Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. május 12. 14:32

A jelenlegi hibák kijavításához a mi munkánk és felkészültségünk már kevés.

Kollégáimmal együtt figyelemmel kísérjük a híradásokat és sajnos, ami az elmúlt héten történt a Népligetnél az csak a jéghegy csúcsa. A 3-as metró talán legbiztonságosabb szakasza az 1990 végén átadott Árpád híd-Újpest közötti szakasza, igaz a sínkopás ezt a szakasz is érinti, de itt még kezelhető a helyzet. Állandóak az éjszakai karbantartások és a túlóra. A metró folyamatos és zavartalan működtetése a mi vállunkat terheli, aminek a 3-as vonalon egyre kevésbé tudunk eleget tenni. Az alagútban egyre több helyen tapasztalható szivárgás, a vágányok több szakaszon is életveszélyesek, már a 40km/órás korlátozás sem segítene, és a Népligetihez hasonló baleset bármelyik állomáson bármikor előfordulhat. Sok helyen az oldalfalakon található márványlapok is bármikor leeshetnek, mivel az elmúlt 20 évben szinte sehol nem végeztek komolyabb karbantartást és szerkezeti- statikai vizsgálatokat. Ezt a problémát már többször is jeleztük, a tavalyi metrótűz óta mind a BKV, mind a főváros felé, de csak ígéreteket kaptunk, ugyanakkor a felelősség a miénk. A jelenlegi hibák kijavításához a mi munkánk és felkészültségünk már kevés. A metróvonalon a szerkezeti hibák már annyira kritikusak, hogy egy esetleges azonnali műszaki beavatkozásnak az egész vonalat érintenie kellene. A 2-es vonalhoz hasonló szakaszos felújítás lehetősége az állandó balesetveszély miatt meglátásom szerint nem kivitelezhető. Ezt a véleményemet több kollégám is osztja. Féltem a munkámat és az utasok biztonságát, de a nyilvánosság elé sem én, sem a kollégáim nem merünk kiállni. A Népliget állomáson történt baleset miatt így is gőzerővel zajlik a felelős keresése. Nagy valószínűség szerint a »felelőst« közülünk fogják kiválasztani. Szeretném, ha ezek a problémák az utazóközönség elé kerülnének.

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/36472


114 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



Bravó jóbarát!Hol jártál eddig és a metróért hol járt?Ha tényleg ilyen állapotok vannak akkor te is keményen benne vagy.Ez a nyilatkozat nem szakmai,hanem politikai


"Sajna nincs kire mutogatni,...."
----------------------------
Már, hogy ne lenne...!
20 évig volt egy hozzá nem értő, agyilag és mentalitását tekintve korlátolt, illetve elvakultan fanatikus, ugyanakkor szemellenzősen nagyképű főpolgármestere Budapestünknek.
Azon most nem meditálnék el, hogy ez miként történhetett meg; a kifejleten viszont nem csak érdemes, de előbb-utóbb kényszerűen el kell kezdeni vizsgálódni.
Nem értem, hogy ez az ember miként úszta meg eddig a zűrösnél zűrösebb, mutyis ügyeket!
Ez a Konrád- és SZDSZ kedvenc, politikai és ideológiai kérdéssé degradálta a főváros vezetésének a problematikáját; az ebből fakadó felelőtlen és hányaveti hozzáállására visszavezethető problémák tömegének mai lecsapódása okán a büntetőjogi felelősség megállapításának éppen eljött az ideje.

Válaszok:
egysegelem | 2012. május 12. 16:23

 

Csák Máté vagyok, a Felvidék ura. III. András halálával kihalt az Árpád-ház, és megnyílt az út, hogy enyém legyen a Szent Korona. De ehhez előbb le kell győznöm vagy hűbéresemmé kell tennem a többi oligarchát.

 

Válassz engem a Kard és Korona társasjátékban, hogy Pozsony, Nyitra és Gömör vármegyék mellé az egész Magyar Királyságot meghódítsuk!

(X)

Tobb tiszteletet annak az embernek, aki 5x egymas utan dongolte foldbe a jobbermajmok jeloltjet. :)))))


Most olvastam néhány napja, hogy a sínek tele vannak hajszálrepedéssel, és ha nem lenne a sebességkorlátozás, szétrobbanhatnának a sínek. Szó szerint életveszélyes a helyzet a metróban.


"Féltem a munkámat és az utasok biztonságát, de a nyilvánosság elé sem én, sem a kollégáim nem merünk kiállni"

Mindenki tudja hogy mekkora a szar.

Az egyesület nem félt téged? Vagy szereplési kényszer van, vagy most éppen ezzel lehet a fővárost köpködni.


Csak kibújik a szög a zsákból.
Te írtad a levelet?


Már Romániának,Szlovákiának,Ukrajnának,HorvátországnakSzlovéniának,Lengyelországnak stb.is van nemzetközi szintű stadionja csak nekünk nincs.És persze négyes metrónk sincs.Amit írtál jellemző Mesterházy féle populizmus.Kérdés:hol a lé?


Elég gáz helyzetet örökölt a városvezetés az előzőtől, az tény, de az is, hogy inkább csak rontani tudtak rajta.
Ez a kis pöcs vitézi meg kész röhej.
0 tudás, 0 tapasztalat, 100% arrogancia és tudálékosság.
Sajna a fityesz túlnyerte magát, és nincsenek megfelelő emberei, ezért ilyen taknyász-félékkel kellett telerakni az államigazgatást.

Szóval:
nincs remény.


Ehhez tarlós kellett?
Mifaszt csinál a takonypóc?


majd egy tucat használt busz és 2 focistadion beszerzése megoldja a gondokat


Most vedd le a nariszemüveget, és nézz körül. Érdekes lesz a világ.
A főpolgármester nem rendelkezik különös hatalommal, a közgyűlés hozza a döntéseket. A Fővárosi Közgyűlésben nem 2010 óta van jobbos többség.
Te pl. mit gondolsz arról, hogy 2008-ban a Közgép kapta a Margit-híd - véfül 2,5-szörös áron elvégzett - felújítását? Bizonyára Demszky vagy Hagyó akarta így, ugye?


Összeomlás vagy beomlás, jövőre a dugódíjból megcsinálják. Esetleg addig imádkoznak, nehogy nagy baj történjen.


Ha a hülyegyereket vitézi pöcsikére értetted, akkor egyetértettünk.

Amúgy nem felújítani kellett volna ennek a kurvanagy szakembernek a metrót, hanem felülvizsgáltatni.
Amit végül Tarlós megtett helyette, bár nem akkora nagy közlekedési szakember.

Leülhetsz seggnyaló, egyes!

Valaki korábban írta, hogy nekem demckim lett volna. Hát, ha lett volna, akkor kitörtem volna a nyakát.
Egy tetü volt az is, de ezek meg BARMOK!


Tudod, ti fityeszidióta trollok éppolyan mellébeszélő szarok vagytok, mint a kurcsányisták, vagy maszopposok.
Védenétek a mundér becsületét, csak nincs mit.

Fikazabáló dávidka meg épp olyan jó közlekedési szakember, mint a többi közgazdász, egy fikarcnyival se jobb.


Az a baj ebben az országban,hogy még mindig nem a szakmai tudás számít az állami/önkormányzati cégek vezetőinek kiválasztásakor.Így a rossz szervezés,hibás döntések és a cégek gazdaságtalan működtetése dönti romba hazánkat.


Ezt a cikket hazugságnak KELL nyilvánítani, mivel ellentmond a hivatalos állásponttal.

A metró biztonságos, européer, színvonalas. A szolgáltatás minősége olyan, amilyet a viteldíjak alapján elvárhat az utazóközönség!

Ha valaki szétrohadt, életveszélyes szerelvényekről, korrupt BKV-ról beszél, az rendszerellenes, sőt valószínűleg MSZP-s vagy Jobbikos provokátor!


Ezek szerint Gulyás Attila nő?
:o)


"Hozzátok vissza a Hagyó-Demszki duót, majd ők rendet tesznek."


Ez a szokásos egysíkú-együgyű "gondolkodás"mód: ha szídom a Fideszt, akkor biztos maszopos vagyok. Brávó. :(


"Amit a kisköcsög Vitézi elherdál abból fel lehetett volna újítani a 3-as Metrót félév alatt!"

Mondjuk ez költői túlzás, de az igaz, hogy a sok ilyenből adódnak össze a problémák.



"Mi a fasznak 2 milliós havi fix-szel még 1 vízfej a fővárosba?"

Most soroljam? :)
-Orbán rokona
-Seszták Ágnes fia
-Erdős Péter MSZMP-s cenzor unokája (CPG)
-b**i
-szemita

Ezek kellenek a "forradalmi kormánynak".



"...imádkozik hogy nehogy akkor szakadjon le a plafon amikor pont Ő utazik Tarlós városába!"

Talán a Tarlós az egyetlen, aki ÉRDEMBEN tenni is akar. Megörökölte az MSZP-SZDSZ által letarolt fővárost, majd szembesült a ténnyel, hogy a Fideszes szarháziakkal nem jut egyről a kettőre. Több HírTV-s riportban is láttam, ahogy szinte a földön csúszva könyörgött Orbánnak, hogy foglalkozzanak a BKV súlyos problémáival.

Válaszok:
Tehetetlen Dodó | 2012. május 13. 20:49

Milyen Seszták Ágnes fia, te ökör?

Nagyjából ennyit ér a többi információd is.


Pöcsfejű dávidka nyilatkozata a HírTV-nek taxis-ügyben:

"1600 köbcentis, vagy annál magasabb hengerűrtartalmú gépjárművekkel lehet majd taxizni Budapesten.
Ez azért van, hogy ne az történjen, ami ma előfordul, hogy ilyen nagyon kis motorral felszerelt középkategóriás autók az Istenhegyi úton alig tudják fölszenvedni magukat, vagy ha beül öt ember,és betesznek két bőröndöt, akkor már alig vánszorog végig a gyorsforgalmi úton..."

Elárulhatná valaki ennek a kurvajó közlekedési szakembernek, hogy a gépjárművek teljesítményét nem köbcentivel, hanem kilowattal (lóerővel) mérik, és a mai motorok 1200-1400 köbcentivel nagyobb teljesítményre képesek, mint a régebbi 1700-asok.
Mellesleg környezetkímélőbbek is, de hát ez már a Levegő Munkacsoport reszortja.



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó