Magyarország a katolicizmusnak köszönheti Trianont, a Don-kanyart, a holokausztot, a kommunista elnyomás negyven esztendejét, az ígéretesen indult demokrácia és a harmadik köztársaság elvesztését.
„Magyarország jövője attól függ, meg tud-e szabadulni attól, hogy a római katolikus egyház befolyása érvényesüljön a közéletben, hogy a katolikus egyház a jobboldali pártok segítségével ostrom alatt tudja tartani a demokráciát, a parlamentarizmust, a polgári szabadságot. Nem lehet másképp megszabadulni, soha nem lesz nyugalom, béke és szabadság, amíg Magyarországon a katolikus egyházat ki nem irtják a közhatalomból. A fejszét a fa gyökerére kell vetni, a magyar nép jövője azon múlik, hogy ki tudja-e irtani a katolicizmust a politikai életből és az államhatalomból. Orbán ellen egy radikális katolikusellenes pártot kellene alapítani, amely minden erejével pusztítja a katolicizmust a közéletből, felhívja a figyelmet arra, hogy a papok állnak megint az ország romlásának hátterében. Leleplezi a katolikusok ármányát, a papok uralmát. Olyan kamikaze pártot, amely nem egy másik ideológiát akar a katolicizmus helyére állítani, hanem a katolikusoktól megtisztított ideológiamentes államot hirdeti. A katolikus egyházat vissza kell kényszeríteni a civil szférába. Nem szabad engedni az olyan hazugságoknak, hogy ők állami feladatokat látnak el, ezért teljes állami támogatásra és fenntartásra jogosultak. Ki kell rúgni őket az oktatásból, az egészségügyi intézményekből. Ha van pénzük, tartsanak el iskolákat és kórházakat, ha nincs, akkor ne tartsanak el. Ha valaki katolikus világnézeti oktatást akar a gyerekének, az fizesse meg a papot, aki tanítja. Az állam köszöni a felkínált segítséget, amit állami pénzen nyújtanának, de nem kér belőle. Az oktatás a katolikus egyház trójai falova, nem szabad ennek bedőlni. A katolikus egyházat az államvallási pozíciójából vissza kell sorolni a civil szférába, ahol más vallásokkal egyenrangú módon gyakorolhatják hitéletüket. Saját híveik pénzén éljenek, és ne az állam, az adófizetők zsírján gazdagodjanak, nyomják el a polgárokat. Ha nem tudják fenntartani az épületeiket, adják el, költözzenek akkor épületbe, amit fizetni tudnak. Az adót ugyanúgy fizessék meg, mint bárki más. Horn Gyula példája lebegjen mindenki előtt: konkordátumot kötött a katolikus egyházzal, azt hitte, ha minden pénzt megad nekik, akkor megelégednek, megveszi a jóindulatokat. Ugyanolyan idegenszívű, kommunista, pufajkás zsidó maradt utána is, hogy a milliárdokat bezsebelték tőle. Horn Gyula azt nem értette meg, hogy a pénz és a benyomulás az állami intézményekbe csak eszköz, a cél az államhatalom elfoglalása és Róma alá hajtása, a demokrácia felszámolása. Pedig Horn Gyula nem volt ideológiailag képzetlen, korábban már hallott arról, hogy a politikai katolicizmis kifejlett formája maga a fasizmus.
Fel kell ismerni, hogy Magyarország a katolicizmusnak köszönheti Trianont, a Don-kanyart, a holokausztot, a kommunista elnyomás negyven esztendejét, az ígéretesen indult demokrácia és a harmadik köztársaság elvesztését. Neki köszönheti, hogy a világ szemetjévé lettünk. Ha nem tűnik el a katolicizmus a közéletből, és jobboldali ideológiai pártokon keresztül ostromolhatja tovább a demokráciát, akkor hiába tűnik el Orbán Viktor, a szenvedésnek soha nem lesz vége, mert jön helyette más. Akkor a gyűlölködés, az antiszemitizmus soha nem hagyja el az országot. A katolikus pártokat a magyar történelem tapasztalatai alapján ugyanúgy be kell tiltani, mint ahogyan a Szovjetunió Kommunista Pártját betiltották a Szovjetunió bukása után. Sóval kell behinteni a helyüket.
Ha valaki világnézetileg semleges államot akar, amelyben higgadt és udvarias, demokratikus elkötelezettségű szakpolitikusok intézik az ország ügyeit, és amelyben békén hagyják a civil társadalmat, akkor a katolikus egyházat ki kell irtani a közéletből. Ha megbukik az Orbán-rendszer, nem szabad szem elől téveszteni, hogy mi okozta ezt a borzalmas pusztítást, ami eddig történt, és ami még előttünk áll. Ha sikerül a katolikus mételyre ráébreszteni a magyarokat, hogy ők állnak a gyűlölködés hátterében, ők teszik tönkre az országot, akkor olyan vezetőkre, olyan miniszterelnökökre van szükség, akik az ideológiai vitákat, világnézeti szabadságot a civilszférában tartja. Nincs szükség hitetőkre, »karizmatikus« hazudozókra, nem kellenek bálványok, népmegváltók, akik ideológiai és világnézeti alapon magyarokra és nem magyarokra osztják az országot. Olyan szakpolitikusok kellenek, akik korrekt módon igazgatják a közügyeket, a magánszférában pedig megvédik a lelkiismereti, a világnézeti, a kulturális szabadságot és sokszínűséget.”
Keresztény
FACEBOOK
RSS















Kommentek (200 db) időrend | fordított időrend | értékelés szerint
Ez hülye...
igazi ördögi írás. van benne sok igazság, a többi tele malíciával és gőggel.
reformátusként mondom: laci! te nem keresztény vagy, még(már) csak hitgyülis sem, hanem saját téveszméid szolgája.
Bazzeg...
A fenében, ezt akartam én is mondani.
Bartus Lászlót is a katolikus egyháznak köszönheti Magyarország?
Csak egy tetves, uszító patkány, akit (ha lenne) szívesen átadnék az inkvizíciónak, élveboncolásra...
Na, a hitgyülis múltból pont az "értékeset", az eszetlen katolikusgyűlöletet sikerült megőrizni..
:)
Több szót ugysem érdemel ez az embör.
Most bemutkazott a modern kor sátánja is, egyenesen a népszavától.
Mohácsot is,
Egervár ostromát,
Szigeti veszedelmet,
56'-ot esetleg?
89'-et még nem?
de 2010-et biztosan, különben nem írna
ez meghibbant, de komolyan
Bartus szerint a "világnézetleg semleges állam" többek között nem bír saját értékrenddel, kiszolgálja az éppen aktuális nemzetközi érdekeket, a legerősebb érdekcsoportokat, csontig benyal az Egyesült Államoknak minden szinten és nem utolsósorban évente legalább ötször kárpótolja a biboldókat a holokauszt miatt. :) Máskülönben meg menjen a k*rva anyjába ezzel a szöveggel.
Ugorjon át Írországba ezzel a dumával!
Pár napon belül a bőre a kerítésen száradna!
Nahát! Miket ír! Sajnálom ezt a valamit.
mindig röhögök, amikor Bartus beszél a gyűlölködőkről.
Ez az ember már tényleg annyira beteg, hogy szinte sajnálom. Na jó, azt azért mégsem.
Megszólalt a gyűlölet rabja.
Nehéz elképzelni ennél aljasabb lényezetet.
Arra is méltatlan, hogy elküldjem a halál faszára.
De ez nem is szükséges, jó helyen van ez a Nagy Vízen túl, onnan néha hazabüfög, hazaokádik, ennyi telik tőle, de ebben nagymenő a féreg.
Persze valójában az amőbánál is picikébb.
Igen. A "hülye" itt terminus technicus. Az egyetlen megfeleő kifejezés. Ha többet mondanánk, már mentegetnénk.
Ez bolond!
Lilája nincs a történelemről!
És még tudja fokozni!
Lehet hogy a nem kifejezetten katolikus-barát Németh Sándor ezért tette ki ezt a gyűlölettől fröcsögő barmot? Mert teljesen elszállt az agya?
Nagy az Isten állatkertje és valaki nyitva hagyta a kertkaput!
...Írországban...
jöjjenek a szakértők és védjék a sokszínű lelkiismereti szabadságot, miután fejszével kiirtották a katolikusságot (me, gondolom, a szakértőiségükre veszélyeseket)? hát ezek elég érdekesen hangzó, echte demokrata gondolatok. de szerintem is, a pluralizmus jegyében adjuk meg a lehetőséget bartusnak a véleményalkotáshoz, csak előtte bézbólütővel kezeljük a karjait, a hangszálait meg műttessük ki.
A hamradik köztársaság elvesztése hülyeség, Orbán tudtommal református.
Amúgy sem kéne nagyon bántani a magyar katolikusokat, a reformátusok sokkal de sokkal rosszabbak. Az az egyház, ahol Ifj. Hegedüs Lóránd lelkész maradhat, nem érdemel semmiféle támogatást.
igen szép példát olvashattunk a közösség elleni izgatásra és vallási türelmetlenségre
arra mégis kíváncsi volnék, miként sikerülne az országhoz, és főleg a magyar katolikus közösséghez kötni adolf hitler elmeszüleményét és német nemzetiszocialista végrehajtóinak rémtetteit, mert ez nyilvánvalóan ténybeli tévedés
egyébiránt elárulom a szerzőnek, hogy a katolicizmus egy rendkívül sikeres ókori zsidó vallási mozgalomból nőtte ki magát világvallássá, tehát végső soron a zsidók az okai mindennek, amit később elkövetett - a használt jelképek is a zsidó vallásra és őstörténetre utalnak
ha csak annyit állítok a szerzőről, hogy egy tudatlan, hisztérikus barom, akkor elég visszafogott voltam szerintem
Fontosnak tartom, hogy Bartus László megírta véleményét - jó, ha minél többen tudnak róla.
Fontosnak tartom, hogy ez a vélemény egy amerikai magyar lapban megjelent, hogy ez a cikk a magyar sajtóban, köztük ezen az online honlapon is megjelent, megjelenhetett.
Ez azt jelenti ugyanis, hogy véleményszabadság van; még az ilyen véleményeknek is helye van.
Más kérdés, hogy ennek a véleménynek van-e igazságtartalma s főként a jövőre vonatkozóan van-e bármi pozitívuma?
Az én véleményem szerint semmi igazságtartalma nincs a cikknek és rendkívül káros hatása van mindannyiunkra, beleértve Bartus Lászlót.
Buflákfejű Bartos! Két dolog:
1) Gyakorlásul előbb alakíts egy anti-metodista pártot az USA-ban, és figyelj. Utána próbálkozz Magyarosrzágon.
2) Létezik már olyan párt, amelyet te is szeretnél, több is: elsőként az SZDSZ, másodikként a MASZOP említhető. AZtán még sorolhatnám: Elempé, Demokratikus Koalíció, Milla, 4!K...
Egyébként vár téged egy "Business Class" üst a pokolban, esxtra fűtéssel. Szükséged lesz rá, sokáig fog tartani...
A besenyők 895ös győzelmét...
Nem kell azért Írországba ugornia.
Jőjjön ide Magyarországra,ha van vér a pucájában.
Bartus, te szar! Dögölj meg kínok között!
Sok igazság van benne tehát a szerző számíthat a gyalázásra. Néhány dolgot túlzásnak gondolok, a stílusa túl heves, de alapvetően jó cikk.
Álszent szöveg a magyarok iránt fortyogó gyűlöletet tápláló és terjesztő Bartus Lászlótól:
„Olyan szakpolitikusok kellenek, akik korrekt módon igazgatják a közügyeket, a magánszférában pedig megvédik a lelkiismereti, a világnézeti, a kulturális szabadságot és sokszínűséget.”
Elképesztő, hogy ez a magyarok iránt fortyogó gyűlöletet tápláló és terjesztő Bartus szerkesztője lehet egy olyan lapnak, aminek a címe Amerikai Népszava (magyaroknak).
Bartus László nem félt megjelentetni ezeket a gondolatokat a magyarokról akik szerinte született hülyék:
„Bűnbakokat szeret a magyar ember, mert akkor neki nem kell szembenéznie a saját felelősségével.
Amikor Budapesten jártam, rászántam két órát, és csak mentem az utcán, néztem az arcokat.
Mindegyiket úgy vizsgáltam, hogy ha megjelenne nálam egy állásinterjún, a takarításon kívül mire tudnám még használni. A 21. században.
Megvallom, még egy közepes elektronikai bolt személyzetét sem tudtam volna összeszedni, viszont takarítóm lett volna elég.
Nem is értem, hogy ezzel az emberanyaggal miből él ez az ország?”
demagóg és képmutató
remélem egyszer az ilyen cikkek tényleg visszaütnek a szerzőjükre
de úgy kb. Klicskósan
Szerinted az értékrend a katolikusok hitbizománya?
Nem olvastam végig, de miután a katolikusok zöme ezt a "célzást" úgysem érti, ezért csak arra jó, hogy megerősítse bennük az üldöztetésük révén kiválasztottak felemelő érzését.
"...Magyarország jövője attól függ, meg tud-e szabadulni attól, hogy az izraeliták befolyása érvényesüljön a közéletben, hogy az izraelita hit a baloldali pártok segítségével ostrom alatt tudja tartani a demokráciát, a parlamentarizmust, a polgári szabadságot. Nem lehet másképp megszabadulni, soha nem lesz nyugalom, béke és szabadság, amíg Magyarországon az izraelita hitet ki nem irtják a közhatalomból. A fejszét a fa gyökerére kell vetni, a magyar nép jövője azon múlik, hogy ki tudja-e irtani a zsidó gondolkodást a politikai életből és az államhatalomból. A balliberálisok ellen egy radikális izraelitaellenes pártot kellene alapítani, amely minden erejével pusztítja az izraelita gondolkodást a közéletből, felhívja a figyelmet arra, hogy a zsidók állnak megint az ország romlásának hátterében. Leleplezi az izraeliták ármányát, a zsidók uralmát..."
oszt ha fejbebaszom egy szivlapáttal, akkor én náci vagyok.
ennek semmi sem jó,
ez a legkomolyabb:
" hiába tűnik el Orbán Viktor, a szenvedésnek soha nem lesz vége "
:DDD
beteg
képzeljétek el ha vki tized annyit zsidózna egy írásban mint amennyit katolikusozik Bartus itt, akkor mit kapna a balliber társaságtól.
Egyébként a cikket nem komolyan kell értelmezni. Ez afféle abszurd, paródia. Az antiszemiták logikáját alkalmazza és bemutatja, hogy ugyanazokat a szólamokat másra is ugyanúgy rá lehet húzni. Arra mutat rá kimondatlanul, hogy lám, milyen abszurd is a katolikusellenes párt gondolata, miközben antiszemita párt van a parlamentben is.
Szomorú, hogy ezt így el kell magyarázni.
Na erről beszélek. Ezt a szöveget simán el tudom képzelni, hogy megjelenjen egy rakás weboldalon, vagy akár itt a kommentek között, komolynak szánva. Ugyanez katolikusokkal meg felháborító/nevetséges.
Kérdem a mandinert:
Mi a cél,egy ilyen "mű" megjelentetésével?
Pedig csak korrektor! :-)))
"Katolikusellenes pártot kellene alapítani"
Megint te idióta??! MDP, KMP, ÜTK, MSZMP, MSZP,DK ????!!!
NEM VOLT MÉG ELÉG???? Esetleg kivégeztetni megint papokat szerzeteseket?
Templomból kijövő hívekre szart locsolni?!
Hol éltél eddig te szerencsétlen hülye?
"Katolikusellenes pártot kellene alapítani"
Marhaság. Nem csak azért mert katolikus ellenes pártot akar, hanem azért is, mert "ellenes" pártot akar.
A katolikusokat nem kell gyűlölni és nem kell bántani.
Elegendő lenne - az összes többi egyházzal azonos módon - az állami befolyásukat a nullára csökkenteni. Legyenk azok, amik: vallási-eszmei alapon működő társadalmi - gazdasági szervezet.
Tartsák el a tagjai, működjenek a saját örömükre, istenük dicsőségére.
Ők is, meg az összes többi egyház és vallás is.
Oszt jónapot.
Nem!
Az "értékrend"-et a bolsevisták "értékalapú" közössége (nokiásdoboz) birtokolja!
Már az utolsót lengetné a tavaszi szél az is késő lenne!
Ez vallási közösség elleni uszítás!
Még az USA is bünteti.
Ügyészség, ébresztő!
Kimaradt a Fidesz! Tudod! "Csuhások térdre, imához!"
Erre már nem akartam kitérni érdemben...
"Már az utolsót lengetné a tavaszi szél az is késő lenne!"
Tél van! Gondoltam szólok.
Próbálkozik a provokációval derekasan.
(Bár egyébként nosza, próbáljon meg egy katolikusELLENES párot alapítani, érdekes eredménye lenne...)
Ez beteg! Elme-, lelki- és ideg- is!
Ekkora hülyeségre születni kell, vagy ezt valahol tanítják?
"Még az USA is bünteti."
Az jó, mert onnan ír.
Te beteg vagy!
Milyen antiszemita párt?
Magyarországon nincsenek zsidók el lettek gázosítva a haláltáborokban.
"meghaltak a hitükért"!
"Öregeket gyerekeket azonnal küldték a gázba"
"A többieket halálra dolgoztatták!"
Kik lennének azok akik ma itt a sémi népekhez tartoznak?
Mar megvolt. Szdsz-nek hivtak csak eltuntettek a takaritoemberek oket.(:
Még sok ilyet kérünk szépen! :) Nem is tudják ezek a poloskák, hogy mekkora szolgálatot tesznek ilyen ilyen uszítással - NEKÜNK.
Soha nem szavaztam a fideszre! Jobbikra -MIÉP-re!
Neszójjááábeeeee! Február, és itt a nyár!
Bartus akkor sem tudná, hogy mi az irónia, amikor az beleharap a seggébe.
Egyébként mit szólna, ha valaki az Istóczy féle pártot szeretné újra létrehozni (És nem, drága filo- és alap szemiták, a Jobbik nem az!)?
http://hu.wikipedia.org/wiki/J..
Barom.
Minden lényeges dolgot leírtak az előttem szólok. Csak ezt fűzném hozzá: tipikus balliberális eszköz, hogy Horn Gyulát zsidózza.Ezzel arra próbál rámutatni, hogy a jobb oldal számára ez egy szitokszó, és semmi köze a valósághoz. Ez nem igaz. Horn Gyulát soha senki nem zsidózta a jobb oldalról, mivel nem is zsidó.
:))) Nem gondoltam, hogy ennyire előre tervezel!
Olyanról meg végképp nem hallottam, hogy
Izraelita Szeretetszolgálat, vagy valami hasonló!
Ez a kancsó is csak ennyit tud, meg a nevét!
Az Szdsz és az LMP kimaradt.
Kérdezd meg a drága szüleit, amigo!
Micsoda uszítás? A szegregáció követelése?
Nem azért mondtam, hogy esetleg a Fidesz-re szavaztál-e, vagy sem. Csak nem volt teljes a lista.
"Ugyanolyan idegenszívű, kommunista, pufajkás zsidó maradt utána is" - kb. ez volt a legértelmesebb része az írásnak. ;)
Gyufa evangélikus.
Ez tényleg beteg.
Azt gondolom, hogy a szerző a címmel többszörösen nyitott kapukat dönget, a bevezető három sor nettó hazugság.
Az nem világos, hogy a református Orbán miért pont a katolikusokat részesítené előnyben, de legyen.
Azt gondolom, hogy ilyen szinten gyűlöletet hirdető írást még a kurucon sem olvastam (a korrektség kedvéért megjegyezném, hogy életemben 2-3 cikket olvastam ott, és azok nem voltak ilyenek ;) ).
Természetesen nem tisztem megmondani, hogy a tisztelt szerkesztőség milyen véleményeket idézzen be, de, ha szabad kérnem, Gréczy Zsolt alá ne menjenek minőségben! - Köszönöm.
Ha mégis muszáj, akkor tisztességesebb lenne a kurucos szerzőket is belinkelni.
Mivel katolikus vagyok, ezért érintettként nem kívánom a tisztelt szerző bármilyen jogi felelősségre vonását. Így is nehéz lehet neki!
Miért nem tiporja ki ennek a féregnek valaki
a belét? Miért?
Szerintem meg zsidóellenes pártot kellene alapítani.
Mit szólsz hozzá te ánuszváladék ??
valami gazságot villanthatnál ha már olyan sok van benne
Te már ne vegyél tartós tejet!
Ahogy kinézel?!
Kedves barom! Tudom ki vagy nem kell bemutatkoznod.
De hadd írjak neked egy egyenlőtlenséget!: Aki jobb oldali az NEM antiszemita!
Antiszemita nemcsak jobboldali lehet!
Jó tudom kominista sem mert az azok pártja!
mert jól láthatóan értelmi fogyatékos ...
Bartus Attila instant plusz!!!! XDDDD
Na mindjárt elolvasom mit is írt.
Nem minden magyar...
Csak a többség!
Ez az ember egy akkora segg, hogy ilyent még nem látott a világ!
Te mikor volt neked bármi közöd, katolikusokhoz?
Katolikusellenes párt? Hol lehet csatlakozni?
Egy baromállat ez a Bartus! Mikor állítják már le ezt az ámokfutó őrültet?!
Hát igen, nincs is ocsmányabb dolog a szubszidiaritásnál és a bázisdemokráciánál!
Ha telerakta volna szmájlival és a végén odaírja hogy vicc volt akkor is kiérdemelne egy mítinget az agya egy 2 colos vascsővel!
Nem lőné le valaki ezt a patkányt? Nem mintha odalennék a kat.egyházért, de ez már túlmegy minden határon.Én megölném, de nem vagyok az Államokban,meg félek a lebukástól.
A kurva édesanyád likjában, reggeltől estig.
"Katolikusellenes pártot kellene alapítani"
Én nem vagyok hívő, de ha volna istenem, az basszon meg Téged, Te kutya.
Én szívesen megcsinálnám, de nincs időm rá, hogy ennek a nyershúsnak a kényszerképzeteit angolra lefordítsam és elküldjem valami jó kis USA blog-ra, hogy az amcsik is lássak, hogy ezeknél az Amerikai Népszavásoknak *jelentősen* elmentek otthonról.
büszke protestánsként megvan a véleményem a katkókról de egy ateista zsidó ebben a témában inkább csak ne pofázzon
Ja! Össze-vissza keverem az évszakokat.
Hogy mikor volt közöm a katolikusokhoz, azt a kérdést nem értem.
Mindig. Meg másokhoz is.
Voltam sokszor misén, istentiszteleten is. Ha bután erre utal, - zsinagógában csak látogatóként, nem is tudom, miért.
Ismerek, ismertem számtalan katolikus, és másvallású (zsidót is) embert, az tény viszont, hogy csak konszolidált, békesség-szerető és kívánó embereket, akik a hitüket nem tették sztem ízléstelenül a kirakatba. Ezektől tartózkodom.
De tény, ami tény, hogy e cikket egy őszinte katolikus nem érti meg, és támadásnak értelmezi a hite ellen.
Ez az ember elmebeteg.
és bartus, amikor ezt írtad akkor a te kukid volt a kertész ákos szájában és az övé meg a te fenekedben vagy fordítva?
Elolvastam.
Ha jól látom, és a cím is erre utal, az első fele is, ez egy Bajnai-építő cikknek indult.
Csak aztán a tollhegyre csúszott a "katolikus" szó, és a szerzőn eluralkodott a beteges gyűlölködés, megfeledkezett a célról, és szabad bepillantást engedett patologikus lelkivilágába. Igazi kontraproduktív, monomániásnak ható bűzhödt indulatfolyamot sikeredett alkotnia, amit még a legelvakultabb antiklerilális progresszívek is csak homlokráncolva olvashatnak, ha csöpp eszük van.
Ez az ember kezelésre szorul.
Én csak egyszerüen az "anyádba" választ akartam írni de te megírtad a pontos helyet és időpontot. :-D hehe
szdsz lmp mszp mszmp dk : van választék
A legtobb minosites es vad onmagaban hulyeseg, de alapjaban egyet kell ertenem, hogy az egyhaz, a hivok tartsak el sajat magukat, a hittan, a mise, temetes, aldozas, lelki segitseg stb mind mind szolgaltatas, amit az igenybe vevonek kell megfizetni. Az egyhaz alljon a sajat labara.
"Magyarország jövője attól függ, meg tud-e szabadulni attól, hogy a római katolikus egyház befolyása érvényesüljön a közéletben"
A római katolikus egyháznak nincsen befolyása a közéletben.
Bartust pedig nem akarok többet olvasni. Ez az embernek alig nevezhetö kreatúra nem érdemel meg egy másodperc figyelmet sem az életemböl. Ennek az embernek alig nevezhetö kreatúrának, akit bartuslászlónak hívnak, nem ér semmit a sátáni szava.
Többek között a katolicizmusnak köszönhető, amit ma ájrópai civilizációnak nevezünk. Persze volt és van is mit finomítani rajta minden korban, de ez akkor sem lehet vita tárgya. Még a nagyrabecsült liberalizmus sem alakulhatott volna ki keresztény kultúrkör nélkül.
Bartus nevű firkász lényegtelen.
Egyetértek írásod minden szavával.
Ennyi.
"Többek között a katolicizmusnak köszönhető, amit ma ájrópai civilizációnak nevezünk."
Ez így van mivel Európában a katolicizmus lett az uralkodó vallás. De pl. a Távol-Keleten ahol nem is hallottak a katolicizmusról szintén kialakult egy nagyon fejlett civilizáció,sőt... Az,hogy a vallás rányomta a bélyegét a kultúrára nem vitás,de az nem értékrend.
"Még a nagyrabecsült liberalizmus sem alakulhatott volna ki keresztény kultúrkör nélkül."
Ez szerintem nem igaz, de nyitott vagyok az érveknek.
Gyere be a floridai napról, Laci, mert lágyul a hipotalamuszod. Játsszuk inkább a Konzervatórium játékát:
http://konzervatorium.blog.hu/..
Tehát cseréljük a "katolikus" szót pl. reformátusra, izraelitára, hit gyülekezetére (ez utóbbi ismerős ugye, Laci), sintora, ésatöbbi, ésatöbbi. Vagy Bartus Lászlóra:
"Nem lehet másképp megszabadulni, soha nem lesz nyugalom, béke és szabadság, amíg Magyarországon Bartus Lászlót ki nem irtják a médiából."
Hogy tetszik? Szerintem hülyeség, mert nem múlik itt semmi a nímand Bartuson.
Az egyházakat pedig hagyjuk békén.
Kurvajó itt a sok "hívő katolikus", akik a keresztényi szeretet és megbocsátás jegyében Bartus megölésére buzdítanak és életveszélyesen fenyegetik.
Tízparancsolatig nem jutottatok még el a Bibliában? Ok, ha ennek a cikknek a mondanivalóját nem vágjátok, de pl. a "Ne ölj!" eléggé lényegretörő.
Semmi különös, csak kimondta - úgy vélte, most már itt az ideje - a katolicizmus megsemmisítendő. Ezért szerveződtek zsidóvá júda népe. Ez az egyik legfontosabb céljuk.
Ez alak szerint talán az volna a legjobb, ha minden magyar felvenné a zsidó vallást.
Milyen nagyszerű zsinagóga lehetne a Bazilikából (már egyszer próbálgatták).
"Térjünk be "hozzájuk"?"
Most itt tépelődhetünk, hogy ortodoxok vagy neológok legyünk é e? Pajesz, sábeszdekli, imakendő stb. Na de az a vagonszámra, melléktermékként hovategyük rengeteg fityma. Aúúúú!
Megszületne a zsidók nagy álma: európai zsidó "kösztársaság". (vagy netántán királyság?), de az majd a Rócsild papa dönti el......
Neeeeem!
hát ezen nem vagyok meglepve. mindketten csőbuták vagytok.
Katolikus vagyok, rendszeres járok templomba. Jónéhány papot is ismerek, a többség azért látja azt a rengeteg visszásságot, ami az egyház körül van. Most vasárnap is nyíltan politizált pl a mi papunk a kormány mellett a templomban. Sajnos sokan nem tartják be a krisztusi elveket.
Dehát ebből ilyen butaságokat levonni. Ugyanakkor nem szabad gyűlölni Bartust ezért.
"Uram, ha vét ellenem embertársam, hányszor kell neki megbocsátanom? Talán hétszer? Mondom neked - felelte Jézus -, nem hétszer, hanem hetvenhétszer."
Bartust nem kell olvasni!
Mondandójának a durvaságával Én sem értek egyet, de
...DE igenis figyelni kell azokra a jelenségekre amik kiábrándulást, csalódást és sokakban ellenszenvet váltanak ki a katolikus egyházzal szemben!
S az elmúlt évek eseményei még támpontot is adnak a Bartus félék durva megnyilatkozásainak. Az egyháznak legalábbis a magyarországinak égető szüksége lenne egy inkább erkölcsi megtisztulásra.
A Pécsi Püspökség botrányai, a Győri Püspökséggel kapcsolatos mostani pénzügyi visszaélés. A belső vizsgálatok tényfeltárások leállítása (Várszegi Asztrik félre állítása), a pápai döntések határozatok szabotálása (Ternyák és Veres püspökök) mind mind rombolják a keresztény egyház tekintélyét.
De nem segítette Erdő bíboros úr hallgatása a "disznólábak" ügyében s nem segíti a bizalmat egy bizonyos kormány melletti elkötelezettség sem. Az Úr szolgálata Isten szolgálata legyen ne pedig földi hatalomé! ...s ne egy letünt jobbára csak elképzelt világ visszasírása legyen a tevékenysége hanem ténylegesen a szegények, elesettek segítése és a keresztényi hit szolgálata.
Talán érdemes nekünk is és papjainknak is újra és újra elolvasni és értelmezni is a Szent Bibliát. Máté: 6/5-6, Máté: 7/22-23. Lukács:19/45-46-47. s tovább.
ez kemény volt bartuska... felér egy coming out-tal
Bartus úr nem végzett alapos munkát.
Ha jól tudom, akkor Orbán Viktor református, így hát a Református Egyházat is be kell tiltani.
Nem bírtam végigolvasni...bár talán jobb is így.
Csak ennyit üzennék:
Bartus, a kurva anyádat!
egy buta emberből nem kell általánosságokat feltételezni.
Miért ? Meg vennéd ?
(nem eladó !!!)
2010ben ennyien szavaztak posztkomcsi pártokra:
2 706 292 Narancskomcsi
990 428 Szegfűkomcsi
3 696 720
Ennyien szavaztak neokomcsikra:
855 436 Zöldkomcsik
383 876 Dinnyepárt
1 239 312
Keresztény-konzervatív pártokra leadott szavazat:
0
Jó a HV riposzt. :)
hmm. hány indiai, kínai vagy mondjuk japán liberálist ismersz, aki kamionon rázza a pávatollakkal teletűzdelt seggét, miközben azt követeli, hogy a feketéket hívjuk zöldnek, mert az úgy píszí?
vagy csavarjunk egyet rajta - szerinted egy hasonló irományért hol nem csapnák le a szerző egy két testrészét a nyugati, ciki de még mindig keresztény (és katolikus) alapú kultúrkörön kívül?
Ezen a Bartuson elhatalmasodott az elmebaj!
Az ember gyarló. A hívő katolikus is. Még az szentek is azok voltak.
A bolsevizmussal szemben a katolikusok sosem mondták, hogy itten létrehozzák a hibátlan embert és a hibátlan rendszert.
(Akik rosszat kívánnak Bartusnak, azok meg tényleg gondolkodjanak el magukon! Egy fogyatékost nem szép dolog bántani!)
Csak úgy mellékesen. Orbán Viktor is református.
Akkor mit keres katolikus összejöveteleken?
9.Felebarátod házastársát ne kívánd!
Tessék buzzancs, neked 9/b., felebarátod se kívánd.
Te mit keresel itt?
Van ilyen, de csak a zsidók számára épitenek idősotthont és hasonlókat. Tulajdonkép minden vallás kifejt karitativ tevékenységet, mert az ideológiájukból fakad az emberek segítése.
Miért ne? Meghívják, elmegy. Ilyen egyszerű.
Láttad már reformátusok közt?
Én igen.
Tegyél rá nyomkövetőt! Ekkora hülyeséget hutti!
A hsz-edböl is kitünik, hogy mennyire alulinformált vagy.
A temetést a hozzátartozók fizetik az elhunyt temetésre szánt pénzéböl, vagy saját eröböl.
A miséért is a hívö fizet, ha valakiért pl. misét mondat.
Ezen kívül egyházközségi adót fizetünk mind, akik az egyházközség tagjai vagyunk.
http://www.lmrkat.hu/penzugyek..
Bartus! Te olyan hülye vagy mint a segg... De mit is várhatnánk a mocskos fajtádtól :/ Várom a napot, hogy a Dunába lőhessem a hozzád hasonlókat :) Te mocskos zsidó. Nem csoda, hogy az egész világon utálják a fajtádat. A világ szebb lenne nélkületek:)
Nyugi nemsoká eljön a nap amitől rettegtek:)
Az ország második legnagyobb egyházának tagja látogatást tesz a legnagyobbnál. Hol a hiba?
Vagy egy katolikus nem ülhet be egy református istentiszteletre, ha vasárnap van, és nincs a közelben katolikus templom?
te szegény...nem azt írta, hogy csak itt van civilizáció, de jól elvitatkozol magaddal:)
Lehet, hogy van, de faszán nem teszi oda magát, amikor kell!
Csak a KIVÁLASZTOTTAKNAK!!!
Amikor meg a Parlamentben kell kiverni a balhét az állami támogatásért, mindegyik ott van...
Én nem vagyok vallásos, de ez a legalávalóbb, durva komcsi szardobálás esete! Pláne, hogy mind ezen ügyekben a Kohn Béla féle judeobolsik voltak nyakig sárosak! Bartus...
És mintegy „mellékesen”, ez az ázalag milyen állampolgársággal bír ?
"mindig röhögök, amikor Bartus beszél a gyűlölködőkről."
ninsc min röhögni, a témában igazi szakértő, tapasztalati alapon! :D
"hmm. hány indiai, kínai vagy mondjuk japán liberálist ismersz, aki kamionon rázza a pávatollakkal teletűzdelt seggét, miközben azt követeli, hogy a feketéket hívjuk zöldnek, mert az úgy píszí?"
1. A kérdéseddel elismerted, hogy liberálisok nem csak a "katolikus" Európában "fejlődtek ki".
2. A melegfelvonulás nem liberális kezdeményezés, hanem a megkülömböztetés elleni felhívás.
"- szerinted egy hasonló irományért hol nem csapnák le a szerző egy két testrészét a nyugati, ciki de még mindig keresztény (és katolikus) alapú kultúrkörön kívül?"
A fundamentalista iszlámon kívül sehol.
Te furcsanevű kommentelő (eredetileg más szót írtam ide),
szerinted ennek a szemét förmedvény cikknek tényleg van mondanivalója?
Ezt a Bartust minden héten kiengedik a Napóleonok közül?
"Az Úr szolgálata Isten szolgálata legyen ne pedig földi hatalomé!"
Ebben teljes mértékben egyetértek veled.
Viszont amit Bartus müvel az nem egy építö kritika az emberekért a katolikus egyházzal szemben, hanem egy ocsmány, gyülölködö, hazugságokkal és történelem hamisításokkal teli maszlag, ami Bartus beteges lelkivilágát tükrözi.
Tisztelt szerkesztők,
bartusból többet nem kérünk. Egy leépülő elme őrjöngését nem szeretném látni.
köszönöm
El kell venni az állampolgárságát,jó Szlovák módra!
"Nem lehet másképp megszabadulni, soha nem lesz nyugalom, béke és szabadság, amíg Magyarországon a katolikus egyházat ki nem irtják a közhatalomból. A fejszét a fa gyökerére kell vetni, a magyar nép jövője azon múlik, hogy ki tudja-e irtani a katolicizmust a politikai életből és az államhatalomból." Ha valaki azt kérdezné tőlem, kitől származik ez az idézet, kapásból rávágnám, hogy Révai Józseftől, esetleg Rákosi Mátyástól. De nem, Bartus Lászlótól. Szégyen és gyalázat ez cikk! Szerzőjét mindössze elméjének nyilvánvaló tébolya menti...
"Ha valaki világnézetileg semleges államot akar, amelyben higgadt és udvarias, demokratikus elkötelezettségű szakpolitikusok intézik az ország ügyeit, és amelyben békén hagyják a civil társadalmat, akkor a katolikus egyházat ki kell irtani a közéletből."
Egyenes beszéd. Szó sincs a ballib részéről toleranciáról.
"Ha valaki katolikus világnézeti oktatást akar a gyerekének, az fizesse meg a papot, aki tanítja."
ez áll reformátusra, evangélikusra stb-re.
jelenleg a felekezetek gyakorlatilag júdáspénzként kapják az állami finanszírozást.
tegyük hozzá: az egyházakat nem kárpótolták tisztességesen, mert a sok beszervezett főpap nem kívánta szerepének ismertetését, s ezért megegyezett hornékkal. tehát összetett a téma.
„Január, Február, itt a nyár!”
Bizony, télen is zöld liberális tesvér !!!
Miért ? Honnan szerezzen statisztikai adatokat Vásárhelyi Mária az „aziszemitizmus” terjedéséről ?
anti...
"Vagy egy katolikus nem ülhet be egy református istentiszteletre, ha vasárnap van, és nincs a közelben katolikus templom?"
Elvileg nem ulhet be (nem jogilag). Legalabb is nem szamit misen valo reszvetnelnek katolikus szemszogbol. Viszont ha nincs a kozelben templom es akadalyoztatva van az eljutasban (mert pl. beteg), meghallgathatja radion a miset, es akkor az "ervenyes" lesz. (Ezt nekem egy pap meselte, nem sokan ismerik ezt a kitetelt.)
Ne vicceéj már.
Ez , még sátánnak is hülye.
pedig próbáltam egyszerűen megfogalmazni, látom mégsem sikerült megérteni, sőt.
akkor legyen számozással:
1. az EGÉSZ liberalizmus a katolikus Európában fejlődött ki - a kérdésre ugyanis nem véletlenül vetítéssel reagáltál válasz helyett.
2. igen, a meleg felvonulás is ennek a szellemi terméke
3. javaslom, utazz el Kínába, és írj ott egy hasonló szellemiségű cikket. a Darwin-díj emlékbizottság biztos vagyok benne, hogy saját halottjakén fog megemlékezni rólad
Nem túl minőségi választék.
Te hithű katolikus vagy? Igen? A lelkületből jöttem rá.
Kínában melyik vallás politizál? Csak hogy tudjam melyik ellen írjak.
Nem találok szavakat. Esetleg megint 1948-at írunk, vagy mi?
jó példa, hogy a vallással még mindig micsoda kedélyborzolás megy, gyakorlatilag mióta vallások léteznek.
a vallási témájú vérlázítást kellene betiltani.
Ezt a Bartust már senki sem veszi komolyan. Főleg a Kertész-ügy után.
Ez a barom bartus csak azért firkálgat, hogy aki utálja szidalmazhassa!
Bartus hivatásszerűen gerjeszti az antiszemitizmust.
Majd vádaskodik, gyalázkodik.
Ezt várja tőle a gazdija.
Ha nincsen mondvacsinált "antiszemita jelenség", akkor éhen halna.
Szánalmas egy figura.
Meg az összes többi miatt sem.
Jó ideje már unalmas...
Egy szerzetespap ismerősöm mondta egyszer valahogy így: nekünk katolikusoknak különs tehertétel, hogy hordoznunk kell az elmúlt 1500-2000 év minden bűnét, amelyeket ugyan az emberek a saját önös érdekeik miatt követtek el, de az egyházat használták eszközként, mentségként, indokként.
Az biztos, hogy minden egyháznak, így a katolikusnak is csak jó tesz a szellemi/spirituális tisztaság megőrzésében v. visszaszerzésében, ha minél távolabb kerül a közvetlen hatalomgyakorlástól, direkt poltikiai érdekérvényesítéstől.
Azonban ezzel együtt is a szerző által leírtakat nem lehet máshogy értékelni, mint abszurd, kifacsart, a valótlanság mértékéig eltúlzott formáját egy szerény igazságnak.
Erről cikkről a sarokba szorított patkány jut eszembe. Vagy egy karámba zárt dühöngő állat. szerintem érzik a vesztüket.
Le kell önteni egy vödör vízzel,
Ja, és ez nem tipikus náci szöveg? Vagy Rákosi vadkommunista dumája? Ilyeneket pénzelnek Amerikában?
Kívánom nektek, hogy jó sokan legyetek, jó hangulatban védjétek a védhetetlent.
Távol álljon tőlem, hogy előre kedved szegjem, de két dologról ne feledkezz meg, 1.) a Fidesz KDNP 2010 ben nagyságrendileg annyi szavazatot kapott mint 2006 ban Gyurcsány.
Így érdemes összevetni.
2.) dr Patakvér József is össze tudott trombitálni százezer embert a Hősök terén, sőt, a Zsírtáltos is, oszt' mire mentek vele ?
Még a parlamenti küszöböt sem ugrották meg .
Jó szórakozást kívánok.
Ezzel egyetértek.
Az egyik hozzád hasonló, a pécsi püspök ellen vádaskodó férget most tették vád alá, hamis vád miatt!
Egyetlen állítását sem tudta bizonyítani.
Te hányat tudnál?!
Olyan nevetséges, amikor a baloldalról és a liberálisokról írsz ilyeneket. "a balliberális nácik gyűlölete, dühe, gestapós tempója." "uniós nácik, illetve a hazai balliberális nácik..."
gestpós? náci?!!!
Olvastál te valamit a gulágról? A szovjet pusztításról és kegyetlenségekről? A bolsevik terrorról, öldöklésről?
Hallottál te már a gulágokban folyó kegyetlenkedésekről?
http://www.gulag.hu/baldaev/in..
Vagy az ávó, ávh smasszerainak állati kegyetlenkedéseiről? Fantáziadús kínzásairól? Miért nem ezekkel példálózol? Hogy jön ide a Gestapo? A gestapo nem valami etalon. Csak egy a sok közül. De Sztálin nagy, örök példát adott a náciknak is... Ezt nem kéne direkt feledtetni az ilyen ostoba szóhasználattal, szezonfazonnal.
A gestapós helyett ávós szó kéne, a náci helyett egyszerűen bolsevik vagy kommunista...
Miért kell a szezont a fazonnal állandóan összemosni?
Nincs olyan, hogy vörösfasiszta, és balliberális náci. Ez egy primitív állatság, modern szóösszetétel.
Zöldnek zöld vagyok lévén balatoni illetőségű, de a liberólist kikérem magamnak!
+5fok volt ma Badacsonyban.
Amúgy igazad van, ez kimaradt.
De a szóhasználatod nagyon rossz. A sok évtizedes holokausztozás remek eredménye a magyar nyelvben. Sztem hagyj fel ezzel a szóösszetétellel, és használd nyugodtan (NE FÉLJ használni!!!!) a kegyetlenségre a vöröst, bolsevikot, gulágot, ávóst és egyéb ilyen szavakat.
Buddhizmus! Pl.!
Elmebeteg írás.
Magyarország a judeobolsevik hazaárulóknak és az ilyen Bartus féle szellemi rongyoknak köszönheti, illetve tulajdoníthatja minden nyomoruságát.
Hogy égnél el a gyehenna tüzében!
Tökéletesen egyetértek a cikk írójával..
Teljesen igaza van.
Nem kell semmiféle egyházi befolyás .
Legyen egyház ! De ne szóljon bele az ország életébe...
Ha van valami ami leszerepelt az évszázadok során ,az a vallás...
Csak a mai napig ,sok száz,ezer háború tört ki a vallás miatt..Sok ,sok 10 millió ember halt meg csak ezért....
Jelenleg is több csetepaté ,harc,"háború" folyik a világon a különböző vallások miatt...
Röviden összefoglalva ,minden hatalmat el kell venni az egyházaktól !
Az Állami támogatás NULLA forint legyen !
A hívők pénzén tartsák el magukat ,ne az államén,azaz az enyémen !
Köszönöm....
"Csak a mai napig ,sok száz,ezer háború tört ki a vallás miatt..Sok ,sok 10 millió ember halt meg csak ezért...."
--- hát persze, olyanok mint az I. és II. világháború. Idióta.
provokátor
Azzé örülök....
Milyen judebolsevik elnyomásról beszél egy Balaton parti lakos ? Ott már a 70 évektől gyakorlatilag kapitalizmus volt....Míg máshol szívtak ,mint a torkos borz ,a Balaton partján éltek mint Marci hevesen :))
Ezt kissé bővebben is kifejthetnéd ?
A Tescokba pedig Erdő Péter küldte át a templomok egereit.
Nyilván ugye egészen más lenne a véleményed,ha neadjisten' egy ellenzéki összeborulós,orbámonnyolle' happening kerekedne,2000 résztvevővel,valami összellenzéki' (A-Z ig,mókustól az ebihalig) szigorúan alulrólszerveződő(független!),el ne feledjem DEMOKRATIKUS szervezkedésből?
Megértelek.
Rohadt dolog lehet a tudat,hogy majd két év kormányzati munka,csapnivaló gazdasági produkció,elképesztő botrányok,balhék,és persze mondvacsinált ügyek tucatjai után,az összes szarházi liberálbolsevik seggnyaló áldatlan munkájával nyakonöntve sem volt képes egyetlen szaros ellenzéki párt sem felülmúlni 2010-es eredményeit.
Azért van a katolicizmusnak is előnye tőlük tudjuk, hogy barmokra is szükségvan, és így érezzük a te szükségességedet is. Tudod még a karácsonyi énekbe is benne vagy "..jászolban fekszik barmok közt nyugszik.
A félre értések elkerülése végett nem te fekszel a jászolban te vagy a barom .
Oda settenkedtek?
Jehova Jehova Jehova, hülye rómaiak! Mindenki hülye csak én vagyok a helikopter!
AMERIKA MÁR ENNYIRE BETEG?
BARTUSKÁM!
Föltétlen olvasd el, mert ez a kivánság, még a te szádból is IMA- ként fog eljutni az egyetlen I S T E N -hez!
Az Úr legyen előtted, hogy a jó utat mutassa általad a Hazának!
Az Úr legyen melletted, hogy megvédjen minden veszedelemtől!
Az Úr legyen mögötted, hogy védjen a gonoszok hátbatámadásától!
Az Úr legyen veled, amikor jogtalanul bántanak!
Az Úr keze védjen az eleséstől!
Az Úr vigasztaljon, a jogtalan bánástól!
Az Úr áldjon meg téged a magyarok védéséért!
Igy áldjon meg téged az igaz Isten ma, holnap és minden időben, amig a hazát véded: ORBÁN VIKTOR!
Köszönöm, ha elolvastad. A túlvilágon legalább lesz egy jópontod.
Ilyen durva, uszító, kirekesztő, hazug, félelemkeltő, gyűlölködő irományt még nem is olvastam. Én most már tényleg kezdek félni ezektől az emberektől. Kaptunk már ízelítőt az uralmukból 1919-ben és a megvalósult szocializmus alatt (1945-1990 +), de úgy látszik, hogy amit elkezdtek - és amit nem tudtak befejezni - még mindenképpen be akarják fejezni. Biztosan sok embernek eszébe jutott, hogy mi történne, ha a katolikus szót a zsidóval helyetesítenénk. Szégyenletes írás!
Gyurcsánnyal ellentétben - gyarló bűnösként is - úgy gondolom, hogy a Szűz Anya Magyarország pátrónája nem felejtkezett el erről a nemzetről és erről az országról.
Talán azért születnek ezek az írások, hogy ébren maradjunk, és ne vakítsanak el bennünket az ehhez a bandához tartozó báránybőrbe búlyt farkasok.
Ennek az embernek minden szava aranyat ér!
És még csodálkoztok New Yorkban hogy nem szúrják a zsidókat!
Kíváncsi vagyok hogy hány ballib fog ettől a gyalázatos írástól elhatárolódni!
könnyü neked bartus , téged nem anya szült. A placenta is bennragadt amikor megérezte mi jön ki a dologból.
"Mert jobb lett volna nekik, ha meg sem ismerik az igazság útját, minthogy azt megismerve elforduljanak a nekik adott szent parancsolattól. De betelt rajtuk az igaz példabeszéd: 'A kutya visszatér a maga okádására', és: 'A megfürdött disznó sárban hempereg!'" (2Pt 2,21-22)
Innen irgalmatlanul nehéz lesz visszafordulnod László, mert a Gonosz foglya vagy, ez nem vitás...de az isteni kegyelem határtalan! Ebben és CSAK EBBEN bízhatsz...
mit lehet ehhez hozzáfüzni? Ime a commentem amely moderálásra vár az ámcsinépszván...
minorirtó
2012. január 19. csütörtök
05:06
Your comment is awaiting moderation.
mocskos egy szemita disznó vagy te bartus, szegény anyád és placentája
Dehogynem, ezek Kertész Ákossal versenyeznek, hogy kitud nagyobb hülyeséget írni persze az is lehet hogy ezek csak viccelnek és mi genetikai hulladékok fel sem tudjuk fogni ezeknek a szerzetjogú genetikai szellemi kiválasztottaknak minden betűje aranyat ér. Mit aranyat, Nobel-díjat minden betűjük.
Annak ellenére, hogy nem vagyok vallásos, mondomneked a tizparancsolat ma már elavult nektek 32 kellene.
Az első tíz az jó így ahogy van és 11 től így kellenne kíbővíteni
11.) Ne csinálj felebarátodnak 1000 milliárd adósságot!
12.) Ne csinálj felebarátodnak 2000 milliárd adósságot!
13.) Ne csinálj felebarátodnak 3000 milliárd
adósságot!
.
.
.
és igy egészen 32 ig
32.) Ne csinálj felebarátodnak 22000 milliárd adósságot!
Ha gondolod be lehetne teni 33. parancsolatnak egy szexuális intelmet is.
33.) Ne kivánd pártársad feleségét, de ha már megkívántad, az alsó gatyádat ne hagyd nála
havi 5.000.000 EU-s fizetés melett!
tenni.
Tres Pass elvtárs, a kínaiaknál a Lámát el is kergették mert politizált. Mondták neki: Lám a magyaroknál nincsen láma, sem Pancsen láma, és mégis milyen jól élt Gréczy Zsólt Gyurcsány alatt. A kinaiak meg is akarják hívni Zsótit kommunikációs főtanácsadónak, csak még gyűjtenek egy kis pénzt. Elosztották a 1,8 milliárdot 10 millióval és beszorozták 22.000 milliárddal, így kijött nekik mennyi pénzre van szükségük a kommunikációs főtanácsokból kifolyólag.
UI:
Bajnai is megy, mert túlszaporodtak a libatenyésztők.
Bartus! Az egyetlen vallást gyalázod, ami arra tanít hogy téged is szeretni kéne!
Bartus ma is verte a billentyűket. A tegnapi nap teljesen kiakasztotta.
Nagyon reámozdultatok erre a szerencsétlen nyomorult provokátorra. Egyrészt nem csak testi, hanem lelki-elmebéli nyomorékokat sem szép dolog bántani, másrészt meg nem kellene néki megszerezni azt az tisztátalan örömet, hogy foglalkozik véle bárki is, pláne hogy kiprovokál nehány dühből született antiszemita megjegyzést, és akkor ez a nyomorult meg a hasonszőrűek aszongyak, hogy na ugye... Én azt kívánom, hogy lelje meg a lelke békéjét is szűnjék meg a bensőjét emésztő pathologikus gyűlölet.
"Magyarország a katolicizmusnak köszönheti Trianont, a Don-kanyart, a holokausztot, a kommunista elnyomás negyven esztendejét..."
Folytatom: a mohácsi, muhi, segesvári és a többi elveszített csatákat is...
Hogyan történnhetett hogy korábban ez nem jutott eszünkbe? És a szerző: miért nem szólt előbb?..
Nagyon hamar elönti a szar a fejedet, az agyadat nem, mert az nincs.
Mért lenne, elmebetegek azt mondanak amit a beteg agyuk diktál. Ezen nem szoktuk felkapni a vizet figyelembe veszük hogy az illető beteg, maximum sajnáljuk, szegény galagenyó, eddig egyik nicknév sem jött be neki.
Szegény ,ahogy olvaslak ,neked már nem fog benőni a fejed lágya...:)
Olvassátok el:
http://mek.oszk.hu/05300/05394..
http://mek.oszk.hu/07800/07883..
„A klerikális reakciós ma nálunk az imperialisták ötödik hadoszlopának legfontosabb támasza. A klerikális reakció bomlasztó és kártevő munkája arra irányul, hogy aláássa dolgozó népünk egységét, munkakedvét, fegyelmét, hogy megrendítse népköztársaságunk kormánya és Pártunk iránti bizalmát és ily módon segítse az imperialista háborús uszítók terveit” (Révai József)
"Tisztában volt mindenki - a tapasztalatok birtokában -, hogy a totális hatalomra szert tett magyar kommunizmustól sem kíméletet, sem semmiféle jót nem várhat. Ezt támasztja alá Révai Józsefnek az MDP Központi Vezetőségének 1950. május 31-június 1-jén tartott ülésén mondott beszéde. „A klerikális reakció tömegagitációjának legfontosabb szervezetei a különféle férfi és női szerzetesrendek. Magyarországon 23 férfi szerzetesrend van 2582 taggal és 40 apácarend 8956 taggal, összesen tehát 63 rend 11 538 taggal. Ezek a szerzetesrendek a régi rendszerben hatalmas földbirtokkal rendelkeztek, a feudális nagybirtokos osztályhoz tartoztak. Földbirtokaikat a népi demokrácia a dolgozó parasztság között osztotta fel, de a rendházaikat, zárdáikat, kolostoraikat meghagyta. Felmerül a kérdés: fenntartható-e ez a helyzet a népi demokráciában." Nem kérdéses a válasz a feltett kérdésre, ismerve a katolikus egyház és az ún. népi demokratikus állam közötti viszonyt és az egyház elleni intézkedéseket. Az MDP KV 1950. június 1-jén kelt határozata a klerikális reakció elleni harcról a 6. pontjában kimondja: a szerzetesrendek feleslegessé váltak, és ők képezik a „a klerikális reakció agitátor apparátusát".3 A megoldást már sugallja a határozat: korlátozni a működésüket, vagy fel kell oszlatni a rendeket."
"A burkolt támadásokat a nyílt konfrontáció, a klerikális reakció elleni nyílt harc váltja fel. Az MKP Politikai Bizottsága november 8-i ülésén különbizottságot hozott létre Révai József, Rajk László, Gerő Ernő és Horváth Márton részvételével a katolikus egyház működésére vonatkozó javaslatok kidolgozására és a klerikális reakció elleni harc irányítására. Egyre több ülés foglalkozik az egyházakkal és elsősorban is a katolikus egyház elleni harc koordinálásával és a feladatok kijelölésével. A vidéki szervezetek elsőszámú feladatává teszik az egyházi reakció elleni harcot, amelyről folyamatosan jelentéseket kell küldeni a pártközpontnak. A párttagoknak és a helyi pártvezetőknek megtiltják az egyházi rendezvényekre járást, a gyermekeik hittanra járását, ami a korábbi időszakban megszokott volt.
Az 1948-as évet a klerikális reakció elleni harc döntő évének tekinti a kommunista párt. 1948. január 10-én Rákosi Mátyás, a párt főtitkára az MKP budapesti funkcionáriusainak értekezletén nyíltan kijelenti, hogy a klerikális reakcióval az év végéig végezni kell. Nem köntörfalaz a pártfőtitkár: a hatalom elérkezettnek látja az időt az egyházak elleni harc végső szakaszához. A politikai élet fokozatos átalakítása után most az egyházak következnek."
"Az MDP Agit. Prop. Bizottsága 1948. november 7-én Horváth Márton előterjesztésében foglalkozott a Klerikális reakció elleni harc című elaborátum tárgyalásával. Az agitprop bizottság az előterjesztést javításra visszaadta, és kijelölt egy háromtagú bizottságot a tervezet átdolgozására. A bizottság tagjai - Horváth Márton, Kállay Gyula és Bíró Zoltán - 1948. november 22-re készültek el egy nyolcoldalas javaslattal, amely A klerikális reakció elleni harc címet viselte. Ebben hét pontban foglalták össze a teendőket. Az elaborátummal érdemes hosszabban foglalkoznunk, mert az események sok mindenben visszaigazolták az itt lefektetett elképzeléseket.
A tervezetet elfogadta az MDP Központi Vezetősége, és megkezdték annak végrehajtását.
„A klerikális reakció elleni harcban, különösen az iskolaügyben elért komoly sikereink ellenére, fejlődésünk ezen a téren messze elmaradt az ország általános gazdasági és politikai fejlődése és a szomszédos demokráciák mögött. Veszélyes elmaradottságunk behozására általános támadást kell tehát indítanunk azzal a céllal, hogy a dolgozó osztályok körében megtörjük a reakciós klérus befolyását. ... Támadásunk célja
a. kiszorítani a reakciós befolyást, elsősorban a munkásság és a parasztság köréből
b. Mindszenty tevékenységét és a mindszentizmust rendőrileg, politikailag, gazdaságilag
lehetetlenné tenni
c. előkészíteni a az egyház és az állam különválasztását
d. fokozni a közvetett vallásellenes propagandát."
"Az 1950. május 25-i PB-ülés vitatta meg Révai József előadói beszédét az egy hét múlva esedékes KV-ülésre, melynek napirendi pontjai között szerepelt a klerikális reakció elleni harc is. A referátum vázlata is megmaradt és a párt határozatát közlő és azt magyarázó Révaicikk is megjelent a Szabad Népben. A szűkebb körben megvitatott referátum nem a közvéleménynek szánt előadás, ezért kevésbé leplezi a Párt szándékait. A referátumból idézünk részleteket: „ A klerikális reakció az imperialisták 5. hadoszlopának szerepét játssza Magyarországon is. ... A klerikális reakciónak béke ellenes és a háborús uszítókat szolgáló aknamunkája élesen kifejezésre jutott a magyar püspöki kar legutóbbi nyilatkozatában, mely jezsuita köntörfalazással ugyan, de lényegében félreérthetetlenül a békemozgalom, a békeívek aláírása ellen fordult. ... A klerikális reakció bomlasztó és kártevő munkája arra irányul, hogy aláássa a dolgozó nép egységét, munkakedvét, fegyelmét a népköztársaság kormánya, a párt iránti bizalmat és ily módon segítse az imperialista háborús uszítók terveit. Uszít a szocialista munkaverseny ellen, ócsárolja az élmunkásmozgalmat. ..."
"A Szabad Nép szinte naponta tudósított arról, hogy a szerzetesek az állam ellen uszítják a diákokat, az imperializmus szekértolói, harácsolók, élelmiszer-halmozók, akadályozzák a tanítást. Az egyik legnagyobb nyilvánosságot kapott eset a zalaegerszegi, ún. állam ellenes diáksztrájk. A Szabad Nép 1948. november 6-i számában V. D. írta az egyik cikket az esetről. A korszak légkörét és a Párt követett politikáját is jól szemléltetik a leírtak. „Nem lehet egymagában elszigetelten nézni a zalaegerszegi diáksztrájk ügyét. A Mindszenty vezette klerikális reakció országszerte elkeseredett kísérletekkel akarja megtartani magának a szavára még hajló fiatalokat. Ebből erednek a titkos szervezkedések, az állami iskolát gyalázó beszélgetések, tanulás elleni törekvések, és ha elérkezettnek látják az időt, ebből lesznek a lázadások. Ezért nem állhat meg Zalaegerszegen a megtorlás egy tanárnő elküldésével és tíz diák kicsapásával. Lehetetlenné kell tenni végre Zalaegerszegen, de minden más magyar iskolában a klerikális reakció aknamunkáját"
"Az állami politika szintjére emelték az imperializmus és annak ötödik hadoszlopa elleni harcot. Mindenhol belső ellenséget kerestek, és erre a tökéletesen megfelelt az egyházi reakció is. A letartóztatott esztergomi érseket színpadias tárgyaláson elítélték, és vele együtt több szerzetest és egyházmegyés papokat is, de a megfélemlített egyház kitartott - benne a szerzetesrendekkel."
http://franka-egom.ofm.hu/irat..
Te igen hülye!
Mindennek van határa!
Megkereslek, és pofán verlek, akárhol is laksz!
És ezen fentieket küldd el a zsidó cimbieidnek!
(Te faszfej: ha ez a "cimbieidnek" szót kéne elemezned, a bicskád beletörne.)
Azt sem érted, mire gondolok!
Megtalálunk!!!!!!!!!!!!!
Nagyon ügyes.
A provokációjával szimpátiát kelt még azokban is az egyház iránt, akik egyébként se nem keresztények, se nem katolikusok.
Tehát az egyházat erősíti.
Holott a Vatikán már régen behódolt annak a körnek, amihez Bartus is tartozik.
Csak nézzünk szét a nemzetközi színtéren, kikkel fújnak egy követ.
Aljasan rafinált vagy Bartus.
Bejelentkezés