Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. május 16. 09:52

Mit gondoljunk azokról a balliberális demokratákról, akiknek elég volt a jobboldal keltette gyanú?

A Pécsi Tudományegyetem lezárta vizsgálatát és kimondta: a velem szemben felhozott plágiumvád nem bizonyítható. Ezzel pontot is tehetnénk az ügy végére, mégis hadd tegyek pár megjegyzést. (...) Évtizedes politikai pályafutásom alatt jogos kritikák vagy éppen megalapozott szakmai, politikai támadás mellett annyi aljas gyanúsítgatással találtam magamat (nem egyszer családomat) szemben, hogy volt lehetőségem nem csak megérteni, de számtalanszor megérezni is, hogy miként ölhet már maga a legabszurdabb gyanú is, ha azt készek vagyunk tényként elfogadni.

A politikai vád a politikai harc része. A vád a szembenálló erők elsütött fegyvere, és szinte biztos, hogy valamekkora sérülést okoz. Mert mindig van, aki elhiszi a gyanút, a vádat, a legképtelenebbet is. Hogy végül megöl-e az elsütött fegyver, az két tényezőtől függ: a célzás pontosságától, azaz a gyanú megalapozottságától, másrészt pedig a választói sokaság, különösen pedig saját politikai oldalad reakciójától. Példák következnek. Orbán nem azért nem bukott bele a tokaji szőlőbotrányba, mert az megalapozatlan volt, hanem mert dacára az Orbánnal szembenálló igazságnak, támogatói kitartottak mellette. Ezzel szemben Schmitt minden ellenkező állítással szemben nem azért mondott le, mert egy erkölcsi nagyság, hanem mert a jobboldal is kihátrált mögüle. És van egy harmadik eset is. Amikor saját politikai közösséged már akkor ítéletet mond, amikor még csak gyanú van, de nincs bizonyíték. Ez a motivációktól függően vagy irracionális, vagy amorális, esetleg mindkettő.

Az előzőek szerint mindegy lenne, hogy mi az igazság? Egyáltalán nem. De mivel tudjuk, hogy a politika nem csak a tények, hanem (rövid távon pedig leginkább) a látszatok, az értelmezések harca is, ráadásul mindez nem egyszer erkölcsi köntösbe öltöztetve, a még érteni akaró keveseknek érdemes megpróbálni nem önként gyalogolni a politikai vágóhídra. Az ellenfelek mindig meg akarnak szabadulni riválisaiktól. Ebben az ügyben is ez volt a tét. Sokan kívánták ezt a kormány és nem kevesen az ellenzék oldalán is. Bármi áron. A jobboldal ebben a küzdelemben nem érdekes. De mit gondoljunk azokról a balliberális demokratákról, akiknek elég volt a jobboldal keltette gyanú?

 

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/36575


131 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



"Mit gondoljunk azokról a balliberális demokratákról, akiknek elég volt a jobboldal keltette gyanú?"

En azt, hogy jo tanitvanyaid voltak...


"Mit gondoljunk azokról a balliberális demokratákról, akiknek elég volt a jobboldal keltette gyanú?"
Gondoljuk azt, hogy ők már régen rájöttek, miféle fából faragtak téged Ferkó. És arra is, hogy amíg a térfelükön nyüzsögsz, addig szinte biztos, hogy esélyük sincs legyőzni a Fideszt.


hihetetlen.
az e'ttársak féltik a nemlétező jó hírnevüket a zegyetemen, ezért összezártak.
te megy a mennybe akarsz menni, hogy megúsztad a direkt lebukás.
csaló idióta.


Nem azt mondták Ferenc; „a velem szemben felhozott plágiumvád nem bizonyítható”, hanem azt;
„sem megerősíteni sem megcáfolni nem lehet a plágium tényét”. A két állítás nem ugyanaz.

Máskülönben a jogszabály figyelembevételével amennyiben egyezőség lenne a két szakdolgozat között sem lehetne plágiumról szó.
"„Ha meglenne a szakdolgozat és össze lehetne vetni a két szöveget, akkor azt már lehetne látni, hogy ez egyezik-e a korábbi szakdolgozattal. Akkor sem a plágium, tehát a birtoklás, ahogy a büntetőjogban hívjuk, kerülne elő, hanem egy magánokirat-hamisításról beszélhetnénk, ami azután egy közokirat-hamisításhoz vezet, ami valójában a leckekönyvnek e körben való hamisságához vezetne, és így valóban magának a diplomának a jogosságát kérdőjelezné” – fogalmazott az ELTE Állam- és Jogtudományi Karának docense."

Válaszok:
brabant89 | 2012. május 16. 13:45

Feri!
Azért hátrált ki mögüled a ballib oldal nagy része (az értelmesebbje), mert végre felismerték, hogy egy politikai kalandor vagy.
Egy szélhámos, tehetségtelen ember, aki milliókat tévesztett meg és bitorolta a hatalmat, miközben tönkretette az országot.
És látják, hogy te már épelméjű emberek számára nem vagy alternatíva.


Győzelemként beállítani, hogy egyelőre megúszta: szánalmas.
O.J. Simpson ügye jut eszembe, ahol a jogi csűrés-csavarás következtében végül nem ítéltek el a gyilkosságokért, de azért mindenki tudta, vagy legalább érezte, hogy bizony ő tette, csak bizonyítani nem sikerült. A bélyeg viszont örökre rajta marad O.J.-n.
Az a pökhendi és agresszív viselkedés, ahogy mindenkit perrel fenyeget GYF és a DK (sic!), egyenesen vérlázító. Amúgy pl egy Vadainak vagy a DK-nak, mint szervezetnek mi a f*sz köze van GYF szakdolgozataihoz?


A gyurcsány visszajön, ha 2014-ben nem szavazunk a Fideszre.

ITT A BIZONYÍTÉK!

https://www.facebook.com/notes..


Annamaria Fenyves nekem személy szerint hányingerem van ettől az országtól.
2 órája · Tetszik · 6

Kamarás Zsófia
Kedves Feri!
Igazad van! Itt nem olyan jogelvekről van szó, mint az ártatlanság vélelme, vagy a minden jogágat felölelő (nemcsak a büntetőjogot!) általános bizonyítási teher-viselés szabálya - vagyis az állítást, tényt (itt a plágium megtörténtét és nem gyanúját!) megdönthetetlenül mindig annak kell bizonyítani, aki valamit állít!
Jogilag a plágium-vád megdőlt, mert a fennálló tények és a hatályos jogszabályok szerint nem bizonyítható.
De itt (is) nem a jogi helyzet a mérvadó, hanem a politikai szándék!
Akiből erkölcsi és politikai hullát akarnak csinálni - az ismert, jól bevált nemtelen eszközökkel - abból csinálhatnak is egy ilyen "csak" jogilag lezárt üggyel is.
Sajnos az egész ügy megmaradt a hitvita és a szigorúan vett hitek és előítéletek szintjén!
Aki eddig nem hitt neked, az ezután sem fog, aki zsigerből utált, az ezután megerősödik ebbéli érzelmében! Aki eddig fanyalgott mindazokon, amit mondasz, képviselsz, az ezután is fanyalogni fog.
Aki pedig egyetértett a nézeteiddel, a harcaiddal, a DK-val, az ezután is hinni fog benned, és együtt harcol veled!
Kívánom, hogy a DK elképzelései egyre több embert győzzenek meg arról, hogy a progresszív, demokratikus Magyarországot igenis egy széleskörű, az ellentéteket félretenni képes demokratikus ellenzéki szövetség lesz képes visszahozni, megteremteni.
Ennek pedig semmi köze ehhez a lejárató hadjárathoz, amely megrekedt a hitvita szintjén!
2 órája · Tetszik · 1

Molnár Erzsébet ‎2014-re koncentrálni nem magyarászkodni mert ezt szeretnék ! a bizalom megvan !
2 órája · Tetszik · 2

Ilona Tóth
Kedves Feri!
én nem vagyok jogész, de, szerintem nagyon genya volt az egyetem, mert nyilatkozata lényege, mivel elveszett a szakdolgozatod, nem tudja alátámasztani, hogy plagizáltál!
mert nem mindegy, hogy azt mondom, biztosan nem plagizált, a hamis gyanú eloszlott, és, aplágiumvádasok nem tudják bizonyítani, hogy elkövettél volna plágiumot,4 az egyetemnek rendesen ki kellett volna állnia, nemcsak Érted, hanem asaját becsületéért; mert mennyit ér az az egyetem, aki nemmutasította vissza kezdetektől kezdve határozottan, hogy azon az egyetemen nem szokás plagizálni, mert olyan egyetem, hogy, ha megtörtént, azonnal kizárja a delikvenst! többet ártott magának az egyetem, mint Neked tudott ártani!
2 órája · Tetszik

Nem kívánom védeni az egyetemet, de azért elolvasva a kommünikét, utalás van rá, hogy a Rozs-féle dolgozat és a Gyurcsány dolgozat értékelése között mutatkozó átfedés alapján nem vizsgálható a plágium megléte, vagy nem léte.
Hangsúlyozták, a közös cím és téma legális, a főiskolai tanulmányok feltételeinek teljesítése teljes.
Ennél többet is tehettek volna - ebben igazad van -, de ne feledd, egy haldokló, csődben álló, kiszolgáltatott intézményről van szó! Egy olyan intézményről, amely - ellentétben a SOTÉ-val - a létét kockáztatná egy korrektebb kiállással.
És a tény minden érzelmi elfogultság ellenére tény: a teljes plágium-vád kizárólag a két dolgozat összevetése mellett lenne lehetséges korrekt módon. Erre pedig nincs mód!
Ügyesen lett ez kitalálva és megkonstruálva!
kb. egy órája · Tetszik · 1

Peter György Tölgyes
Csak egyetlen adalék a saját (?) politikai közösség ítéletmondásához. A Magyar Narancsban zajlik a pengeváltás Vári György és az ő megalapozatlan vádaskodásait szigorúan érvekkel cáfoló Debreczeni József között.
A nagy érdeklődéssel kísért vita árnyékában szinte elsikkadt, hogy Vári mindeközben arra szólított fel bennünket, hogy a beszédei alapján, ugyan, szavazzunk már bizalmat Áder Jánosnak. Annak a fideszes törzspolitikusnak, akinek hervadhatatlan érdemei vannak a jogrend lebontásában és abban, hogy voltaképpen új stallumának elnevezése is anakronisztikus.
Merthogy, ha hűek maradnánk a történelmi igazsághoz, őt minden alkalommal úgy kellene emlegetnünk, mint Magyarország nem létező köztársaságának köztársasági elnökét.
Az a Vári tehát, aki a baloldali értelmiség fanyalgásának megfelelően visszavonulásra szólította fel Gyurcsány Ferencet, egyidejűleg a mellett agitál, hogy szavazzunk bizalmat:
EGY HÁMOZOTT LUFTBALLONNAK.
kb. egy órája · Tetszik · 7

Alfred Tarski Mai blog bejegyzésem: Plagizálás és székházügy. Milyen szépfiúk ülnek a polcon!

http://tarski.8x.hu/
Blog 2012. II. rész - tarski.8x.hu
tarski.8x.hu
kb. egy órája · Tetszik

Alfred Tarski Kitűnő írás! Ezt mondtam el én is a mai blog bejegyzésemben!
kb. egy órája · Tetszik · 2

Zoltán Pálmai Az ellenzéki pártoknak egységet kellene mutatni néhány kérdésben/van bőven/,ezeket közös sajtótájékoztatókon hangoztatni, tömegeket ,csak így tudnak megmozgatni,mert így nem mennek semmire .Jelenleg a fidesz röhög a markába.Talán ezen meglepődne.......még mi is :(
kb. egy órája · Tetszik · 2

Sándor Kiss
Ha valaki kicsit is ismeri a Fi(de)sz és a hozzá közel állók módszereit, azoknak nem lehetett kétségük, hogy ismét próbálkoznak a "gyurcsányozással"!!! És nem hiszem, hogy vége lenne!! Számomra éppen ezért meglepő, hogy a "balliberális" oldalon" néhány "szalon értelmiségi" be is dőlt ennek a rágalom hadjáratnak! Vagyunk nem is kevesen, akiknek nemcsak az országos politikában, hanem a helyiben is van némi tapasztalata a Fi(de)sz módszerekről!! A gyanúsítások, vádak áradatáról, amelyek abszolút megalapozatlanok voltak, de valóban hagytak nyomot néhány emberben! Azaz valami "sár" azért rajta ragadt a megvádolton!!! Ez az otromba és galád módszer most is elválaszthatatlan része a Feri elleni támadásnak! Értelmes, gondolkodó embereknek pedig fel kellene ezt is ismerni, és nem bármilyen HITELT adni, amíg valamiféle bizonyítékot fel nem mutatnak! Számomra a "saját táboron" belüli bizalom megingása a legnagyobb bűn!!!
kb. egy órája · Tetszik · 5

Marsza Marszamarsza
T.Gyurcsány Úr ! Teljesen igaza van. Nagyon megdöbbentett, hogy az ATV és a Clubrádió különböző műsoraiban- pl. Ujságiró Club- az elemzők azt fejtegették, hogy Önnek háttérbe kellene vonulnia, amig nem tisztázódik a vád. Jól tette,hogy nem engedett ennek a nyomásnak. A vizsgálattal kapcsolatban érdekesnek tartom,hogy a sógora dolgozatának birálata nincs meg. Vadai Ágnes feltevése valós lehet,hogy az Ő dolgozata birálatát adaptálták az Ön dolgozatához.Ma már minden elképzelhető ! Gratulálok a DK kiállásához! Üdvözlettel.
kb. egy órája · Tetszik · 4

Ferenc Mester
Kedves Feri ! Jól mondják, hogy a jó isten mentsen meg a barátainktól, az ellenfeleinkkel már elbánhatunk magunk is ! A saját tábor viselkedése a döntő tényező ! Sajnos sok jó erről nem mondható el, mert élnek még azok az erők, akiknek Orbánt köszönhetjük ! Ők voltak azok, akik mindent fölvállaltak azért, hogy téged félre tudjanak állítani már 2009-ben is. A Horn Gáborok, a SZ betűs MSZP-ek, stb. mind mind odatette a magáét, hogy sikerüljön megszabadulni tőled ! Erre lehet mondani, hogy az árulók szellemisége ott maradt a politikában és a pártokban ! Képtelenek belátni, hogy bizony ők az okai a mai Orbán országlásának ! Képtelenek az önvizsgálatra és mennek mint a vakló, vagy mint a görögök ! Inkább vesszen az ország, mintsem ők meghátráljanak ! Nem sok jóval biztatlak, fognak találni mást, ha ez nem sikerült, hogy eltakaríthassanak az utukból ! Nem csak téged, hanem azokat is akik megértették a helyzetet és melléd álltak ! Bizony kemény harc ez és még keményedni is fog a választás közeledtével. Az eszközökben nem lesz válogatás ! Nem örülök neki és nem ezt vártam volna magunktól. Arra gondoltam, hogy nekünk több eszünk van ettől és lám még a szlovákoknak is több van ! Köszönhetjük ezt a saját hőbörgőijeinknek, akiket hagytunk a fejünkre nőni ! Ezek ha a hatalomba kerülnek, kő kövön nem marad és azzal sem sokat érünk, ha a börtönbe zárjuk ezért őket ! Az elszórt pénzt már nem lehet visszavenni, csak kemény munkával újra termelni ! Köszönjük meg nekik, hogy ide jutottunk. Ebben a játékban te is csak egy elszenvedő fél vagy, akit félre kell állítani, mert nem azt teszed amit ők akarnak. Ők pedig a saját pecsenyéjüket akarják sütögetni, az ország gondját majd meghagyják neked és a hozzád hasonlóknak ! Nem szabad hagyni, hogy sikeresek legyenek, mert abba bele fogunk pusztulni, mint már annyiszor kerültünk tragédiába miattuk ! A Horty félék köztünk élnek és saját "birodalomról" álmodnak, miközben mindent tönkre tesznek ! Az ellenzéknek föl kell ismernie, hogy nincs más lehetőség, mint az összefogás és az egymás melletti kiállás ! Még az ilyen ügyekben is ! Az igazság pillanata el fog jönni, csak az a kérdés, hogy egy győztes helyzetben, vagy egy vesztes helyzetben jövünk rá erre ! Ez a tét ! Ideje, hogy megjöjjön az eszünk, még a Székhy Jánosoknak is !

Eva Gyarmati
Reggel nagyon felduhitett a tv2 interju Vadai Ágnessel. Mi a fenenek kell állandoan magyarázkodni. Nem veszik észre, hogy ez a cél. Nem tanulnak a nagy vezertol, hogy semmire nemreagal, mert tudja, minden mondattal tovább lehet gorgetni a l...Bővebben
kb. egy órája, mobil használatával · Tetszik · 3

Beáta Görög
Kedves Feri! Ezzel a maffiabandával nem foglalkozom, azt adják, ami a lényegük, mocskot, hazugságot, aljasságot. Te hoztad szóba a "balliberális oldalt". Nos, meg vagyok győződve, hogy a "kedves" szocik közül többen !!!!!! voltak, akik abban reménykedtek, hogy ez az ügy Téged visszavonulásra kényszerít. Igazából élesben most tapasztaltuk meg, - Gyula soraira utalnék - amit eddig reméltünk. Most olyan párt van melletted, akik nem hátba szúrnak, hanem kiállnak érted. Számomra ez a tapasztalás volt az igazi, mert a többi hozta a formáját.
49 perce · Tetszik · 3

Piroska Róka Kedves Miniszterelnök úr! Egyetértve Éva Gyarmatival én is azt gondolom, hogy az ügy lezárta után nem kellene semmiféle tv. interjut vállalnia sem párttársainak, sem Önnek a szakdolgozattal kapcsolatban.Itt és most ennek legyen vége részünkről. Természetesen azzal egyetértek, hogy a rágalmazókat bíróság elé kell állítani.
48 perce · Tetszik · 4

Dán József Miért nem kérdezik meg Lengvárszkit ,Németh Zsoltott vagy a jobbikos képviselőket??? Ők jobban tudják az igazságot mint MI.
27 perce · Tetszik

Ágnes Harmatné Forgó
Nem kell magyarazkodni szerintem sem, az a baj, hogy az emberek konnyen "megbabonazhatoak", ha megfeleloen es sokszor mondjak nekik a demagog dumat, siman benyelik, nem gondolkozNak, nem tudjak, hogy mi jo nekik, kik is kepviselnek oket! ...Bővebben
25 perce, mobil használatával · Tetszik

Endre István Simay Anno a blogon végigelemeztem a folyamatot. endresy.blogspot.com
Beleértve a féloldalas bizonyítás visszafordítjatóságát is O.V. szakdolijára
Fura világban élünk
24 perce, mobil használatával · Tetszik · 1

Edit Szoboszlay
Az Egyetem munkatársai felsőbb vezetése az Oktatási Minisztérium / Hoffman Rózsa/ függenek... pontosabban onnan kapják a kinevezést és esetleg visszahívást! Nem lehetett mást várni az Egyetemi nyilatkozat,l nesze semmi fogd meg jól, nem tehettek mást.... Ha kimondják Gyurcsány nem plagizált egy két ember röpül, ha ráhúzzák Gyurcsányra a plagizálást, más körökkel gyűlik meg a bajuk. Szóval emberek kemény a " Demokrácia Magyarországon!
19 perce · Tetszik

Zsuzsa Markovits Kiss Sanyinak nagyon igaza van! Aki egy ideje ismeri Miniszterelnök urat, biztos, hogy egy szót sem hitt el az egészből. Ha mégis, lelke rajta...:(((
18 perce · Tetszik · 1

Edit Szoboszlay Már középiskolai példából is tudnék hozni milyen Demokratikusan cserélődött le egy volt Igazgató egy Kereszténydemokrata Igazgatóra, a tanári kar, szülök, gyerekek tiltakozása ellenére, nem érdekelt volna de belecsöppentem saját gyerekem által........
16 perce · Tetszik · 1

Edith Shepherd Diurnus írása Gyurcsány Ferenc figyelmébe ajánlva:
http://www.ellenszek.hu/index...
15 perce · Tetszik

Gyöngyi Molnár ‎2014-ben ismét választások lesznek és a szavazók eldöntik,ki érdemes arra,hogy a Parlamentben képviseljék az érdekeiket. Bízzunk benne,hogy gondolkodni is fognak nem csupán fejetlenül Xelni.
8 perce · Tetszik

Péter Mária Antal Pálné Ne adja
föl. A sok aljas, gonosz ember, meg a babszem Jankó fog ebbe belebukni, de nagyon.
2 perce · Tetszik

Válaszok:
Ravenlord | 2012. május 16. 10:24
heep | 2012. május 16. 11:41

Ferenc! Sok a hablatty, az én személyes meggyőződésem az, hogy ennyi véletlen nincs, én személyesen meg vagyok győződve arról, hogy a Te biológia-technika szakos borászati szakdolgozatoddal valami nagyon nincs rendben. Na most, az én személyes meggyőződésem miatt kiperelsz a vagyonomból? Vagy azért perelsz, mert le merem írni az én személyes meggyőződésemet? Egy perrel akarod megváltoztatni a véleményemet? Hát akkor te nagyon nem demokrata vagy, hanem egy bolsevista inkvizítor.


Elmondom a ballib érveket, ha a patás lenne ebben a cipőben: 1990-ben még megvolt, 2000-ben már nem. Napnál világosabb, csak annak állt érdekében eltüntetni, aki tudta, hogy lopott az áru.Nem véletlen, hogy csak akkor tért vissza a politikába, amikor úgy gondolta, eltüntette az összes bűnjelet, és a bűncselekmények is elévültek már.


"De mit gondoljunk azokról a balliberális demokratákról, akiknek elég volt a jobboldal keltette gyanú?"

hogy mit? magad irtad par sorral feljebb: Schmitt azert mondott le mert kihatralt mogule a jobboldal.

Nem all ossze? Akkor leforditom: par fanatikus agyhalotton kivul mindenki kihatralt moguled. Mindenki.
Persze te ebbol nem tudod levonni a konzekvenciat, hogy szedni kene a satorfadat, mint ahogy mar 2006ban sem tudtad...


"Mit gondoljunk azokról a balliberális demokratákról, akiknek elég volt a jobboldal keltette gyanú?"

1.Hogy ők ezt már régóta tudják.
2.Hogy ők ismernek téged, ehhez nekik nem kellett a jobb oldal gyanúja.
3. Azt gondolják, hogy még ilyen böszmeséggel Magyarországon nem kapott senki diplomát.
4. Tudják, hogy az Apró Piroska már 1990-ben látta a jövőt, ezért időben ellopatta az egyetemről.

Választhatsz futóbolond.

Válaszok:
bencebács | 2012. május 16. 22:56

hehe, tenyleg! akkor tehat nem fogadjak el hogy nem bizonyithato :)


Minek okádtad ide ezt? Aki akarja olvassa a facebookon!
Azért ez "ha nem szavazunk a fideszre, visszajön gyurcsány" duma annyira gáz! Ki veszi ezt be? Nem szégyelled magad? Ha visszajön GyF, az azért is lesz, mert a fidesznyik trollok irritáló nyaloncsága sokakat proteszt szavazásra fog sarkallni a fidesz ellen!


"A Pécsi Tudományegyetem lezárta vizsgálatát és kimondta: a velem szemben felhozott plágiumvád nem bizonyítható."


Mert erről kellő időben gondoskodott valaki, aki a bizonyíthatóságot lehetővé tevő dokumentumot ellopta, illetve otthon több létrázás után sem találja. Na ez kinek az érdeke? Természetesen a kérdés költői.


Csak emlékeztetnélek:Fittelina,MOTIM privi,a visszlízinges konstrukciók,stb.A végeredmény ezek nagy része elévülés miatt szűnt meg nem bűncselekmény hiányában.Ahogy bevetted magad az mszp-be már egy tragédia volt.Sport miniszter Te?Magyarán rájött az emberek jó része,hogy egy politikai kalandor vagy,sajnos az országnak ez sokba került.Miért csodálkozol,hogy azonos politikai kör is kifarol mögüled?Alig várták,hogy ott hagyd az mszp-t.Lassan egy elméleti fogalommal fogsz gyakorlatban is megismerkedni,és ezt úgy hívják politikai szemétdomb.


Semmikepp, Ferencre szukseg van, hogy tovabbra is zilalja a ballibet


Beszarok, úgy beszél mintha mindent eldöntően bebizonyosodott volna, hogy nem plagizált. Féreg.


Szerencsétlen.


"De mit gondoljunk azokról a balliberális demokratákról, akiknek elég volt a jobboldal keltette gyanú?"
Gondoljátok az Ágival azt, hogy árulók.


"a velem szemben felhozott plágiumvád nem bizonyítható. Ezzel pontot is tehetnénk az ügy végére"

Nyilván ezért tüntetted el anno az egyetemi dolgozat példányodat és a sajátodat is, tehát nyugodj bele, hogy politikai ambícióid már csak a hanyatlás irányába tudnak mozdulni..


A tegnapi Alkotmánybíróság előtti "blokád" 10-15 szerencsétlennel nem kapott túl nagy publicitást.


Legyen a neve ezentúl golyóstoll. :D


ha esetleg összefutnék ezzel a féreggel akkor le fogom köpni

megtehetem nem?
:DD


Én a módszert figyelem... már hosszú ideje.
Ahogy Gyurcsány elvtárs a finom csúsztatásokkal eljut az őt bírálóktól addig, hogy rágalmazókká minősíti őket.
Figyeljünk csak a szövegre!

"A Pécsi Tudományegyetem lezárta vizsgálatát és kimondta: a velem szemben felhozott plágiumvád nem bizonyítható."

blablablablablabla...

"A politikai vád a politikai harc része. A vád a szembenálló erők elsütött fegyvere, és szinte biztos, hogy valamekkora sérülést okoz. Mert mindig van, aki elhiszi a gyanút, a vádat, a legképtelenebbet is."

Onnan indít, hogy a vád nem bizonyítható.
Elfelejti hozzátenni, hogy de nem is zárható ki.
:)

Majd ebből eljut odáig - némi lényegtelen átköltéssel - hogy a legképtelenebb vádakkal gyanúsítják.
:)

Az átköltés persze fontos része Gyurcsány elvtárs érvelésének. Ott sorolja fel mindazokat az általa sérelmesnek ítélt eseteket, amikkel sok esetben érdemben Gyurcsány elvtárson kívül senki sem foglalkozott.
:)

Gyurcsány elvtárs sosem a lényeggel foglalkozik. Ha azzal foglalkozna, akkor néha érezne bűntudatot.

Szégyen, hogy Magyarországon léteznek olyan pártok, amelyek úgy gondolták, hogy ez a gazember, akinek a lopás a lételeme, Magyarország miniszterelnöke legyen.

Válaszok:
bencebács | 2012. május 16. 23:08

A 8 év felkészülés utáni 2 év eredménye után LEHAZUGOZNI HAZAÁRULÓZNI IDIÓTÁZNI TOLVAJOZNI visszafele bárkit is szégyen ( német Lászlóné-Matolcsi-Smitt a Jézus...-Simicska-Nyerges-Felcsúti haverok-Szűrös-Bencsik-...tovább is van )


Nekem ez a rész tetszett a legjobban:

"Aki pedig egyetértett a nézeteiddel, a harcaiddal, a DK-val, az ezután is hinni fog benned, és együtt harcol veled!"

Hehe. Húzzatok bele vagy inkább el kedves partizánok, ellenállók, hazafias népfront aktivisták.


Kisstílű egy futóbolond vagy. Tipikus Gyurcsány fun. Báncsák azt a szent embert! Előre a járókerettel a nagybeteg védelmében!


Csak belegondolok, hogy itt ez a POLITIKUS, és csak ennyi derült volna ki, mondjuk Orbán szakdolgozatával kapcsolatban, vajon nem vonták volna-e már blokád alá az egyetemet a HAHA-hákok, az LMP-s ifjúgárdisták, a MILLÁS-idiótik, és mindazok, akik Schmitt Pál plágium ügyében POLITIKAI demonstrációs nyomást gyakoroltak az eljáró intézményi bizottságokra, azzal az ürüggyel, hogy politikai véleményt fejeznek ki. Most ezeknek nincs, nem volt, ilyen erődemonstrációban megnyilvánuló politikai véleménye?


??? Persze, hogy megtörtenhetett es meg is törtent csak de facto sajnos nem lehet bizonyitani. Ennek ellenere mindenki tudja, hogy megtörtent a plagium.


Feltéve, ha tényleg ráillik. A sógor szakdolgozatát ugyanis még nem láttuk. Azt, hogy ráillik, azt a Hír TV állítja.


Szegény Gengszterházy ma bemutatja legújabb Ajánlatát , erre ez az idióta megin ellopja a show-t előle. Fletó ÁFA csalása elévült, ez a vád is elesett akkor, stb. stb.


Biztos rosszul olvastad, mert kizárt, hogy - http://teszt.pte.hu/files/tiny.. - a linken olvasható dolgozat plágiumgyanús lenne. Egy demokratáról ilyent elképzelni?! Pfuj! ;-)


Ne bántsad, hagyjad örülni a szoláriumost. ;-)


Nézd!
Én tudom, hogy nehezedre esik több szempont egyidejű figyelembe vétele, de próbáld meg!
:)


Az, hogy „sem megerősíteni sem megcáfolni nem lehet a plágium tényét”, az bizony azt (is) jelenti, hogy nem lehet megerősíteni a plágium tényét, azaz ez azt jelenti, amit Gyurcsány írt:
"a velem szemben felhozott plágiumvád nem bizonyítható". Gyurcsány itt nem azt írta, hogy hamis az ellene felhozott plágiumvád, hanem azt, hogy a vád nem bizonyítható.

Válaszok:
julianus | 2012. május 16. 13:57

Pontosabban; mai NOL-os hír:

"A Közgép és szövetségesei újabb több tízmilliárdos vasútépítés feladatába foghatnak bele az idén. Lapunk úgy tudja: a Németh Miklós vezérigazgató nyilatkozata szerint Simicska Lajos tulajdonában lévő társaság a Swietelsky Vasúttechnika és a Magyar Aszfalt társaságában elnyerte a Gyoma-Békéscsaba vasútvonal átépítésére kiírt közbeszerzést is. A versenyben a második helyre az A-HID konzorciuma került."
Forrás: http://nol.hu/gazdasag/simicsk..

Tehát nem Közgép, hanem a konzorcium.


Te is kezded? Soha még csak fel sem tételeztem, hogy a plágium szóba jöhetne.
Talán azt kellene bizonyítani előbb, hogy a diplomához kiadott oklevél alapja egy önállóan megírt szakdolgozat. Ehhez azonban nem elég az index, az iktatókönyv, a pecsét és aláírás. Szükség lenne a szakdolgozatra, mint közvetlen bizonyítékra.

Ez a lényeg, nem a szavakon való lovaglás.

Válaszok:
brabant89 | 2012. május 16. 14:48

Ez akkor is így volt, amikor külföldi fővállalkozó nyerte el a pályázatot, akinek alvállalkozói voltak. Jelen esetben több fővállalkozó van, akiknek majd biztos lesznek alvállalkozói. Mi ebben a probléma?
Szerinted az osztrák, német, francia fővállalkozó cégek mindegyike saját maga végez minden munkát? Szerintem nem. Nekik is vannak alvállalkozóik.


Ne szerénykedj. Tudom, hogy pironkodsz. :)))


Sem cáfolni,sem megerősiteni nem tudom,
hogy Ferke kerge!Igy csak az tud bizni
állitása igazában-tényként használni azt,
hogy a corpus delicti szőrén lábán eltünt,aki
vagy saját maga vitte el,vgy megbizott vele valakit.Ezzel nem állitom,hogy a cselekmény
valóban megtörtént,de azt sem,hogy a Kerge félelem és gáncsnélküli lovag!
Pontosan rád illik Ferikém,hogy a Bayardok
kora lejárt!Vonjuk le a tapasztalatot és
hazudj,hazudj tovább!


Hú, mi mindig igen elbeszélünk egymás mellett.

"Ez a lényeg, nem a szavakon való lovaglás."

Én úgy vettem észre - és arra reagáltam - hogy te a szavakon lovagoltál (Gyurcsány nem azt mondja, amit a PTE mondott), ráadásul szerintem helytelenül.
Hozzászólásod többi részére - azaz, hogy jogilag magánokirat-hamisításnak, közokirat-hamisításnak minősül-e, ha valaki másról másolt szakdolgozattal szerzett diplomát - nem reagáltam, mivel nem vagyok jogász, nem értek hozzá.

Válaszok:
julianus | 2012. május 16. 15:21

"Mit gondoljunk azokról a balliberális demokratákról, akiknek elég volt a jobboldal keltette gyanú?"
Azt,hogy ismernek téged Ferenc.


Lehet, hogy félreértelek, de önmagában amit írtál nem sok értelme van, mert csak féligazság. Az igazság a két félmondat együtt. Az általad írtakat nevezik csúsztatásnak, vagy ahogy GyF mondotta egykor; a részleteket nem bontottam ki.

Most sem értem a megfogalmazásod, melynek értelmében "Én úgy vettem észre - és arra reagáltam - hogy te a szavakon lovagoltál (Gyurcsány nem azt mondja, amit a PTE mondott), ráadásul szerintem helytelenül.", mert nem szavakat írtam, hanem egy félmondatot kiegészítettem a hozzá szorosan tartozó másik félmondattal.


Nem értem, hogy mit vacakol ennyit ezzel a szakdolgozattal. Mondaná az egyetemnek; Adják oda a sógor szakdolgozatát majd megírom újra. ;-)


Az egyetemi/főiskolai KISZ-bizottságokon mindig voltak áldozatkész titkárnő elvtársnők, akik legépelték a dolgozatot. Csak ő (Katika/Erzsike/Julika) már biztosan nem él.


„A Pécsi Tudományegyetem lezárta vizsgálatát és kimondta: a velem szemben felhozott plágiumvád nem bizonyítható"

Mert időben kiloptam a diplomamunkát a könyvtárból. :-)

Arra , hogy jó- akkor hol van a sajátom,- nem akarok választ adni.
Arra, hogy miért egyeznek a volt sógorom diplomamunkájával ,a munka címe- oldalszámra diploma munka hibái is- az a válaszom- hogy ezt elkúrtam, nem kicsit - nagyon.
Akinek ez nem tetszik.- beperelem!:-)
Feri- Te szánalmas- beteg majom. :-)


Ebeteg (kutyabajszerű tünetei vannak)).


Mért is nem adták a műkádkő-gyárosnak?!?!?!


Feri, Feri ...

Tudod, a hazug embert hamarabb utolérik, mint a sánta kutyát..

Téged is elkapunk...


Winnetouff (Apacsij Apacsovics)- legendás szovjet. Származású indián törzsfő, aki a sztálini túlkapások elől előbb Ó-, majd Leo Bronstejn agyonverése. Után Új-Mexikóban telepedett le. Kezdetben a "Békepipa Kisipari Szövetkezet " kalumet szekciójának helyettes szurkapiszkálója, később pueblo-tanácselnök.
E minőségében felvette a kapcsolatot. A Nagynémet Haladó Bölényellenes Liga képviselőivel, kiket kezdetben kínzócölöphöz kötöztetett, de később elszívták.A békepipát.
Nem így a dakoták lakota sőt szalakóta ágával kikkel is. Nagy csatákat vívott amelynek során. UFF! Uff! csatakiáltásokat. Hallatott, de később elesett. Ellesett egy s mást a rohadó. Fehér civilizációtól s azóta. A szájber térben hadonászik tomahawkjával...


Előbb hiszem el, hogy a kutyám megszólalt, mint hogy te valaha is a Fideszre szavaztál!
Mindig is érdekelt, hogy ezt magadnak is hazudod, vagy csak kábítani szeretnél?


Nagyon szépen összefoglaltad, most már csak annyi lenne dolgod, hogy felfedd magad, és arccal névvel vállald a bíróságon .
Annak, hogy vesztessz, a valószínűsége pontosan nulla. ( szerinted )
Kíváncsian várjuk a végeredményt.

Válaszok:
koronaszep | 2012. május 16. 18:53

Észrevettem, felesleges kiigazítani ...


szard le feri! az itt kommentelő fideszesek többsége még lemásolni sem tudna egy szakdolgozatot annyira hülye!!!

hehehe


hogy sikerült ennyi baromságot összehozni?
Úgy látszik egyeseket a gyurcsány-fóbia
agyilag teljesen lenulláz. És ez a bunkó, alpári stílus ! Csak ennyire futja a rengeteg eszetekkel? Élvezitek a gyalázkodást, a mocskolódást? Kultúrszomj kioltva. És ingyen van. Gratulálok!


Tényleg tudod mit lopott? Elárulhatnád nekem is. Csak nem azért habzik a szád, mert nem vett fel fizetést? Szokatlan , mi? Kicsit körülnézhetnél szeretett vezéred , és társai környékén, hogy manapság hány milliárd gurul a haverok zsebébe. És akkor beszéljünk arról, kinek inkább lételeme a közpézek lenyúlása.

Válaszok:
1istvan | 2012. május 16. 23:17

azt gondolsz amit akarsz.
számít e valakinek?


hhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuu de jó poén volt!


annál hülyébb. maradjunk ennél.


ki nem vett fel, milyen fizetést?


"a velem szemben felhozott plágiumvád nem bizonyítható"

Nem bizonyítható, viszont igaz.

Nyomjad Feri, táncolj is hozzá, a Fidesznek segítesz vele.

Nem is tudom mi lenne jobb, ha Bajnaiék tényleg kinyírnának, vagy ha maradnál. Talán az utóbbi jobb, jót mulatunk. Az izzadtságszagú nyilatkozatod a "ha ott volt, biztos olvastam, ha olvastam, biztos felhasználtam, szeretném remélni hogy hivatkoztam is rá" - na az prájszlessz.


Biztosan lopott, csak a maffiózó haverjai kilopták az ipari kamerából a filmet, így sajnos nem bizonyítható a lopás. Másik kameraállásból látszik, hogy bemegy az épületbe üres kézzel, viszont plazmatévével a hóna alatt távozik, a rendszer szerint plazmatévét senki nem vett az ominózus időpontban, viszont a bíróság ezt nem fogadja el bizonyítéknak.

Így megvan?


"Ugye innen indult ki."

Apád fülit.

Te egy vérbeli kommer vagy, Huti, ha kérdezel is hazudsz.

Onnan indult ki, hogy mérsékeltképességű JH haverod leTESCOtolvajozta Imres-t, a Gyurcsányt ér plágiumvádak analógiájára. Ami nonszensz, erről szólt a kommentem.

A lényeg:

1-35. oldalig

A sógorától, annak tudta nélkül.

Azonos címmel.

Ez jogilag nem bizonyítható, mert valaki elltűntette az egyetlen bizonyítokot. Ezen veri a mellét a szerencsétlen, és mi jókat röhögünk.


A demokrata mért jelent libsi maffiózót itthon?



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó