Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. május 12. 14:32

A jelenlegi hibák kijavításához a mi munkánk és felkészültségünk már kevés.

Kollégáimmal együtt figyelemmel kísérjük a híradásokat és sajnos, ami az elmúlt héten történt a Népligetnél az csak a jéghegy csúcsa. A 3-as metró talán legbiztonságosabb szakasza az 1990 végén átadott Árpád híd-Újpest közötti szakasza, igaz a sínkopás ezt a szakasz is érinti, de itt még kezelhető a helyzet. Állandóak az éjszakai karbantartások és a túlóra. A metró folyamatos és zavartalan működtetése a mi vállunkat terheli, aminek a 3-as vonalon egyre kevésbé tudunk eleget tenni. Az alagútban egyre több helyen tapasztalható szivárgás, a vágányok több szakaszon is életveszélyesek, már a 40km/órás korlátozás sem segítene, és a Népligetihez hasonló baleset bármelyik állomáson bármikor előfordulhat. Sok helyen az oldalfalakon található márványlapok is bármikor leeshetnek, mivel az elmúlt 20 évben szinte sehol nem végeztek komolyabb karbantartást és szerkezeti- statikai vizsgálatokat. Ezt a problémát már többször is jeleztük, a tavalyi metrótűz óta mind a BKV, mind a főváros felé, de csak ígéreteket kaptunk, ugyanakkor a felelősség a miénk. A jelenlegi hibák kijavításához a mi munkánk és felkészültségünk már kevés. A metróvonalon a szerkezeti hibák már annyira kritikusak, hogy egy esetleges azonnali műszaki beavatkozásnak az egész vonalat érintenie kellene. A 2-es vonalhoz hasonló szakaszos felújítás lehetősége az állandó balesetveszély miatt meglátásom szerint nem kivitelezhető. Ezt a véleményemet több kollégám is osztja. Féltem a munkámat és az utasok biztonságát, de a nyilvánosság elé sem én, sem a kollégáim nem merünk kiállni. A Népliget állomáson történt baleset miatt így is gőzerővel zajlik a felelős keresése. Nagy valószínűség szerint a »felelőst« közülünk fogják kiválasztani. Szeretném, ha ezek a problémák az utazóközönség elé kerülnének.

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/36472


Összesen 114 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint


"Sajna nincs kire mutogatni,...."
----------------------------
Már, hogy ne lenne...!
20 évig volt egy hozzá nem értő, agyilag és mentalitását tekintve korlátolt, illetve elvakultan fanatikus, ugyanakkor szemellenzősen nagyképű főpolgármestere Budapestünknek.
Azon most nem meditálnék el, hogy ez miként történhetett meg; a kifejleten viszont nem csak érdemes, de előbb-utóbb kényszerűen el kell kezdeni vizsgálódni.
Nem értem, hogy ez az ember miként úszta meg eddig a zűrösnél zűrösebb, mutyis ügyeket!
Ez a Konrád- és SZDSZ kedvenc, politikai és ideológiai kérdéssé degradálta a főváros vezetésének a problematikáját; az ebből fakadó felelőtlen és hányaveti hozzáállására visszavezethető problémák tömegének mai lecsapódása okán a büntetőjogi felelősség megállapításának éppen eljött az ideje.

Válaszok:
egysegelem | 2012. május 12. 16:23

Tobb tiszteletet annak az embernek, aki 5x egymas utan dongolte foldbe a jobbermajmok jeloltjet. :)))))


Most olvastam néhány napja, hogy a sínek tele vannak hajszálrepedéssel, és ha nem lenne a sebességkorlátozás, szétrobbanhatnának a sínek. Szó szerint életveszélyes a helyzet a metróban.


"Féltem a munkámat és az utasok biztonságát, de a nyilvánosság elé sem én, sem a kollégáim nem merünk kiállni"

Mindenki tudja hogy mekkora a szar.

Az egyesület nem félt téged? Vagy szereplési kényszer van, vagy most éppen ezzel lehet a fővárost köpködni.


Csak kibújik a szög a zsákból.
Te írtad a levelet?


Ezek szerint Gulyás Attila nő?
:o)



Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó