buzik, ökbefogadnának sok aranyos kis cigánygyereket, akiknek nem kellene iskolába járniuk, senki nem zaklatná őket, ha nyíltan szívnák a dzsointot. Az iskolábajáróknak szabadon választható lenne, hogy mit akarnak tanulni, vagy mit nem, de jobb ha nem tanulnak semmit sem. Felemelnék lopás, rablás esetében a szabálysértésként elkönyvelhető összeghatárt 1 millió forintra, amennyiben cigány az elkövető, 2 millióra, a büntetési tétel egy ejnye-bejnye lehetne, de csak nagy kötültekintéssel, nehogy megsérüljön a bűnoző lelke. A zsidóknak a kárpótlás és egyéb juttatások mellett járna még 24. havi bér és/vagy nyugdíj, de inkább egyszerre mindkettő, születéstől fogva. Az állat- és növényvédők megtiltanák a hús- és növényevést, mely alól a kisebbségek természetesen felmentést kapnának, mert ők is védett fajok. Az abortusz egy tablettával házilag is elvégezhető lenne, stb.


"Jávor úgy látja, hogy a rendszerkritika három szinten kell megjelenjen: egyrészt az Orbán-rendszerrel, másrészt az elmúlt 22 évvel, harmadrészt a globális pénzügyi-gazdasági rendszerrel kapcsolatban is meg kell fogalmazni a társadalmi igazságosság, a fenntartható fejlődés és a demokratikus működés szempontjait képviselő kritikát."

A harmadik út baloldali programja ugyanúgy gyanús cucc, mint ennek jobboldali (fideszes) variánsa. Pozsgay csicska Bíró Zoltánék csipáznák.


"...mellett van egy nagy, legalább 25%-os választói csoport,"

itt éreztem, hogy megvan a nap vicce...

elárulom, hogy a csalodótt választók bizony majdnem olyan %ban baloldaliak, jobboldaliak és liberálisok, mint azok, akik elmennek szavazni

vagyis a fent említett, elérni kíván 25% bezony nem ám homogén ballib szavazóbázis, hanem mindannyiotókban csalódott tömeg...

a felsorolt társaságok körül meg valahogy mindig megjelenik ferkó szelleme (vagy szellemi holdudvarából a jól beazonosítható emberkék), aki vagy akik miatt helyből pont olyan hiteltelenek vagytok, mint az ostorozott ellenfelek :-)


csórók. Ez tény.
A maffiaszerűen közpénzlenyúló, országot kifosztó gépezetekkel szemben hol említhető meg egy magánvállalkozó egyszeri, 17,3 millió forintos adománya?


"a Milla szervezője ehhez hozzátette, hogy a kiábrándultak megszólításához ... a zöld, baloldali és liberális pártokon és szervezeteken kívül nyit az orbáni kormányzást elutasító, demokrata konzervatívok felé is."

Csak aztán nehogy "több Millára" kelljen magyarosítani. :)


Olvasgasd a kettősmérce blogon a devecseri cirkusz alatti kommenteket. Na ott tobzódik a sok gyűlölködő, fröcsögő primitív libbant proli.


én úgy hallottam, hogy keresztény vérben fürödve pecsételték meg a szövetségüket, de ezt csak az egyik haverom mondta

Válaszok:
Antigoné | 2012. augusztus 7. 14:25
Balt | 2012. augusztus 7. 15:31

Abszurdisztán az én hazám, sejehaj!
:o)


Bizony-bizony, az összefogás nem akarás, hanem erő kérdése. Fognak ezek még kopicetlikért könyörögni. :)


Juhász Péter, a Milla szervezője és a TASZ egyik főfejese.

Válaszok:
citizen queen | 2012. augusztus 7. 14:00
Balt | 2012. augusztus 7. 15:33

Szőllőssy Kristóf + Csigó Péter + Székely Sándor + Milla + Egymillióan a magyar sajtószabadságért + 4K + Jávor Benedek + Juhász Péter + baloldal + belföld + LMP =
SZDSZ


Schiffer is a Taszból jött - a deklaráltan deviánspátyolgató taszt pedig többek között soros pénzeli. A szálak összeérnek...


Minden szavaddal egyetértek, ajánlanám Pozsonyi Ádám találó cikkét az lmp-ről (Lehet más?), akiknek már a nevük is egy ordas nagy hazugság, mert sajnos _nem_lehet más a politika. A politika mocskos játszma, mindig is az volt.

Válaszok:
citizen queen | 2012. augusztus 7. 14:06

Csak azt kéne tudni, hogy mi az a politika, amivel az MSZP leváltaná a Fideszt? Nem régen mondogattak valamit egy ajánlatról Magyarországnak, aztán, akár a nagy Fletó idejében, csend lett.

Azt már régen látjuk, hogy mit nem akar az MSZP. Már csak azt kéne előadniuk, hogy mit akarnak.

Ez viszont nem megy nekik. Pedig milyen érdekes lenne, ha az MSZP európai testvérpártjai nem a magyarországi demokrácia hiányát hangoztatnák, hanem az MSZP gazdasági programját dícsérnék.

Érdekes, hogy ezt még nem hallottuk. Se a programot, se a dícséretet.

Válaszok:
Carlos> | 2012. augusztus 7. 14:52

Haha. Azt hiszi,vicces? Ádámka, egyre gyengécskébb!


"Agonizálnak,ez a helyzet. 14-ben,ha addig nem megyünk csődbe,ne adj isten még valamiféle gazdasági stabilizációt is összehozunk,ezek mennek a büdös picsába a maszoppal,DK-val,millával & egyéb Mókus Örsökkel egyetemben."

Úgy legyen - bár én tartok attól, hogy a mindenkori belvárosi libsi "értelmiségi" bagázs életben, illetve bejutási küszöb fölött fogja tartani őket ezt a gittegyletet.


Igen Ákos, de őket nem érdeklik a holmi terepmunkák. Amikor ezekről beszél nekik bárki, azt mondják, a protest fogja bevinni őket a parlamentbe. Szó sincs arról, hogy erős szervezetet szeretnének, médiaalakulat akarnak így is maradni, ezzel nincs ennyi munka, vesződség. Csupán a mérleg nyelve szeretnének lenni 5,01 százalékkal. Ez a cél, semmi más! Nem tetszik a rendszer! – nevetséges! Akkor majd tetszik, ha koalíciót akar velük kötni a Fidesz, vagy a maszop.

Válaszok:
Balt | 2012. augusztus 7. 15:39

"a lakosság eladósodottsága szintén csökken, legalábbis nem nő elviselhetetlen mértékben."

Analógiaként: a körte érik, legalábbis nem rothad elviselhetetlen mértékben.

"A Fidesz gazdaságpolitikája sikeres."

Megerősítésként ezen álláspontot képviselik a gazdasági szakértők is egységesen (a kormányt leszámítva), politikai irányultságuktól függetlenül.


...akkor hát az USA titkosszolgálati módszerekkel egy magánvállalkozónak álcázott ügynököt vetett be itt, hogy változtassa meg a magyar politikai viszonyokat 17,3 millió forintból.
Hiába na, válság van ámerikában is.


Nem értem ezt sok óbégatást, már bocsánat!


Kit izgat, hogy ezek mit vergődnek? Az elkövetkezendő 15 évben szinte biztos, hogy nem kerülnek a hatalom közelébe.

Inkább szánalmas, amit művelnek.


azt mondtam: " mszp-fidesz-t leváltó politika az ország egyetlen esélye", nem azt, hogy az mszp fideszt leváltó politikája.

Zongorázzam a különbséget?


Matolcsy előtt csak a görögök álltak rosszabbul... Jelenleg már Szlovénia is.


azért ne szaladjunk annyira előre! Zúg-ügyvédünk, drkovax megint csak fél szemmel nézi a statisztikákat. Bárcsak Szlovénia szintjén állnánk!

Válaszok:
drkovax | 2012. augusztus 7. 15:12

" Nem baj, ha újak, részben tapasztalatlanok, szervezetlenek, csórók - "

Na az ilyen elemektől mentsen meg bennünket a Jó Isten!


Mindenesetre a csődkockázata már nagyobb Szlovéniának és nem csak fél szemmel nézve.

Válaszok:
Carlos> | 2012. augusztus 7. 15:20

Szerintem annyi esélyük van, mint hintalónak az epsomi derbyn.


Sebaj, de még gyakorolnod kell a szövegértést. 7 Eu-zóna tagról van szó manapság, nem kettőről. Szlovénia ebből a 7-ből, a legjobban álló ...


Hát nem tudom... Ne feledkezzünk meg a millás bodóbalázs legutóbbi "aranyköpéséről":

"Ma Trianon emléknap a parlamentben. Ehhez mi csupán annyit tennénk hozzá: a birodalom széthullásával a Britek - 1922-höz képest - elvesztették a terület 99,31%-át, a népesség 90%-át. Mégsem rinyálnak, hogy vissza Indiát, az USÁ-t, Ausztráliát vagy Kanadát."

Mindent elárul ez a végtelenül ostoba - hogyan lehet egy gyarmatbirodalom széthullását egy ország feldarabolásához, és színmagyar területek erőszakos elcsatolásához hasonlítani -, és rosszindulatú mondat a millások, és egyéb szél-lib Mókus őrsök magyar-, és nemzetellenes mentalitásáról. Ilyen elfogult, frusztrált magyarutálók -ne- kerüljenek be a magyar parlamentbe. Bohóckodjanak a parlamenten kívül, az utcán, mert kábé olyan szintű, és oda való a politizálásuk.

Válaszok:
Balt | 2012. augusztus 7. 15:43

Ez tényleg a nyár vicce, hogy ezt pont a kendermagos Juhásszal mondatják el, aki mögött ott tapsikolt a színpadon Konrád Gy. és Jancsó 10 éve... :)))


Attól félek, Schiffer kicsinálásával és jelen formációban nem lesz akadálya az összefekvésnek (Bajnai mögé, "mert úgy hozza a kényszer".) Meggyőződésem, hogy maccsra is kevés lesz, de a szándék egyértelmű...


...kár, hogy ez nem egy tartós állapot, csak pillanatnyi imf alapú megelőlegezett bizalmi helyzet. Egészen addig míg cézárunk, vagy valamelyik szárnysegédje ki nem nyitja újra a száját.


Bájos lesz a szavazólapokon a "LEMP-Szolidaritás közös lista" rovat... :))


Telitalálat! Ahogy a "harcos pacifisták" meg a nyugger poltisztek szövetsége is antagonisztikus sztem, de lelkük rajta. :) Van még ilyen önellentmondás bőven. Már alig várom a "kormányprogramot". :))


Na, mehecc a vicces kedvű Jobbikos mellé titkárnak.


erre az elméletre már ütős választ kaptatok a Victor Ponta orbánt imitáló megmozdulása utáni európai reakciókkal.


Meg a teátrálisan kebderrel bíróságra járkáló Kendermag Egyesület képviselője, egyszerűbben fogalmazva: narkós zugügyvéd.


Ha így lenne, az voltaképpen jó hír, hisz belátják, hogy együtt is csak a küszöböt éppen hogy megugrani képesek. Igaz, ez '94-től az SZDSZ-nek is elég volt. (Sajnos arra is, hogy átverje az akaratát a kormányon, aztán most nézegethetjük a fenti "sikereiket"...)


Bizony, az nagyon kiverte a biztit a saját szimpatizánsaik körében a facebookon is. Lementettem kb. kétezer kommentet, nehogy eltűnjön... :)


Van olyan? Én csak karácsonyi technikai koalícióról hallotam ez idáig. Már nem aktuális...?


gazdasági bizalmat ugye, mégsem előlegezhetnek meg orbán populizmusára, vagy matolcsy ötleteléseire, csak az imf által megkövetelt és kontrollált reális szakmai kritériumokra. Vagy te betennél egy fillért is az utóbbi nélkül ebbe az országba?


Csókoltatom a kedves mamát!


Grátisznak, ha ezek tényleg komolyan bármiféle poszt várományosaként lépnének elő minden értelmes magyar ember inkább a Fideszt választaná.



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó