Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. március 21. 09:42

Továbbra is „aggasztóan magas” az antiszemitizmus foka Európában, különösen Magyarországon, Spanyolországban és Lengyelországban – állapította meg a Rágalmazásellenes liga (Anti-Defamation League, ADL) amerikai zsidó szervezet kedden New Yorkban ismertetett, 10 európai országban elkészíttetett felmérése.

A közvélemény-kutatás Magyarországra, Ausztriára, Franciaországra, Németországra, Olaszországra, Hollandiára, Lengyelországra, Spanyolországra, Norvégiára és Nagy-Britanniára terjedt ki. A felmérés megállapította, hogy ezekben az országokban a lakosság nagy csoportjainak körében tovább élnek azok a klasszikus antiszemita vélemények, amelyek szerint a zsidóknak túl nagy a gazdasági befolyása, lojálisabbak Izraelhez, mint a saját hazájukhoz és „túl sokat beszélnek” a holokausztról.

„A felmérés megállapította azt a nyugtalanító tényt, hogy az antiszemitizmus foka továbbra is magas az egész kontinensen és sok európait  sokkal magasabb szinten fertőz meg, mint amit az Egyesült Államokban tapasztalunk” – jelentette ki  Abraham H. Foxman, az ADL amerikai országos igazgatója. „Magyarországon, Spanyolországban és Lengyelországban az antiszemita magatartást mérő számok szó szerint túllépnek a grafikonon és komoly választ követelnek a politikai, civil és vallási vezetőktől.”

Az antiszemitizmus általános foka a felmérés szerint a „tízek” közül Magyarországon a legmagasabb, 63 százalék (2009-ben 47 százalékot mértek). Spanyolországban ez az érték 53, Lengyelországban pedig 48 százalék. Franciaországban – ahol egy toulouse-i zsidó iskolánál hétfőn három gyerek és egy tanár életét követelte az erőszak – az antiszemitizmus általános foka a 2009-ben mért 20-ról 24 százalékra nőtt.

Arra a kijelentésre, hogy „a zsidók lojálisabbak Izraelhez, mint a saját országukhoz”, Spanyolországban a megkérdezettek 73 reagálta azt, hogy „ez valószínűleg igaz”. Magyarország ebben a „rangsorban” 55 százalékkal az ötödik negyedik helyen áll, Lengyelország és Olaszország (61-61 százalék), valamint  Norvégia (58 százalék) mögött.

Arra a kijelentésre, hogy „a zsidók túl nagy hatalommal rendelkeznek az üzleti életben”, 73 százalékkal Magyarországon volt az első abban, hogy a megkérdezettek kijelentették: „ez valószínűleg igaz” (2009-ben még 67 százalék vélekedett így). Ebben a kategóriában Spanyolország (60 százalék) került a második helyre, Lengyelország (54 százalék) pedig a harmadikra. Erről a kérdésben Hollandiában (10 százalék) tért a legjobban a megkérdezettek véleménye.

Arra a kijelentésre, hogy „a zsidók túl nagy hatalommal rendelkeznek a nemzetközi pénzpiacokon” Magyarországon a megkérdezettek 75 (2009: 59), Spanyolországban 67, Lengyelországban 54, Olaszországban pedig 43 százalék mondta azt, hogy „ez valószínűleg igaz”.

Azzal a kijelentéssel kapcsolatban, hogy „a zsidók még mindig túl sokat beszélnek arról, hogy mi történt velük a holokauszt alatt”, Magyarországon 63 (2009: 56), Lengyelországban 53, Olaszországban 48, Spanyolországban 47, Ausztriában 45, Németországban pedig 43 százalék mondta az, hogy „ez valószínűleg igaz”.

Az ADL-nek az Ipsos-Reid Public Affairs által felmérése, amely mind a 10 érintett országban egyaránt 500-500 fős mintán, januárban készült, a statisztikai hibahatár, országtól függően, 4,43-4,85 százalék.

A bejegyzés trackback címe: http://mandiner.hu/trackback/34477


114 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



"lojálisabbak Izraelhez, mint a saját hazájukhoz és „túl sokat beszélnek” a holokausztról."

Nagy a magyarellenesség Szlovákiában, Romániában hisz az ottani magyarok lojálisabbak Magyarországhoz, mint a "saját" hazájukhoz, valamint sokat foglalkoznak Trianonnal.


Miért magas?

Válaszok:
Karcsi75 | 2012. március 21. 13:10

Megint egy szervezet, ami kiabálással akarja magára felhívni a figyelmet.
Mondjuk azért kezdhetnék magukon a rágalmazások elleni küzdelmet.


"Arra a kijelentésre, hogy „a zsidók lojálisabbak Izraelhez, mint a saját országukhoz”, Spanyolországban a megkérdezettek 73 reagálta azt, hogy „ez valószínűleg igaz”. Magyarország ebben a „rangsorban” 55 százalékkal az ötödik negyedik helyen áll"


Popper Péter a Szombatban:

"Igen, félelemből is. Persze a zsidósághoz való tartozás gyökerei mélyebbek annál, mint amit csak a félelem hoz létre. Olyan mély kötelék, amelynek nagyon sok az irracionális eleme. Amikor Izraelben éltem, összebarátkoztam egy izraeli katonatiszttel, egy már ott született szabréval. Sokszor mondtam neki, hogy figyelj ide, én egy pesti zsidó vagyok, ez egy műfaj. Én pesti zsidó vagyok itt is, New Yorkban is. Na, ez nagyon nem tetszett neki, és egyszer elvitt a Golan-fennsíkra, ami akkor még tele volt aknákkal. Megmutatta a szír állásokat, bunkereket, megmutatta az izraeli határőr gyerekeket, fegyverrel a kézben, kólát iszogatva. Megkérdeztem, hogy mi lenne itt, ha egyszer megindulna egy szír offenzíva? Azt válaszolta, hogy ezek a gyerekek akkor meghalnának. Utána meg idejön majd a hadsereg, és rendet csinál. Napok teltek el. Meghívott vacsorára, s azt mondta: „Kérdeznék tőled valamit, de ne hazudj. Játsszunk: ugye ti nem vagytok jóba a románokkal. Ha kitör egy román–magyar háború, téged behívnak katonának és ott elesel, az milyen halál lenne a te számodra?” Mivel megígértem, hogy nem hazudok, azt mondtam, hogy elég értelmetlen halál lenne. „És ha tényleg megindul egy szír offenzíva, és én odaduglak egy géppuska mögé, s azt mondom, hogy lőj, az anyád úristenit, és te lősz, amíg el nem esel a géppuska mögött, ez ugyanolyan értelmetlen halál?” S mert elhatároztam, hogy nem hazudok, azt mondtam, hogy ez nem ugyanolyan értelmetlen halál. S akkor azt mondta: „Na jól van, te pesti zsidó, ezt akartam csak hallani, most már lehetsz pesti zsidó, ott, ahol élni akarsz a világban.” De valamit nem kérdezett meg. Azt, hogy miért? És jól tette, hogy nem kérdezte meg, mert nem tudtam volna mit válaszolni."

Válaszok:
abcd | 2012. március 21. 10:20
megyer | 2012. március 21. 12:07

Meglepett az eredmény. Eddig arról volt szó, hogy mi 110 %-on állunk.


Ok, akkor a magyarok elleni kampanyt kiterjesztettek egesz Europara. Sulykolni kell az emberekben, hogy az anti-szemitizmus az bun, azt nem szabad. De az anti-szemitak nem a fan nonek. Eddig az a sok anti-szemita miert kussolt, amikor minket nap mint nap le-anti-szemitaznak? Reggel a magyar felkel, megissza a kavejat es mar anti-szemita, fasiszta, xenofob stb... es csak felkelt mast meg nem csinalt. Minel eroszakossabban sulykoljak ezt a kerdest, annal tobben fogjak megkerdezni, hogy ki es miert is lesz anti-szemita? Aztan ha kap valaszt, akkor el kezd figyelni arra, hogy ki zsido es ki nem. Jobb lett volna beken hagyni az egeszet. Minnel tobb nem anti-szemitat sertegetnek annal tobb uj anti-szemita lesz legyartva. Amikor eloszor hallottam a zsido gyerekek meggyilkolasarol a hirt az volt az elso gondolatom, hogy :"Na megkezdtek a mezei zsidok bealldozasat".


"Rágalmazásellenes Liga: Aggasztóan magas az antiszemitizmus Európában"

Ezek genetikailag ilyen rettegőnek születnek? Vagy csak ezt kívánja az üzleti érdek?


Egyébként kérdezni tudni kell. Ha elég ügyesen teszed fel a kérdést akkor biztos kihozható a kívánt válasz. Csak a példa kedvéért cseréljük ki a zsidó szót az amcsira

Az amcsik túl nagy hatalommal rendelkeznek az üzleti életben?
Az amcsik túl nagy hatalommal rendelkeznek a nemzetközi pénzpiacokon?
Az amcsik még mindig túl sokat beszélnek arról, hogy mi történt velük a vietnami háború alatt?

Majd a válaszok alapján kijelenthetjük, hogy a világban még mindig nagyon magas az antiamerikanizmus.

De ha hasonló kérdés sort állítunk össze a németekkel, csak a német bankok állampapír hitelezésére, az autógyártásban betöltött szerepükre, a klasszikus zenében meglévő túlsúlyukra kérdezünk rá akkor megállapíthatjuk, hogy a világ antigermanizmusa még mindig nagyon magas.

Ettől függetlenül, a valóban meglévő antiszemitizmus okait először egy a zsidóság önvizsgálatával foglalkozó tanulmánnyal próbálnám megérteni a helyükben.

Válaszok:
Rita Kamélia | 2012. március 21. 11:45
duzur | 2012. március 21. 13:37

„a zsidók még mindig túl sokat beszélnek arról, hogy mi történt velük a holokauszt alatt” - ez tényleg nem igaz, a héten még nem volt holo-megemlékezés.


"különösen Magyarországon, Spanyolországban és Lengyelországban – állapította meg a Rágalmazásellenes liga"

--- mégis Franciaországban gyilkoltak zsidó gyerekeket. Ha ez a szervezet az ilyen események megelőzése érdekében tevékenykedik, akkor a tanulmányozott, de kockázatos országként meg nem nevezett Franciaország fel nem sorolása óriási szakmai hibát sejtet, esetleg azzal, hogy a lefojtott antiszemitizmus veszélyeit kevésbé súlyozza az országok rangsorának megállapításában. Persze, ha a szervezet célja valamely - érdekes módon katolikus dominanciájú - országok megbélyegzése, akkor más a helyzet.


a felmérés szerint Magyarországon a legmagasabb az ántiszemétizmus.

Akkor miért van az, hogy egy rasszista alapon zsidók ellen elkövetett merénylet sem történt?

az hogy lehet, hogy egy zsinagógát sem gyújtottak fel?

Temetőrongálások meg minden országban vannak.... ott sokszor inkább a megbotránkoztatás a lényeg, mintsem a rasszista indíték. Értsd: ugyanolyan megbotránkoztató, ha a keresztény temetőt fújják tele és döntik le a fejfákat, kőtáblákat, mint amikor a zsidó temetővel csinálják ugyanezt.

Akkor kérdem én, mitől vagyunk mégis a világ legántiszemétebb országa?

Az ADL meg elmehet a bús picsába. a holokauszt-hájpolásból élnek.

Megélhetési zsidók. A legrosszabb fajta.
Ha rendes világ lenne, az ilyen ellen nemzetközi elfogató lenne érvényben.


Freudi elszólás, rejtett magyarellenesség: a cikk felsorolásában egyedül Magyarország van kisbetűvel írva.


mostanában olvastam egy listán:

Tárgy:
Az országunk bemutatása Európának az Unióba való belépésünk előtt.



István király előtt nem volt Magyarország?
2011 január 05., szerda 08:31 Sárközy Csaba tanár, a MAG (Magyar Alkotók és Gondolkodók) tagja Magyar - Jelen


Az Európai Parlament Információs Hivatala kiadott egy „Európa ma és holnap” című nagyalakú, igényes kivitelű brosúrát. A füzet – több nyelven – 28 mai és jövendő EU-tag ország önbemutatkozását tartalmazza.

Összeismertetésük tökéletesen helyénvaló törekvés: a huszonnyolcak között vannak alapító tagok és idén csatlakozók, sőt három reménybéli várakozó is; akad régi gyarmattartó birodalom és vadonatúj független ország; nyugati keresztény, ortodox és iszlám állam is. Más-más indulás, más-más gazdasági és kulturális helyzet – és a befogadásra várókról bizony nem sokat tud a Művelt Nyugat...

Az egyes országok maguk állították össze a szöveg- és képanyagot, az előszóban a kiadó a szövegek tartalmáért nem is vállal felelősséget. Így nyilvánvaló, hogy a még nem tag országok bátran festhettek magukról rokonszenves képet saját jól felfogott érdekükben: az európai közvélemény megnyerése céljából. Az ország-fejezetek egy rövid, „amerikai típusú” önéletrajzból, és egy valamivel hosszabb, „kifejtő” részből állnak.
Ez utóbbiban nemzeti sajátságok, érdekességek szerepelnek.

A 28 ország bemutatkozása három minőségi kategóriába sorolható. A többség reális történelmi és kulturális tényanyaggal szolgál. Néhány, az „Európai Unióba igyekvő” ország nemzeti legendáit is a képbe illeszti, a számukra kínos adatokat, folyamatokat vagy elhallgatja, vagy eufémizmusokba burkolja. (Törökország, Szlovákia, Románia sorolható ebbe a kategóriába.). A harmadik – és egyben döbbenetes – felfogás a magyar.

Lássuk először az önéletrajzunkat! Az 1990-ig terjedő időszak 14 pontját szóról szóra leírom, csak utána fogom elemezni. Megjegyzem, hogy a románoknak erre az időszakra 34(!) megemlítendő történelmi eseményük akad!

Fontos dátumok Magyarország történelmében:

1000 - a magyar állam megalapítása az ország első királya, István alatt.
1308–1437 - A központi hatalom megerősítése.
1541 - a törökök beveszik Budát. Az ország 3 részre szakad: a Habsburgok elfoglalják (bekebelezik) a nyugati részt, Magyarország középső része a törökök közvetlen ellenőrzése alá kerül, mialatt a Tiszától keletre levő részen az Erdélyi Fejedelemség jön létre.
1711–1848 Osztrák uralom.
1867 - a körülbelül fél évszázadig tartó Osztrák–Magyar Monarchia létrehozása.
1914 - Magyarország részt vesz az első világháborúban a német birodalom oldalán. A Magyar Köztársaság megalapítása november 16-án.
1938 - szövetség NÁCI NÉMETORSZÁGGAL.
1941 - hadüzenet a Szovjetuniónak.
1944 - az ország elfoglalása a német csapatok által. Számtalan magyar zsidót deportálnak. Hadüzenet Németországnak decemberben.
1945 - a Vörös Hadsereg elfoglalja Budapestet és elűzi a németeket.
1949 - a Magyar Népköztársaság alkotmányának elfogadása.
1956 - népfelkelés, a szovjetek erőszakosan leverik, az akkori államfőt, Nagyot halálra ítélik.
1989 - Magyarország ismét demokratikus ország lesz. A szovjet csapatok elhagyják az országot.
1990 - az első szabad választások.

...(itt szerző kifejti a nézeteit)

Összegezve:

Hivatalos szerveink jóváhagyásával bemutattak Európa (bennünket a térképen meg sem találó) nyugati nemzeteinek, mint egy hol bűnös, hol pedig szánalomra méltó, úgy általában pedig, mint egy semmirekellő népet és országot. Fűszerezve a gonoszságot ostobasággal és szolgalelkűséggel.

http://magunk.hu/index.php?opt..:istvan-kiraly-eltt-nem-volt-magyarorszag&catid=44:jelen&Itemid=163


Ehe, aszongya tények. :)


Vannak habzó szájjal zsidózó Népszava olvasók is, csak ők nem írnak az újságba.


Aha, mert nyilván nem elfogult a témában a szervezet.
Ez olyan, mintha én csinálnék egy 'Intézmény a hazugságok ellen' szervezetet, majd leadnék egy sajtóközleményt, miszerint pár kérdés alapján kiderült, hogy X országokban az emberek Y százaléka rendszeresen hazudik.

Mert ugye:
- mi bizonyítja, hogy a megadott kérdésekre adott válaszok relevánsak az azzal, amit kihozok végeredménynek
- mi bizonyítja, hogy a közvéleménykutatás valóban megtörtént, az eredmény tényleg hibahatáron belüli leképezése a teljes lakosságnak


De mi ennek az oka?
Talán nem az, hogy volt egy pökhendi, tolvaj, gátlástalan SZDSZ-ünk, ami maga többet tett az antiszemitizmus növekedéséért, mint a kurucinfo összes írása?
És ahogy tény, hogy a cigányok aránya magasabb a bűnözők között, úgy a zsidók aránya sokkal nagyobb a média, bankszféra, cégek, színházi világ stb körében.
Ez tény, kár lenne ezen vitatkozni.
És sokaknak ez nem szimpi.


Tehát a Rágalmazásellenes liga *megállapitásokat tesz*... ?

EPIC FAIL XD


A tortenet ugy kezdodott, hogy mondtak nekik, hogy azt kell bebizonyitani, hogy az anti-szemitizmus nott. A modszertant meg arra allitottak be, hogy az eredmeny kijojjon. Ami az erdekes kerdes, hogy miert pont most jott ki ez az eredmeny? Mar kesz volt es csak varta a jo alkalomra pl: zsido gyerekek meggyilkolasa? Tovabbi kerdes: Honnan tudtak, hogy mikorra kellett kesznek lenni? Vagy ilyen gyorsan tudtak ilyen sok embert megkerdezni? Tovabbi kerdes: Lehet errol a szuper modszerrol olvasni valahol, vagy megvenni, mert eszmeletlen sok penzt lehet ebbol csinalni.


Ja igen, elfelejtettem leírni, hogy mi van akkor, ha csinálok egy saját céget ugyanerre, aminek az eredményei szignifikánsan eltérnek az általuk megadottól.
Téged érdekel, mert őket véded, esetleg leírhatnád, hogy mit találtál a honlapjukon.
Még mindig nem értem, hogy ha valaki úgy érzi, hogy a zsidók jó eséllyel jobban kötődnek Izraelhez, mint lakhelyük szerinti országhoz, illetve ha szerinte túl sokat beszélnek a holokausztról, az mitől lesz antiszemita.
És ez teszi az egészet hiteltelenné.


Én nem is lennék hajlandó válaszolni egy ilyen közvélemény-kutatói kérdőívre.
Kinek mi köze hozzá, hogy én mit gondolok róluk, és egyáltalán; magyar ember létemre mért kell nekem állandóan róluk hallanom, mért kell nekem tudnom mindent az aktuális sirámjaikról?
Ami meg az önvizsgálatot illeti: talán azért nem túl népszerűek sehol, mert mindig mindenhol a szart keverték a történelem során.
De nálunk mindenképpen.

Válaszok:
heep | 2012. március 21. 13:00
citizen queen | 2012. március 21. 14:59

Vajon az , aki egyszerűen csak közömbös irántuk, esetleg unja már őket, az hivatalosan antiszemitának minősül?
Szerintem igen.

Válaszok:
Tehetetlen Dodó | 2012. március 21. 12:06

Ok nélkül, természetesen! (Bruhahahahaha)


Mint tudjuk, nincs középút: aki nem filosémita, az automatikusan ántisémita.


Szép "kamingaut". :( Kár, hogy nem azelőtt olvastam, hogy utoljára találkoztam vele, rákérdeztem volna.


"A felmérés megállapította, hogy ezekben az országokban a lakosság nagy csoportjainak körében tovább élnek azok a klasszikus antiszemita vélemények, amelyek szerint a zsidóknak túl nagy a gazdasági befolyása, lojálisabbak Izraelhez, mint a saját hazájukhoz és „túl sokat beszélnek” a holokausztról."

Erre csak egy megfelelő válasz adható: "Nem a tükröt kell összetörni, ha nem tetszik a benne látott kép."


Mondjuk arról azért még nem győződtem meg, hogy az ilyen közvélemény kutatásnál tényleg megkérdeznek-e bárkit. És ha igen akkor a válaszokat korrektül dolgozzák-e fel. Nem igazán tudok attól a gyanútól elszakadni, hogy ezek előre megrendelt eredménnyel és jól meghatározott céllal készülnek, a befolyásolás eszközeként.

Válaszok:
megyer | 2012. március 21. 13:38
pimepime | 2012. március 21. 14:02
krotak | 2012. március 21. 14:52

Lehet, hogy meglep, de mindezzel egyetértek. Az ilyen felméréseknek nincs sok értelme. Különösen mivel jelenleg Európában föleg a muszlimokat bántják mostanában pedig minden ellenszenv csak mérgezi a hangulatot.
Az ember mint olyan, ösztönösen is idegenkedik a "másságtól" és bizalmatlan vele szemben. Tudatos ön-neveléssel és az empátia-fejlesztésével lehet és kell túllépni az ilyen késztetéseken, ha nem akar az ember megkeseredni.
Pont a felsorolásod mutatja, hogy milyen változatos "indokokkal" lehet utálni a másikat. Vannak helyek ahol a magyarokat is utálják pedig szerintem nagyon különbözöek...

Válaszok:
heep | 2012. március 21. 14:35

"arról azért még nem győződtem meg, hogy az ilyen közvélemény kutatásnál tényleg megkérdeznek-e bárkit"

Kulcsmondat! :)

Válaszok:
heep | 2012. március 21. 13:42

Nem ismerek olyat, aki ismerne valakit akinek az ismerőse részt vett volna közvélemény kutatásban. És engem sem kérdeztek meg még soha.

Válaszok:
megyer | 2012. március 21. 13:54
Kronikas | 2012. március 21. 14:05
Rita Kamélia | 2012. március 21. 14:30

Ha neked ez a "bölcsesség" balzsam a lelkednek, kenegesd csak vele. Talán azt hiszed, hogy a vak gyülölködés a kulcs a mennyországhoz...


Pedig Hollandiában és Franciaországban sokkal több zsidó él... Ugy látszik azok "pofásak"...


http://www.hir24.hu/kumin-szer..

legyszi vedd magad komolyan: a tenyek legyenek tenyek:)


No igen. Amúgy az is tanulságos, hogyan minősíti a szervezet működését (a magát zsidónak valló) Noam Chomsky professzor: http://www.revisionisthistory...

Válaszok:
Karcsi75 | 2012. március 21. 14:22

Egyetértek! Bárkiknek az általánosító gyalázását mélységesen elitélem!


Dettó. S én is többször érdeklődtem a környezetemben, kereste-e már meg őket a Szonda, a Medián vagy bármelyik mondjuk a pártpreferenciájukra kérdezve. Senkit sem, egyetlenegy ismerősömet sem! Ez pedig azért több mint elgondolkodtató.

Válaszok:
heep | 2012. március 21. 14:09

Szöget ütött a fejembe valami...
Hány közvéleménykutatás készül évente az országban?
Mekkora a mintavétel mélysége? Mekkora telefonos adatbázisból dolgoznak a közv. kutatók? Egy tel.számot hányszor hívnak fel? Én és a családom, baráti köröm mikor kerül sorra? Van valami aki e sorokat olvassa és már kikutatták a véleményét?

Válaszok:
heep | 2012. március 21. 14:11

Gondolom az eredménnyel itt a mandineren senki nem vitatkozik....


Csatlakozom. Én sem.
Amikor a Fidesz elsöprő fölényét hozzák ki a közvéleménykutatók akkor nem merülnek fel ugyanezek a kétségek...


Magyarországon mondjuk húsz éve van közvélemény kutatás. Évente mondjuk van 100 ilyen (több intézet méri a havi pártlistákat, politikusi listákat, szóval könnyen összejön az évi 100),a "reprezentatív" mérés alapfeltétele az 1500 megkérdezett. Ez a összeszorozzuk akkor hárommillió megkérdezettet jelent. a kihagyunk egymillió magyart, mert nem elérhető, tanyán lakik, elküldi melegebb tájékra a kérdező biztost stb, akkor azt kapjuk, hogy már minden harmadik magyart meg kellett volna kérdezni. Én ismerek kb 100 embert, ezek szerint közülük 33 már átesett egy közvélemény kutatáson, de egyetlen sincs a 100-ból akire ez igaz lenne. Biztos én vagyok peches (ja és Pesten lakom, az ismerőseimnek van mobilja, internetje és nem küldik az anyjába a biztost)

Válaszok:
heep | 2012. március 21. 14:12
Kronikas | 2012. március 21. 14:13
megyer | 2012. március 21. 14:20
pimepime | 2012. március 21. 14:49

Erről írtam a fentiekben.

Válaszok:
pimepime | 2012. március 21. 14:41

dadog a "h" betűm, az "a" néha = "ha"-val


Akkor a fidesz "elsöprő fölénye" vagy Orbán népzserűsége is ugyanilyen kamu szerinted?

Válaszok:
heep | 2012. március 21. 14:18
megyer | 2012. március 21. 14:25

A parlamenti többség ami tény. A közvélemény kutatások adatait fenntartással fogadom bármiről, bárkinek is készülnek. Kifordítva egy kicsit Churchill mondását, csak azt a közvélemény kutatási eredményt fogadom el hitelesnek, ahol a kérdező, a kérdezett és a feldolgozó is én voltam.


Ennyit a politikai közvélemény "kutatásokról". "Te Jóska, akkor márciusra a fidesznek mennyit írjak?" De megvan nekik a havi fix, ami a mai világban bizony nem elhanyagolható szempont.


Szerintem természetesen. Legyen honnan lehúzni, ha majd ez aktuálissá válik. Meg fogod látni a "tendenciát" körülbelül fél évvel a választások előtt! Rohamosan fog gyengülni, minden "mérvadó" társaság "mérései" szerint!


Engem sem kérdeztek meg még soha semmilyen ügyben.
Egyedül a Hungest Travel ügynöke keres fel egyhangú rendszerességgel.

Válaszok:
heep | 2012. március 21. 15:35

"hogy milyen változatos "indokokkal" lehet utálni a másikat."

Akkor félreérthető voltam. Azt akartam mondani, hogy adott kérdéssorra mindig negatív eredményt kapsz válaszként. Innentől, a kérdéseket arra a csoportra (nemzet, iparág, tevékenységi kör stb) teszem fel, akinek a negatív megítélési sztereotípiáját akarom igazolni.


Igen, csak én előbb lövök és csak utána kérdezek. :-)


Szerintem van egy adatbázisuk, benne 2000 ember (1500+tartalék). Ez a 2000 ember lefedi a teljes társadalmat kor, nem, iskolázottság, lakhely, etnikai, stb. összetétel szerint arányosan. Ezeket kérdezgetik mindig.
Ez még mindig egyszerűbb, mint a hasukat csapkodni.

Válaszok:
orion | 2012. március 21. 19:43

Van megkérdezés. 86 éves anyukám mesélte, hogy felhívta egy férfi.
-Tudod fiam elég süket vagyok, nem igen értettem mit akar, de megnyomtam azt a gombot, amit mondott.

Válaszok:
heep | 2012. március 21. 15:01

A Gázai övezetben miért nem végezték el a felmérést? Tuti lett volna az aranyérem.

Szerintem ennek a pofátlan felmérésnek a hatására tovább nőtt az antiszemitizmus néhány tized százalékkal, gratulálunk :)

Válaszok:
citizen queen | 2012. március 21. 15:01

Kinek mi köze hozzá, hogy én mit gondolok róluk, és egyáltalán; magyar ember létemre mért kell nekem állandóan róluk hallanom, mért kell nekem tudnom mindent az aktuális sirámjaikról?
Ami meg az önvizsgálatot illeti: talán azért nem túl népszerűek sehol, mert mindig mindenhol a szart keverték a történelem során.

Minden soroddal egyetértek, Rita. Most is kavarják a szart, itthon is, nagyapáik-apáik nyomdokain járva, másutt is, és csodálkoznak, ha nem kedvelik őket.


DDD
Igen, ez a hiteles mérés alapja.


Igen, nekem is az jutott eszembe, hogy az ilyesfajta prekoncepciókon alapuló "felmérések" csak növelik az ellenszenvet. Hát ha ez a céljuk, hajrá. Csak utána ne tessenek siránkozni, ha balhé lesz. Reméljük, a harmadik világháborút nem sikerül kiprovokálniuk.

Válaszok:
duzur | 2012. március 21. 15:11

Megnyugtató, hogy itt legalább minden komment prekoncepció(elöitélet)-mentes...


A legelső nép, amelyről tudjuk, hogy más népeket teljesen kiirtott, épp a zsidó /Mózes az Öt Könyvben őszintén leírta/.
Nem sokkal marad mögöttük az angol és francia, kik Észak Amerika őslakóiból csak néhány rezervátumra valót hagytak.
Most a zsidók az antiszemitizmust az egész világon számon kérik,
Amerika meg a demokráciát tanítja, és az atomfegyverrel tartja rettegésben a földkerekség valamennyi népét.


Jó neked. Minket az anyósom keres fel egyhangú rendszerességgel.


Azért én kétlem, hogy ezek a kérdések eldönthetik ki az antiszemita:

A zsidók hűségesebbek Izraelhez, mint ahhoz az országhoz, amelynek állampolgárai?
A zsidóknak túl nagy a hatalmuk az üzleti életben?
-túl nagy a hatalmuk a pénzpiacokon?
-még mindig túl sokat beszélnek a holokausztról?
A zsidók felelősek-e Jézus haláláért?

Válaszok:
gereb6 | 2012. március 21. 16:08

Ezt tesztelem éppen!


:))
Nekem sikerült "tetszik"-et kattintani Neked.:)


ert ha a kérdés nem lenne irányított, én így válaszolnék.

- a székelyek
- a multiknak
- a bankoknak
- nem eleget a kommunizmus bűneiről
- a főpapok

és most így mik vagymuk?


Biztos bővítik is időnként, mert engem hívogálnak sokszor, de aztán közlik, hogy a diplomások már nem kellenek, de ha esetleg van valaki 8 általánossal, az jó lenne. Legközelebb majd azzal kezdek, hogy nyócáttalánossom van. És végre megtudom, mit kérdeznének.


Rózenberg Józsua..

Egyszer az életben nem hívhatnának egy ilyen jogi szemleíró szakkommentátort simán Joe Smithnek?


Mindenkinek ajánlom a 10.34-kor felrakott anyag tanulmányozását.
Blogen te nem olvastad el az egészet, azért lett ez a válaszod.


Miért lett Magyarország bemutatkozója ilyen?
Milyen képünk van Magyarországról?


Meg lehetne kérdezni azt is, hogy érvényes-e Thomas Mannak a kijelentése, miszerint, ahol könyveket égetnek, ott embereket is fognak égetni?

Válaszok:
Tehetetlen Dodó | 2012. március 22. 21:44

Ha ez a szegény Thomas Mann még élne, valószínűleg ugyanolyan hülyeségeket firkálna, mint Kertész nevű pályatársai és a hasonszőrűek.



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó