Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. június 18. 17:02

A Nobel-békedíjas író megdöbbenéssel értesült arról, hogy Kövér László is részt vett az ünnepségen, amit Nyírő József tiszteletére tartottak. Úgy döntött, visszaadja a Magyar Köztársasági Érdemrend nagykeresztjét - írja a nol.hu.

Elie Wiesel megdöbbenését és felháborodását fejezte ki a Nyírő-üggyel kapcsolatban egy Kövér Lászlónak írt levélben - értesült a nol.hu. „Megbotránkoztatónak találom, hogy a magyar Országgyűlés elnöke képes volt elmenni egy olyan ünnepségre, amely a Horthy- és a Szálasi-rezsim fasiszta ideológiája előtt tiszteleg” – írta Wiesel.

Nem akarom, hogy közöm legyen ehhez, ezért ezennel visszaadom a Magyar Köztársasági Érdemrend nagykeresztjét, amelyet 2004. június 24-én Magyarország elnökétől kaptam” – zárul a levél.

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/37742


333 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



Na bumm?

Válaszok:
butapesti | 2012. június 18. 19:09

Legalább visszakerül az, amit érdemtelenül odaadtak neki és nem értékteleníti tovább a kitüntetést.


 

Csák Máté vagyok, a Felvidék ura. III. András halálával kihalt az Árpád-ház, és megnyílt az út, hogy enyém legyen a Szent Korona. De ehhez előbb le kell győznöm vagy hűbéresemmé kell tennem a többi oligarchát.

 

Válassz engem a Kard és Korona társasjátékban, hogy Pozsony, Nyitra és Gömör vármegyék mellé az egész Magyar Királyságot meghódítsuk!

(X)

Természetesen derék honfitársaink(?) pontos tájékoztatást adtak Wiesel Úrnak, hogy most aztán tessék megrettenni, hiszen Nyírő igazi fsiszta volt, és nálunk ilyenkor az a szokás bizonyos körökbe, hogy meg kell rettenni. Kíváncsi lettem volna arra, ha Wiesel "urat" megkérdezi valaki mondjuk 1995 -ben, hogy mit tud Nyirő Jószefről, mi a válasza ? Fingja se lett volna. Köszönjük kedves volt SZDSZ -es holdudvar közbenjárását. Hiába, na. Szemük a pályán...

Válaszok:
butapesti | 2012. június 18. 19:14

Ki adta neki?

Na az a skandallum...


Tiszta ideg lettem! - holnap már nem is lesz ujnap, itt az armageddon? Hogy, hogy ilyen lassan esett le a tantusz, vagy fő hogy állandó téma legyen??


Nobel-díját nem adja vissza?

Válaszok:
gvarga10 | 2012. június 18. 17:40

Ha az összes többi baromságtól eltekintünk...

Horthy nem volt fasiszta (egy paternalista autokrata rendszert vezetett, némi demokráciával fűszerezve)), és Szálasi sem volt fasiszta (ő hungarista volt).


Skiccpali se adja vissza, ő se fogja, azt sosha senki ne adja vissza :D


Remélem pénz nem járt vele, mert gondolom azt nem küldte vissza a kufár.


Jogos,a piszkos fasiszták hányszor használták a dinamitot?Ja hogy pénzt nem adom vissza ,ne
nézzenek agyalágyult mesügének!


Letette keresztjét és megpihen az olajfák árnyékában.


Na a fülkések megsértődtek, hogy valaki nem kíván a zsírparaszt köteleslackóval együtt megjelenni, mert lackó két hete még a náci hamuval parádézott??? Van akinek még nincs gyomra ezekhez. Nektek meg irány a birkamenet !

Válaszok:
respondent | 2012. június 18. 17:48
geraz51 | 2012. június 18. 18:03
g.alattvalo | 2012. június 18. 23:42

Akadályozta ebben valaki?


Az itteni nem rasszistaktol kerdeznem:hány könyvét olvastatok?

Válaszok:
luga | 2012. június 18. 18:34

Te csak ne viccelj Smitt Palival!Ott van nektek a Sass Józsi!Az már kért is egy visszautasitott Kossuth dijat!Ez viszont nem vicc,bár(f.sz)
Józsi komolynak szánta,legalább is jópofizott!
Hanem ebből nagyobb hir is lehet!Ha a Horn Gyufa
egy világos pillanatában megtudja,hogy más visszadja,ő meg hiába csorgatta nyálát érte,
ismét begolyózna!

Válaszok:
Felebarát | 2012. június 18. 17:49

Te vallási alapon vagy gyűlölködő? Így nevelt anyád?


egyik vicc figurát állítod szembe a másikkal..mi a lényeg?

Válaszok:
gvarga10 | 2012. június 18. 18:31

ahoyg te meg orvos :D sebaj :D süt a nap :D


Egy keveset irogatott.....


Miről beszélsz, egész Németország teljesen extázisban volt Hitlertől – kvázi minden egyes ember.


Ugye nagyon gyűlölsz bennünket?Én megbocsátok neked,mert ekkora gyűlölettel élni nagyon nehéz lehet.

Válaszok:
Kovács Jenő | 2012. június 18. 18:31

A lopott nevét mikor fogja visszaadni a jogos tulajdonosának?


Beszédes nevek.

Egy szó jut az eszembe: antimagyarizmus...


És a sok buta provinciális kis nácipalánta örömködik, hogy hazánk újabb méretes nemzetközi égésben részesült.

Bravó! :P


Egy honapja azt sem tudtam,hogy kicsoda.....a Szallasi kormanyban valo reszvetele,meg nem nagyon hozta meg a kedvem.....De tudom pl: Az emberek a havason alapjat ö irta....


Szegény Kasza,hogy kerülhetett ilyen társaságba?


Ki terjesztette fel egyáltalán?


Pénz járt vele, azt is visszaadja?
Akkor mostmár nem lesz több rabbi tobzódás a parlamentben? Lehet, hogy a magyar keresztény papok sem fognak gyűlésezni a knesszetben?

Valahogy csak túléljük.


Ez már a vég. Most mi lesz velünk??? :D


Lehet, hogy valaki lezsidózta...?


Eszembe jutott egy magyar szólás:
" Megharagudott az ökör a falura "

más: remélem példáját követi a Kertész Ákos, Kertész Imre, Heller ágnes, Konrád György, stb. stb.

Válaszok:
Kovács Jenő | 2012. június 18. 18:35

Az,hogy kit érdekel,hogy ez apasas visszaadta.


Titeket nem gyűlöl az ember. Rajtatok röhögve szánakozik.

Válaszok:
cili | 2012. június 18. 19:34
tiur | 2012. június 19. 10:33

Majd mindet, és most újból elolvasom őket. Aki azt mondja, hogy Nyírő fasiszta volt, az egy idióta.

Válaszok:
tamas222 | 2012. június 18. 18:45

Te ki a fasz vagy? Feldobod a prakkert, emlékezni fog rád valaki két másodpercnél tovább?
Amúgy én remélem, a felsoroltak nem követnek senkit sehová, ott vannak jó helyen, ahol vannak, ti viszont gyáva hazaárulók vagytok, akik leszarjátok a saját hazátok jó hírét. Nyilván anyátokat is eladnátok 5 forintért, csak hogy egy jót zsidózhassatok.

Válaszok:
Rudi Mentaire | 2012. június 18. 18:51

Nyihaha, hiteles forrás bazeg:D


Te már egyre hülyébb vagy, Smogger.

Válaszok:
thymian | 2012. június 18. 19:32

"Te ki a fasz vagy? " Én szombat este a sabbat végeztével még a lábad közt voltam Eugénia !
Látom ma már a szádba tartanál !?
Ne ne má ! Egy kétgyermekes családanya elégedjen meg: egyszer egy héten !


Szinte ki van zárva: ez egy nőstény !


Tulajdonképpen miért is kellett kitüntetni ezt az Elie Wieselt? Mit tett a mi érdekünkben egyáltalán?

Ha nem tetszik neki, hogy nemzeti belügyeinkben mit csinálunk, adja vissza a kitüntetést, ki fog ettől meghatódni?

Kell nekünk mindenféle alakokkal jóban lenni?


Pontosan. Visszaadja? Na bumm, hát akkor mi van?


Különben itt van a basmeichel Eugénia szerelmi vallomása :
"Kovács Jenő 2012. június 17. 17:54

* 2
* 15

Micsoda szánalom népség ez a magyar, legalábbis ez az újhortista orbánista gyülekezet! Cselédsoron szerettek ti lenni, azt örököltétek a libapásztor-uradalmi cseléd őseiktől, éhbérért szerettek melózni, mint a rabszolga, miközben az urak ott pezsgőznek a fejetek felett és a véreteket szívják.
Megérdemlitek ti orbánt ezzel a horthy-magyarországgal együtt! Ti megérdemlitek. De én nem. Ti dögöljetek bele. De én nem fogok. "

-----------------------------------------------
Mit lehet hozzászólni ? Kertész Ákos ágyasa lett volna ?


Lehet, hogy egy sárga csillagnak jobban örült volna az imposztor.


"ha Wiesel "urat" megkérdezi valaki mondjuk 1995 -ben, hogy mit tud Nyirő Jószefről, mi a válasza? Fingja se lett volna. "
-----------------------------------------
Most is csak azt tudja, hogy neki el kell makkogni a többiekkel együtt, hogy itt antiszemitizmus van. Kórusban kiabálják, még olyanok is akik a térképen sem találják Magyarországot.
Sz.rok rájuk!


Az nem zavarta anno Dízel bácsit, hogy keresztet kap? Csúnya fasiszta jelkép, nem? :-P


Inkább a tetkóját mutassa meg. :D
Különben meg óriási veszteség, biztos nem fogunk hamut szórni a fejünkre. :)


Egyre hülyébb volt, most meg már fél nyolc van. Mi lesz itt később. :D


Mert ugyan Te ki a fasz vagy?


Orbán Viktor kormányának kétéves teljesítményéről közölt összefoglalót a Reuters. Növekvő inflációról, emelkedő adóterhekről, szavazói kiábrándultságról és távolmaradó befektetőkről írnak.

Egyre növekszik az apátia az országban a Reuters cikke szerint [1], mivel a gazdaság újra recesszióban van és a győztes kormánypártok által korábban ígért életszínvonal-növekedés elmaradt. Az egyik probléma, hogy Magyarország még mindig a 2008-ban felvett EU- és IMF-hiteleket törleszti, miközben a kormánynak újabb biztonsági forrásokra lenne szüksége. A mostani IMF-tárgyalásokat nehezíti, hogy Orbán Viktor elszántan ragaszkodik eddigi döntéseihez, köztük az egykulcsos adó megtartásához.

Válaszok:
thymian | 2012. június 18. 19:44
Akitlosz | 2012. június 18. 20:45

tudod, ha a zsidózásból meglehetne élni, akkor már úgy élnének a magyarok, mint a németek. persze a németek meg rájöttek, hogy munkával lehet pénzt keresni zsidózással meg nem

Válaszok:
thymian | 2012. június 18. 19:49
thymian | 2012. június 18. 20:02

áh, azzal nincsen gond, egypár gorog felakasztja magát európában, alekosz is mondta, olcsó a girosz, nade a nyilaskereszt, akarommondani a nagykereszt visszaadása az a nagy dolog.


Ha nem vetted volna észre wizelős tatáról van szó, nem Orbánról és kormányáról.
Autista módon mindig csak egyet fújtok. Sajnos e kór egyenlőre nem gyógyítható, így fogtok meghalni. :)

Válaszok:
micream | 2012. június 18. 19:45

igazad van! mondanál valamit ami megvalósult orbán választási ígéreteiből? vagy a zsidózástól fog beindulni a gazdaság?

Válaszok:
thymian | 2012. június 18. 19:50

ok. de akkor elmondanád, hogy mi valósult meg orbán választási ígéreteiből?


"Az egyik probléma, hogy Magyarország még mindig a 2008-ban felvett EU- és IMF-hiteleket törleszti"

Kénytelen, mivel gyurcsányék 2011-2014-re vállalták törlesztést. Nem előbbre, nem későbbre, milyen érdekes.

Válaszok:
Kvasztics Fedor | 2012. június 18. 19:49

Bocs, de rossz helyre írtam...


De ti azért nagyon jól éltek a nácizásból, fasisztázásból, a wizelős féle hazugságokból, az nem zavar ugye.
A németek is csúsznak lefele köszönhetően a nem munkából élő májkrémeknek.


Maradj a témánál légyszí, mit szólsz az Auschwitzban sose járt wizelős tatához?


Te ezeket az ökörségeket honnan szeded? Nem szeretem a zsidókat és nem akarom védeni E.W-t, de vagy a világ hülye, vagy te.
Itt a mandíneren sok követőre találsz majd ilyen faszságokkal, mint amit itt összehordtál. Bravó fiúk. Csak így tovább.

Válaszok:
thymian | 2012. június 18. 20:10

Budapesten hány zsinagógátok van?
Csak mert Münchenben a tiltakozás miatt nem építhettetek egy másodikat.
Kezét, lábát kéne csókolnotok a magyar népnek és minden nap hálaimát rebegnetek!


A magam részéről a történelem ferdítése miatt nem is tartom méltónak a kitüntetésre!


hány új adónemet vetettek ki és mennyivel kellett emelni a régi adókat orbánéknak, hogy 3% alá vigyék a hiányt? de tudnál valamit mondani, amit orbán betartott a választási ígéreteiből? vagy szerinted a zsidózástól lesznek új munkahelyek és indul be a gazdaság?


igazad van, de sajnos a magyarbűnözés kicsit több bajt okoz az országnak


sajnos a magyarbűnözés több kárt okoz az országnak


Keressél már rá, tudod a google a barátod, aztán mondd hogy hülyeség.


senki nem vonja kétségbe, hogy vannak tisztességes magyarok is. nekem több magyar barátom is van, de használt autót azért szivesebben veszek németországban.

Válaszok:
respondent | 2012. június 18. 20:25
thymian | 2012. június 18. 20:45

Csak idő kérdése májas, a németek egyre inkább magukra találnak. Mi újság a közel-keleten?


Az ENSZ emberi jogi főbiztosa, Navi Pillay aggodalmát fejezte ki hétfőn Magyarországgal kapcsolatban egyebek mellett a bírói hatalom függetlenségét és a sajtószabadságot érintő legutóbbi jogszabályváltozások miatt.

Válaszok:
respondent | 2012. június 18. 20:35

miért gondolod azt, hogyha valaki tisztességes akkor csak baloldali lehet?


Ezt a tragédiát. Mi lesz velünk ha nincs egy nagykeresztes béke Nobel díjas (na az még egy nagy kamu) Elie Wieselünk. Én most nem is tudom, hogyan tovább Magyarország. Ejnye csúnya Kövér bácsi, ekkora veszteséget okoztál az országnak. Csak csendben kérdezném meg, hogy a nagykereszttel együtt járó (ha jár vele) pénzt is vissza akarja fizetni? Vagy azért ennyire nem háborodott fel.

Válaszok:
Rita Kamélia | 2012. június 18. 23:11

igazad van orbánon kívül, nincs mértékadó politikus. talán castro, lukasenko, és kim


Helyes.
Eleve ki sem kellett volna tüntetni, ahogyan Kertész Ákost sem.
Nyilvánvalóan nem a magyar nemzet javára ügyködnek, hanem a saját népük javára.


Nyugtass meg májas, az aggodalom az ugye nem tank? Mint felétek mondta egyszer egy öregasszony.

Válaszok:
micream | 2012. június 18. 20:37
micream | 2012. június 18. 20:44

nem válaszoltál arra, hogy mi valósult meg orbán választási ígéreteiből. vagy szerinted orbán hazudot az ígéreteivel?


te nyugodt lehetsz, ameddig a sosemhazudós kedves vezető irányítja az országot.


képzeld, érintett vagyok. most már elmondhatod, hogy hány választási ígérete valósult meg orbánnak. ennyi fidesznáci van itt és egyik sem tud mondani semmit? a zsidózás egyszerübb mi?


nincs ok aggodalomra!


Orbán Viktor kormányának kétéves teljesítményéről közölt összefoglalót a Reuters. Növekvő inflációról, emelkedő adóterhekről, szavazói kiábrándultságról és távolmaradó befektetőkről írnak.

Egyre növekszik az apátia az országban a Reuters cikke szerint [1], mivel a gazdaság újra recesszióban van és a győztes kormánypártok által korábban ígért életszínvonal-növekedés elmaradt. Az egyik probléma, hogy Magyarország még mindig a 2008-ban felvett EU- és IMF-hiteleket törleszti, miközben a kormánynak újabb biztonsági forrásokra lenne szüksége. A mostani IMF-tárgyalásokat nehezíti, hogy Orbán Viktor elszántan ragaszkodik eddigi döntéseihez, köztük az egykulcsos adó megtartásához.

Válaszok:
respondent | 2012. június 18. 20:46

Ott is kirakjátok a sárga csillagot?
És mit szólnak hozzá?
Németország nagybetű!

Válaszok:
micream | 2012. június 18. 20:47

"Az egyik probléma, hogy Magyarország még mindig a 2008-ban felvett EU- és IMF-hiteleket törleszti,"

Mert ezt nem lehetett már 2008-ban is előre tudni?
Eleve ez volt a lényege. A bolsevik Gyurcsány-Bajnai kormány felveszi az IMF hitelt elkölti, de törleszteni majd a 2010-2014-es ciklusban kell, azaz most.

Már az Antall kormány is így trükközött a hitelekkel.

A politikus a hivatali ideje alatt a lehető legtöbb pénz elköltéséről akar dönteni. Ezért eszményi találmány számukra a hitel. Felveszik, elköltik, a probléma, a teher meg az utódoké, illetve pontosabban az adófizetőké.


De legalább a karvalyoknak jól meg májas…


vajon miért véded a magyarbűnözőket? te is a naplopó szélhámos magyarok közé tartozol? ügyesbe oldod meg a dolgokat?

Válaszok:
thymian | 2012. június 18. 22:24
thymian | 2012. június 18. 22:26

magyarosan mellébeszélsz? most már elmondhatod, hogy hány választási ígérete valósult meg orbánnak. ennyi fidesznáci van itt és egyik sem tud mondani semmit? vagy a zsidózás egyszerübb?


Amikor néha ránk szabadul mindent összehord amit a kabbalából összeszed.


Ez eddig rendbe is van, csakhogy ez az alak jól ismert vendég a világ vezető politikusainál. A zsidó nép szenvedésének eleven apostola. És meg kell hagyni hatásos performanszai vannak.


Honnan tudod, találkoztál a makkjukkal?


Igen sajnos nagy Bumm az országnak.

Ez igen is nagyon nagy jelzés.

Elie Wiesel világszerte elismert, tisztelt holokauszt túlélő és nem csaló.

Ám Horty közel 430.000 vidéki zsidó halálát okozta, akik "mellesleg" magyarok voltak.

Válaszok:
heep | 2012. június 18. 21:47
HakapesziM | 2012. június 18. 21:51
thymian | 2012. június 18. 22:10

Most jött rá, hogy nem érdemelte meg?


Egy ócska komédiás. Van aki kanál hajlítgatásból él és van aki vérgejzírek látásából. Körülbelül egyformán hiteles mindkét alak.


Ez jó. Így jobban hangzana: hivatásos holokauszt túlélő. És ezek után még vegyük komolyan ezt a témát.


Jézus vitte-vitte nem eresztette...(Cirénei Simon egyszer átvette...5. stáció.)


"Egy nyilas érzelmű Göbbels imádó papíró, akiről azt se tudná senki hogy élt - e halt - e, ha Kövérék ki nm találják"

Árulkodik a műveletlenséged!
A 60-as években, a komunn-szocial-izmusban is lehetett Nyírő könyvet olvasni!


akkor mi szükség arra, hogy orbán újabb hiteleket vegyen fel, és mégjobban eladósítsa az országot?

Válaszok:
micream | 2012. június 18. 22:05

Orbán Viktor kormányának kétéves teljesítményéről közölt összefoglalót a Reuters. Növekvő inflációról, emelkedő adóterhekről, szavazói kiábrándultságról és távolmaradó befektetőkről írnak.

Egyre növekszik az apátia az országban a Reuters cikke szerint [1], mivel a gazdaság újra recesszióban van és a győztes kormánypártok által korábban ígért életszínvonal-növekedés elmaradt. Az egyik probléma, hogy Magyarország még mindig a 2008-ban felvett EU- és IMF-hiteleket törleszti, miközben a kormánynak újabb biztonsági forrásokra lenne szüksége. A mostani IMF-tárgyalásokat nehezíti, hogy Orbán Viktor elszántan ragaszkodik eddigi döntéseihez, köztük az egykulcsos adó megtartásához.

Válaszok:
heep | 2012. június 18. 23:02

"Lehet Szlovákiával példálózni. És el lehet dönteni, hogy szlovák viszonyokat szeretnénk-e. Szlovák nyugdíjakkal. Persze, nem kell fizetni az osztalék után adót, nem kell! Nem kell fizetni annyi tb-t! Nem kell! De lényegében magyar árszínvonal mellett fele annyi a nyugdíj, mint nálunk. Ez a programja a munkáltatóknak? Én is tudok keményen kérdezni! Ez? Hogyan fogjuk kifizetni a nyugdíjakat? Hogyan? El lehet menni Magyarországról! Itt lehet bennünket hagyni, kérem szépen! Tessék! Lehet menni!"

Gyurcsánynak ebből a kirohanásából is szállóige lett, szokás szerint úgy, hogy az ellenkezőjét jelentse az eredetinek. És ebből a hamisításból kivette a részét a Magyar Hírlap, vagyis Széles Gábor személyesen. Most pedig arra kénytelen ráébredni, hogy bár Gyurcsányról a médiája csak hazudta, hogy Szlovákiába akarja zavarni a magyarokat, Orbán alatt már neki sincs más választása.


"és nem csaló. "
Nosza, akkor megmutathatná a tetkóját országnak, világnak.


tudnál valamit mondani ami teljesült orbánék választási ígéreteiből?


"Mici, ez egy remek hozzászólás volt a "Wiesel"-hez.
Nem a szomszéd házba csengettél be?"

Jaj, nyugger barátom!
Ő csak a pártutasítást hajtotta végre!


Nem is lehet normális, ha menyétnek hívják!...

Elie Weasel???


Miféle magyar bűnözőkről beszélsz, hiszen wiesel sose volt magyar.


Egyébként aziránt érdeklődtem volna, hogy németországi utaid során is sárga csillaggal vonulsz-e?
Egyenes válasz persze nincs. :D


"... Elie Wiesel magyar származású ..."

Elie Wiesel soha a büdös életben nem vallotta magát magyarnak. Csupán mivel nobel békedíjas a takonygerincű hazai politikusmaffiózók szépen beköltözek az ánuszába, és nyalják azt rendületlenül. A lakájmédiában pedig állandóan berakják a magyar nóbelesek közé. Remélem a fidióták végre besértődnek rá, és vége ennek a szánalmas csúszómászásnak.


Elie Wieselnek igaza van, mert azt akarja kifejezni, hogy nem szeretné, hogy köze legyen ahhoz a kultuszhoz, ami most az országban folyik. Az ő apja Horthy alatt halt meg egy olyan táborban, ahová a kormányzó még nem volt kegyes leállítani a transzportokat. Nyírő pedig ebben az időszakban a nyilas poropagandát fogalmazta. A Nobel díjat meg nem a szocialistáktól kapta. Wiesel azzal is tud üzenni, ha egy díjat elfogad, vagy éppen visszaadja. Sajnos külföldön erre a hírre sokkal többen kapják fel a fejüket mint idehaza. Szerintem az ilyen közgondolkodásban is elterjedt ócska hazugságok miatt is, mit amit Soma ideírt.


Azért Te igazán kitartó ember vagy. Ehhez a témához ragaszkodsz bármi áron. Ha az asszony közeledni próbál hozzád az ágyban akkor neki is először fel kell sorolnia az Orbán kormány minden bűnét, hogy a kegyeidet élvezhesse?


Nagyon remélem, hogy Kövér nem kezd majd bele egy csontig benyalós bocsánatkéréscunamiba, mint ahogy a múltkor tették Áderék.
Visszaadta, hát visszaadta.
Az élet megy tovább.


Ez óriási szégyen nemcsak Kövér úr, hanem az egész nemzet számára! Meddig nézzük még tétlenül, hogy a civilizált világ gúnyolódjon és sajnálkozzon rajtunk a szélsőjobbos csürhe ténykedése miatt??????

Válaszok:
Tüke63 | 2012. június 19. 07:21

Azt azért látni kell, kedves nemzetféltő barátaim, hogy Elie Wieselt kicsivel többen fogadják el hiteles személynek, mint Orbán Viktort.

Válaszok:
Tüke63 | 2012. június 19. 07:24

Ez a hullarabló mit játsza az eszét ...


Radnóti? Nem.
Szégyenérzet? Bennem? Mire fel?
Egy ősöm lelkén nem szárad vér.

Csakhogy jelenleg ott tartunk, hogy a zsidók köpnek egyet, aztán a magyar kormánnyal felnyalatják.

Válaszok:
Laibach | 2012. június 18. 23:27

Nyírő,Wiesel,holokauszt


1) Nyírő József könyveit nem olvastam. Állítólag az írásaiban seholsem jelenik meg a fasiszta ideológia,de mint politikus éltette ezt a mozgalmat. Aztán azt írta itt a mandineren róla valaki ,hogy ezt élete végén megbánta, visszavonult. A személye így ellentmondásos.Csak megfelelő értékeléssel lehet az élete valószínűleg pontosan arra példa, hogyan lehet az ,hogy egy magas értékekre alapozott élet is így elcsúszhat.
A személye körüli viták így jogosak
A jelenlegi kormány merev ,ideológiai építkezésű kultúrprogramja teljesen voluntarista. Megvan az alkotmány,mint jogi váz, na akkor most hagyományos értékekkel feltöltjük. Ezt megszilárdítjuk és ez lesz, ennek kell lennie az alapnak, abban a hiszemben ,hogy így nem lesz a korábbi helyzetbe visszaút.


2)A holokauszt politikai felhasználása

a holokausztról való megemlékezés =/= izraeli politika támogatása

Elie Wiesel Magyarországon 2009-ben

Vallási ünnepre, évfordulóra érkezett, a Parlamentben fogadták. A holokausztról beszélt és közben az izraeli politika támogatásáért lobbizott Magyarországon Jeruzsálem ügyében.


Amikor Európa megosztott, Amerika mást akar - az izraeli kérdés 2009

"Azt halljuk, hogy az Obama kormány az izraeli-palesztin helyzetet úgy szeretné rendezni, hogy Izrael fejezze be az új települések létesítését, alakuljon meg két külön állam és egész Jeruzsálem legyen Izrael fővárosa.
Az Európai Unióban Kelet-Jeruzsálem kérdése érdekes módon osztotta meg a tagállamokat. A később csatlakozók leszavazták a svéd javaslatot( Kelet-Jeruzsálem legyen a palesztínoké.)
Izrael párti lobby alakul Európában - tudósít erről Magyarországon a „Hetek”, a Hit Gyülekezetének lapja."

Elie Wiezel A Hit Parkban 10 ezer ember előtt beszél a holokausztról, a végén válaszol a megbocsátásról szóló kérdére is , de közben elhangzik egyetlen egy mondat is.
" És elképzelhetetlen hála van a szívemben ,hogy támogatják Izraelt."
http://hu.indymedia.org/hidden..

Nem sokkal ezután:Kitüntető kitüntetés
Nemcsak kulturális és vallási alapon, hanem a legmagasabb szintű politikai kitüntetést kapott Izraelben Németh Sándor akiről a cikk azt írja:
"Németh lelkész a formálódó európai Izrael-párti lobbi egyik vezető személyisége"
http://letterforce.blog.hirsze..


Nem tudom mennyire hiteles az alábbi forrás?
Wiesel/Jeruzsálem
"Such magnificent condescension, to grant his critics the right. And it is not certain from when Wiesel dates his high-minded abstention from Israel's internal affairs; he was a member of Menachem Begin's Irgun in the 1940s, when that force employed extreme violence against Arab civilians and was more than ready to use it against Jews. At all events, his dubious claim above is only a pompous preface to discarding nonintervention in the present because Jerusalem is at stake, and "the fact that I do not live in Jerusalem is secondary; Jerusalem lives within me." (Again the modesty.) There are, sad to say, serpents in Wiesel's internal Eden, and they too must be patronized:

That Muslims might wish to maintain close ties with this city unlike any other is understandable. Although its name does not appear in the Koran, Jerusalem is the third holiest city in Islam. But for Jews, it remains the first. Not just the first; the only.

"Might wish." "Ties." "Understandable." "Third holiest." Even these lordly and dismissive gestures clearly cost Wiesel something. After all, he announces that the city is "mentioned more than 600 times in the Bible," which (assuming for a moment that one ought to think like a religious fundamentalist in the first place) would give a Christian Arab -- these being at least 15 percent of the Palestinian population -- quite a strong claim on the old place. (Incidentally, let me ask any reader how often the city is mentioned in the Torah.) But for Wiesel all Arabs are Muslims, and even if they happen to live in Jerusalem, this is nothing to the way that Jerusalem dwells within Wiesel. Indeed, it would evidently dwell more comfortably within him if they did not live in it at all. Do I exaggerate? I don't think so. In a propaganda tour of recent history, he asserts that in 1948, "incited by their leaders, 600,000 Palestinians left the country convinced that, once Israel was vanquished, they would be able to return home."
http://www.fpp.co.uk/Auschwitz..


A balos beállítottságúak köpnek a jobbos beállítottságúak felnyalják. Vicces ez a zs-zás, szétnéztél már a mostani kormányban, hogy ki milyen származású? Van jó és van rossz ember ennyi.

Válaszok:
Rita Kamélia | 2012. június 18. 23:30

Ha más nem, hát a sötét falon hagyott valami értelmes nyomot, ami igazán a valóságról szól..


Nem néztem szét, és nem is érdekel feltétlenül valakinek a származása.
Olyan, amilyennek született, nem tehet róla.

De az, hogy szerinted vicces a zs-ás egy ilyen cikknél...
Ha egyszer róluk van szó, csak muszáj megemlíteni őket, nem?

Válaszok:
Tüke63 | 2012. június 19. 07:30

"..Olyan, amilyennek született, nem tehet róla.."

Ez a lényeg.


Ez akkora marhaság, hogy inkább nem is reagálok rá.


Ha normálisan fognád föl a dolgokat, eszedbe sem jutna ilyeneket leírni valakinek.


Te sokat ittál? inkább pihenj le, mert most orbitális baromságokat böfögsz részegen. A te érdekedben kérem ne csinál már komplett hülyét magadból ennél értelmesebb kommentárokat olvasni tőled.


Mivan; most rám zúdítod a jobboldal iránt érzett minden gyűlöletedet?
De jó hogy idejöttem ma este; huttingernek van kin leereszteni a feszkót.

Tudod mit?
Legyen igaza @Viktusnak. Majd holnapra kijózanodsz.


Ne legyél már akkora arc, köcsög!
Horthy mindent jól csinált, paraszt. Ha nem tetszik, reklamálj Nürnbergben...

Válaszok:
Viktus | 2012. június 18. 23:59

Nem vagyok Tündi, pláne neked, és különben sem én szóltam hozzád.


Horthy sok mindent szarul csinált az más kérdés, hogy sok minden egyáltalán nem is rajta múlt Nürnberg csupán csak arról szólt. Kirakatpernek kirakatper volt, de azért megnézték kinek miféle mozgástere adódott.

Válaszok:
g.alattvalo | 2012. június 19. 00:07

Szégyen!

Szégyen, hogy visszaadta, és nem mi vettük vissza, mikor a Hírszerős interjújában azt fejtegette, hogy a magyarok genetikailag gyűlölködők.

Ez egy harmadrangú náci, és elég elég baj a Nyugatnak, hogy ilyeneket emelnek piedesztára.


Nahát; jó tudni, hogy én szobrokat állítgatok, meg cigányokra lövöldözök...

A patagóniai indiánok kiirtását nem akarod véletlenül a nyakamba varrni????????????


Barom! Horthy mindent jól csinált, nem ezt olvastad előbb?
te ne akasztass senkit, ökör, legfeljebb magaddal tégy, amit akarsz.
Nekem ne pofázzon egy szartalicska, akinek köze nincs a magyarsághoz!


Hogy csinálod a hatványozást? ^^


Na tudod mit apuci?
Kapd be.
Csak így, nemes egyszerűséggel.

Pussz.


Nem akasztották fel akkor sem pedig könnyen osztogatták a kötelet ...

Sajnos a doni katasztrófa súlyos volt, de a német követeléseket tekintve lehetett volna még nagyobb cumi is. A zsidó törvényekkel kapcsolatban nem sok mérlegelési joga volt a mozgástere beszűkült ... hiába próbált az angolszászok felé mozdulni hosszú évekig lásd évtizedes hintapolitika vége azok nem mertek nekünk semmit még ígérni sem. Nem nevezi ki nem lett volna Szálasi? csak még az öregember másik fiát is megölik a németek ...


Menj a picsába, de sürgősen!
Horthy magyar ember volt. Nem magyarok véleményét róla - lazán le kell szarni.
Mint a tiédet is.

Válaszok:
Viktus | 2012. június 19. 00:09
TaTa86 | 2012. június 19. 00:10

hutti tedd le az a boros üveget irány az ágy! Holnap nagyon szégyellni fogod magad.


Te se igyál már ma többet :P

Válaszok:
TaTa86 | 2012. június 19. 00:13

Ez a"Mária országa" dolog az én véleményem szerint nagyon nevetséges, úgyhogy nem jó helyre címezted.


Hogy ezek milyen szépen összetudnak jönni...

Az agyatlan turbómagyar és az esztelen bosszúzsidó.

Vicces, hogy emberek tényleg ennyire látványosan primitívek tudnak lenni. Az egyik fehér grállovagot farag Horthyból, a másik gyilkolni készülő Nazgult.

Válaszok:
Viktus | 2012. június 19. 00:35

Katolikust akartál mondani.
Az pedig tőlem nagyon távol áll.


Az viszont nem ugyanaz, mint a katolikus!!!!!!!!!!!
A nagy eszeddel különbséget kéne tudni tenni köztük.


Á, nem tudsz te csak sztereotípiákban gondolkodni.

Én meg alhatnék is, ahelyett hogy veled vitázok.

Jó éjt mindenkinek.


Én nem is fogom.
Nem vagyok református.


Nem véletlenül tartunk itt ahol ...


Mert ők éppen üdvrivallva fogadták a dolfi bácsit. :)


Nyírő József az UFA számára a következőket mondotta:
„Ezekben a napokban a szellemi Európa születik újjá. Boldog vagyok és boldog a magyar irodalom, hogy ebben a szellemi felépítésben szintén részt vehet. Szép képet láttam éppen az előbb a templomban, amint Luther rámutat a bibliának arra a mondására, hogy a vér megtisztít minket. A vér megtisztítja Európát. Európa népei a békének, a léleknek és az új szellemiségnek a jegyében összefognak és egymásra találnak. Teljes szívvel, teljes lélekkel akarjuk ezt a munkaközösséget vállalni. Éljen Hitler Adolf! Éljen Németország! Éljen a német írótársadalom!”

ehhez a nácihoz adta a nevét kövér. persze ha orbánék nem tudnak mit kezdeni a gazdasággal, akkor legalább dobnak egy kis nácit a proliknak

Válaszok:
thymian | 2012. június 19. 01:52

Ennyire náci vagy?
És Lombroso mit mondott?

http://upload.wikimedia.org/wi..


Jut eszembe, a nácik Lombroso téziseit követték mikor a bűnözőket és szellemi fogyatékosokat sterilizálták, aki maga zsidó és saját bevallása szerint rasszista volt. Tehát az első náci zsidó volt. :D


Kérek mindenkit,a következő történetet ne értse semmi képpen antiszemita szándékúnak. Volt egyszer egy sziget (van még), Ellis Island-nek hívták, és mikor az Európából Amerikába emmigrálók hajói beérkeztek, először mindenkit ott ellenőriztek, orvosilag megvizsgáltak stb. Mikor a papírmunkák elkészültek, mindenkivel aláiratták a "személyi" dokumentumokat. Nos, a század elején haszid zsidók tízezrei vándoroltak ki, és lévén többségük analfabéta volt, nekik azt mondták, akkor tegyenek aláírásként egy keresztet. Ők ezt megtagadták, csak egy X-et voltak hajlandók aláírni. No, pseudo-Wiesel biztosan nem vallásos, csak babonás. Eleve kinek támadt az a rossz ötlete, hogy kerszttel tüntessék ki?


vagy a másik szélhámos...sose fog kiderülni...

Válaszok:
thymian | 2012. június 19. 13:59

"Ez óriási szégyen ...az egész nemzet számára! Meddig nézzük még tétlenül, hogy a civilizált világ gúnyolódjon és sajnálkozzon rajtunk..."

Meddig nézted tétlenül, amikor Gyurcsány volt a miniszterelnök?

Válaszok:
Felebarát | 2012. június 19. 07:24

"Azt azért látni kell, kedves nemzetféltő barátaim, hogy Elie Wieselt kicsivel többen fogadják el hiteles személynek, mint Orbán Viktort."

Mit csináljunk? Ilyen hülye a világ!
Látom, belőled is árad a magyarság!


"De az, hogy szerinted vicces a zs-ás egy ilyen cikknél...
Ha egyszer róluk van szó, csak muszáj megemlíteni őket, nem?"

Itt a példa RK!
"Zs-ás"-nak kell mondani, különben antiszemita leszel!


"Jól csinálta, hogy aláírta, mint kormányzó az összes zsidó törvényt?"

Horthy írta alá a zsidók törvényét?
Akkor ő egy szent ember a zsidóknak, nem?


"Tényleg nem hiszitek el, hogy Németországban szimpla szóváltással kezdődött el a zsidók elégetése?"

Nem tudom,hogy milyen szóváltásra gondolsz, de én olvastam olyasmit is, hogy a 30-as évekig németországban nagyon jól el-lengedező zsidók egy huncut pénzügyi manőverrel kijátszották Németországot a gazdasági konkurrenseiknek.
A németek meg ettől bosszúsak lettek.


Azt azért látni kell, kedves nemzetféltő barátaim, hogy ezzel a mentalitással csak lejáratjátok a magyarság becsületét, és teljes mértékben kiérdemlitek a civilizálatlan primitív bunkó megjelölést.

Válaszok:
Tüke63 | 2012. június 19. 09:56

Megsértődött a drága, hogy nem őt rakták a tantervbe.

Csúnya dolog a féltékenység...

Amúgy meg húzzon a faszba az összes ajvékoló propagandista "irodalomesztéta", a csodálatos érték(telen?)rendszerével együtt.

Ha nem kell a díj, hát nem kell... az ilyen kontraszelektált balfaszok maradjanak a rendkívül objektív nobeldíjnál.

Ennyi.


Az a jó a nácikártyában, hogy üt mindent.

2012 januárjában kikezdik Wiesel személyazonosságát. Gondolom ez az ügy folyamatban volt/van. Erre csinál egy kis botrányt ezzel, vihar a biliben. Nyirő náci vagy nem náci, ezt ráhagyom az illetékesekre; de az utolsó rohadék szemétládának is jár a végtisztesség (ez különbözteti meg rendeseket a szemétládáktól, hogy nem követi el azt, amit másoktól szemétségnek tart), hogy a szülőföldjén temessék el. Kádár megítélésében folyamatosan keresik a ballibek a menthető, esendő elemeket, míg az ideológia ellentábor minden hibáját a végtelenségig nagyítják (kettős mérce, uncsi téma, ezerszer megrágtuk, nem ez a lényeg).

De, mostanában ez már egy tendencia.

Szabad asszociációs gyakorlat: Mohácsi Viktória politkai üldözésre hivatkozva emigrál Kanadába (jogvédőként valszeg nem mertek hozzányúlni), rá két héttel síma köztörvényes büntetőügyekben körözést adnak ki rá... Furcsa véletlenek az életben, kellett a balhé, hogy nem elkerülhető legyen a nagyobb balhé.

Hasonló érzés Parti Nagy esetében. Tavaly letiltatja a közrádióban, hogy közzétehessék a műveit, mert itt szélsőnáculás megy.
Aztán nemrégi hír, hogy kivették az írását. Naná, hogy kivették, még az kéne, milyen magas labda lenne, hogy gondol egyet és visszamenőleg azt is letiltatja a sok náciság miatt. Kellett a balhé. Mekkora seggszáj lett volna, ha kiderül, hogy itt letiltatta, máshol meg engedte.

Ismerős, ezerszer visszaköszönő forgatókönyv.

Minden ilyen kis balhénál mindig kiderül, hogy VOLT ELŐZMÉNYE a dolognak...

Mindig akkor kerülnek elő a nácikártyák, amikor valami/valaki másról kell elterelni a figyelmet... ?

Most épp Wiesel játszotta el. Megint.

Sztem rendezni kéne egy napot, amikor mindeki egyszerre visszaadhatja/letilthatja a dolgait az országban tapasztalható szélsőnáciság ürügyén.

Válaszok:
butapesti | 2012. június 19. 10:09

"Azt azért látni kell, kedves nemzetféltő barátaim, hogy ezzel a mentalitással csak lejáratjátok a magyarság becsületét"

Sajnos a magyarság becsületét már rég lejáratták a komcsik!


"Nyirő náci vagy nem náci, ezt ráhagyom az illetékesekre; de az utolsó rohadék szemétládának is jár a végtisztesség"
------------------------------------------
Anno az NDK-ban egy templom mögötti terület szélén kint volt egy tábla, hogy belépni veszélyes és szigorúan tilos. Kérdeztem az ott álló tagot milyen veszély? "Ott aknák vannak a földben" - felelte. Nos mikor senki sem őrizte szépen bementem és gondosan ápolt SS temetőt láttam vasból hegesztett apró horogkeresztekkel a sírokon. Az eset után vettem a fáradtságot és a vasárnapi mise után megvártam a papot. Udvariasan megkérdeztem tőle, hogy ezt a temetőt hogyan látogatják a hozzátartozók, mert szépen gondozott, stb. Bólintott, rámnézett és ezt mondotta: "Isten mindenkinek minden tettét megítéli. Akik ott nyugszanak azokat is majd az Isten fogja megítélni". No és a látogatók? - érdeklődtem. Erre csöndben csak annyit mondott: "Minden embernek joga van, hogy szeresse a hozzátartozóit, eltemesse a halottait".
Nos akárki huhog, Elie Wiesel is huhoghat, nekünk magyaroknak is jogunk van eltemetni a halottainkat!


Látod bugris, fingod nincs a magyar szavak jelentéséről.Amit irtál képtelenseg.


Ez egy újabb hatalmas szégyenfolt a magyarság tisztességén! Teljesen megértem Elie Wiesel úr döntését ezek között a körülmények között! Ezzel az újratemetéssel egyetlen, valóban az országot féltő és támogató közszereplő sem vállalhat szolidaritást, nemhogy a magyar Parlament házelnöke! Kíváncsi leszek a magyarázkodásra..


Dehogynem!
Wiesel papa megmutathatná a tetkóját, amivel azonosítani lehetne.
De valahogy nem nagyon akaródzik neki.
Lehet még nincs kidolgozva a technológia, amivel meg lehet hamisítani, hogy olyan legyen, mintha Auschwitzban kapta volna. :D


Egy gyaníthatóan csaló, aki egy Nobel-díjat is összehazudozott a meséivel magának (ő maga jelentette ki egyszer, hogy neki, mint zsidónak a holokauszt után szabad hazudnia, a hazugságai is igazak erkölcsi értelemben, vagy valahogy így), visszaadta a nagykeresztjét, és? Adni sem kellett volna neki.


Bakker, a 3000 milliárd lenyúlásával és a ki tudja hányféle fax adóval - ami nem mellesleg lefagyasztotta a gazdaságot -, egy Donald kacsának is sikerülne.
Most magyarázzam el ezt egy cirkuszi fókának ?


Nem, azzal hogy Németországot kijátszották, s ez történt '33. márciusában hogy bojkottot hirdettek Németország és a német áruk ellen. Persze, később amikor a németek hirdettek ellenük, rögtön megsértődtek. Ezek már csak ilyenek. ;)


Most, hogy figyelmesen végigolvastam Elie Wiesel (egyébként botrányosan gyatra szövegű) "művét", az Éjszakát, komolyan mondom kötelező olvasmánnyá tenném! Mivel a múlt század közepén nem volt még kanonizált formája a holovallásnak, egy csomó "eretnek" leírás szerepel benne, amit később nyilván
"apokrifnek" fognak minősíteni a legújabbkori "egyházatyák": menetelés egy "árok felé, melyből magasba csapnak a lángok, s melyben elevenen égették el az áldozatokat" (gázkamrák sehol nem említve!!), "eleven csecsemőkkel fűtött(!)krematóriumok", ugyanakkor (a szerző leírása szerint!) többhetes orvosi ellátás igen komfortos kórházbana gyengélkedőknek stb. Szerintem hamarosan indexre fogják tenni. Addig olvassátok le, amíg hozzáférhető. Igen tanulságos, figyelemre méltó olvasmány!



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó