Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. július 2. 09:26

Orbán az egyik kutya, Gyurcsány vagy Mesterházy a másik eb. Valódi változást, társadalmi igazságosságot csak a Jobbik hozhat. Ezt kell megértetni, elmondani, bebizonyítani.

„Az elmúlt hetek közvélemény-kutatásaiban arról lehetett olvasni, hogy a szocialisták egyre inkább megközelítik a Fideszt. Ennek általában azt tudták be, hogy a Fidesz népszerűsége nagyot zuhant, az MSZP-é kicsit nőt, a Jobbiké pedig stagnált, így mi nem tudtunk közelebb kerülni a kormánypárthoz. Hogy ez mennyire igaz, nem tudom. A kutatásokkal kapcsolatban mindig is szkeptikus voltam, akkor is, ha számunkra jó, akkor is, ha számunkra rossz eredményeket hoztak nyilvánosságra. Most sem tartom elképzelhetetlenek, hogy az MSZP erősödése csupán illúzió, amelynek megjelenése mögött különféle okok állhatnak, akár tudatos ferdítése a valóságnak.

Ami a lényeg: meggyőződésem, hogy az elkövetkezendő időszak legnagyobb és leglényegesebb párharca nem a Fidesz-MSZP vagy a Fidesz-Jobbik csörte lesz, hanem a Jobbik-MSZP küzdelem. Legkésőbb 2014 elejére ugyanis mindenképp eldől, hogy ki lesz a kormánypártok legesélyesebb kihívója. Ez a pozíció - ideológiától, programtól függetlenül - minimum 5-10%-ot jelent majd ennek a pártnak, hiszen a protestszavazók azt keresik majd, ki tudja a legvalószínűbben leváltani a Fideszt. A kutatások azt is mutatták már, hogy mi vagyunk a második erő, most éppen a szocialistákat hozzák ki ennek. Hogy a nagyon sok bizonytalan fejében pontosan mi van, senki sem tudja. A mi feladatunk, hogy őket megszólítsuk, hogy megértessük velük az egyébként nagyon egyszerű képletet: akinek elege van Orbánból, az még nem kell, hogy visszahozza Gyurcsányt. (Mesterházy semmivel nem jobb, ő a kis-Gyurcsány.) Orbán az egyik kutya, Gyurcsány vagy Mesterházy a másik eb. Valódi változást, társadalmi igazságosságot csak a Jobbik hozhat. Ezt kell megértetni, elmondani, bebizonyítani. Ez a következő hónapok feladata, amiben nagyon kemény munkára lesz szükség.

Nyári uborkaszezonra ezért senki se számítson.”

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/38217


57 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



az egyik bal a másik jobb..milyen ütközet?


Jobbik-MSZP ütközet...
Hmmmm...
Kinyírják egymást... Hmmm...
Veszteség lenne?

Válaszok:
pimepime | 2012. július 2. 14:36

Gabika koncentraljon a DK-ra, mint fo ellenfelre. Vele kell majd epikus csatat vivjon.


A szadiszták is azt mondták 90-93-ig, a maszoppal soha.


Akkor hajrá,nyomjátok le az mszp-t is!


Egyik kuya(mszp) a másik eb(jobbik),igérgetni a legkönnyebb ugye vonatka.Ugyan miből tudna csodár tenni az mszp-szdsz által leadósított országban.jobbik nem jobboldal ,baloldalal együtt gáncsolja az az országot ,jobbik országot megosztó párt ,mszp polip jobbik karja.Vona a jobbik párjával hogyan képzeli el se Amerikában se euban se Európában nem fogadják el , győzelme után Magyarországot kiközösítik ,sőt a sehol nem kap támogatást.

Válaszok:
bucó | 2012. július 2. 10:24

A szocialista és a nemzeti szocialista párt ugyanazon szavazóbázisért harcol. A történelem ismétlődik.

Válaszok:
bucó | 2012. július 2. 10:14

Küszöbön a Jobbik és az MSZP ütközete,haha,közben háttérben összekacsintanak .

Válaszok:
gyula | 2012. július 2. 10:05

őzikesimogató gabika, nem az mszp-vel fogtok ti harczolni, arra esélyetek sincs, hanem azzal a "határontúliak" párttal, amit az RMDSZ szervez! De szép is lenne, ha 5 mill. határon túli magyar váltaná le a fidessst:D

"Fricska az Orbán-kormánynak: Magyarországon akar pártot bejegyezni az RMDSZ
A szövetség politikusa is kezdeményezte a hétvégén egy Magyarországon bejegyzendő határon túli párt létrehozását, amelyre a magyarországi parlamenti választásokon a magyar állampolgárságot szerzett határon túli magyarok szavazhatnának."

Válaszok:
pimepime | 2012. július 2. 15:14

Konkrétan miért is ?

Válaszok:
ballada | 2012. július 2. 10:29

„Valódi változást, társadalmi igazságosságot csak a Jobbik hozhat.”

Az mindenesetre sokatmondó, hogy a Jobbik nem tudta felfogni a Fideszről lepattanó szavazókat az elmúlt hónapokban. Szerintem a Jobbiknak le kellene állnia a baloldali szlogenek szajkózásával, a progresszív adó erőltetésével, és egy valódi jobboldali gazdaságpolitikai alternatívát kellene felmutatniuk, csak ezzel tudnának igazán tarolni. Még egy szocialista pártra nincs szükség...

Válaszok:
Akitlosz | 2012. július 2. 13:25
pimepime | 2012. július 2. 15:36

"...ugyanazon szavazóbázisért harcol..."
??

A Fidesz talán a marslakók szavazataival szerzett 53%-ot? Nem azok szavaztak rá, akik előzőleg az MSZP-re?

Olyan 'okos' vagy, hogy le lehetne verni a földbe!


Tegnap volt Dunapentelén közepes mintán felmérés. A jobbik a dékával van küzdelemben

Válaszok:
Kovács Jenő | 2012. július 2. 10:21
Anonymtalan | 2012. július 2. 11:54

és ne felejtsük el, hogy a jobbiknak nincsenek "rejtőzködő" szavazói, ellentétben minden ballib párttal...

Válaszok:
ballada | 2012. július 2. 10:34
Rikki Harcos | 2012. július 2. 11:26
pimepime | 2012. július 2. 15:17

Egyik kutya, másik eb ... a náci meg patkány.

Válaszok:
pimepime | 2012. július 2. 15:06

Figyelj jobban!
A hasonlatban, a két posztkommunista, korrupt, ügynökpártról FIDESZ-KDNP, MSZP van szó.

A polipok és az összefonódások itt voltak/vannak. Nagy egyetértésben tették tönkre az országot az elmúlt 22 évben.


Figyelj jobban!
A hasonlatban, a két posztkommunista, korrupt, ügynökpártról FIDESZ-KDNP, MSZP van szó.

A polipok és az összefonódások itt voltak/vannak. Nagy egyetértésben tették tönkre az országot az elmúlt 22 évben.

Válaszok:
ballada | 2012. július 2. 10:43

Miért is , a hatalomért hatalom éhesek,mszp és a jobbik egyszinten jajgat hogy a választókat megtévesszék.

Válaszok:
bucó | 2012. július 2. 10:36

:)))))))))))))

"Orbán az egyik kutya, Gyurcsány vagy Mesterházy a másik eb."

Akkor a sintér meg Vona Gábor lenne?

(GyF után szabadon)

Válaszok:
bucó | 2012. július 2. 12:09

Csalódott szocik gyűjtő pártja a jobbik,szinte a szocikkal azonos ,a gyűlöletüket a Fidesz iránt egy kéz mozgatja a jobbikban is a rugó az mszp.

Válaszok:
Anonymtalan | 2012. július 2. 12:06

Szerencsére a FIDESZ-nek már nem kell küzdeni azért,

"hogy a választókat megtévesszék".

A megtévesztést olyan színten művelik, hogy Gyurcsányt is elfogta a sárga(vörös) irígység.


Félretéve az iróniát, azért nem ártana az empirikus észlelések mellett az objektív tényeket is megvizsgálni, mert bizony az érzékszerveink néha csalós képet festenek.


Egy kurváról is midaddig elhiszi a vőlegény hogy szűz, míg el nem jön a nászéjszaka.Úgy,hogy a jobbiknak is van még ideje hadoválni a tisztességről.

Válaszok:
bucó | 2012. július 2. 10:58

szokásos nagyot mondás ,jobbik tale van a az mszp-ből kimenekült szocikkal ,leggyülölködő párt ,eddig szinte minden időközi választáskor a jobbik legalól van ,még a győzelem közelében se,

Válaszok:
bucó | 2012. július 2. 10:53

"...tale van.., ..leggyülölködő..., ..legalól..., még a győzelem közelében se,"

Kár, vagy szerencse, hogy te még az iskola közelébe sem kerültél!

A lényeg, hogy otthonra találtál a FIDESZ-ben.
Hasonló a hasolónak örül.
Madár a madárnak, de ne gondold, hogy nekünk is tollas a hátunk!

Válaszok:
bucó | 2012. július 2. 11:15

"Egy kurváról is midaddig elhiszi a vőlegény hogy szűz, míg el nem jön a nászéjszaka.Úgy,hogy a jobbiknak is van még ideje hadoválni a tisztességről."

Igazad van!
A FIDESZ-MSZP posztkommunista, ügynökpártokról már kiderült a 'kurvaság'.

Ez a te szemedben erény?

Válaszok:
duzur | 2012. július 2. 12:37

"Valódi változást, társadalmi igazságosságot csak a Jobbik hozhat.Ezt kell megértetni, elmondani, bebizonyítani."

És HOGYAN fogjátok MEGCSINÁLNI a társadalmi igazságosságot? Pl az adórendszer most éppen arányos -> igazságos. Összekeveritek a SZOLIDÁRIST (az igazságosnál többet ad a rászorulónak) az IGAZSÁGOSSAL (mindenkinek annyit ad, amennyi jár).

Megint csak pofáztok valamiről, amiről fingotok sincs. Ti akartok társadalmi igazságosságról beszélni, akik pl. a cigányokat homogén csoportnak tekintitek és kezelendő problémaként akartok rájuk tekinteni???

Nem nyertetek választást, ellenzékben vagytok, öt külön kormányból (fidesz-kdnp, mszp, dk, lmp, jobbik) az egyik vagytok (mert itt nincsenek ellenzéki pártok csak nyertes és vesztes kormánypártok kereken 5db kormányprogrammal, amiből csak egy valósul éppen meg) és csak problémákban gondolkodtok, nem megoldásokban.

Protesztszavazókkal akartok majd országot építeni??? Nézzzétek meg, a szocik még pártkatonákkal sem tudtak. A fidesznek se megy, mert a kétharmad fele csak a mézesmadzagra szavazott, nem a munkára vagy a valamit-valamiért elvre. Nem építenek azok szart se, a probléma részei és nem a megoldásé.

Válaszok:
bucó | 2012. július 2. 11:26
pimepime | 2012. július 2. 16:07

"...tale van.., ..leggyülölködő..., ..legalól..., még a győzelem közelében se,"

Kár, vagy szerencse, hogy te még az iskola közelébe sem kerültél!

A lényeg, hogy otthonra találtál a FIDESZ-ben.
Hasonló a hasonlónak örül.
Madár a madárnak, de ne gondold, hogy nekünk is tollas a hátunk!

/jav./


Az a jó Zázriveczben, hogy nem kell az érveivel bajlódni. Abszolút mandi-chat kompatibilis.


"és ne felejtsük el, hogy a jobbiknak nincsenek "rejtőzködő" szavazói, ellentétben minden ballib párttal..."

Igazad van. Erre szolgál az előzetes regisztráció intézménye. Hogy aki rejtőzködő, az vasárnap ne jöhessen elő a sötét barlangjából két kiló száraztésztáért.

Aki rejtőzködő, annak a szavazást illető állampolgári jogai szünetelnek.

Válaszok:
bucó | 2012. július 2. 12:05

"A fidesznek se megy, mert a kétharmad fele csak a mézesmadzagra szavazott, nem a munkára vagy a valamit-valamiért elvre. Nem építenek azok szart se, a probléma részei és nem a megoldásé."

Ez igen!

A Fidesz szavazók - a Fidesz számára- mára a 'a probléma részei' lettek.

(Már nem csak 'borzalmas' tagság van, de a szavazók is 'hülyék'.)

Ha úgy nézzük, hogy sikerült őket átverni, van benne valami.

A nagy átverő, a FIDESZ az erényes és okos, az átvert áldozatok (szavazók) meg egyszerűen hülyék?

Köszönöm, hogy bemutattad a FIDESZ igazi 'arcát'!

(Nem szavaztam a FIDESZRE, de így nyilván duplán hülye vagyok.)


Khhm!

Azt is tedd hozzá, hogy ~20%-os részvétel melett és ballib körzetben. Akár nagyobb részvétel esetén akár az ország másik pontján is igen csak eltérő eredmények várhatóak. Szóval anti-Jobbik propagandát tessék befejezni.

Üdvözlettel egy FIDESZ szavazó.


"Igazad van. Erre szolgál az előzetes regisztráció intézménye. Hogy aki rejtőzködő, az vasárnap ne jöhessen elő a sötét barlangjából két kiló száraztésztáért."

(A mocskos, aljas, hülye szavazók...)

Nem kell ezt bonyolítani!

El kell érni, hogy -a Kubatov lista alapján- csak a nyáj azon része szavazhasson aki biztosan FIDESZ párti!

Válaszok:
Rikki Harcos | 2012. július 2. 12:55

Hát az ügy attól komplexebb annál, mint a politológuusok előadják. Mérni csak valamilyen kibővített Kubatov-listákkal lehetne.

De, szerintem 2010-ben a következő dologok játszódtak le (százalékokat nem írok, mert nincs információm, hogy megtudjam határozni):

ex. MSZP-és szavazók egy része a FIDESZ-re szavazott. (Gy.F. öszöde után alószínűleg ott volt a tűntetők között, illetve 2006-ban átvert fiatal szavazók)
ex. MSZP-és szavazó egy része LMP-és lett.
ex. MSZP-és szavazók egy része (2006-ban tvrt fiatal szavazók, de lásd a FIDESZ-Jobbik szakaszt lejebb) lett Jobbikos

ex. SZDSZ szavazók egy érsze lett MSZP-és
SZDSZ szavazók egy része maradt az MDF-SZDSZ kis-olajfánál
ex. SZDSZ szavazók maradéka LMP-és lett

ex. FIDESZ szavazók, akiknek a FIDESZ 2006-os kezelése és "gyáva" nem elég radikális magatartása miatt átment a Jobbikhoz egy része (globalista ellenes, radikális, de szerinte a Jobbik nem jó megoldás) meg betévedt az LMP-hez.


""Orbán az egyik kutya, Gyurcsány vagy Mesterházy a másik eb."

Akkor a sintér meg Vona Gábor lenne?"

Hiénákkal és sakálokkal jobb lenne a hasonlat.

Ezek nem 'háziasított állatok'!
Nem sintér, vadász kell ide!


Azoknak akik azt remélik, hogy a radikális jobboldal becsületesebb mint a többi párt, ajánlom a Googlen megnézni az osztrák Haider FPÖ "csillagainak" korrupciós karrierét. Lásd a Meischberger, Grasser, Rumpold, Scheuch, Gauk, stb. nevekkel fémjelzett botrányokat.


Akkor jöjjenek a száraztésztáért szavazók?


Jobbik vagy MSZP?

Mindegyik több kulcsos szocialista adórendszert akar.

Az minden csak nem "igazságos", de ami a fontosabb, hogy nem hasznos az országnak, a fehér gazdaságnak, csak a szürkének.

A szocializmus lehet kevésbé rossz, ha nemzeti, mintha internacionalista, mert legalább a magyarok javára szocializál, de attól még szocializmus.


Ez pontosan így van, csak a szocialista vérük erre nem hajlandó.

Hiába vannak társadalmi kérdésekben jó felvetéseik, ötleteik, ha gazdasági téren borzalmas elképzeléseik vannak, és szintén a szocializmust erőltetik, mint a vörösök.

A Fidesz sem az a kimondott jobb oldali gazdaságpolitikájú párt, mégis az összes parlamenti párt balról támadja a gazdaságpolitikájukat.

Egyebek mellett is ezért nem fejlődék az ország, s esélytelen is rá ezzel a gazdaságpolitikai mentalitással.

Még hány évtized "szociális piacgazdaság" kell, hogy megértség szocializmussal egy fejlődő ország sohasem éri be a gazdag és fejlett országokat.

Előbb talán el kellene érni Svédország szintjét, hogy annyit osztogathassanak, minta svédek. Nem fordítva, előbb a nincsből osztogatni, aztán megrekedni a nyomorban.


A Balázs József Párt dolga lett volna az msz(m)p "kinyírása", ahogy igérték.


"De szép is lenne, ha 5 mill. határon túli magyar váltaná le a fidessst:D"
------------------
Ezek szerint cca. 6,3 millió magyar él határainkon kívűl, szerinted?

Akkor tájékozódj kicsit!

http://tenytar.blog.hu/2011/04..


Az efféle kijelentést az eddigi szavazások eredménye mindig megdöntötte.


"Az mindenesetre sokatmondó, hogy a Jobbik nem tudta felfogni a Fideszről lepattanó szavazókat az elmúlt hónapokban."
------------------
Miért, az emberek nem tudnak pártpreferencia nélkül létezni? Ha csalódnak az egyikben, akkor pánikba esnek, hogy jaj, Istenem, most mi lesz velem árva apolitikus választópolgárral kedvenc párt nélkül? Az emberek többsége szarik a politikára, 4 évente arra szavaz, aki a csalódást keltő (mert ez törvényszerű, sajnos) kormánypárt potenciális ellenfelének betudható, és tejjel-mézzel folyó Kánaánt igér (pár zacskó száraztészta tészta is jól jön olykor-olykor).
Tudja ezt a Balázs József Párt is, mindent meg is tesz/fog tenni (és ez biztosra vehető), hogy a kihívó ne a Jobbik legyen. Ezt az állításomat igazolja egy sor tény: szimbólikus Jobbik programpontok átvétele (sokszor kiherélve), alacsony médaszereplés a közmédiumokban is (ellenséges riporteri hozzáállás), Jobbik ellenes jogalkotás, jobbikos törvényjavaslatok megakasztása.

A maszop szinten maradásának/erősödésének fő felesőse a Balázs József Párt. 2/3-dal porrá lehetne zúzni a baloldalt, mégsem teszi.

No, vajon miért? Erre tessék válaszolni.

Válaszok:
kjkj945 | 2012. július 2. 16:02

Mert csak gengszterváltás volt.
És csak egy párt van a parlamenti párt, aminek a frakcioi (ál is) csinálják a cirkuszt.


"Ti akartok társadalmi igazságosságról beszélni, akik pl. a cigányokat homogén csoportnak tekintitek és kezelendő problémaként akartok rájuk tekinteni???"
------------------------
Elárulnád, miért kell beszélni cigány integrációról?

Azért, mert különálló/kívülálló társadalmi csoportot alkotnak. Természetesen nem azon dolgos cigányokról van szó, akik már beolvadtak a többségi társadalomba, ők már megoldották saját gondjaikat, illetve a többségiek problémáit élik meg. A "problémás" cigányok megsegítésének elmúlt 20 éves történe, kudarc. Új megoldások kellenek, melyre javaslatot ad a Jobbik (ld. http://jobbik.hu/rovatok/valas.. ). Vagyis problémafelvetés, MEGOLDÁSI JAVASLAT. Ezen javaslatok mikéntjéről lehet vitatkozni, sőt kell, minél szélesebb körben, de azt állítani, hogy ilyenekkel nem rendelkezik a Jobbik, minimum tájékozatlanság.

Ami a szavazók motivációját illeti, mellékes valami ellen, vagy valami mellett szavaznak-e. A Pártoknak az a dolga, hogy programot adjanak, és ha a bizalmat megkapják, akkor azzal ne éljenek vissza, vagyis a programjukat valósítsák meg. Ez ilyen egyszerű (lenne).



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó