Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. április 11. 14:57

A párt a „közerkölcsöt” és a „fiatal generációk egészséges gondolkodását” védené javaslatával, amely betiltaná, és több év letöltendő börtönbüntetéssel büntetné a „szexuális devianciák” népszerűsítését.

A „közerkölcs és a fiatal generációk egészséges gondolkodásának védelmében” nyújtott be törvénymódosítást a Jobbik a „szexuális devianciák” népszerűsítésének betiltására és büntetésére – mondta el Mirkóczki Ádám, a javaslat megfogalmazója, a párt szóvivője. Az ellenzéki politikus ismertette: a javaslat több törvényt módosítana, így a büntető törvénykönyvet, a szabálysértési törvényt, a médiatörvényt, a reklámtörvényt is.

Az egyes szexuális magatartászavarok visszaszorítása érdekében szükséges törvénymódosításokról” szóló javaslat szerint többek között tilos lenne olyan reklámokat és műsorokat közzétenni, amelyek „társadalmilag elfogadott, követendő példaként” mutatják be a felsorolt magatartásformákat. Emellett a Jobbik három év letöltendő börtönnel büntetné azt, „aki más azonos nemű személlyel folytatott szexuális kapcsolatot (fajtalanság) illetve egyéb más szexuális magatartászavart nagy nyilvánosság előtt népszerűsít”, öt évvel, aki ezt a cselekményt kiskorúval szemben és nyolc évvel, aki „nevelése, felügyelete, gondozása vagy gyógykezelése alatt álló” kiskorúval szemben követi el.

Mirkóczki hangsúlyozta: a Jobbik álláspontja szerint a „szexuális szokások kizárólag az alanyra és a hálószobára tartoznak”, mivel azonban a „fenti devianciákat” propagálni nem tilos, ezért az emberek „lassan már nem tesznek különbséget a normalitás és a deviancia között”. Úgy fogalmazott: ezeknek a magatartásoknak a reklámozását „minden normális ember úgy ítéli meg, hogy a jövő generációja pszichés fejlődését kifejezetten negatív értelemben befolyásolják”. Hangsúlyozta: a Jobbik nem akarja karanténba zárni a homoszexuálisokat vagy a transzvesztitákat, hanem azt akarják elérni, hogy társadalmi szinten ne lehessen ezeket a magatartásokat példaként állítani fiatalok elé. Az ellenzéki párt reméli, hogy a többi párt is úgy véli: a téma és a javaslat arra legalább alkalmas, hogy az Országgyűlés azt megvitassa, mert ma már „nem lehet elmenni a kérdés mellett”.

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/35363


225 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



Na bumm.
Most elveszítenek 5% buzeráns szavazót - akik egyébként természetesen feltétlenül rájuk szavaztak volna, ki másra is?


„Az egyes szexuális magatartászavarok visszaszorítása érdekében szükséges törvénymódosításokról” szóló javaslat szerint többek között tilos lenne olyan reklámokat és műsorokat közzétenni, amelyek „társadalmilag elfogadott, követendő példaként” mutatják be a felsorolt magatartásformákat. Emellett a Jobbik három év letöltendő börtönnel büntetné azt, „aki más azonos nemű személlyel folytatott szexuális kapcsolatot (fajtalanság) illetve egyéb más szexuális magatartászavart nagy nyilvánosság előtt népszerűsít”,
-----------------------------------
Kicsit erős, de a büntethetőséggel egyetértek.
METRÓMEGÁLLÓKBAN VOLTAK KITÉVE ÓRIÁSPLAKÁTOK MEZTELEN FÉRFI-NŐ, FÉRFI-FÉRFI, STB. KÖRVONALAKKAL.
Nos az ilyen közszeméremsértést igenis büntetni kellene!

Válaszok:
Karcolt | 2012. április 11. 15:14
micream | 2012. április 11. 15:17
micream | 2012. április 11. 15:42

A Jobbik nem tudja jobban lejáratni magát annál, mint ahol tart. Csak cigányozni, zsidózni, buzizni tud. Letett már bármit ezeken kívül az asztalra?

Sajnálom azokat, akiket a szimpla cigányozás, zsidózás, buzizás kielégít. Rossz lehet ennyire primitívnek lenni.

Válaszok:
pimepime | 2012. április 11. 16:11

Mirkóczi megkivánta a seggbekukit, hogy buzikat látott valamelyik sorozatban?


Parfümotthon 2012. április 11. 15:10

Ajánlatunk hölgyek részére:
Giorgio Armani Si EDP Női 30ml, nálunk 13.100 Ft, a boltokban 17.300 Ft.
Hugo Boss Ma Vie Pour Femme EDP Női 75ml, nálunk 15.990 Ft, a boltokban 21.290 Ft.

Ajánlatunk urak részére:
Boss Bottled EDT Férfi 50ml, nálunk 7.680 Ft, a boltokban 14.310 Ft.
Bruno Banani Magic Man EDT Férfi 30ml, nálunk 4.110 Ft, a boltokban 7-490 Ft.

Rendelését 3 munkanapon belül kiszállítjuk, kérésére díszcsomagolásban, hogy teljes legyen az öröm.

(x)

(X)

Ez az én álláspontom is: soha nem is tévesztem össze a normális, szerény életvitelt űző homikat ezekkel az agresszív buzeránsokkal.


a pedofil és pederaszta katolikus papokra nem tért ki?


Ja, és azt a kibaszott Dávid-szobrot is fel kellene robbantani csak a buzeráns digók idegesek lennének...


Tárgyakat dugtak a diákok végbelébe, rendszeresen verték és szexuálisan zaklatták őket az ausztriai kremsmünsteri apátságban - állítja a Profil című osztrák lap a birtokába jutott nyomozati iratokra hivatkozva. A szadista visszaélésekkel gyanúsított tizenkét pap közül tizenegy biztosan megússza. Az állítólagos áldozatok szerint a papok úgy bántak velük, mint a nácik, feljelentést tenni pedig nem mertek, mert az apátság befolyása a rendőrségig is elért.

A kolostor szellemi és gazdasági befolyása hosszú ideig mindent elfedett - állítja a lap. Így történhetett meg, hogy bár a diákok naponta szereztek sérüléseket, és szenvedtek a kegyetlen bánásmód miatt, feljelentést egyetlen esetben sem tettek. Eljárás többször indult, de sosem vezetett eredményre. Ha egy tanítvány anyja testi sértés miatt feljelentést akart tenni, a lap szerint a csendőrség nem intézkedett.


amikor a pedofil papok számonkéréséről volt szó, nem voltál ennyire szigorú.

Válaszok:
butapesti | 2012. április 11. 20:35

gondolom ezek után tényleg nem marad olyan épeszű ember, aki a jobbikot ne náci pártként tartsa számon.

Ezzel a javaslatukkal egy időben el kellene gondolkozni, milyen szankció járjon a kisebbségek jogfosztásának nyílt hirdetése miatt. Pénzek megvonásától a Parlamentből való kihajításig terjedően.


Ehelyett azzal provokalnak, hogy nyakig furdenek a kozpenzben, tv szereplesekben, politikai befolyasban, mindezt tobbek kozott arra felhasznalva hogy a beteg abberalt allatok ugyeit, tetteit erdemben felszin alatt tarthasak.


 

Csák Máté vagyok, a Felvidék ura. III. András halálával kihalt az Árpád-ház, és megnyílt az út, hogy enyém legyen a Szent Korona. De ehhez előbb le kell győznöm vagy hűbéresemmé kell tennem a többi oligarchát.

 

Válassz engem a Kard és Korona társasjátékban, hogy Pozsony, Nyitra és Gömör vármegyék mellé az egész Magyar Királyságot meghódítsuk!

(X)

hehe.. miért van neked pávatollad, nyomikám?


felköttetnéd a pedofil katolikus papokat csak azért mert kicsit szexeltek a gyerekekkel?

még pénzbírságot is megusszák


Attol felek, igazad van. A tobbseg. Ez is nagyjabol megmutatja, hogy Mo-nak nem Europaban van a helye, ahova tartozni szeretne, de sosem tartotozott, hanem a Balkanon, vagy meg keletebbre.


szóval ha egy katolikus pap a sekrestyében molesztál egy gyereket az elfogadható mert nem látják mások.

de ha felvonul egy felnött, vállalva a másságát, az már ciki?

Válaszok:
Rudy | 2012. április 11. 16:57

" a Jobbik nem akarja karanténba zárni a homoszexuálisokat vagy a transzvesztitákat, hanem azt akarják elérni, hogy társadalmi szinten ne lehessen ezeket a magatartásokat példaként állítani fiatalok elé."

ezzel egyetertek.
Az is oke hogy ne tartsanak eloadasokat a kisgyerekeknek azzal, hogy teljesen normalis dolog az, ha ket apukaja van valakinek, vagy eppen hogy nem az a termeszetes ha a masik nemu emberhez vonzodnak majd kesobb.
Amugy sem eleg erettek meg a gyerekek a nemiseg felfogasara, de azert az apa es anya szerepet megertik.


ugyanakkor, az a kerdes mi szamit nepszerusitesnek?
mert ha valaki azt mondja az embereknek hogy Figyelj, vannak emberek akik a sajat nemukhoz vonzodnak. Ez van, kialakult, nem tudsz rajta valtoztatni. Ezert meg ne utald magad, nem vagy egy csodtomeg, ne legy ongyilkos, vannak szervezetek akik ezzel foglalkoznak, nem vagy egyedul, vannak masok is, jo eselyed van hogy megtalalod a parodat, es a korulmenyekhez kepest teljes erteku eletet elj. Lehetsz igy is boldog ember.

Nos ezert eros marhasag lenne bortonbe zarni valakit.

Es azert sem kene ha valaki azt talalja mondani hogy attol hogy XY sajat nemehez vonzodik, meg lehet egy egyebkent teljesen jo ember, tarsadalomra nezve hasznos, muvesz, feltalalo tudomisen.

Azokra meg akik kozutakat foglalnak, nyilvanosan vonaglanak, meg az utcara viszik a haloszobaba valo szemelyes dolgaikat, azokra nem kell kulon torveny, alkalmazzak a meglevoeket - kozszemeremsertes, kozbotranyokozas, de azt kemenyen.


Tíz éven át pornózott a solymári jobbikos politikus

Kovács "Kovi" István a Hótehénkében dolgozott először együtt a solymári jobbikossal.

"Oszlopos tagja volt a csapatunknak Kabai Zoli, az Irigy Hónaljmirigyben éneklő Kabai Laci testvére. Szerepelt a Mazochista álmokban, valamint a Botrány a szexvideótékában, valamint a Félénk vagyok, de dugni akarok című filmjeimben. Azt hallottam, hogy azóta politikai pályára lépett, ő a Jobbik solymári alapszervezetének elnöke [1]" - írja Kovi a hamarosan megjelenő Bűnös élvezetek című könyvében.


Nem vagyok meleg.
Csak az elmult felevben tobb tucat pap,intezmeny, es vezeto kompromitalodot, vagy bukott meg.

Es 1000 eves fenallasrol minimum beszelunk.

Válaszok:
benszülött | 2012. április 11. 15:42
Rudy | 2012. április 11. 17:13

Lemondott tisztségéről a Jobbik szóvivője. Király András azután távozott a posztjáról, hogy megjelentek az interneten nyilvánosan hozzáférhető képek, amelyeken barátaival marihuánát fogyaszt, illetve egy kanadai melegfelvonulás résztvevőivel fényképezkedik. A pártban etikai eljárás indult ellene.


Azok a papok szinte mind zsidó származásúak.

Válaszok:
CyB | 2012. április 11. 16:04

Érdekes, engem nem provokálnak. Egyszerűen nem megyek oda és - láss csodát - nem provokálnak.

A Triumph melltartó-reklámjaival már más a helyzet, azok provokálnak, attól tényleg a dugásra gondolok a metró-peronon. Na az provokáció, nem néhány Freddie Mercury-imitátor...

Válaszok:
Tüke63 | 2012. április 11. 19:44

Kibaszni a Parlamentből. Pontosan. Én egyből ezt a szankciót alkalmaznám. De azt sem bánom, ha kezdetben megvonják tőlük a közpénzeket.

Van egy konkrét határ, amit demokráciában nem megengedett átlépni. A jobbik javaslatával ezt egyértelműen meg tette.

Nem lehet pl. embereket sem kivégeztetni a többség szavazatára, te szerencsétlen - nem ez a demokrácia. Nem érted az alapfogalmakat sem, csak ugatsz folyton.


"Jó kis komenesta szokás összemosni dolgokat.
A pedofíliát minden országban büntetik és nagyon helyesen. Akkor miről beszél?"

Épp a jobbik mosta itt össze (veled együtt) a pedofíliát a homoszexualitással.

Válaszok:
micream | 2012. április 11. 16:41

Hat persze. Hogy erre nem gondoltam elobb:/

Mindenki zsido akire egy jobbikos aztmondja, ez ilyen veluk szuletett sajatosan magyar, katolikus isteni eredetu kepesseg.

Válaszok:
drkovax | 2012. április 11. 17:23

Nem, nem kaptak meg a buntetesuket. Sokan megusszak.

Azt szeretnem a homoszexualitas nepszerusitesenek peldajara, hogy aki a katolicizmust nyiltan nepszerusiti, bortonnel, de minimum oriasi penzbuntetessel lehessen sulytani.

Csak az egyenlo elbanas kedveert.


"Csak cigányozni, zsidózni, buzizni tud. Letett már bármit ezeken kívül az asztalra?"
----------------------
Nem, kedvesem, csak tehozzád ennyi jut. Ezen el kellene gondolkodnod egy cseppet! Megvezetett ember vagy.

Válaszok:
CyB | 2012. április 11. 16:14

Konkretan mirol is szol meg? Csocselek.infon peldaul csak ez a harom tema porog, kiegisztve testnedves keresztenykedessel.

Válaszok:
pimepime | 2012. április 11. 16:16

És ennek propagálása közterületen előfordul?
Mert én most hallok erről először, tőled.


A látens buzi pedofil jobbikot pedig ugyancsak látens buzi és ezért vérhomofób híveivel együtt kéne leszorítani mondjuk Recskre. Hadd játszadozzanak egymással:DDDD

Válaszok:
pimepime | 2012. április 11. 16:17

Csocselek.info? Az mi?

Válaszok:
CyB | 2012. április 11. 16:17

Bocsanat, veletlenul elirtam. Kuruc.inforol van szo temreszetesen.

Válaszok:
pimepime | 2012. április 11. 16:20

Te ezt élvezettel hányod ide?


Történetesen az nem hivatalos Jobbik portál. De, ha pl. a Jobbik.hu, vagy Barikád.hu portálokról hozzol nekem buzizó, cigányozó, zsidózó híreket, akkor újra szájnak fogom tekinteni a seggedet.

Válaszok:
Kovács Jenő | 2012. április 11. 16:24
CyB | 2012. április 11. 16:24
Yossarian1 | 2012. április 11. 16:52

Korrekt, bár ezt is megpróbálják majd félremagyarázni, mint a cigánybűnözés fogalmát (cigányokra jellemző bűnelkövetési forma vs. "minden cigány bűnőző" féle ballib interpretáció).

Válaszok:
Karcolt | 2012. április 11. 16:22

Kapálódzik az álarcos bolsevik párt, elfelejtett szóval: kriptokommunista szervezet, mert zuhan a népszerűségi indexe.

Mit számít az nekik, hogy a legalantasabb reflexet, az Európából végleg minket kilökő intoleranciát erősítik?!

Sőt! Két legyet egycsapásra!
Civilizált világból a nyomor világába, a gyűlölet, a háborúság tengerébe!
Ahol ők uralkodhatnak.
Hogy közben majd társadalmilag és gazdaságilag is végérvényesen beledöglünk?!
Számít az nekik?

Éjjenek a jobbikos efftársak, éjjen májuselseje, éjjen a komenista embertípus!

Bedobták az ügynökügyet is két hete. Aztán mi lett? Semmi! Csak sok félrevezetett elhitte, hogy tényleg a bolsevikokat akarják számonkérni. Pont ők... Bruhahaha!


Ezen nincs mit félremagyarázni, teljesen egyértelmű: egyes, számukra nem szimpatikus emberek illetve csoportok gyülekezési és szólásszabadsághoz való jogát szeretnék korlátozni.
Ennyi.


De még mekkora élvezettel! Mert mi okozhat nagyobb élvezetet, mint az igazság kimondása, ugyeugye?


Vajon mennyire utal oszinte erkolcsos eletvitelre az a szemforgato alszent hazugsag, mikor azt bizonygatod hogy a kuruc.info nem egyenesagi szocsove a jobbiknak:)?
Ugyan mar...


Elnézést, de ha az egész ország Jobbikos (csak még nem tudnak róla), akkor kik a buzik?

Válaszok:
micream | 2012. április 11. 16:29

igazad van! nem szabad hagyni, hogy a librálisok kisajátítsák a melegeket, amikor a nácik között is annyi buzi van!

Válaszok:
zero | 2012. április 11. 16:32

Ez az ... mindenkinek jogában áll buzulni, ahogy nácinak lenni is.

Válaszok:
Kovács Jenő | 2012. április 11. 16:37

Mégis kinek? Legfeljebb cserélgetni fogjátok egymás között.


de. ésakkkkormivan? beesikazesőőőőőő????


El is képzelem, amint Fellegi kínjában azt mondja az informális IMF tárgyaláson érvként: -Ideje lenne kitűzni a tágyalások időpontját végre, mert a Jobbik már a buzulás propagálását is tiltani akarja.


nácinak lenni igen, például pár napig valamelyik Moszad-kihallgatáson, és ott védeni a hitleri álláspontot - ezt filmet nagyon megnézném!

Válaszok:
micream | 2012. április 11. 17:02

cicafiú!

a homoszexualitást minden tisztességes kommunista diktatúrában büntetik. kubától, észak-koreáig, de így volt ez a nagy jobbikos példakép, rákosi alatt is.

katolikus papokról hetente derül ki, hogy buzulnak a rájuk bízott gyerekekkel, de még egyszer sem fordult elő, hogy az egyház, vagy valamelyik pap kollega jelentette volna fel a pederasztát. ellenben a vatikán mindent megtett azért, hogy akadályozza a nyomozást. a legtöbbször, ha tudomást szereztek a megrontásról, akkor titokban áthelyezték a pedofil papot egy másik egyházmegyébe, ahol folytatta a gyerekek megrontását.

Válaszok:
Carlos> | 2012. április 11. 16:49

amikor az osztrák kereszténydemokraták kb. tíz éve beterjesztettek egy homoszexuálisokat kirekesztő törvényt, akkor az osztrák melegek azt válaszolták, hogy amig nem veszik le a törvényjavaslatot addig hetente nyilvánosságra hozzák egy meleg kereszténydemokrata nevét. az első egy katolikus püspök volt. a második héten visszavonták a törvényjavaslatot.


Nem, hálisten a magadfajta méretes faszfejűek képviselik a kisebbséget, amelyik itt osztja egymásnak a lapot, és azt hiszitek, sokan vagytok. Hihhi. Amúgy milyen anyagot tolsz?


cicafiú! eltévesztetted a házszámot. Ezt vitasd meg a fundamentalista álkeresztényekkel!


Remélem ennyi elég lesz:

http://www.hirextra.hu/2010/03..

http://nol.hu/archivum/sunyi_u..

Ha kell még, találsz a guglin gazdagon.


szóval ha egy katolikus pap a sekrestyében molesztál egy gyereket az elfogadható mert nem látják mások.
de ha felvonul egy felnött, vállalva a másságát, az már ciki?

na ezt hívják zsiráfos csúsztatásnak!És most roppant okosnak képzeled magad?

Válaszok:
micream | 2012. április 11. 17:00

akkor küldd a gyerekedet egy katolius bentlakásos iskolába ,)

Válaszok:
Rudy | 2012. április 11. 17:41

Micsoda jóindulatú, demokratikus megoldás a dutyi. Az ószövetségben, a Tórában Mózes a városon kívüli megkövezést rendelte el a számukra, isteni parancsra. Erről persze zsidó berkekben kussolás van.

Válaszok:
micream | 2012. április 11. 17:04

akkor egyből parancsra tették. igazi jellemoriások a nácik.


vazze te átaludtad az elmúlt ezer évet?

a katolikusok sem dicsekednek sokat azzal, hogy hány tudóst égettek, vagy kínoztak meg.


Hála istennek, Megbuktak. És tudod hány politikus, könyvelő, orvos, vagy hegesztő kompromittálódott. Úé.erkölcsileg. Rengeteg!
Csakhogy ők nem szerveztek karnevált a sötét üzelmeikről! Nem reklámozták elfajzottságukat, inkább eltussolni próbálták.
Szerencsére nem sikerült.
Ennyi a különbség.

Válaszok:
micream | 2012. április 11. 17:31

Tisztelt Mirkóczki Ádám!
Tekintettel arra, hogy ha a 2014-es választások után a Jobbik kormányra kerül, akkor vélhetően Ön lesz a homoszexuálisokkal szembeni végső megoldásért felelős miniszter, kérem tájékoztasson az alábbi kérdésekkel kapcsolatban:
- hol tervezik a haláltáborok kialakítását a homoszexuálisok elpusztítására?
- milyen elven kívánják a homoszexuálisokat a haláltáborokba beosztani? Simán területi elven, vagy van valamilyen más tervük?
- milyen kapacitásúra tervezik a haláltáborokat? Mekkora létszámot kívánnak „feldolgozni” havonta?
- milyen terveik vannak a legyilkolt homoszexuálisok tetemeivel? El kívánják égetni, biztosítják a tömegsírokba dobálását, vagy a hozzátartozókra kívánják hárítani a tetemek elszállítását és eltemetést?
- milyen retorziókra kell számítani a homoszexuálisok hozzátartozóinak, tervezik-e büntetni valamilyen formában a szülőket is, vagy bárkit, akit esetleg felelősség terhelhet a homoszexuális bűnözők neveléséért, bújtatásáért?
Mindezekre az információkra azért lenne szükségem, mert szeretnék addig mindent elrendezni, hogy a társadalom és családom számomra a lehető legkisebb fennakadást okozzak, amikor rám kerül sor. Az előállítás és a (marhavagonos) szállítás költségeit is szeretném megspórolni Önöknek, ezért amennyiben megjelöli azt a helyet és időpontot, ahol és amikor jelentkeznem kell a likvidálás céljából, akkor fegyelmezetten ott leszek.
Tisztelettel: egy bűnös magyar állampolgár


Láttál te már Jobbikos katolikust ? Szerintem nem. Összetévesztetted a "nem judaista párthus-szeretetvallás"-sal ...


Régen az volt a magyar, aki utánad ment be a forgóajtón és előtted jött ki. Ma az, aki bemegy, eltéved, berúgja az üveget, az egészet a Világbankra fogja, fakultatíve zsidózik ill. buzizik, majd megkér téged, hogy hozd ki onnan.


ugyanöcsém, ha majd kinövik a kissrácok a rövidgatyát is, ahogy kinőtték a bőrfejűsködést, meg a "verjünk arabokat" izét, egyből leolvad a nácipártról kábé 7,99% százalék, és lesz a jobbik kábé olyan mérhető, mint a keresztyéndemokrata pénzpárt... de a lexebb az lesz, amikor koalára lép a szarabbik a fütyisszel, alig várom, mert akkor mindkettőnek plusz a kádépépének egyből annyi - na ez lesz 2014-ben kisfijam


igazad van!

a katolikus papok tényleg nem szerveznek karnevált. nem is zavarja a jobboldalt, hogy mit csinálnak a gyerekekkel a sekrestyében. még állami támogatást is kapnak. példát vehetnének róluk a liberális buzik.

Válaszok:
Rudy | 2012. április 11. 18:19

én az exhibicionista homárokat szeretném benntlakásos intézetben tudni, mondjuk felvonulás helyett.


Igazat szólt Vona, ők tényleg nem demokraták. Nagyon nem.


Minden fasiszta faszista.
Szeretem őket annyiban, hogy AZT én is szeretem.
Mert mit szeret egy normális férfi a nőben?
A f@szt.
A legtöbb harcos homofóbról viszont kiderül, hogy titkoltan homokos. Ezzel leplezik, ezért "zavarják" őket olyan nagyon.


Ok. De akkor egyik se vonuljon!


heccpárt nyomatja a hecckampányt, mily meglepő
éljen a balkán


Ezt tanultad, vagy genetikailag dől belőled a mellébeszélés? Az, hogy antiklerikális vagy elfogadom, de hogy katolikus fóbiád van, azt kezeltetni kéne. Ahogyan ellene vagy a homofóboknak, talán magadba kéne nézni. Felekezettől, politikától függetlenül vannak abberrált emberek. Szerintem egyik sem érdemel nyilvánosságot, kivéve a bírósági tárgyalást! Ennyi.


A homoszexualitásnak amennyiben a magán szférában marad, valóban nincs társadalmilag káros hatása. De miért kell hozzá közönség? Ha beavatnál...?


Na neeeeeeeee! Homoszexuálisok a fasizmus ellen? Szerintem a meleg felvonulások indíttatása a legkevésbé antifasiszta ihletésü. Lehet, hogy elmaradott vagyok, de erről most hallok először. Meg aztán az Oroszországban, az iszlám világban sem fasizmus dúl. Mégsem kedvelik a melegeket. Sőt. A fasizmus Mussolinivel kezdődött és vele szűnt meg.Csak tájékoztatásul: anno Ben Gurion is tagja volt az olasz fasiszta pártnak, ti. Musoliniék támogatták Izrael létrehozását.
Szóval valami jobb indokot várnék...


A jobbiknak kár volt beleszaladnia ebbe a pofonba. Vannak folyamatok, trendek amiket nem lehet ilyen módon befolyásolni.


Ne haragudj, nem értelek!
"legalábbis a közösség előtt vállalt identitásához való jogát megkérdőjelezik"

Ahogyan a nevében is benne van, ez egy sexuális identitás. De mi köze a közösségnek, a társadalomnak az én, vagy más szexuális identitásához? A gerontomán, a mazochista sőt bizonyos tekintetben az impotens embereknek is van valamely sexuális beállítottsága. És ha ezt felvonulva demonstrálják kivégzik a fasizmust?
Sajnálom, de nem tudsz meggyőzni. Érzésdem szerint ez egy exhibicionista móka polgárpukkasztási szándékkal. Azt gondolom ez utóbbi sikerül!


Bocs, válaszom a fentiek


Nem a homoszekszualitás a normális, hanem a homofóbia - mert a normális értékrendet kell védeni - ugyanúgy, mint a pedofilofóbia, vagy most már a politikusfóbia is.


A tavalyi vagy tavalyelőtti ilyen vonulgatások valamelyik külföldi vonulót szólaltatták meg. Kérdezte tőle a riporter, hogy mit is akarnak? Senki nem üldözi itt a homoszexuálisokat, nem rúgják ki őket és van regisztrált élettársi kapcsolat, milyen jogokat akarnak még?

A "barátunk" közölte hogy nem a jogok miatt vannak itt, ők nem elfogadást akarnak, hanem hogy ünnepeljék őket.

Innentől nekem azt szajkózhat emberi jogokról meg bármi baromságról bárki, amit akar.... ez egyszerű magamutogatás. Nem emberijogi kérdés, hanem büntetőjogi. Közszeméremsértés, közrend megzavarása és annyi mindent rá lehet erre húzni hogy ihajj. Mellesleg ha már emberi jogok, az enyém nem számít? Ha engem sért, hogy ezt a nyílt utcán csinálják? Részemről ennyi, ez mindenkinek a magánügye, kezelje is úgy.

Válaszok:
Kirke70 | 2012. április 11. 19:57

Kedves Kuka! Sajnos elég sok katolikus pap viselkedett igy és még fog is, elég szégyen mert ők gyerekeket molesztálnak becstelenitenek meg és tesznek tönkre, a melegek ezt nem teszik, köztük kevesebb a szexuális bünöző mint a papok közt, csak éppen az atyáknak elnézik.

A jobbik meg egy aljas náci párt!
Nem vagyok meleg sőt gyermekeim vannak és férfi párom, de akkor is többre becsülöm azokat a meleg párokat akik együtt élnek normálisan mint a sok hetero párt aki csak a pénz és a gyerek miatt él együtt tönkre téve a körülöttük élők életét a képmutatásukkal.


ebben teljesen igazad van, a homofobia nem normális dolog.


De ugye a Triumph melltartó nem egy azonos nemü megdugására ingerel?


* ezt már mondtad, elég kifordult ízlésre vall.


A "válaszom" az alábbi a bejegyzésedre - csak az egyik szót cseréltem, hogy értse a célközönségönk :)

A homofóbia betegség. Nehogy azt hidd, hogy minden heteroszexuális ember homofób. Miért lenne? Az egészséges ember elvan a maga választásával, és nem zavarja a másé. A homófóbia egyik lehetséges oka éppen a föl nem vállalt, leplezett homoszexuális vonzalom.

Válaszok:
Gallagab | 2012. április 11. 19:48
gyula | 2012. április 11. 20:05

célközönségönk = célközönségünk


Legalább megérte moziban megnézni a filmet?


Ha neked a buzi csajok testesítik meg az esztétika csúcsát - no, légy boldog, szegénykém.


Mit csinálnak? Mikor láttál Te utoljára meleg felvonulást? Mivel semmi mást nem tesznek mint a " Béke menet" csak vonulnak.

Amugy a Pride minden évben megemlékezés az egész világon az 1969-es New Yorki eseményekre.
Sajnos ezt sokan nem tudják és ezért értik félre.

Christopher Street Gay Liberation Day egy megemlékezés, csak a világon ez szines karnevál szerű, mint a szomszédunkban Bécsben is, ahol azon a napon még a vilamoson is szivárvány szinű zázszló van a lakosság meg együtt ünnepel a felvonulokkal.

Válaszok:
Tehetetlen Dodó | 2012. április 11. 20:06
Arslan | 2012. április 11. 20:08

Nem tudom miről beszélsz, de a stilusod elég primitiv, igy iogazán nem is érdekel.


Te , és az is homofóbia , ha férfi létemre nő a feleségem , és nem egy másik férfi ?
Hiszen ezzel kinyilvánitottam a véleményem , hogy neklem a nők tetszenek , és nem a férfiak .
Vagy én már egy súlyos betegségben szenvedek ?
.
/ Tudom , látens homoszexuális vagyok , és különben is " ki ne gondolt volna már arra " /


"a lakosság meg együtt ünnepel a felvonulokkal"

Tulajdonképpen mit ünnepelnek?

Válaszok:
Kirke70 | 2012. április 11. 20:15
butapesti | 2012. április 11. 20:40

Emlékszel példának okáért a papnak öltözött felvonulóra pár éve? Nem vagyok katolikus, nem vagyok még csak hívő keresztény sem de az egyértelmű provokáció volt. Ott vonaglanak, mutogatnak, kiabálnak és ingerlik a népeket. Nem is szándékozom kimenni, ugyanakkor ha a Gárdát be lehetett tiltani úgy, hogy semmi törvénysértőt nem követtek el, pusztán azért, mert páran közölték hogy bennük félelmet kelt, akkor legyetek olyan jók és toleránsak, hogy ne kelljen külön magyarázni miért nem szeretnénk hogy Budapest talán legszebb sugárútján ezt kelljen nézni, kerülgetni és utána a médiából is ez ömlik. Azt az ökörséget pedig, hogy ha nem tetszenek a homoszexuálisok akkor te homoszexuális vagy, talán felejtsük már el. :D

A történelmi hátterével tisztában vagyok, de ezt ünnepeljék New Yorkban és ennyi. Ha jól sejtem ott sem ünneplik március 15.-t például.

A szexuális irányultság magánügy, ne csináljunk belőle látványosságot.

Válaszok:
Kirke70 | 2012. április 11. 20:19

Ja, értem.
Női felvonulások is lesznek?


Azt persze nem hirdetik hogy megöltek ott és akkor egy rendőrt, a béke a szeretet és a tolerancia jegyében. :)

Válaszok:
Kirke70 | 2012. április 11. 20:21

Azt hittem, hogy a nők is egyenjogúak már -igazán megünnepelhetnék rendszeres vonulásokkal.


Mint írtam ez egy megemlékezés az 1969 es eseményekre, de ez a világ nagyon sok országában már egy karnevál szerű megemlékezés. És a lakosság ezen a megemlékezésen együtt bulizik a melegekkel, hisz zene tánc vidám hangulat van. Bécsben a város képviselőtestületének több tagja is részt vesz a menetben, sőt nincs rendőri kordon, csak két motoros rendőr aki a menetet felvezeti, ott tényleg karnevál egy kis ünneplés szines forgataggal, szülök gyerekek idősek fiatalok mind együtt vannak kint, idős emberek székeket hoznak és ott ülnek az út szélén amelyre a menet halad és vidáman nézzik, integetnek. Senki nem buzizik és nem gyülölködik, az itt nálunk szokás!

Válaszok:
butapesti | 2012. április 11. 20:44

Tulajdonképpen ismerem is:)))igy igen emlékszem rá. Én ugyan hiszek Istenben de nem zavart a rózsaszín ruhás pap, mivel az egyháznak több a bűne mint a melegeknek.

New Yorkban is ünnepelnek, de az egész világon ezt teszik, hisz akkor volt az első eset, hogy a melegek felemelték valahol a hangjukat.

A gárda egy gyülölet szervezet akik mindenkit megfélemitenének aki más mint ők, náci nyilas eszmékkel.

Válaszok:
Arslan | 2012. április 11. 20:37

Egy rendőrt aki megtámadta őket több kollégájával és folyamatosan bántalmazta és megalázta őket.

Válaszok:
Arslan | 2012. április 11. 20:39

Egyetértek! A börtönben úgyis gyakorolhatják a seggbekukit, nem erre vágynak?


Amugy a férfiak kétszinűsége , hogy két meleg férfira azt mondják milyen undoritó, de bezzeg ha két nőt látnak akkor még be is szálnának harmadiknak:) Arról ne is beszéljünk, hogy a férfiak zöme nézz pornót és mást sem tesz ezzel mint egy másik pasi farkát bámulja:))) Szép....

Válaszok:
Gallagab | 2012. április 11. 20:40

A durva általánosítás miatt!
Mert nem minden pap pedofil, sőt, ha a lakosság és a papok körében végeznénk vizsgálatot akkor százalékos (ezrelékes) arányban sokkal kevesebb a pedofil a papok körében, mint a világiak között.
(Persze egy pedofil pap is sok, de ők is emberek, nem szentek.)


Az egyház és a hit nem ugyanaz. Nem is a vallásról van itt szó, hanem a provokációról, tudták hogy ezzel belegázolnak egy katolikus hagyományokkal rendelkező ország sok polgárának a lelkébe.

Bőven elég lenne New Yorkban ünnepelniük. Nekem miért kéne ünnepelni hogy ők felemelték a hangjukat?

"A gárda egy gyülölet szervezet akik mindenkit megfélemitenének aki más mint ők, náci nyilas eszmékkel."

Most, hogy visszaböfizted a propagandát talán indokold is. Talán előbb tisztába kéne kerülni a náci meg nyilas eszmékkel mielőtt egyfolytában ezt szajkózzátok mindenre.

Válaszok:
Kirke70 | 2012. április 11. 20:45

Egy rendőrt aki a munkáját végezte, és akiről a halála után már azt mondanak amit nem szégyellnek, ezek pedig semmit sem szégyellnek. De igazad is van megérdemelte a halált az a szemét-mocskos homofób.... Szartok ti is az emberi jogokra ha másként gondolkozókról van szó, csak ti még tetszelegtek is a mézes-mázas toleranciabajnokok szerepében is...

Válaszok:
Kirke70 | 2012. április 11. 20:47

Ez az egész melegkérdés egy mondvacsinált marhaság. Az igazi lelki kárt az okozza, aki "buzizik", meg alpvető gondnak tünteti ezt fel. Attól, hogy valakinek tetszik egy azonos nemű szép test, még egyáltalán nem homoszexuális (pl. Dávid-szobor). Ha viszont emiatt önértékelési gondja támad, az már valóban károkat okoz: homofóbia, önbecsülés, heteroszexuális kapcsolatok terén bizonytalanság.

Válaszok:
Kirke70 | 2012. április 11. 20:50

A saját hülyeségüket ünnepelik. Ha elolvassák a plakátot, hogy miről van szó.. Tudod egy normális ember sem megy közéjük. Ez is mutatja a gyurcsányi és bandája nem-normális voltát..


Nagyszerű! örülök, hogy Bécsben ez ilyen vidán dolog. Akkor azt tanácsolom a mi buzijainknak, hogy menjenek át Bécsbe felvonulni. Ott úgyis jó a hangulat..

Válaszok:
Kirke70 | 2012. április 11. 20:48

Tisztában vagyok, még Hitler irományát is elolvastam, hogy tudjam miről van szó,a gyülölet keltés az náci propaganda volt, a zsidókkal , kommunistákkal , Jehova Tanúival a melegekkel sőt a beteg emberekkel szemben és még más népcsoportokkal akiket alsóbb rendüeknek tartotak. Ez mind a nácik propagandája volt a nagy nemzeti eszmével együtt. A harmadik birodalom:) Eléggé tisztában vagyok a dolgokkal és az a sok kis pöcs aki ott masirozik a gárda szineiben és próbál embereket megfélemliteni nem érdemelne mást mint egy nagy verést az anyjától. Ha nekem bármelyik fiam ezt tenné saját kezüleg verném el, bár soha nem bántottam egyiket sem, senkinek nincs joga ahoz, hogy más embert alsóbbrendünek nevezzen, megfélemlitsen.

Válaszok:
Arslan | 2012. április 11. 20:53

Más emberek zaklatása és bántalmazása nem a munkája része, mint ahogy sokan kikérik itt a 2006-os rendőri intézkedést, perdig ők is a munkájukat végezték. Vagy még sem????

Válaszok:
Arslan | 2012. április 11. 20:55

Sokan ott is részt vesznek, meg persze itt is, csak ott tényleg jó a hangulat, itt meg olyan amilyen:) Hisz mi magyarok vagyunk:)))


Nem is kellene a meleg kérdésnek felmerülnie, mert nem azzal kellene foglalkozni ki kivel mit csinál, csak sok embernek ez a szorakozása. Valószinű nekik nincs nemi életük:))))


Ajánlom, mindenki nézze meg:

http://indavideo.hu/video/Sout..

Elgondolkodtató. Az utolsó 4 percet mindenképp érdemes megnézni.


No ha elolvastad és értelmezted is, tisztában kéne lenni vele hogy a gárdistáknak és általában a magyaroknak nem sok közük van Hitlerhez vagy az ő elmebajához. Sosem voltam gárdista és nem is akartam az lenni, de ami hisztéria ekörül forog már a megalakulása előttől(!) az tragikus. Adott egy szervezet ami nem követett el semmi törvénytelent, és a tagjai sem követtek el semmi törvénytelent, majd betiltják himi-humi indokokra hivatkozva, ha bejelentést tesz egy polgár, hogy benne félelmet keltenek a vonuló homoszexuálisok, betiltják őket is? Lesztek annyira toleránsak, hogy ezt elfogadjátok? Nem hiszem....

Válaszok:
Kirke70 | 2012. április 11. 20:57

Megöltek egyetlen rendőrt is? Hm? Mellesleg a halott már nem tud védekezni, azt mondanak amit akarnak...


Egy őszinte nőismerősöm mondta egyszer, hogy ő legszívesebben fiús melegpornót néz, mert abban pont 2x annyi fütyi van, mint a heteró pornóban.
Szerintem egy normális férfi éppen így áll a leszbi pornóval, de láttam már olyat, aki úgy "undorodott" ettől férfi létére, hogy befogta a szemét. Szegény, magának se merte bevallani, milyen hatással van rá a dupla mennyiségű punci :) Bedumálták neki, hogy ez nem normális.


Végül is igazad van, nem is cigányoznak, nem is zsidoznak, meg nem is buziznak, sőt Hitlert sem éltetik meg nem használnak náci jelképeket :))) Ezt mikor hallgatom tölük és látom rajtuk akkor a képzeletem szüleménye:))) Sőt a jobbikos úrak a parlamentben sem zsidóznak, meg ezt a törvényt sem akarják, ez mind tév eszme:))) Igen az Ő TÉVESZMÉJÜK!


Három rendőr ment be a meleg bárba és zaklatta az ott lévőket, majd késöbb jött az erösités, de ez egy folyamat volt és ez volt az a pont amikor nem türték a folyamatos megalázást és atrocitást a rendőrség részéről.


Annyit még hozzátennék a polémiához, hogy ahhozképest hogy kedves balliberálisaink folyamatosan szellemi fölényüket bizonygatják, bizony nem tudnak különbséget tenni, aközött hogy nyílvánosan propagálod a homoszexuális életet, vagy homoszexuális vagy.

Az előbbi pusztán arról szól, hogy a televízióban ne lehessen olyan műsor főműsoridőben ahol mondjuk ecsetelik a homoszexuális lét szépségeit és előnyeit, mert könnyen befolyásolhatja a fiatalokat.

Ellenben szó sincs arról, hogy ha valaki meleg azt bárki bármiért büntetné. Ez magánügy, kezeljük is úgy...

Válaszok:
Kirke70 | 2012. április 11. 21:06
Kirke70 | 2012. április 11. 21:08

Az lehet, de az ártatlan járókelőket és az alkotmányos jogaikat törvényesen gyakorló, nem rendőr állampolgárokat is vedd bele az egyenlegbe!


Akkoriban amerikában nem csak a melegeket hanem a négereket és más etnikumu embereket is folyamatosan zaklattak, ezért voltak akkoriban a néger és más lázadások is, mert a fehér rendörség azt hitte bármit megtehet.


Az a fiatal aki nem meleg ettől nem is lesz az, mint attól sem, hogy megnézzel egy krimit nem leszel gyilkos, hameg igen akkor amugy is gond volt veled. Akkor mindegy milyen müsört nézel.

Válaszok:
Arslan | 2012. április 11. 21:08

Vagy attól alkoholista leszel mert reklámozzák a sört? Drogos leszel mert látod a filmekben , hogy drogoznak?


Persze, mert gondolom az sem hat a nőkre hogy folyamatosan a fiatalság a karcsúság a szépség ömlik a médiából. Nyílván nem ezért van annyi önértékelési gondokkal küszködő nő....

Válaszok:
Kirke70 | 2012. április 11. 21:10
Gallagab | 2012. április 11. 21:13

Talán nem kellene annyit enni, többet kellene mozogni és már nem is lenne önértékelési gond, de a tévé elött ülve , chipset majszolva:))) Vagy éppen a gyerekkel a Maciben:))) Hát igy lehet is:)

Válaszok:
Arslan | 2012. április 11. 21:16

Bezzeg, ha ronda, kövér, gusztustalan embereket mutogatna egyfolytában a média, megszűnnének az önértékelési gondok!
"Ragyogó megoldás" :)

Válaszok:
Arslan | 2012. április 11. 21:17

Fiatal, vonzó karcsú vagy éppen átlagos testfelépítésű hölgyek egész hadát ismerem akiknek ilyen problémájuk van, a rendszeres sportolás és a rendszeres diéta ellenére....


Nem, talán elég lenne ha olykor átlagos adottságokkal rendelkező személyek is megjelennének ezekben a műsorokban és nem csak a politikai vagy hírműsorokban :)

Válaszok:
Gallagab | 2012. április 11. 21:26

Abban van igazság, hogy a karcsúsági ideált a divatipar azért találta ki. Állítólag azért is erőlteti, mert a vékony nőhöz kevesebb ruhaanyag kell. Nem tudom, elképzelhető, hogy csak jól hangzik, de akár igaz is lehet.


Kedves liberális barátom!

Persze, hogy nem vágya senkinek hogy öreg rút és kövér legyen. Nem is erről volt szó. Arról volt szó, hogy a médiában megjelenő nőideál akinek a derekát a mutató és hüvelykujjammal átérem, mindezt akkora mellekkel mint a fejem kétszer, ezenkívül a ha megöregszel semmit sem érsz sulykolásával... stb.

Átlagos alkatú hölgyek azthiszik hogy rútak mert a TV-ben szereplő ilyen-olyan eszközökkel kreált idolt képtelenek megközelíteni. Ennyi, egészséges, vonzó fiatal nők.

Az idősebb hölgyekre nehezedő nyomást már meg sem említem, mert én komolyan sajnálom őket.


javítás:
"... azért találta ki, állítólag azért is erőlteti..."


Erre ellenvetésként az alakzatban vonulást hozhatnám, ha pusztán ezért börtön járhat. Vagy az egyenruhás bűnözés. Az óvodások is alakzatban kelnek át az úttesten és bizonyos iskolákban hordanak egyenruhát is, vagy arra hasonlító köpenyt. :) Mindennel visszalehet élni.

Végezetük megismétlem az álláspontomat.

Semmi problémám a melegekkel, de ez magánügy, kezeljék is úgy. Én nem kérdezem mert nem tartozik rám és nem érdekel, ő ne tolja a pofámba. Csak ennyit kérek.

Minden kedves vitapartnernek jó éjszakát! Függetlenül attól, hogy egyetértünk vagy sem. :)


Viszed majd az unokákat a felvonulásra?


Valóban van.
Például elmehetnél a családdal Erdélybe egy hétvégére...:D

Válaszok:
lavor | 2012. április 11. 22:33

Ez annak a kívül vörös belül náci, exbesúgó next-nek ment.


végül is ez a legfontosabb most :D zsir...komoly párt lett ez is...leves



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó